Vapaa kuvaus

Aloituksia

352

Kommenttia

1616

1. Voi+kuinka+mukavaa+on+huomata,+että+minua+ajatellaan+ja+vallan+ääneen+nauretaan,+se+lämmittää+mieltäni,+kiitos+siitä.Mikä+voisikaan+olla+järkevämpää+viikonlopun+viettoa+kaamoksessa,+kuin+ajatella+minun+elämääni+moninaisin+ajatuksin,+olen+vallan+otettu+saamastani+huomiosta+arkien+osalta,+mutta+kun+mainittua+tapahtuu+viikonloppunakin,+niin+täytynee+antaa+erittäin+suuri+kiitos.Moottoripyöräily+ainakin+otsikon+osalta+ja+sen+hiirimainintaan+viitaten+totean+kuten+aiemminkin,+että+kyseisen+kaltainen+asenne+on+normaalia+harrikkakateellisille,+eikä+se+voi+aiheuttaa+aiheesta+vastavuoroista+asianmukaista+keskustelua+aiheesta.Uudistan+aiemman,+että+kun+keskustelukumppanin+tiedot+perustuvat+ainoastaan+musta+tuntuu+ja+rintaliiveihin,+sekä+Laatupyörien+pulttien+sinkoiluun,+niin+ei+ole+aihetta+varsinkaan++sananvaihtoon+anon+kanssa+tällä+foorumilla+enempään.Mitä+tulee+varsinaiseen+normaaliheteroiden+tänne+Thaimaahan+matkailuun+ja+haaveilluusioasumiseen,+niin+seuraavaa+totean+ja+olen+100+%+oikeassa,+eikä+asia+muuksi+muutu+anosivuhuuteluilla.Tällä+palstalla+ei+tulla+koskaan+näkemään+seuraavia+valokuvia+illuusiohenkilön+Neiti+2010+Loppuuntaputellun+toimesta:Tinder+Suomessa+juhannuksena+ja+jouluna.Tinderin+mainittujen+illuusiomatkojen+leimoja+passissaan.Neidon+2010+ja+haavevaimonsa+passeja+leimoineen+samassa+valokuvassa.Neidon+kylän+komeinta+taloa,+jonka+olohuoneeseen+mahtuu+talo.Neiti+2010:n+talon+pihalle+rakentamaa+hotellin+uima-allasta+siten,+että+samassa+kuvassa+Neito+kauniine+tatuointeineen+tuttipullo+kädessään.Moottoripyöräilyä+koskien+ei+tule+koskaan+olemaan+Neidon+haaveducati+parkissa+valokuvaten+varvasallas+taustalla.Tiedän+palautteen+olevan+peililausuntoja+Kuksastani,+joten+uudistan+vaikka+se+ei+ymmärrykseen+asti+menekään,+kyllä+te+aikanaan+saatte+minulta+kuvia+mutta+ette+aikana+jolloin+Senssuttelu+ja+Kuksattelu+toimii+automaattisesti+ilman+kuviakin.Mukavaa+viikonloppua+teille+matkailupalstan+parissa+sinne+Suomeen,+meidän+perhe+täällä+Thaimaan+Chiang+Maissa+sen+sijaan+harjoittaa+face-to-face+sosiaalista+kanssakäymistä+Thaimaalaisten+kanssa.