Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
352
Kommenttia
1616
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aha...jaahas,+että+jassoo,+sellaista+mielipidettä+Neidolla.
Kuules+maailmannapa,+mene+sinne+haaveilluusioaltaasi+taakse+kamerasi+kanssa+ja+räps,+niin+kutsun+sinut+Chiang+Maihin,+jolloin+voit+omin+silmin,+siis+ennen+kuin+ne+muurautuu+umpeen,+että+kyllä+tämä+sensei+on+olemassa.
Et+vain+kykene+muuhun+kuin+sanoihin+apina.
13.09.2021 09:27
Sorry,+piti+sanoman+että+Vittumikäjuntti+tuo+Neiti+Moninimimerkki+Nolla,+joka+itseään+Kympiksi+kutsuu.
19.07.2021 02:30
Tähän+voikin+heittää+"nakata"+hänelle+"hälle"+sellaisen+matemaattisen+tarjouksen,+että+tuolla+summallahan+voisi+sitä+2010:n+TT+nimimerkillään+bablaamaa+turismia+harjoittaa+enemmältikin,+eli+tervetuloa+kaikki+rakkaat+tänne+Chiang+Maihin+kahdeksi+viikoksi+nauttimaan+oikeasta+thaimaasta+ja+kulut+saa+vähentää+potista,+jolloin+Neito+Molemmat++silmät+mustana+ja+nenä+"hällä"+tohjona,+voipi+sitten+"nakata"+loppusumman+vähäosaisille+polvillaan+gaten+kupeessa+smuutibaarin+edessä.
Simppeli+juttu,+nyt+vain+Neiti+Omanapanarsisti+avaamaan+huoransa+ja+omaa+passiaan+sivuilta+joissa+haaveilluusiomatkojen+leijuvat+leimat+....+räps+ja+aijaus.
Muistaaksen+2010+nelinelosena+lupasi+mulle+myös+laatujuomaa,+joten+älkääpä+unohtako.
No+missä+Aasi,+TT,++SS+ja+Kläppi,+eikö+löydy+plakkarista+"fyffee"+ja+"rahhaa"+potin+nostattamiseksi.
Vittumikäidiootti+tuo+Neiti+2010.
19.07.2021 02:19
Hauskaa+aamuluettavaa+täällä+Chiang+Maissa,+mitäpä+muuta+tähän+kommentoisi,+kuin+että.....
Huuhaa.
19.07.2021 02:06
Näyttää+kilahtaneella+aiheet+loppua+riidantahdossaan,+kun+täytyy+alkaa+keksimään+juttuja+ja+esiintymään+irvailujensa+kohteena+saadakseen+itselleen+taasen+aihetta+jatkaa+irvailuja.
No+jos+se+helpottaa,+niin+lataa+sanoja+lisää+juntti+siellä+junttilassa.
Kovasti+on+Neiti+Herkkähipiä+ottanut+itseensä.
17.07.2021 07:34
Kas+kun+turva-aikuinen+oli+kärppänä+paikalla,+miten+sattuikaan+tuollainen+yhteensattuma.
16.07.2021 23:11
Mene+nyt+nukkumaan+ja+jatka+internetelämääsi+huomenna+eri+nimimerkeilläsi+ja+kommentei+omiasi+anonyyminä+välillä+niin+saat+tahtomasi+kokonaisuuden+aikaiseksi.
16.07.2021 23:01
"Mitä+sinä+olet+sensei+antanut+tälle+palstalle?+Mieleeni+ei+tule+muuta+kuin+sekopäistä+herjaa".
Minulla+tulee+mieleeni+tämän+työpäällikön+valokuvat+kun+hän+makaa+lattaialla+ottaen+valokuvaa+ostohuoransa+perseestä.
Tulee+mieleeni+hänen+kirjoituksiensa+pääsisällön+koskevan+psto+seuralaisten+kanssa+elämistä+lomillaan+ja+kuinka+hyvä+lomaseuralainen+hän+on+huorilleen.
Tulee+mysö+mieleen+hänen+olevan+valatakunnallisen+rakennusliikkeen+osaomistaja+sekä+työpäällikkö+siivoamatta+omaa+pääkaupunkiseudun+poikamiesboksiansa,+koska+hän+on+palkannut+thain.
Mieleeni+on+jäänyt+myös+hänen+nyttemmiten+ryhtynyneen+ajattelamaan+roudata+viimeisin+lumppunsa+kelan+asiakkaaksi+hänen+muissa+kirjoituksissaan+ollen+erittäin+kelavastainen.
Hän+kertoo+myös+että+on+isä+juhannuksena+huvilallaan+grillaillelle+lapsilleen,+mutta+ei+puhu+omista+lapsistaan+kauniisti,+vaan+ylistää+ystävänsä+napahullun+toimia+ylistää+omia+yliuvertaisia+lapsiaan+hänenkin+isukin+tavoin+huomioimatta,+että+isukki+2010+vaikenee+neljännestä+suomikakarastaan+ja+että+LVI+pentu+ei+ryhtynytkään+isukin+avustuksella+miljonääriksi.
44+on+myös+purjehtija,+tosin+ilman+webbikameraa+tuut+tuut.
Mutta+mikä+aivan+valtavan+Woow+ja+Wuf+kateuden+ja+katkeruuden+hän+aiheutti+kertomuksellaan,+että+on+Porin+jazzeilla+saanut+juoda+juomaa+samassa+teltassa+köyhien+kanssa+lasijuomalasista,+köyhien+juoden+muovisista.
Eihän+tuollainen+suinkaan+ole+omanapanarsismia+kun+kyseessä+on+sama+henkilö+eri+nimimerkillään+kuin+2010.
KYSYMYS+KOSKA+KYSYMYKSET+ON+PATTAYAN+MATKAILUN+A+JA+O.
MIKSI+2010+EI+OLE+ENÄÄN+SININEN?
Minun+puolestani+rattoisaa+haaveilluusioelämää+junteille+sinne+junttilaan,+ihokosketuksenne+toteutuu+viiveellä+joten+tumputtakaa+apinat,+minulla+on+täällä+kitaran+muotoinen.
16.07.2021 21:29
Hyvä+idiootti,+täällä+thaimaassa+lähes+kaikilla+ihmisillä+on+läheisiä,+jotka+kuuluu+riskiryhmään,+eikä+täällä+ole+edes+mahdollisuutta+saada+rokotetta+kaikille.
Tosin+kuten+lukea+saattaa+niin+Nami+on+aivan+toinen+näissä+asioissa+kuin+muut+paikkakunnat+thaimaassa.
Miten+junttilassa+apina+......+miksi+toista+rokotusta+annetaan+erittäin+monelle+vasta+syksyllä+ekasta+rokotteesta+11+viikon+kuluttua......Haloo,
Ai+että+Hesassa+rokotetaan+jo+parikymppisiä,+no+se+on+hyvä+asia.+Koska+sinun+maalaiskylässä?
16.07.2021 20:38
Rakas+ystäväsi+on+esittänyt+vedonlyöntinsä,+kerro+hänelle+hyvö+asiamies+kun+kerran+olit+jopa+täällä+Chiang+Maissa+hänen+20.000+euron+shekkinsä+kanssa,+että+hänen+selittelynsä+minulle+on+huuhaa+juuri+niin+kauan+että+hän+ryhtyy+mieheksi+sanojensa+ja+vetojensa+taakse.
Onko+sinullakin+44+niin+valikoiva+muisti+että+et+muista+olleesi+Neidin+asiamies?
Seuraava+NAKKAUKSENI+hyvä+juntti+on+valokuva+Neidistä,+kun+hän+on+itkien+polvillaan+täällä+Chiang+Maissa+ison+hauiksensa+kanssa+pyytäen+armoa,+että+lopetan+hänen+opettamisensa+ihmismäiseen+käytökseen.
Ystäväsi+huotavaimo+ei+ole+suomea+nähnyt,+joten+ei+ole+olemassa+thai-+ja+suomipassia,+joissa+on+samat+päivämääräleimat+juhannukselle+ja+joululle,+joten+jatka+sinä+poju+juttujas,+koska+Neiti+Omanapanarsisti+vuosiluku+apina+2010:llä+ei+ole+kykyä+lunastaa+paikkaansa+meidän+titteliotteluun.
Mitä+jos+sinäkin+junttiapina+keskittyisit+jo+pikkuhiljaa+muuhun+kuin+minuun,+kirjoita+vaikka+omista+huoristasi,+olethan+ollut+ykköspoikakaveri+tuttavani+joka+ei+ole+ystäväni+pressan+exälle.
S
16.07.2021 20:29
Kyllä+hyvä+kyrpä.
Tilannearviot+ovat+muuttuneet+ja+muuttuu,+mutta+laulavista+kassoista+kirjoittanut+Neiti+kaikkitietävä+kun+kirjoittaa+niin+se+on+aina+sen+päivän+tosi+ja+muut+on+väärässä,+jopa+mielisairaita+koska+eri+mieltä+tuon+maailman+täydellisimmän+narsistin+kanssa.
Täällä+thaimaassa+kun+nyt+vain+ei+ole+sellainen+tilanne+johon+THL:n+pomo+lausui+maailmantilannettaan+muutama+päivä+sitten,+joten+.....
Minä+en+ota+kantaa+vuosilukuihin+mutta+totean+sinun+olevan+ammattitaitoinen+vittuilija+24/7+ja+varmuudella+siihen+viitaten+tiedän,+että+tuollaisen+käytöksen+omaavaa+henkilöä+jota+sinä+edustat,+ei+kukaan+tahdo+ystäväpiiriinsä,+ei+edes+tuttavapiiriinsä+ja+sukulaisuuskin+on+rasite.
16.07.2021 12:19
Kiitos+Numba.
Muistin+virkistämiseksi:+....+Korkoa+korolle.
Neidin+valokuvamuisti+on+siitä+erikoinen,+että+sieltä+poistuu+hänen+kommenttinsa+minun+vaimostani+ja+nyt+kun+saa+takaisin,+niin+voi+voi+sentään+että+koko+rakkaiden+ryhmällä+on+herne+nenussa.
Neito+ihmeissään+että+sinä+ja+minä+ei+kinastella,+mutta+Neito+kun+ei+lainkaan+kommentoi+edustamansa+ryhmän+sinistä,+eikä+noita+...+kakkisaloituksia,+nehän+on+hänelle+normaalia+internetkirjoittelua.
Neiti+Omanapanarsisti+on+kouluesimerkki+henkilöstä+joka+kokee+yksinoikeudekseen+piruilun+ja+kun+saa+itse+palautetta+samalla+tasolla,+niin+herne+nenussa+ja+neitimäinen+käytös+alkaa.
Huuhaa
16.07.2021 12:08
Voi+suurkiitos+sinulle+Neiti+Omanapanarsisti+kattavasta+näkemyksestäsi+mikä+minä+olen,+hienoa+saada+noinkin+yksityiskohtainen+tieto+sinulta+mikä+minä+olen.
Ai+että+sulla+kuvat+jää+vuosien+kuvauksissasi+kännykkään,+no+tapansa+kullakin+tallentaa+kuviaan.
Sinä+olet+vedonlyöntisi+minulle+esittänyt+ja+neitimäisenä+perseaukisena+selittelet+pillejäsi.
Ei+tietenkään+herjat+lopu+aivoton+apina,+tällä+palstallahan+päivittäin+kerjätään+herjoja.
Lueppa+tuo+oma+kirjoituksesi+aivokääpiö,+pitäisikö+minun+lähettää+sulle+intterflooran+kautta+ruusuja,+vai+mitä+luulet+apina.
Sun+huoras+ei+oo+poju+suomea+nähnyt,+eikä+sulla+ole+muuta+kylän+komeinta+kuin+sun+21+senttinen+jota+tumputat+suomessa.
16.07.2021 12:00
Moikka+Numba.
En+minä+ainakaan+ketään+vihaa,+tuolla+Neiti+Omanapanarsistilla+on+Savolainen+tarve+irvailla.
Alkaa+jo+menemään+pahan+kerran+överiksi+tämän+Nollan+usealla+profoolillaan+jämähtäneenä+väitteeseen+että+me+ollaan+sama+henkilö.
Muutenkin+tämä+palsta+aiheineen+alkaa+olla+niin+kuiva+ja+kulunu,+että+sanonko+...+en+viitsi.
Mielisairas+toi+2010+on+ja+jos+täällä+joku+muu+kuin+hän+itse+fanittaa+häntä,+niin+sitten+on+usempia+kilahtaneita.
10.07.2021 23:03
No+heipä+hei+idioottianonyymi,+koska+kysymyksesi+koskee+minua,+niin+vastaan+monennen+kerran.
Minua+ei+kiinnosta+käännättää+vaimollani+kuitteja,+se+aika+on+ohitse.
Kuksa+kiinnostaa+sinua+kovasti,+sitä+voi+tulla+katsomaan+ja+kuvaamaan+tänne+Chiang+Maihin+Neidin+ryhmässä+kun+Neiti+on+ryhtynyt+miejeksi.
Olen+kerran+aijannut+tuoreen+kuittikuvan+ja+palaute+aiheutti+sen+olevan+viimeinen+laatuaan.
Hauskaa+että+kyselet+kuka+tuntee+kenet+tuntee,+kun+itse+esiinnyt+anonyyminä.
Sallinet+muutaman+vastakysymyksen.
Oletko+nähnyt+valokuvia+kylän+komeimman+talon+olohuoneesta,+buudeliaitauksista,+thaimaan+kauneimman+naisen+suomenvierailuista+juhannuksena+ja+jouluna?
Mutta+edelleen+mikä+tärkeintä+sinun+elämässäsi,+ajattele+minua+ja+Kuksaani+tänään,+huomenna+ja+loppuelämäsi.
30.06.2021 08:28
Pakko+jatkaa+ja+sorry+......+en+säästä+aiheessani+myöskään+Numbaa.
20.06.2021 16:16
Sen+verran+"totuustarkkailijana"+jos+sallitaan+mainittu,+niin+tosiseikka+on+eikä+muuksi+muutu.
Kukaan+ruokakippojaan+aijaileva+ja+joka+väittää+olevansa+thain+kanssa,+ei+ole+aijannut+valokuvaa+yhtä+ainutta+kertaa+ruokailustaan+jossa+samassa+kuvassa+päähenkilö,+vaimonsa+tai+lomaheilansa+ja+aiheena+ruokailu.
Siis+tämä+tässä+tällä+kertaa+täältä+Chiang+Maista.
20.06.2021 16:15
Kun+aijaaja+väittää+olinseutunsa+valokuvalla+toisesta+henkilöstä+toisen+henkilönseurassa+ja+aijaa+kuvan+johon+ei+itse+kykene+mukaan+niin,+huuhaa.
Ohessa+ns.+pientä+suupalaa+joenvarren+ravintolassa.
https://aijaa.com/ddvRDm
20.06.2021 16:01
Hyvä+2010+/+44.
Ai+että+koet+laittaneesi+minut+hiljaiseksi+lomakuvillasi,+hauska+näkemys,+mutta+totta+siltä+osin+että+menin+sanattomaksi+valokuvastasi+...+ufotiikeripurnukka+parvekkeen+kaiteella.
Muistisi+virkistämiseksi+tuolla+44+nimimerkilläsi+olit+täällä+kerran+Neitinimimerkkisi+20.000+egen+shekki+mukanasi.
Esitetettyyn+vetoon+ei+ole+liittynyt+minulle+velvoitetta+mihinkään+näyttöihin+perustuen+sinun+tai+jonkun+muun+aijauksiin,+eikä+alkuperäiset+vedon+hyväksynnän+edellytykset+olemuuttuneet,+joten+bablaa+poju+lisätoiveistasi+muille+kuin+minulle.
Toiset+ihmiset+koko+elämänsä+aikana+ei+matkusta+vaikka+aurinkorannikolle+kymmentä+kertaa,+puhumattakaan+että+samaan+kaupunkiin.
Sinä+olet+käynyt+täällä+10+kertaa.
Minua+ei+kiinnosta+aiheet+mitä+poliisi+tekee+missäkin+ja+onko+Pattaya+siistitty+vai+ei.
Totuus+on+se,+että+kun+erittäin+kokenut+thaimaanmatkailija+kuten+sinä+päädyt+tänne+matkustamaan,+niin+selvää+on+että+nautit+minun+kotikaupungistani,+siitä+kiitos.
Vaikka+esiinnytkin+itsesi+turva-aikuisena,+niin+tällä+palstalla+ei+tulla+koskaan+näkemään+juhannus-+eikä+joulukuvia+henkilöstä+jonka+Neiti+ilmoittaa+olevan+vaimonsa,+kuin+ei+myöskään+suomi-+ja+thaipassin+leimasivuilta+osoituksena+kyseisistä+matkoista.
Kuten+sanoin,+jatka🐒+olet+pelkkä+vittumikäidioottiNolla.
20.06.2021 14:03
Hyvä+2010+/+44.
Kirjoitit+juuri+tuolla+toisessa+Chiang+Main+jutussasi+mikä+olemus+rikkaalle+miehelle+on+ok+ja+tässä+ylistät+Neitiprofiilisi+ja+itsesi+varallisuutta+anonyyminä+anonyymipalstalla+anonyymeille.
Funtsi+vähän🐒🚜😨
20.06.2021 12:52
50 / 81