Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
354
Kommenttia
1616
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Noh+googlari+pistäppä+imuroiden+kyseisestä+baarista+kuva,+jossa+paljasta+pintaa+kuten+omassani+....+aha+.....+ok,+selvä+juttu.
30.04.2020 21:38
Ei+olekaan+Pattayalla,+johan+sanoin+että+annoin+sulle+googlaustehtävän+johon+narahdit,+on+on+Phuketista+jossa+meillä+huvila+ja+leitsut+tuttuja,+onko+sulla+tuttuja+ilman+alituista+panohalua+edestä+ja+takaa?
30.04.2020 21:26
Koska+kiusaan+sinua+ja+annan+sinulle+puuhaa+ja+sinähän+puuhastelet,+olet+hyvä+googlaamaan+mutta+googlaappa+saman+tasoinen+kuva+kuin+minun,+vai+väitätkö+googlaamalla+löytäväsi+minun++kuvan+kaltaisen,
Katsos+toiset+piipahtelee+paikanpäällä+ja+toiset+googlailee,+revippä+siitä+poju.
30.04.2020 21:21
Jos+et+tiedä+mistä+kuva+on+niin+et+ole+koskaan+ollut+täällä+Chiang+Maissa,+se+on+varma.
Edelleenkin+ei+ole+Phuketista+ja+jos+olet+sellaisen+googlannut,+niin+imuroi+kuva+bablasi+tueksi,+nyt+hyväksyvaä+varmaan+tässä+tapauksessa+imurointisi.
30.04.2020 21:09
No+miten+sinä+olet+eksynyt+palstalle?
30.04.2020 20:57
Ei+edelleenkään+ole+ja+olen+jo+tottunut+vedonlyöntibabloihin+joten+se+siitä.
Katsotaanpa+nyt+löytyykö+ainuttakaan+tosi+Pattayan+tuntijaa.
30.04.2020 20:56
Väärin+edelleenkin,+ei+ole+Phuketista+hyvä+googlaajamatkaaja,+mutta+jatkappa+googlaamistas+googlaaminen+avartaa.
30.04.2020 20:52
No+voivoi+sattuipa+kömmähdys,+eihän+vaimoni+Neitiä+ostanut+vaan+tämän....
https://aijaa.com/T9Kc2c
30.04.2020 20:32
Kyllä+on+tämä+ystäväni+munanen,+vaan+ei+Phuketista,+nyt+hieman+hymyilyttää+kun+kaikki+tietävä+ei+tiedäkään+vaikka+hieman+vinkkiäkin+kuvassa.
30.04.2020 20:18
Kysymys+vielä+aloituskoodiin,+missä+olen+ollut?
Kuopiossa,+Niuvassa+tai+jopa+Pattayalla?
30.04.2020 17:47
Niin+ja+tämä+on+minun+mielestäni+erittäin+hauska.
https://aijaa.com/NDp7zL
30.04.2020 17:45
Palstalle+kuuluminen+?
29.04.2020 21:29
Kovastikko+pattiin+ottaa?
29.04.2020 20:08
Hupsista+sentään+kuules+että+paljon+noita+kommentteja,+olipa+hyvä+että+varasin+paljon+palstatilaa+tähän+aloitukseen.
Kyllä+uskon+että+poju+selipaatin+ylitse+pääsee,+onhan+hän+tottunut+vuodessa+50+viikkoa+liennyttämään+paineita+runsain+naiskontaktein+joista+kirjoitellut+ja+nyt+hänellä+on+postissa+tulossa+metallinetsijähärpäke,+niin+tekemistä+naapurin+neidon+kanssa.
27.04.2020 17:46
Kolme+vastausta+aloituksesta+kolmannella+minuutilla+aiheuttaa+kysymyksen+kuka+päivystää.
27.04.2020 17:10
Katsos+vaan++täällähän+joku+päivän+polttavaa+asiaa+ladannut.
Ai+niin+en+tänä+aamunakaan+käynyt+lenkillä,+mutta+en+syönyt+myöskään+makkaraperunoita+kuten+Rouva+Nusu+Nassunen+ravitoterapeutin+tapansa+mukaan+vaieten+Nasun+sammakolle.
Mutta+tuo+vetolujuuus+tosiaankin+on+mielenkiintoinen,+voittaa+jopa+ilmakitkan+ja+ilmakehän+pakkautumisen+korkeapaineen+aikana+maata+vasten,+puhumattakaan,+että+sormi+karttapallolla,+jonka+lapsikin+tietää+jne.+palmut+kasvoi+nopeaan+kaistaleen+kupeessa.
Betonilla+todellakin+on+puristus-+ja+vetolujuuskäsitteet,+puristuslujuuden+ollen+valtaisa+mutta+vetolujuuden+ollen+mitätön+ja+sen+nyt+jokainen+tietää,+joka+tietää+miksi+betonirakenteissa+on+raudoitus,+joten+se+siitä+aiheesta.
Siis+mitä+tekemistä+alustan+betonilaatan+vetolujuudella+on+tekemistä+sen+päälle+liimattavien+puupalasten+kanssa+???+
Neiti+ei+kykene+vastaaman+kuin+tapansa+mukaan+peppusena+ja+2010+vaikenee.
KoskaPattayan+palstallaollaan+niin+jotain+aiheesta+että+kilahtaneen+kilikellot+ei+soi+sen+johdosta.
Oppaan+puristuslujuus+tarkistetaan+ollen+oppaan+takana+nassuttaen+hänen+korvanlehteään+isojen+pullamössökämmenien+tarkistean+rintamuksen.
Tämä+tässä,+jatkakaa+nuollen+luontoa+rakastavaa+teollisten+tuotteiden+ihannoijaa+ja+vaikka+sen+Gretatytön+mustamaalaamista,+jossa+Nasu+proooooooo
27.04.2020 04:07
Siinäpäs+katsos+se+asian+ydin+piileekin+koska+sinä+olet+peppunen+anonyymi-idiootti,+joten+olen+antanut+sinulle+ajattelun+aihetta+24/7+ja+sinähän+poju+ajattelet,+vaan+olet+niin+idootti+että+et+koskaan+sanaa+lausu+itsestäsi+Neiti.
26.04.2020 19:55
Hyvä+että+ymmärrät+kuvan+kun+tekstiosio+sinulle+liian+vaikea,+kyllä+on+surkea+ladontamalli,+olen+samaa+mieltä.
Olisi+täällä+itse+parketistakin+kuvaa+mutta+olkoon+salaisuusasteeltaan+samaa+luokkaa+kuin+ruiskubetonoitujen+tolppien+nokassa+oleva+kylän+komein.
26.04.2020 19:08
No+mutta+siinähän+sitä+tuli+asiantuntemusta+oikein+hauiksen+takaa.
Mosaiikkiparketin+ja+ohutsauvaparketin+liimaamisessa+suoraan+betoniin+on+ongelmia.+Betonin+vetolujuus,+ilmankosteudenvaihtelut+ja+askeläänieristys+varsinkin+kerroksissa.
AHA+ETTÄ+BETONIN+VETOLUJUUS.
JOO+ILMANKOSTEUDEN+VAIHTELUT+THAIMAASSA,+ENTÄS+SUOMESSA?
ASKELIAKIN+PITÄISI+OTTAA+MUN+HUOMIOON,+GRATTIS.
Ongelma+numero+kaksi+tulee+alusvanerissa.
EI+OLLUT+PUHE+VANERISTA,+VAAN+SUORAAN+BETONILLE.
Ongelma+numero+kolme+jalopuissa+on+että+ne+toimitetaan+varsin+ohuina,+ja+se+asettaa+alustan+suoruudelle+kovat+vaatimukset.+Materiaali+on+niin+kallista+että+puun+materiaalivahvuus+on+maksimissaan+8mm.+Kaikki+siitä+ylöspäin+on+spesiaalia+ja+maksaa+niin+paljon+että+niitä+ei+näe+kuin+kalleimmissa+taloissa.
KUULES+NEITI,+MEILLÄ+TOIMITUS+OMASTA+TAKAA+JUURI+NIIN+PAKSUNA+KUIN+TAHDOMME.
ALUSTA+ON+SUORA.
KALLISTA+SINULLE+VAAN+YHDENTEKEVÄÄ+MINULLE+TÄSSÄ+TAPAUKSESSA.
Voi+mosaiikkia+Thaimaassakin+asennella+ja+suoraan+betonillekin.+Lopputulos+on+hieman+riskaabeli,+ei+niin+helppohoitoinen,+naarmuuntuva,+huoltoa+kaipaava+eikä+mitenkään+erityisen+arvostettu.
AI+ETTÄ+ON+RISKAAPELI+JA+HOIDOSTAKIN+OLET+HUOLESTUNUT.
APUA+THAIMAASSA+NAARMUUNTUU+VAAN+EI+SAVOSSA.
EMME+TARVITSE+SINUN+ARVOSTUSTASI.
Mutta+jos+sellaisen+laittaa+niin+pitää+hyväksyä+se+että+se+on+elävä+lattia+ja+rakoja+ja+kulumista+tulee.
KYLLÄ+HYVÄKSYMME,+VOI+VOI+SENTÄÄN+ETTÄ+PUULATTIA+ON+ELÄVÄ,+RAKOILEVA+JA+JOPA+KULUVA.
Kiitän+sinua+Neiti+kaikkitietävä+tästäkin+ammatillisesta+näkemyksestäsi,+olet+sinä+sitten+niin+kertakaikkisen+pätevä.
Tiedän+sitten+seuraavalla+kerralla+laittaa+koivukuvioisen+muovumaton+tai+tammikuvioisen+laminaatin,+niin+ei+ole+kallis,+ei+naarmuunnu+ja+kestää+isältä+pojalle+ollen+arvostettu+eräissä+kasteissa.
26.04.2020 17:19
Ei+ole+olemassa+peppusen+vedonlyöntiä+joka+pörrää+junttilassa,+on+vain+olemassa+Neiti+varattoman+sanoja.
26.04.2020 14:25
69 / 81