Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
352
Kommenttia
1616
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Pakko+jatkaa.+Tyttäresi+on+nyt+18+vuotias+toisesta+avioliitostasi+ja+poikasi+20+vuotias+ensimmäisestä+avioliitostasi.+Poikasi+siis+oli+tuttipulloikäinen+kun+elit+jo+toista+perhettä.
Säälin+Tinderiäsi,+mutta+onneksi+hän+on+vain+haaveesi.
15.10.2020 12:14
Hauskaa+kun+aina+sinun+täytyy+Senssutella+kun+vänkäät+Numban+kanssa,+olen+näemmä+tehnyt+sinuun+suuren+vaikutuksen.
Poikasi+siis+on+nyt+20+v+ja+ollut+opissasi+aikoinaan+pari+vuotta,+sekä+sinä+olet+nyt+ollut+täällä+thaimaassa+yli+10+vuotta+....+etävalmennuksesi+on+tehokas.
Minulle+riittää+vaimoni+Buddhalaisuus,+en+yritä+niitä+oppeja+omaan+elämääni+soveltaa,+tosin+arvostan+korkealle.
Mitä+tulee+salaisiin+tontteihin,+niin+onhan+sinullakin+sellainen+ja+valokuvauskiellossa,+koska+sekin+on+vain+henkien+talo+sairaassa+päänupissasi.
Hauska+ilmiö+josta+olen+Numban+kanssa+100+%:sesti+samaa+mieltä,+sinä+olet+kateellinen+ja+katkera+ainut+rakas+tällä+palstalla+samoine+juttuinesi+nimimerkistäsi+huolimatta,+ei+ole+mahdollista+popula+joka+jauhaa+samaa,+samaa,+samaa,+ja+samaa+totuustarkkailua+samoin+sanakääntein+vuosikausia.
15.10.2020 12:10
Kovin+sinulle+on+mahdottomuus+keskustella+asiasta+asiana+ilman+noita+alituisia+lerpatuksiasi.
Katso+kalenteria+ja+kerro+vastaus+kysymykseeni.
13.10.2020 10:41
Mielenkiintoinen+näkökanta+Neiti+sinulla+tuohonr+kotteeseen.
Kertoisitko+miten+tuon+mahdollisen+rokotteen+markkinoilletulo+ihan+konkreettisesti+vaikuttaa+esimerkiksi+sinun+lastesi+kuukauden+kaikkienaikojen+juhlintaan?
Siis+ihan+oikeasti,+jos+ja+kun+lapsesi+saa+rokotteen,+niin+miten+se+vaikuttaa+heihin+ja+eritoten+thaimaalaisiin+lapsillesi+avautuen+kuukauden+juhlinta?
Ohessa+tuore+.....+Game+is+over.
+Suomen+tilanne+lyhyesti
Ilmoitettuja+tapauksia+yhteensä:+12+212+(++632*)
La+10.10+ilmoitettiin+269+tapausta
Su+11.10+ilmoitettiin+149+tapausta
Ma+12.10+ilmoitettiin+214+tapausta
13.10.2020 09:59
No+mutta+täältähän+saa+taasen+lukea+että+olen+ajatuksissasi+alituiseen+ja+vaimoni+myös+joten+kunnioitetaan+tahtoasi,+että+voit+jatkaa+aatoksiasi+24/7.
Ensinnäkin+nuo+Wavejuttus+naurattaa,+taidat+varmaan+tietää+kaiken+suomen+mopoistakin,+olihan+niitä+mitä+erilaisimpia+aikanaan+josta+muistuumieleen+joku+mobuletti+joka+oli+kuin+mottoripolkupyörä+jne.+Oliko+tyyppimerkinnän+viimeisen+i+vai+gt,+taidat+tietää.
Minulla+ei+ole+hajuakaan+näiden+täällä+thaimaassa+pörräävien+mopojen+tyypeistä,merkeistä+eikä+kuutioista,+mutta+hyvä+että+sinä+tiedät,+se+on+tärkeää+tietoisuutta.
Mitä+tulee+kuskin+pituuteen,+kuskin+voimiin,+sekä+moottoripyörän+painoon,+niin+voisit+käyttää+katkeruus-+ja+kateusaikasi+tehokkaammin+vaikka+joskus+livekatsahdukseen.
Tosin+Hesa+on+sinulle+kaukana+mutta+jos+joskus+olet+siellä+seudulla,+niin+mene+syömään+sokerimunkki+Bembölen+kaffestuganille+keskiviikkona+kuuden+aikaan,+niin+ymmärrät+aiheesta+enemmän.
Myös+tiedoksi,+että+Harley-Davidson+Club+Finland+on+yli+6600+jäsenen+kerho,+joten+mene+ihmeessä+kertomaan+tietämyksiäsi+kaffeelle,+varmasti+ovat+kiinnostuneita+näkökannastasi.
Tarkista+onko+akkusi+kuivunut.
13.10.2020 09:49
Noin,+hyvä,+olen+siis+aktivoinut+sinut+sunnuntaihisi+normaali+ajatuksiisi.
Minä+voin+ottaa+kantaa+tässä+keskustelussa+aloitukseni+aiheeseen,+en+vaivaudu+keskustelemaan+sinun+mielenkiinnoistasi.
Hyvää+sunnuntaita+sinulle.
11.10.2020 12:38
En+ole+ehtojani+muuttanut+hänen+pa-vetonsa+suhteen,+enkä+ole+sinulle+luvannut+mitään,+mutta+kuten+sanottu,+kymppisi+tarvitsee+kaltaisesi+tukijoukkoihinsa.
11.10.2020 12:29
Ensinnäkään+en+koe+keskustelevani+täyspäisen+kanssa+koska+et+erota+henkilöitä+toisistaan+ja+yhdistelet+kirjoituksia+ainoana+tarpeenasi+irvailla+Savolaisittain.
Minä+en+kulje+täällä+Thaimaassa+julkisilla+sinun+tarkoittamallasi+tavalla.
Bingomainintasi+on+totta,+mutta+minä+kirjoitinkin+Suomalaisesta+asenteesta,+jota+sinä+edustat+nimenomaan.
Sen+verran+tiedän+motorismista+ja+autoilusta,+että+kykenen+aiheesta+kirjoittamaan+enemmän+kuin+sinä+ja+nimenomaan+kokemuksesta.
Jos+kokemusta+on+vahingossa+hoksata+että+kun+sarvea+painaa+vasemmalle+niin+pyörä+ohjautuu+oikealle,+niin+puhukoon+toki+kymppisi+kokemuksesta,+koska+se+todellakin+on+kokemuksen+arvoinen+vahinkohoksaus.
Tiedoksi+sinne+Suomeen+kuitenkin+sellainen+totuus,+että+vastaohjaus+täytyy+olla+automaattinen+reaktio+kun+hirvi+pomppaa+tielle.
Kokematon+hädissään+murto-osa+sekunnissa+kääntää+sarvia+väärään+suuntaan+ja+heitä+on+runsaasti+mullan+alla.
Kymppi+on+kuin+pikkutyttö+joka+aina+tarvitsee+sinut+nillittämään+rinnalleen.
11.10.2020 12:22
Mukava+todeta+että+sinulla+on+elämäntarkoitus+.....+Pattayan+matkailupalsta+ja+vääristelyt+tukikohtanasi+suomi.
Voi+rakas,+ensinnäkin+puheesi+thaimaavastaisuudesta+on+hauskoja,+koska+olen+täällä+nimenomaan+sen+johdosta+mm.+että+olen+suomivastainen+ja+monelta+osin+samaa+mieltä+suomesta+kuin+tältä+palstalta+saa+lukea.
Tervetuloa+tänne+Chiang+Maihin+toteamaan+reaalielämää,+kun+....+no+antaas+olla.
Ai+että+miten+täällä+...+no+ainakin+siltä+osin+mukavammin,+että+on+muuta+tekemistä+kuin+laatia+tuollaisia+piipityksiä+forkalle.
Tänään+tarjoilen+häränpiffit+muutamille+omalla+tavallani.
Pikaiseen+grillissä+poltan+pinnat+ja+hetkeksi+ylimmälle+ritilälle.
Sitten+valkopippuria+pintaan+ja+valmiiksi+kuumennetulle+paistinpannulle,+sekä+konjakit+perään+ja+liekkiä.
Nämä+kuumennetuille+lautasille+tarjoilua+varten+ja+kukin+ottaa+niitä+lisukkeita+kuin+tahtoo.
Juomana+ei++ole+jäähileviskiä.
Kirjoittele+lisää+lauantaisi+ratoksi.
10.10.2020 12:08
Jaahas+Neito+täällä+taasen+esittää+miestä.
Kuules+sinun+tapauksesi+otan+aikaisintaan+käsittelyyn+kun+olet+vetosi+minun+hyväksynnän+aijaukset+suorittanut+ja+koska+et+kykene+aijauksiin+niin+toivotan+sinulle+ja+orkesterillesi+rattoisaa+palstamatkailua.
07.10.2020 11:19
Jep+Numba,+totuus+on+tarua+ihmeellisempää.
Nämä+palstan+asiantuntijat+kun+ovat+pelkkää+mutumielipidettään+pursuten+tietoisia+niin+kaikesta+ja+kaikkeen+kantaa+ottavia+tavallaan,+että+...+no+antaas+olla.
Loppuun+taputeltu+on+ryhtynyt+papukaijaksi+Kuksasta+ja+päivän+lehdestä,+sekä+Huom!+Nyt+tärkeänä+aiheena+pippurisumute+Hesassa,+eiku+Stadissa+ja+että+jossain+Facessa+joku+on+käynyt+kalassa.
Hauskaa+myös+että+Neito+ryhtyi+böndettelemään+illuusio-varvas-altaansa+kupeesta.
Ai+niin+että+no+mitäs+meille+tänne+Chiang+Maihin+kuuluu?
No+siinä+mielessä+hyvää,+että+kun+kerrankin+elämässä+on+voinut+tosiasiallisesti+auttaa+lähimmäisiä+ja+vähän+vieraampiakin,+niin+on+hyvä+mieli.
Neito+tuumas+että+kiinteistöjen+hinnat+vain+kohoaa+Pattayalla,+mutta+täällä+kyllä+asia+on+toisinpäin++hintojen+suhteen+niin+kiinteistöjen+kuin+liiketoimintojen+osalta.
Thaikansa+kärsii+silminnähden+ja+juntit+jauhaa+visoistaan+ajatellen+vain+sillä+21+senttisellään.
06.10.2020 05:10
Voi+rakas+Aasi,+kyllä+minulla+ajokorttiasiat+on+päivän+tasalla+täällä+Chiang+Maissa,+enkä+viitsi+ryhtyä+leikkiin+lukemaan+leijuvista,+koska+se+on+rakkaiden+tapa.
Miksi+et+ole+kiinnostunut+Neidon+2010+korteista+aiheuttaa+hymyilyä.
Nuku+suloisesti.
03.10.2020 19:54
Voi+kuinka+mukavaa+on+huomata,+että+minua+ajatellaan+ja+vallan+ääneen+nauretaan,+se+lämmittää+mieltäni,+kiitos+siitä.
Mikä+voisikaan+olla+järkevämpää+viikonlopun+viettoa+kaamoksessa,+kuin+ajatella+minun+elämääni+moninaisin+ajatuksin,+olen+vallan+otettu+saamastani+huomiosta+arkien+osalta,+mutta+kun+mainittua+tapahtuu+viikonloppunakin,+niin+täytynee+antaa+erittäin+suuri+kiitos.
Moottoripyöräily+ainakin+otsikon+osalta+ja+sen+hiirimainintaan+viitaten+totean+kuten+aiemminkin,+että+kyseisen+kaltainen+asenne+on+normaalia+harrikkakateellisille,+eikä+se+voi+aiheuttaa+aiheesta+vastavuoroista+asianmukaista+keskustelua+aiheesta.
Uudistan+aiemman,+että+kun+keskustelukumppanin+tiedot+perustuvat+ainoastaan+musta+tuntuu+ja+rintaliiveihin,+sekä+Laatupyörien+pulttien+sinkoiluun,+niin+ei+ole+aihetta+varsinkaan++sananvaihtoon+anon+kanssa+tällä+foorumilla+enempään.
Mitä+tulee+varsinaiseen+normaaliheteroiden+tänne+Thaimaahan+matkailuun+ja+haaveilluusioasumiseen,+niin+seuraavaa+totean+ja+olen+100+%+oikeassa,+eikä+asia+muuksi+muutu+anosivuhuuteluilla.
Tällä+palstalla+ei+tulla+koskaan+näkemään+seuraavia+valokuvia+illuusiohenkilön+Neiti+2010+Loppuuntaputellun+toimesta:
Tinder+Suomessa+juhannuksena+ja+jouluna.
Tinderin+mainittujen+illuusiomatkojen+leimoja+passissaan.
Neidon+2010+ja+haavevaimonsa+passeja+leimoineen+samassa+valokuvassa.
Neidon+kylän+komeinta+taloa,+jonka+olohuoneeseen+mahtuu+talo.
Neiti+2010:n+talon+pihalle+rakentamaa+hotellin+uima-allasta+siten,+että+samassa+kuvassa+Neito+kauniine+tatuointeineen+tuttipullo+kädessään.
Moottoripyöräilyä+koskien+ei+tule+koskaan+olemaan+Neidon+haaveducati+parkissa+valokuvaten+varvasallas+taustalla.
Tiedän+palautteen+olevan+peililausuntoja+Kuksastani,+joten+uudistan+vaikka+se+ei+ymmärrykseen+asti+menekään,+kyllä+te+aikanaan+saatte+minulta+kuvia+mutta+ette+aikana+jolloin+Senssuttelu+ja+Kuksattelu+toimii+automaattisesti+ilman+kuviakin.
Mukavaa+viikonloppua+teille+matkailupalstan+parissa+sinne+Suomeen,+meidän+perhe+täällä+Thaimaan+Chiang+Maissa+sen+sijaan+harjoittaa+face-to-face+sosiaalista+kanssakäymistä+Thaimaalaisten+kanssa.
03.10.2020 10:20
Katsos+vaan+täällähän+Neito+2010+huitoo+ilmaa+isoilla+nyrkeillään.
Eipä+kuules+meillä+paljoa+ole+tosiaankaan+keskusteltavaa,+joten+uiskenteleppa+nyt+ihan+vaan+siellä+hotellin+altaallasi.
Kuksakuvan+saat+sitten+aikanaan+monesta+paikasta+ja+lehtien+päältä,+mutta+ei+ole+niiden+aika+vielä,+koska+senssuttelu+ja+kuksattelu+toimii+automaattisesti+ilman+niitäkin.
Mitä+tulee+p-puhumisiin,+niin+muistutan+että+sinä+olet+vetosi+esittänyt,+minä+en+ole+sinulle+rahaa+tarjonnut.
Hyvä+että+sinulla+on+kaltaistasi+seuraa+palstallasi,+liity+ihmeessä+amaliakirjoittajien+joukkoon,+se+on+tasosi+ja+kastisi.
30.09.2020 13:26
No+mukavia+kysymyksiä+anoidiootilta+taasen,+joten+vastataanpa.
Vetoon+toki+pääsee+mukaan+ja+olisikin+hyvä,+että+joku+auttaisi+Neitiä+rahallisesti+että+kykenee+oman+osuutensa+kartuttamaan+esittämälleen+tasolle.
Lippujen,+kuittien+ja+passien+väärentämisitä+ja+tavoista+olen+jo+riittävästi+kuullut+sinulta,+joten+hyödynnä+omia+tietojas.
Ai+että+mitä+syytäkö,+no+sitä+syytä+että+yrittää+illuusioida+olevansa+täällä+thaimaassa+kylän+komeimmassa+talossa+jonka+olohuoneeseen+mahtuu+talo+ja+että+pihassa+vanhasta+matkamuistokuvasta+sepitetty+uima-allas.
Ei+sinun+rakas+tarvitsekaan+keksiä+miksi+en+ole+sinulle+laittanut+kuvia,+keksi+sen+sijaan+miksi+sinä+et+ole+laittanut+kuvia.
Kuksaa+olen+sinulle+tarjonnut+a-pesuna+ja+sinähän+poju+kuksattelet+koko+loppuelämäsi,+se+on+minun+määräykseni+ja+sinä+tottelet+24/7.
Kyllä+huomaan+että+kukaan+muu+ei+epäile+kympin+tarinoita+ja+se+minua+huvittaakin+että+kaikki+uppoaa,+kukapa+itseään+epäilisi.
Se+mitä+sinä+tiedät+facesta+on+toinen+juttu+ja+niinhän+tuossa+44+joka+myös+on+kympin+asiamies+vahingossa+oli+kirjautuneena+CHLANGIKSI,+joten+se+siitä+tietämyksestä.
Sinä+kysyt+paljon+ja+tuossa+vastaukset,+joten+sallinnet+yhden+kysymyksen?
Kerroppa+miksi+ei+kiinnosta+tuttipullo+varvasaltaan+ylimenokourun+kohdassa+ja+kliks?
Sinäkin+aina+kysyt+ja+annat+vastauksen+samantien,+joten+kerron+miksi+ei+onnistu+varvasallaskuva,+no+siksi+että+se+on+täällä+thaimaassa+hotellin+pihassa+ja+Neito+Savossa.
28.09.2020 19:43
Hauskaa,+täällä+taas+koko+rakasyhteisö+hyppii+tasajalkaa+ja+tekee+kuperiskeikkoja+bablaten+kilvan+(+yksi+henkilö+).
No+onpahan+sulla+Neito+siinä+tekemistä+laittaessasi+sanoja+toisen+perään.
Ai+että+oikein+höyläpenkkiäkin+pukkas,+on+se+hienoa.
Hupaisaa+että+kaikki+rakkaat+uskoo+sun+illuusioitas,+mutta+vakavasti+ottaen,+on+hyvä+että++olet+löytänyt+itsellesi+itsestäsi+kuuliaisen+lukijakunnan.
Olen+kuules+poju+aikoinani+siellä+suomessa+missä+sinä+asustelet,+rakennellu+omatuotantona+sen+verran+mökkejä,+että+tohdin+itseäni+kutsua+liikemieheksi.
Miksi+sinä+Neito+Lopuuntaputeltu+kutsuisit+henkilöitä+jotka+esittää+vedonlyöntejä+ja+sitten+ryhtyy+naamailemaan+omaa+kykenemättömyyttään+pysyä+sanojensa+takana?
Minä+kutsun+luusereiksi.
28.09.2020 19:22
Pelkkää+vilpitöntä+huolta+kannoin+hänestä+ja+heistä,+mutta+tarkoitin+toki+hieman+enemmän+kuin+mihin+sinä,+eli+vertaistuki+voisi+olla+esimerkiksi+ulkoiluttamalla+veliä+ja+luonnollisesti+voisivat+keräyksen+järjestää+mahdollistamaan+hänelle+matkan+Helsingin+Kallioon,+onhan+sinne+valmistunut+tai+valmistumassa+paikallinen+Walkkari+ihan+Hakiksen+torilta+Kurville+asti,+ja+kun+siltä+poikkeaa+sivukaduille+niin+niistä+löytyy+paratiisin+vetonauloja,+joita+juntti+kivijalkapalveluiksi+kutsuu.
25.09.2020 05:48
Kiitos+Kläppi+kauniista+sanoistasi.
Vaikka+aloituksen+laadinkin+hieman+taitolajia+hyödyntäen,+niin+havaittavissa+että+harvassa+on+aktiiviaijaajien+vastakuvat+edes+leikkimielllä,+joka+oli+tarkoitukseni.
Savikolpakon+olen+joskus+saanut+suomen+tuliaisina+tänne+Chiang+Maihin+ihan+vain+vitsinä+ja+muistin+sen+olevan+kaapin+perällä.
Sen+verran+vinkkaan+puulajista+että+ei+ole+suomalainen+puulaji+luonnollisesti+koska+mööpeli+on+valmistettu+täällä+Thaimaassa.
Kovin+on+katkeraa+tekstiä+luettavissa+tällä+palstalla+josta+voi+päätellä+muutamalla+olevan+ainainen+pääkipu.
Sanoisinko+....+no+sanon+......+Hyvää+yötä.
22.09.2020 19:10
Jep.
Viisumi+haaveita+on+mukava+lueskella+ja+muistuikin+tuosta+mieleeni+typerä+sananlasku,+että+Toivossa+on+hyvä+elää+sano+lapamato+kun+kurkkas+kilahtaneen+pakarista.
Mitä+tulee+junttilan+koronaan+niin+pidin+järjettömänä+koulujen+aloitusta+ja+nyt+koulut+toimii+edelleen+kun+toisen+alllon+vahvistumisesta+on+niin+vahvoja+merkkejä,+että+olisi+syytä+lopettaa+ja+heti+tuo+järjettömyys.
Aiheesta+voisi+lausua+paljon+mutta+niitähän+voi+lukea+toisaalta.
Tämä+korona,+viisumit,+ym.+on+vielä+pitkä+juttu+eikä+koskaan+ole+paluuta+entiseen,+se+on+varma.
Savolainen+se+norjassa+töissä+oleva+kalansavustaja+toisessa+polvessa+voisi+sanoa+että+
+Andre+steder+bra,+men+hjemme+best,+siis+terveiset+täältä+kotoa+Chiang++Maista.
18.09.2020 05:51
Katsos+vaan+mitä+ihmettä,+Neitikin+alkanut+oivaltamaan+mitä+tarkoittaa+aito+ja+oikea+Thaimaa,+niin+ne+mielipiteet+muuttuu.
Kiitos+muuten+senssuttelemattomasta+asianmukaisesta+kirjoituksesta.
18.09.2020 05:37
58 / 81