Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
372
Kommenttia
1696
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tule+astialle+takaisin+kun+sinulla+taustalla+jotain+vastaavaa.
https://aijaa.com/hXsQP4
24.05.2020 16:17
Niin+ja+tässä+aiheesta+muuta,+että+seuraavaksikin+vuodeksi+silakkalaatikkoaihetta+matkailun+puutostilaa+lieventämään.
+https://aijaa.com/KprV37
24.05.2020 13:42
Voi+rakas+sun+väännöksiäs+kun+Savolaisuutesi+estää+asiasta+asiana+keskustelemisen+ilman+väännöksiä.
Fallet+ei+täällä+maita+omista+kuin+korkeintaan+yhtiöiden+kautta+joissa+heillä+ei+ole+missään+tapauksessa+suurta+omistusoikeutta.
Ei+ole+minun+maita,+vaan+vaimoni+ja+poikani+maita,+joilla+molemmilla+thaikansalaisuus.
Appikukolle+lottovoittoa,+hienoa+katsos+kun+meidän+appiukko+ilman+vuokrajuttuja+asuu+veloituksetta+vaimoni+omistamassa+talossa+ja+elää+täysin+meidän+varoilla.
Puolen+millin+mökki+entisen+anopin+mailla+mutta+nyt+unohdit+kertomuksesi+miten+sen+aikoinaan+ostit.
Kuules+täällä+näitä+puolen+millin+juttuja+on+sen+verran,+että+antaas+olla.
Aha+ettäkö+oikein+etäkasvattaja+on+ryhtynyt+huolta+pitämään+jälkikasvun+hyvinvoinnista,+no+sehän+on+hyvä+asia.
Koska+vauva+oppii+uimaan?
24.05.2020 10:03
Neiti+2010+latas+taas+hauskan+illuusion+seuraavasti:
"Meidän+talossa+on+kolme+eri+siipeä.+
Meillä+on+myös+sekä+tavallinen+sauna+että+höyrysauna+vierekkäin.+
Pikkuisia+molemmat,+mutta+kyllä+sinne+perhe+mahtuu+kerrallaan."
Aikamoinen+kolmen+siiven+kylpyläkoti+ja+terdellä+porekylpy,+vaan+varvaskuva-altaassa+ei+vauva+uiskentele+Dillellä+ainakaan+siten+että+jutuissaan+etenisi+sanoja+laajemmalle+vanhana+konkariaijaajana.
24.05.2020 09:43
Voi+sentään+taasen+mikä+avautuminen+Neidiltä,+täytynee+hieman....
Ai+että+ravintolassa,+mutta+aijaakuvia+hieman+muissa+työasuissa.
Tontti+vuokrattu+ja+muotoseikkoja+koska+samaa+perhettä.
Hyvä+Dille,+katsos+kun+meillä+ei+vuokramaita,+vaan+omat+maat+ja+kiinteistöt,+kuten+omaisuuskin+vaimon+ja+pojan+nimissä,+siis+muotoseikka.
Jos+vaimo+teoreettisesti+...+Minä+lähden+.....+no+niinhän+olet+jo+kaksi+kertaa+lähtenyt.
Olen+hänelle+kuin+puolijumala+....+Huh+huh+jaahas,+että+silleen.
Mesun+papereita+sulla+poju+ei+ole.
Jumankekka+vieköön+kuudetta+lasta+pukkaa+ja+syksyllä+potretti+jenkkeihin,+niin+päätetty.
Koska+vauvauintikuvaa+kolmensiiven+varvaskuva-altaalta?+Aha...+joo+....+sanoja+vain.
24.05.2020 09:29
En+viitsi+noihin+teidän+välisiin+vääntöihin+osallistua,+mutta+kuules+Neiti+2010,+minä+olen+lueskellut+sun+rakennusbablojas+itse+rakennusmestarina+ja+jonkun+töllin+rakentaneena,+että+sinä+olet+kaivinkonekuskin+veroinen+juttuinesi.
Olet+aijannut+olohuoneesi+jostain+julkisesta+rakennuksesta+pilarien+ja+palkkien+ollen+kokoa+teollisuushalli.
Selittelet+ruiskubetonoiduista+pilareista+ja+betonin+vetolujuudesta+asennettaessa+palaparkettia.
Olet+siis+ihan+pihalla+todellisuudesta.
Mutta+tuon+kaltaisista+kirjoituksista+mitä+yllä,+niin+saat+alituiseen+nautintoa,+niin+teeppä+sitä.
23.05.2020 17:14
Ei+polskuttele+haavevauva+illuusioaltaassa,+jossa+haaveilluusiotalossa+kuulkaas+sellainen,+että+kenelläkään+ei+ole+samanlaista+kyökkiä+ja+kamera+rikki+isännällä,+mutta+paljon+paljon+sanoja+kaikkien+rakkaiden+uskovan+sanoihin.
23.05.2020 09:08
Tosiaankin,+onkos+vallan+oma+tonttunen.
Toivottavasti+kilahtanut+vaikenee+äidin+arvostelusta,+johon+hänellä+suuri+tarve.
Hyvä+kuva,+S+kiittää+SS:ää.
22.05.2020 19:52
Ei+ole+Neiti+kympillä+vauvaa,+pep-pu-sia+tosin+on.
Varvaskuvan+hotellikin+tuhansien+kilsojen+päässä+saavuttamattomissa.
Kas+kummaa+kun+kukkamarketin+kuva+ei+ole+aiheuttanut+finnejä+kilahtaneelle.
22.05.2020 19:04
Ai+että+moukka,+jaha,+no+mites+vauva+uiskentelee?
22.05.2020 10:45
Neidillä+se+uusi+uima-allas+valokuvattuna+varpaiden+suunnasta+ja+uskon,+että+muutkin+lukuisat+kymmenet+jopa+sadat+Pattayan+rakkaat+mielellään+katsahtaisivat+tyttövauvan+uiskentelevan+vaikka+sen+kauniin+thaivaimon+kanssa+samassa+kuvakulmassa+isukin+vakipaikalta+kuvattuna.
Ai+miksikö+ei.....no+siksi+tietysti,+että+eihän+kukaan+rakkaista+ole+kiinnostunut+sellaisista+kuvista.
22.05.2020 04:35
Voi+rakas+sinua+kiukkuista,+ei+suinkaan+suomalaiset+maanviljelijät+ole+juntteja,+kunhan+sinua+kiusaan+ja+aina+onnistun.
Katsos+tuollainen+joka+kirjoittelee+sieltä+junttilasta+niuvasta,+pulloista,+kiljuista+sun+muusta+sinulle+mieleisestä,+on+juntti.
Mutta+mikä+tärkeintä,+sinun+elämäntehtäväsihän+on+kaikkien+arvostelu,+joten+teeppä+vaikka+aloitus+Amaliastasi+tai+vaihteen+vuoksi+nyt+vaikka+noista+mainitsemistasi.
22.05.2020 04:20
On+sinulle+kovin+suuri+ongelma+nämä+minun+aikani+täällä+Thaimaassa+mutta+kun+pääsetmiehen+ikään+ja+ymmärrät+elämästä+muutakin+kuin+aikataulunukkumisen+niin+ole+hieman+valveutuneempi+monesta+asiasta.
Mutta+mikä+tärkeintä+jälleen,+muista+ajatella+minua,+se+on+elämäsi+kohtalo.
Valokuvista+voit+päätellä+viikkoja+ja+vuosia,+mutta+muista+Dille+että+naapurin+pojalla+oli+polkupyörä.
21.05.2020 21:11
Päätit+minulle+kirjoitella+rakas,+no+kuules+vvastaan+että+piut+paut+sun+pelloilles+ja+minä+syön+thaimaalaisten+maanviljelijöiden+tuotteita,+syö+sinä+saarioisten+äitien+tekemää+ja+käy+kuikuilemassa+siellä+Jyväskylän+marketissa+jos+vaikka+Pattaya+nro+1+sattuisi+olemaan+nurkilla+pussikaljoineen.
21.05.2020 21:04
Tuollainen+käynyt+linssiin.
https://aijaa.com/CVUmfO
21.05.2020 20:59
Ai+niin+katsos+kun+toiset+aloittaa+tuonmatkailu+hieman+aiemmin+kuin+rakkaat,niin+ohessa+"todiste".
https://aijaa.com/fkscOH
21.05.2020 20:55
Kyllä+me+kuules+lomittajan+mies+ihan+keskenämme+keskustelemme+Numban+kanssa+ja+se+on+sinun+ongelmasi+että+rakkaiden+keskustelut+on+vain+puskista+heittoja.
Vaihdappa+joskus+ihan+oikeasti+sanaa+jonkun+rakkaasi+kanssa,+aloita+vaikka+Neidistä+joka+kykenee+myös+vain+monoheittoihin.
Edelleen+noita+tonnisia+olet+tarjoillut+joten+huuhaa,+mulle+on+neljän+rakkaasi+toimesta+pa:t+jo+esitetty,+joten+edelleenkin+tervetuloa,+minä+en+viitsi+leijuviksi+bablattuja+palstalle+laittaa.
Jos+on+munaa+tarjota+tonni+niin+täytyy+olla+kyky+kertoa+myös+kuka+tarjoaa,+joten+vieppä+kotiin+sinä+muovipussilla+namusia+pennuilles+ja+haaveile+neljännestä+Pattayan+matkastasi.
Miten+onko+paljonkin+tullut+melottua+puhallettavalla+kumikajakilla,+entä+imuroitua+poreammeita?
Aha,+6+numeroo,+no+mutta+sinähän+olet+varakas.
18.05.2020 17:19
Korkoa+korolle+pitää+kilahtaneen+aktiivina+ja+sata+varmaan+ajattelee+minua+24/7.
18.05.2020 14:34
Moi.
Tiedän+jo+ennalta+tämän+aloituksen+lopputuloksen+......+bablaa+......
Täällä+ei+asu+kukaan+muu+kuin+sinä+ja+minä,+muut+on+haaveilluusiorakentajia+ja+hänen+pep-pusia.
18.05.2020 14:24
Anteeksi+näkemyseromme,+mutta+saanee+kai+tälle+sinun+elämäsi+tärkeimmälle+kontaktinpitofoorumillesi+myös+kirjoittaa+thaimaassa+asuvat?
Voisit+sen+sijaan+hieman+kertoa+mitä+tekemistä+sinulla+on+thaimaan+matkailun+kanssa,+koska+uskon+että+muutkin+lukijat+mieluummin+lukisi+muuta+kuin+tuota+alituista+jauhantaasi.
18.05.2020 14:14
69 / 85