Vapaa kuvaus

Aloituksia

352

Kommenttia

1616

1. Sorry,+piti+sanoman+että+Vittumikäjuntti+tuo+Neiti+Moninimimerkki+Nolla,+joka+itseään+Kympiksi+kutsuu.
  2. "Mitä+sinä+olet+sensei+antanut+tälle+palstalle?+Mieleeni+ei+tule+muuta+kuin+sekopäistä+herjaa".Minulla+tulee+mieleeni+tämän+työpäällikön+valokuvat+kun+hän+makaa+lattaialla+ottaen+valokuvaa+ostohuoransa+perseestä.Tulee+mieleeni+hänen+kirjoituksiensa+pääsisällön+koskevan+psto+seuralaisten+kanssa+elämistä+lomillaan+ja+kuinka+hyvä+lomaseuralainen+hän+on+huorilleen.Tulee+mysö+mieleen+hänen+olevan+valatakunnallisen+rakennusliikkeen+osaomistaja+sekä+työpäällikkö+siivoamatta+omaa+pääkaupunkiseudun+poikamiesboksiansa,+koska+hän+on+palkannut+thain.Mieleeni+on+jäänyt+myös+hänen+nyttemmiten+ryhtynyneen+ajattelamaan+roudata+viimeisin+lumppunsa+kelan+asiakkaaksi+hänen+muissa+kirjoituksissaan+ollen+erittäin+kelavastainen.Hän+kertoo+myös+että+on+isä+juhannuksena+huvilallaan+grillaillelle+lapsilleen,+mutta+ei+puhu+omista+lapsistaan+kauniisti,+vaan+ylistää+ystävänsä+napahullun+toimia+ylistää+omia+yliuvertaisia+lapsiaan+hänenkin+isukin+tavoin+huomioimatta,+että+isukki+2010+vaikenee+neljännestä+suomikakarastaan+ja+että+LVI+pentu+ei+ryhtynytkään+isukin+avustuksella+miljonääriksi.44+on+myös+purjehtija,+tosin+ilman+webbikameraa+tuut+tuut.Mutta+mikä+aivan+valtavan+Woow+ja+Wuf+kateuden+ja+katkeruuden+hän+aiheutti+kertomuksellaan,+että+on+Porin+jazzeilla+saanut+juoda+juomaa+samassa+teltassa+köyhien+kanssa+lasijuomalasista,+köyhien+juoden+muovisista.Eihän+tuollainen+suinkaan+ole+omanapanarsismia+kun+kyseessä+on+sama+henkilö+eri+nimimerkillään+kuin+2010.KYSYMYS+KOSKA+KYSYMYKSET+ON+PATTAYAN+MATKAILUN+A+JA+O.MIKSI+2010+EI+OLE+ENÄÄN+SININEN?Minun+puolestani+rattoisaa+haaveilluusioelämää+junteille+sinne+junttilaan,+ihokosketuksenne+toteutuu+viiveellä+joten+tumputtakaa+apinat,+minulla+on+täällä+kitaran+muotoinen.
  3. Sen+verran+"totuustarkkailijana"+jos+sallitaan+mainittu,+niin+tosiseikka+on+eikä+muuksi+muutu.Kukaan+ruokakippojaan+aijaileva+ja+joka+väittää+olevansa+thain+kanssa,+ei+ole+aijannut+valokuvaa+yhtä+ainutta+kertaa+ruokailustaan+jossa+samassa+kuvassa+päähenkilö,+vaimonsa+tai+lomaheilansa+ja+aiheena+ruokailu.Siis+tämä+tässä+tällä+kertaa+täältä+Chiang+Maista.