Pääsiäiskortti täältä Chiang Maista.

Mennyt viikko on ollut niin ystävällisiä viestejä sisältävä, kuin vain rakas ja rakkaat kykenee, sekä paljon on kortteja aijailtu ja jopa kaivattu.
Minunkin suuntaan on aiheesta käännytty mitä kaunosanaisimmin, joten päädyin muistamaan teitä sinne keväiseen suomeen leijuvilla pääsiäiskorteillani.
Sanonta kuuluu että munarikasta pääsiäistä, jonka johdosta otan vilpittömästi mutta hymyillen osaa seikkaan, että teidän munanne suomessa ja minun täällä thaimaassa, sekä teidän munanpuutteessa olevat neitokaiset .... no jääköön sanomatta näin pääsiäisen johdosta.
Olkaa hyvä: https://aijaa.com/jw7G8l

86

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missäs on kuvia rakkaistasi ?

      Pingaa vaikka kuva jokirannasta Packaas syömässä.

    • Anonyymi

      Hienoa Senssu sinulla näyttää olevan ajokortti, samoin minulla... aasilla vain väliaikainen lupa ajaa autoa tai mopoa thaimaassa, olet siis asunut jo pidemmän aikaa thaimaassa, hyvää pääsiäistä,

      • No terveppä mieheen yksikkökaksikon toinen osapuoli, katsos kun meillä nuo eläkekortitkin hieman erilaisia.
        Joku kysyi mitä korttien takapuolella ja katsahdin. Eipä paljoa, toisessa moottoripyörän kuva ja toisessa kolme eri kokoluokan autoa, sekä numerosarjoja.
        Kyllä olen asunut mutta näille vihreille nuorikoille nämä korttiasiat on vielä niin "jänskiä" että aiheenaan Jari lahdesta Aasina vallan aiheeseensa takertunut.
        Joo rauhaisaa pääsiäistä sinne Hua Hiniin myös vaimollesi minun vaimolta.
        Se muuten tuo Harrikkakateus on hauska, kun Neito taasen avautui tavallaan.
        Moips.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        No terveppä mieheen yksikkökaksikon toinen osapuoli, katsos kun meillä nuo eläkekortitkin hieman erilaisia.
        Joku kysyi mitä korttien takapuolella ja katsahdin. Eipä paljoa, toisessa moottoripyörän kuva ja toisessa kolme eri kokoluokan autoa, sekä numerosarjoja.
        Kyllä olen asunut mutta näille vihreille nuorikoille nämä korttiasiat on vielä niin "jänskiä" että aiheenaan Jari lahdesta Aasina vallan aiheeseensa takertunut.
        Joo rauhaisaa pääsiäistä sinne Hua Hiniin myös vaimollesi minun vaimolta.
        Se muuten tuo Harrikkakateus on hauska, kun Neito taasen avautui tavallaan.
        Moips.

        Siellä toisella puolella pitäisi olla kolme autoa, ean koodi, authority sekä osoite... moottoripyörässä taas yksi moottoripyörä mutta muuten samat, kortti uusittiin viime vuoden marraskuussa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siellä toisella puolella pitäisi olla kolme autoa, ean koodi, authority sekä osoite... moottoripyörässä taas yksi moottoripyörä mutta muuten samat, kortti uusittiin viime vuoden marraskuussa.

        Minun korteissa ei ole osoitetta, mutta numerosarjoja kuten kerroin.
        Aikana jolloin ensimmäiset korttini hankin, niin vaimollani oli talonkirjat jossain huitsissa, jonne minutkin kirjattiin vaikka siellä taisi asua ainoastaan joku mummunsa serkku.
        Sittemmin tietysti on kaikki kirjattu nykyiseen osoitteeseemme, mutta se ei välity kaikkiin asioihin automaattisesti, vaan muutoksista täytyy ilmoittaa itse jos katsoo aiheelliseksi.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Minun korteissa ei ole osoitetta, mutta numerosarjoja kuten kerroin.
        Aikana jolloin ensimmäiset korttini hankin, niin vaimollani oli talonkirjat jossain huitsissa, jonne minutkin kirjattiin vaikka siellä taisi asua ainoastaan joku mummunsa serkku.
        Sittemmin tietysti on kaikki kirjattu nykyiseen osoitteeseemme, mutta se ei välity kaikkiin asioihin automaattisesti, vaan muutoksista täytyy ilmoittaa itse jos katsoo aiheelliseksi.

        joo mulla on oikeassa yläkulmassa kanssa juokeva numero 12 numeroa,,,,ja osoite mulla simppeli xx/xx hua hin, prachuap khiri khan. tuo xx/xx on talon ja asuinalueen numero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo mulla on oikeassa yläkulmassa kanssa juokeva numero 12 numeroa,,,,ja osoite mulla simppeli xx/xx hua hin, prachuap khiri khan. tuo xx/xx on talon ja asuinalueen numero.

        Miksi keskustelet itsesi kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi keskustelet itsesi kanssa.

        Voisiko ehkä siksi että sinulla puuhaa juhannuksena, jouluna, uutena vuotena ja myös pitkänä perjantaina toistaa itseäsi.


    • Anonyymi

      Se on hyvä säilyttää jonkun vanhat kortit ja virittää ne pöydälle, niin sitten voi Savossa kuvata niitä ja muistella Thaimaata. Kuksa vaan ei pääse Chiang Maihin, eikä numeromiehen kortit ulkoilemaan Hua Hinissa. Voimassa noista korteista on kelakortti ja eläkekortilla saa leipäjonossa vähän enemmän paakkelssia.

      • Anonyymi

        Sensein Thaimaa on pöydällä sisätiloissa. Ulkona on vielä lunta.


      • Kiitos ystävällisestä kommentista johon kohteliaasti lausun, että sinulla ei ole edes jonkun toisen vanhoja kortteja passista puhumattakaan, mutta taasen mikä pääasia, sinä ajattelet minua myös pitkänä perjantaina ladaten noita kateellisia ja katkeria purskahduksiasi.
        Kuksan aika tulee aikanaan olen sanonut, koska sinä Kuksattelet ilmankin.
        Koska narahtaa kossunkorkki?


    • Anonyymi

      Eikös olekin hauskaa kun saan kinata itseni kanssa joka aloituksessa.Sitten vielä joudun vastailemaan itselleni esittämiini tyhmiin kysymyksiisi. Joudun jopa kinastelemaan itseni kanssa. Onneksi sairastan jakomielitautia, siinä suhteessa homma on helppo.

    • Anonyymi

      Nuo vanhanmallin kortit ei ole olleet käytössä ainakaan kymmeneen vuoteen

      • Anonyymi

        Kiitos että kerroit, kävin heti juttusilla tutun poliisipäällikön luona ja hän antoi uuden kortin.

        https://aijaa.com/cdsqxA

        S


      • Anonyymi

        Yksikkökaksikko kaivoi pöytälaatikosta vanhat ja vähän uudemmat kortit savolaiselle pöytäliinalle Kuopion keväässä. Kuksa ei pääse vieläkään Thaimaahan. Exän vanhaksi mennyt passi jäi myös näköjään Suomeen kun läksi.


    • Anonyymi

      Sensitiivireppana aijailee ikivanhoja ajokortteja, laita nyt vähän tuoreempia. Vain tyhmä kusee omiin muroihin.

    • Anonyymi

      Senssu 100 - Rakas perinteinen pääpätys.
      Heh, vanhat kortit ja vanha passi, ei parempaa keksi rakas.
      Uima-altaan ritilöiden risteys, voi herranenaika mitä tarinaa.

      • Anonyymi

        Itsekin jo myönsit että ne on entisen omaishoitajan vanhaksi menneitä kortteja. Mitä nyt pääpätät jostakin uima-altaasta taas? Muuttaako uima-allas kortit uusiksi?
        Kuksa Chiang Main lehden päällä näyttää olevan ikuinen mahdoton tehtävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekin jo myönsit että ne on entisen omaishoitajan vanhaksi menneitä kortteja. Mitä nyt pääpätät jostakin uima-altaasta taas? Muuttaako uima-allas kortit uusiksi?
        Kuksa Chiang Main lehden päällä näyttää olevan ikuinen mahdoton tehtävä.

        Voisitko vinkata myöntämiseen?

        T: Tervepäinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko vinkata myöntämiseen?

        T: Tervepäinen.

        Nimimerkki 2010:n ajokortit oli Thaimaassa autossa, eikä pöydällä Suomessa. Thai ajokorttien yläosa on muuttunut joskus 2013, eikä nuo sinun kortit enää ole voimassa. Numballin kuvassa olevat kortit on voimassa, muttei sinun. Tosin nekään eivät ole ballin kortteja koska olette sama yksinpuheleva henkilö. Kova on kaipuu Thaimaahan kun pitää aikuisten ihmisten koettaa esittää jotakin jolla ei edes ole mitään merkitystä sinulle itsellesi eikä kenellekään muullekaan. Sanoit tuossa ylempänä että "eipä ole toisille edes kenenkään muunkaan kortteja" joka tarkoittaa sitä että myönsit että kortit eivät ole sinun.
        Kuksa ei pääse Thaimaahan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimimerkki 2010:n ajokortit oli Thaimaassa autossa, eikä pöydällä Suomessa. Thai ajokorttien yläosa on muuttunut joskus 2013, eikä nuo sinun kortit enää ole voimassa. Numballin kuvassa olevat kortit on voimassa, muttei sinun. Tosin nekään eivät ole ballin kortteja koska olette sama yksinpuheleva henkilö. Kova on kaipuu Thaimaahan kun pitää aikuisten ihmisten koettaa esittää jotakin jolla ei edes ole mitään merkitystä sinulle itsellesi eikä kenellekään muullekaan. Sanoit tuossa ylempänä että "eipä ole toisille edes kenenkään muunkaan kortteja" joka tarkoittaa sitä että myönsit että kortit eivät ole sinun.
        Kuksa ei pääse Thaimaahan.

        Lapsellista että 2010 tarvitsee internetpuollustajan joka uskoo kotiuiskenteluun ritiläristeyksen valokuvan johdosta.
        Et siis kyennyt vinkkaamaan myöntämistä, vaan turvauduit savolaiseen irvailumuunnokseen ja päätelmääsi katkeruuttasi.
        Huvittavaa että joku voi olla noin sairas kuin sinä esittäen tervettä.
        Tuo 007 ajokortti sopisi sinun olemuksellesi elämäsi ollen totuustarkkailua.
        En ole aijaajasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsellista että 2010 tarvitsee internetpuollustajan joka uskoo kotiuiskenteluun ritiläristeyksen valokuvan johdosta.
        Et siis kyennyt vinkkaamaan myöntämistä, vaan turvauduit savolaiseen irvailumuunnokseen ja päätelmääsi katkeruuttasi.
        Huvittavaa että joku voi olla noin sairas kuin sinä esittäen tervettä.
        Tuo 007 ajokortti sopisi sinun olemuksellesi elämäsi ollen totuustarkkailua.
        En ole aijaajasi.

        Et tietenkään ole vaan sihteeri. Muista että voit aina todistaa Chiang Main tarinasi todeksi hyvin yksinkertaisella tavalla, jos se kerta sinulle on niin tärkeää. Pistä kuksa ja päivän lehti HD:n satulalle, niin loppuu nämä totuustarkkailut. Tämä on vain vastinetta omalle toiminnallesi ja hupailua kustannuksellasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tietenkään ole vaan sihteeri. Muista että voit aina todistaa Chiang Main tarinasi todeksi hyvin yksinkertaisella tavalla, jos se kerta sinulle on niin tärkeää. Pistä kuksa ja päivän lehti HD:n satulalle, niin loppuu nämä totuustarkkailut. Tämä on vain vastinetta omalle toiminnallesi ja hupailua kustannuksellasi.

        Kovin käytät paljon aikaa hupailuusi, no kukin valitsee itselleen hupailun josta eniten nauttii, joten hyvää ja rattoisaa hupailua sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimimerkki 2010:n ajokortit oli Thaimaassa autossa, eikä pöydällä Suomessa. Thai ajokorttien yläosa on muuttunut joskus 2013, eikä nuo sinun kortit enää ole voimassa. Numballin kuvassa olevat kortit on voimassa, muttei sinun. Tosin nekään eivät ole ballin kortteja koska olette sama yksinpuheleva henkilö. Kova on kaipuu Thaimaahan kun pitää aikuisten ihmisten koettaa esittää jotakin jolla ei edes ole mitään merkitystä sinulle itsellesi eikä kenellekään muullekaan. Sanoit tuossa ylempänä että "eipä ole toisille edes kenenkään muunkaan kortteja" joka tarkoittaa sitä että myönsit että kortit eivät ole sinun.
        Kuksa ei pääse Thaimaahan.

        Miksihön tuota epäilyä pitäisi kutsua, vainoharhoiksi... kysyn vaan viitsiikö yli 60 vuotias liimailla ja leikkailla vaikka monitorista, ei ainakaan terve.

        Pattayan pojan on vaikea hyväksyä factaa, niin minä kuin Senssu on Thaimaassa kummallakin ajokortit, kukaan muu ei ole moista esittänyt.

        Tosiaan kova on kaipuu kun aikuisten pitää esittää tai epäillä, jokaista valokuvaa ja kirjoitusta, vakavasti vammainen.

        By NumBall HHN 60v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksihön tuota epäilyä pitäisi kutsua, vainoharhoiksi... kysyn vaan viitsiikö yli 60 vuotias liimailla ja leikkailla vaikka monitorista, ei ainakaan terve.

        Pattayan pojan on vaikea hyväksyä factaa, niin minä kuin Senssu on Thaimaassa kummallakin ajokortit, kukaan muu ei ole moista esittänyt.

        Tosiaan kova on kaipuu kun aikuisten pitää esittää tai epäillä, jokaista valokuvaa ja kirjoitusta, vakavasti vammainen.

        By NumBall HHN 60v.

        Pitkä on numeromiehen muisti. Kympin kortit on kuvattu Thaimaassa autossa. Asiantravelin tuoreet kuvat kaikki kuvattu Thaimaassa. Sinun kortit kuvattu pöydällä ties missäpäin savoa ja sensein kortit on menneet vanhaksi. Sensei reppana kuvittelee luovansa aitoa thaimaalaista tunnelmaa käyttämällä vanhaa puista pöytäliinaa. Sama pöytäliina nähty aiemminkin sensein "todisteluissa" passinkansien kanssa.
        Mutta kuksa ei pääse Thaimaaseen. Ainahan voitte katsella tähtitaivasta Savossa yhteisellä jippo-kaukoputkella ja toivoa hindunorsulta hyvää perunan satokautta Kuopioon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkä on numeromiehen muisti. Kympin kortit on kuvattu Thaimaassa autossa. Asiantravelin tuoreet kuvat kaikki kuvattu Thaimaassa. Sinun kortit kuvattu pöydällä ties missäpäin savoa ja sensein kortit on menneet vanhaksi. Sensei reppana kuvittelee luovansa aitoa thaimaalaista tunnelmaa käyttämällä vanhaa puista pöytäliinaa. Sama pöytäliina nähty aiemminkin sensein "todisteluissa" passinkansien kanssa.
        Mutta kuksa ei pääse Thaimaaseen. Ainahan voitte katsella tähtitaivasta Savossa yhteisellä jippo-kaukoputkella ja toivoa hindunorsulta hyvää perunan satokautta Kuopioon.

        Kiitos kommenteistasi, olen ollut muutaman päivän hiukan heikosti tavoitettavissa kun täällä on Thaimaan kuningas vieraisilla, ja eilen roikuin 4 tuntia odottamassa että hän ajaa oleskelupaikkani ohi, mutta asiaan... minun kortit on kyllä kuvattu lattialla, sorry ettei ottanut niitä kuvia auton sisätiloista, vaikka sisätiloissa ne on otettu kuitenkin, sinulla poika ei kommentit lopu ihan heti, suomen savossa... mikä on puinen pöytäliina, luulempa kyllä se minkä päällä senssu on kuvasa kuvannut on matto jossa on tapana istua, se tehdään lohkotuista bambusta joka kuivataan, tietysti joku voi sitä pitää pöytäliinanakin, mutta harvempi.

        Voin vakuuttaa että jokainen kuva on itseni ottama kyseisella kameralla, minkä tunniste tiedot kuvassa näkyy, samoin siellä missä olen kertonut ne ottavani...

        Minusta sinun havainnot kuvista ja vähänkaikesta on hyvin omalaatuisia, olin ensimmäinen joka laittoi ajokorteista kuvat framelle, minun kumipuinen Kuksa on näkynyt framella, laita vaikka kuva kylllön psykiatrisen kriisipalvelin ulkoovesta, eikä olisi pahitteeksi vaikka kävisit hieman keskustelemassa asioistasi, trollihan ei käytännössä ole koskaan ihan terve päästään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kommenteistasi, olen ollut muutaman päivän hiukan heikosti tavoitettavissa kun täällä on Thaimaan kuningas vieraisilla, ja eilen roikuin 4 tuntia odottamassa että hän ajaa oleskelupaikkani ohi, mutta asiaan... minun kortit on kyllä kuvattu lattialla, sorry ettei ottanut niitä kuvia auton sisätiloista, vaikka sisätiloissa ne on otettu kuitenkin, sinulla poika ei kommentit lopu ihan heti, suomen savossa... mikä on puinen pöytäliina, luulempa kyllä se minkä päällä senssu on kuvasa kuvannut on matto jossa on tapana istua, se tehdään lohkotuista bambusta joka kuivataan, tietysti joku voi sitä pitää pöytäliinanakin, mutta harvempi.

        Voin vakuuttaa että jokainen kuva on itseni ottama kyseisella kameralla, minkä tunniste tiedot kuvassa näkyy, samoin siellä missä olen kertonut ne ottavani...

        Minusta sinun havainnot kuvista ja vähänkaikesta on hyvin omalaatuisia, olin ensimmäinen joka laittoi ajokorteista kuvat framelle, minun kumipuinen Kuksa on näkynyt framella, laita vaikka kuva kylllön psykiatrisen kriisipalvelin ulkoovesta, eikä olisi pahitteeksi vaikka kävisit hieman keskustelemassa asioistasi, trollihan ei käytännössä ole koskaan ihan terve päästään.

        Niin se thaimaan kuningas mikä on saksassa tälläkin hetkellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimimerkki 2010:n ajokortit oli Thaimaassa autossa, eikä pöydällä Suomessa. Thai ajokorttien yläosa on muuttunut joskus 2013, eikä nuo sinun kortit enää ole voimassa. Numballin kuvassa olevat kortit on voimassa, muttei sinun. Tosin nekään eivät ole ballin kortteja koska olette sama yksinpuheleva henkilö. Kova on kaipuu Thaimaahan kun pitää aikuisten ihmisten koettaa esittää jotakin jolla ei edes ole mitään merkitystä sinulle itsellesi eikä kenellekään muullekaan. Sanoit tuossa ylempänä että "eipä ole toisille edes kenenkään muunkaan kortteja" joka tarkoittaa sitä että myönsit että kortit eivät ole sinun.
        Kuksa ei pääse Thaimaahan.

        Tässä kirjoituksessa on monta oletusta jotka ovat vääriä, minulla on kaikki kortit uusia kun ne vaihtuivat viime vuoden lopussa, vaimolla kaikki toinen vanhan mallinen, toinen uuden mallinen, tuo vanha ajokortti menee vahaksi ensikuussa jolloin se on ollut vaimollani viisi vuotta eli korttimalli on vaihtunut vasta vuoden 2016 jälkeen, joten Senssu kortit on ihan voimassa olevia... eikä sinunkaan vuonna 2013 kuten valehtelit, taas.

        Muutenhan kirjoitus on normaalia pattayanpojun vähäälystä ja kateellista lätinää, ilman aivoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä kirjoituksessa on monta oletusta jotka ovat vääriä, minulla on kaikki kortit uusia kun ne vaihtuivat viime vuoden lopussa, vaimolla kaikki toinen vanhan mallinen, toinen uuden mallinen, tuo vanha ajokortti menee vahaksi ensikuussa jolloin se on ollut vaimollani viisi vuotta eli korttimalli on vaihtunut vasta vuoden 2016 jälkeen, joten Senssu kortit on ihan voimassa olevia... eikä sinunkaan vuonna 2013 kuten valehtelit, taas.

        Muutenhan kirjoitus on normaalia pattayanpojun vähäälystä ja kateellista lätinää, ilman aivoja.

        seli.. seli.... Miksi pitää vielä yrittää vängätä kun on jo savet pöksyissä. kortit on menneet vanhaksi ja sillä sippi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä kirjoituksessa on monta oletusta jotka ovat vääriä, minulla on kaikki kortit uusia kun ne vaihtuivat viime vuoden lopussa, vaimolla kaikki toinen vanhan mallinen, toinen uuden mallinen, tuo vanha ajokortti menee vahaksi ensikuussa jolloin se on ollut vaimollani viisi vuotta eli korttimalli on vaihtunut vasta vuoden 2016 jälkeen, joten Senssu kortit on ihan voimassa olevia... eikä sinunkaan vuonna 2013 kuten valehtelit, taas.

        Muutenhan kirjoitus on normaalia pattayanpojun vähäälystä ja kateellista lätinää, ilman aivoja.

        Satavarmaa on että jos ne olisivat voimassa, päivämäärä olisi näkyvissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä kirjoituksessa on monta oletusta jotka ovat vääriä, minulla on kaikki kortit uusia kun ne vaihtuivat viime vuoden lopussa, vaimolla kaikki toinen vanhan mallinen, toinen uuden mallinen, tuo vanha ajokortti menee vahaksi ensikuussa jolloin se on ollut vaimollani viisi vuotta eli korttimalli on vaihtunut vasta vuoden 2016 jälkeen, joten Senssu kortit on ihan voimassa olevia... eikä sinunkaan vuonna 2013 kuten valehtelit, taas.

        Muutenhan kirjoitus on normaalia pattayanpojun vähäälystä ja kateellista lätinää, ilman aivoja.

        Ette tunne toisianne Chiang Main sankarin kanssa. Puolustelette silti toisianne ja kerrotte tietävänne toistenne ajokorteista lähtien kaiken olevan totta ja voimassa. Tuo teidän yhteiselo sensein kanssa paljastaa jo yksistään teidän olevan yksi ja sama feikki.
        Siihen päälle samat herjat "pattispojista", samat omaisuudet ja kukkatarhat ja höpinät v12 autoista niin kyllä sun täytyy olla varsin harhainen jos kuvittelet että kukaan pitää teitä eri henkilönä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä kirjoituksessa on monta oletusta jotka ovat vääriä, minulla on kaikki kortit uusia kun ne vaihtuivat viime vuoden lopussa, vaimolla kaikki toinen vanhan mallinen, toinen uuden mallinen, tuo vanha ajokortti menee vahaksi ensikuussa jolloin se on ollut vaimollani viisi vuotta eli korttimalli on vaihtunut vasta vuoden 2016 jälkeen, joten Senssu kortit on ihan voimassa olevia... eikä sinunkaan vuonna 2013 kuten valehtelit, taas.

        Muutenhan kirjoitus on normaalia pattayanpojun vähäälystä ja kateellista lätinää, ilman aivoja.

        Kiitos Numba ajokorttimaininnasta.
        En viitsinyt kyseiseen vanhakorttiasiaan kantaa ottaa.

        Ollaan näemmä yksi ja sama henkilö perusteella samat herjat.
        Tuolla herjaperusteella 20 rakasta on yhdistynyt yhdeksi.

        En viitsi muuta, moi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        seli.. seli.... Miksi pitää vielä yrittää vängätä kun on jo savet pöksyissä. kortit on menneet vanhaksi ja sillä sippi.

        Jos kykenet asiaa käsittelemään, niin vastaisitko tuosta päivystyksestäsi joka tällä kertaa oli 10 minuuttia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ette tunne toisianne Chiang Main sankarin kanssa. Puolustelette silti toisianne ja kerrotte tietävänne toistenne ajokorteista lähtien kaiken olevan totta ja voimassa. Tuo teidän yhteiselo sensein kanssa paljastaa jo yksistään teidän olevan yksi ja sama feikki.
        Siihen päälle samat herjat "pattispojista", samat omaisuudet ja kukkatarhat ja höpinät v12 autoista niin kyllä sun täytyy olla varsin harhainen jos kuvittelet että kukaan pitää teitä eri henkilönä.

        Ei kiinnosta yhtyä pattayarakkaiden kuoroon joka perustuu paskanjauhamiseen ja suoranaiseen valehteluun kortti ei ole vaihtunut vuonna 2013 kuten valehtelit. Vaimollani oli vanha kortti malli, joka oli myönnetty vuonnan 2016 ja menee ensi kuussa vanhaksi, jos rahkeet ei riitä pitääkö keksiä ja valehdella, reppana. Kateus ja katkeruus on kauhea sairaus, Kuopio rulez.
        By NumBall HHN 60 v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnosta yhtyä pattayarakkaiden kuoroon joka perustuu paskanjauhamiseen ja suoranaiseen valehteluun kortti ei ole vaihtunut vuonna 2013 kuten valehtelit. Vaimollani oli vanha kortti malli, joka oli myönnetty vuonnan 2016 ja menee ensi kuussa vanhaksi, jos rahkeet ei riitä pitääkö keksiä ja valehdella, reppana. Kateus ja katkeruus on kauhea sairaus, Kuopio rulez.
        By NumBall HHN 60 v.

        Mitäs mieltä numba olet, miksi se kuksa ei pääse Chiang Main lehtien päälle ja missä ne on ne HD:t, jahdit, rantahuvilat yms?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs mieltä numba olet, miksi se kuksa ei pääse Chiang Main lehtien päälle ja missä ne on ne HD:t, jahdit, rantahuvilat yms?

        Aikanaan olen sanonut, koska sinä ajattelet Kuksaa ja laatupyöriämme ilman kuviakin elämäsi tappiin asti.

        Mitäs mieltä muuten olet siitä, että kylän komeimmassa talossa on haaveilluusiouima-allas, joka valokuvauskiellossa muilta osin kuin ritiläristeyksestään?

        Tule ihmeessä rantahuvilalle Neidon kanssa, kun hän on vapautunut internetpuolustuskaartistaan ja ryhtynyt mieheksi.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Aikanaan olen sanonut, koska sinä ajattelet Kuksaa ja laatupyöriämme ilman kuviakin elämäsi tappiin asti.

        Mitäs mieltä muuten olet siitä, että kylän komeimmassa talossa on haaveilluusiouima-allas, joka valokuvauskiellossa muilta osin kuin ritiläristeyksestään?

        Tule ihmeessä rantahuvilalle Neidon kanssa, kun hän on vapautunut internetpuolustuskaartistaan ja ryhtynyt mieheksi.

        Toki kaikki tietää että ne pyörät, jahdit ja Chiang Main huvilat on olemassa vain mielikuvituksessasi. Kuksa on Suomessa ja Suomeen jää. Kuten myös sinä. Niillä ei kauheasti ole käyttöä niillä vanhentuneilla omaishoitajasi entisillä ajokorteilla Suomessa.
        Mistä rantahuvilasta nyt puhut? Ai siitä mielikuvitusrantahuvilasta? Olet kohtuumiljoonamies kohtuuttoman pahasti sekaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs mieltä numba olet, miksi se kuksa ei pääse Chiang Main lehtien päälle ja missä ne on ne HD:t, jahdit, rantahuvilat yms?

        Miksi minun pitäisi vaatia kuksasta, hd, jahdeista, rantahuviloista kuvia uskon muutenkin joillakin on ja todennäköisempää on että Thaimaassa pysyvästi asuvalla yli 60 vuotiaalla on jäännyt jotain sukan varteen, kuin Kuopiossa yhteiskunnan tukemassa asunnossa asuvalla, Pattaya rulez.


    • Anonyymi

      Neidon profiili SS jätti tämän ajokorttiasian väliin.

      • Anonyymi

        Tämä s24 pattijoen palsta on ihan höpösedän oma todistelupalsta. EI tänne sentään kai ole thaimaansuomalaisilla mitään ilmoittautumis tarvetta eikä velvoitetta. Thaimaan asioista kirjoitellaan ihan muilla foorumeilla, eikä siellä todistella mitään vaan jutellaa arkisista asioista ja sieltä saa vinkkejäkin. Pattayalaisillakin on omia faceryhmiä joissa vaihdellaan vähän uutisia, kuvia ja ajatuksia. Tietenkään sensei ei omalla nimellään ja naamallaan voi niihin ryhmiin liittyä, koska silloin illuusiosi puhkeaisi ja kaikki näkisi missä ja kuka todellisuudessa olet. Siellä ei voi elää illuusioelämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä s24 pattijoen palsta on ihan höpösedän oma todistelupalsta. EI tänne sentään kai ole thaimaansuomalaisilla mitään ilmoittautumis tarvetta eikä velvoitetta. Thaimaan asioista kirjoitellaan ihan muilla foorumeilla, eikä siellä todistella mitään vaan jutellaa arkisista asioista ja sieltä saa vinkkejäkin. Pattayalaisillakin on omia faceryhmiä joissa vaihdellaan vähän uutisia, kuvia ja ajatuksia. Tietenkään sensei ei omalla nimellään ja naamallaan voi niihin ryhmiin liittyä, koska silloin illuusiosi puhkeaisi ja kaikki näkisi missä ja kuka todellisuudessa olet. Siellä ei voi elää illuusioelämää.

        Totta kirjoitat, sielä ei 2010 tapaiset pröystäile haaveillaan uima-altaan ritiläristeyksillä ja tiliotteilla, hänen illuusioelämänsä on tällä palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kirjoitat, sielä ei 2010 tapaiset pröystäile haaveillaan uima-altaan ritiläristeyksillä ja tiliotteilla, hänen illuusioelämänsä on tällä palstalla.

        joku pröystäilee ikivanhoilla korteilla. illuusioelämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kirjoitat, sielä ei 2010 tapaiset pröystäile haaveillaan uima-altaan ritiläristeyksillä ja tiliotteilla, hänen illuusioelämänsä on tällä palstalla.

        Erikoinen käsitys pröystäilystä tällä laitoksessa lojuvalla leikkisenseillä. Ihmettelet kun on kahta erlaista ritilää ja teet jonkun altaasta satoja kirjoituksia ja kun sinulle näytetään valokuvalla että joo saman altaan reunalla on kahta erimallista ritilää niin seuraavaksi ihmettelet "ritiläristeyskuvaa". Taitaa olla niin että uima-allas on se leikkisensein suurin fantasia jos rikas mies oisit. Mutta muru pieni, sinä et ole rikas, sinä et ole Thaimaassa etkä sinä ole terve. Nuo asiat estää sinua hankkimasta uima-allasta Thaimaassa.
        Pistäpä sinun tiliotteesi näkyviin. Voisin lyödä vetoa että saldosi on alla 300 euroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoinen käsitys pröystäilystä tällä laitoksessa lojuvalla leikkisenseillä. Ihmettelet kun on kahta erlaista ritilää ja teet jonkun altaasta satoja kirjoituksia ja kun sinulle näytetään valokuvalla että joo saman altaan reunalla on kahta erimallista ritilää niin seuraavaksi ihmettelet "ritiläristeyskuvaa". Taitaa olla niin että uima-allas on se leikkisensein suurin fantasia jos rikas mies oisit. Mutta muru pieni, sinä et ole rikas, sinä et ole Thaimaassa etkä sinä ole terve. Nuo asiat estää sinua hankkimasta uima-allasta Thaimaassa.
        Pistäpä sinun tiliotteesi näkyviin. Voisin lyödä vetoa että saldosi on alla 300 euroa.

        Erikoista että kylän komeimman talon uima-altaasta on kuva mutta täytyy tsuumata ritiläristeykseen, mutta juttuhan on se, että 2010 on nössö joka tarvitsee itselleen internetpuolustajan.
        Kuka rikas kuka ei, mutta 2010 on haaveilluusiohenkilö, eikä sitä tosiseikkaa muille irvailut muuksi muuta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Erikoista että kylän komeimman talon uima-altaasta on kuva mutta täytyy tsuumata ritiläristeykseen, mutta juttuhan on se, että 2010 on nössö joka tarvitsee itselleen internetpuolustajan.
        Kuka rikas kuka ei, mutta 2010 on haaveilluusiohenkilö, eikä sitä tosiseikkaa muille irvailut muuksi muuta.

        Illuusiomies laittoi sitten vanhat kortit esille Suomessa, mutta silti jaksaa vain minua kaipailla ja ikävöidä. https://aijaa.com/iKYHS5

        Tässä ihan kotinurkilla sataa ropsahti vähän tuossa pari tuntia sitten. Mukavaa pääsiäistä Suomeen ja terveisiä hoitajille.


      • Anonyymi
        2010vuodesta kirjoitti:

        Illuusiomies laittoi sitten vanhat kortit esille Suomessa, mutta silti jaksaa vain minua kaipailla ja ikävöidä. https://aijaa.com/iKYHS5

        Tässä ihan kotinurkilla sataa ropsahti vähän tuossa pari tuntia sitten. Mukavaa pääsiäistä Suomeen ja terveisiä hoitajille.

        Tapa se on tuokin nostattaa omaa itsetuntoansa, kokien jonkun kaipaavan ja ikävöivän, mutta ei tuokaan purskahdus muuta asiaa, että ei ole olemassa kylän komeinta taloa uima-altaalla sinulla muuta kuin s24 haveilluusioelämässä, jossa elämässä kuten todellisuudessakin olet niin nössönen, että tarvitset internetpuolustuskaartin.


    • Yritin eilen hukuttaa murheeni.. mutta aimo ei suostunnu tulemaan ees veneeseen. Vissiin aavisti palaneen käryä kun mulla oli jollassa kiviä, jätesäkki, rautalankaa, kirves ja jesaria. Siitä äijästä ei oo ku harmia. Viimene niitti oli ku se oli syöny hesen etukupongit. Siis söi ne paperiset kuponnit joissa oli hamburilaisen kuvia.

    • Anonyymi

      Toinen lerpoista lataa jonkun thaimaalaisen (tiedätkö mistä tietää?) vanhoista ajokorteista kuvan tänne ja toinen kertoo bongaavansa kuningasta Hua Hinissa. Ei siellä Hua Hinissa mikään kunkku ole ollut vierailulla vaan siellä on ollut prinsessan synttäreille 02.04. perinteinen kunnianosoitus. Että se siitä kuninkaan bongaamisesta. Yhtä totta kuin insinöörimajurin tanssiaiset suurlähetystössä 2017 joita ei ollut.

      • Anonyymi

        Voin vakuuttaa että kuningas oli vaimoineen joita on kaksi täällä hetkellä, kuningatar ja 1. jalkavaimo eilen illalla hua hinisssä, koska näin heidät hyvin hyvin läheltä alle 30 metriä, he saapuivat lentokoneellaan hua hin lentokentälle ja sieltä sellaisen 30 auton saattueessa matkasivat eräällä muistomerkille hua hinin keskustassa, minut myös rekisteröitiin poliisintoimesta ns. kuninkaalle myötämieleksi, ilman sitä toimenpidettä ei ole asiaa lähelle seuruetta, en nähnyt alueella missä olin muita ulkomaalaisia.. tämä oli jo toinen rekisteröinti näin myös vanhan kuninkaan, vaikka en moisesta ihmisten palvonnasta pahemmin edes pidä, mutta se on kokemus vailla vertaansa, johon on mahdollisuus kerran pari elämässään...

        Luulen jopa, että kuningas on edelleenkin palatsissaan, hua hinin keskustassa, joskaan en ole varma, mutta kuningattaren puistossa jossa kävin aaamulla oli lippu tangossa, sekä siam lahdella useita vartioaluksia, joka on varsin varma merkki että kuninkaallisia on maisemissa.

        By NumBall HHN 60v.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voin vakuuttaa että kuningas oli vaimoineen joita on kaksi täällä hetkellä, kuningatar ja 1. jalkavaimo eilen illalla hua hinisssä, koska näin heidät hyvin hyvin läheltä alle 30 metriä, he saapuivat lentokoneellaan hua hin lentokentälle ja sieltä sellaisen 30 auton saattueessa matkasivat eräällä muistomerkille hua hinin keskustassa, minut myös rekisteröitiin poliisintoimesta ns. kuninkaalle myötämieleksi, ilman sitä toimenpidettä ei ole asiaa lähelle seuruetta, en nähnyt alueella missä olin muita ulkomaalaisia.. tämä oli jo toinen rekisteröinti näin myös vanhan kuninkaan, vaikka en moisesta ihmisten palvonnasta pahemmin edes pidä, mutta se on kokemus vailla vertaansa, johon on mahdollisuus kerran pari elämässään...

        Luulen jopa, että kuningas on edelleenkin palatsissaan, hua hinin keskustassa, joskaan en ole varma, mutta kuningattaren puistossa jossa kävin aaamulla oli lippu tangossa, sekä siam lahdella useita vartioaluksia, joka on varsin varma merkki että kuninkaallisia on maisemissa.

        By NumBall HHN 60v.

        No hyvä kokemus varmaankin. Olisin itsekin mennyt bongaamaan jos olisin ollut lähistöllä.

        Hyvä että uusi kunkku ymmärtää että kansansuosio ei tule Saksassa elostelemalla, vaan kansan parissa. Saisi tehdä jotakin merkittävää Thaimaalle, kuten isänsä teki paljonkin.

        Vankeja hän on kovasti armahtanut ja se on hyvä, sillä tuomiot ovat monista rikoksista Thaimaassa reippaasti ylimitoitettuja ja vankilat täynnä.


      • Anonyymi
        2010vuodesta kirjoitti:

        No hyvä kokemus varmaankin. Olisin itsekin mennyt bongaamaan jos olisin ollut lähistöllä.

        Hyvä että uusi kunkku ymmärtää että kansansuosio ei tule Saksassa elostelemalla, vaan kansan parissa. Saisi tehdä jotakin merkittävää Thaimaalle, kuten isänsä teki paljonkin.

        Vankeja hän on kovasti armahtanut ja se on hyvä, sillä tuomiot ovat monista rikoksista Thaimaassa reippaasti ylimitoitettuja ja vankilat täynnä.

        Jep tuossa auto jolla kuningas oli liikkeellä, noita oli kaksi identtistä, kunkku ei ole kansansuosiossa, kuten isänsä, kuva ei ole minun ottama... https://aijaa.com/z9Nadq huomaa väri auto on kermankeltainen joka on kuningasperheen väri, eikä ole muilla tuon väristä, auton nopeus on kuvassa yli 100 km/h...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep tuossa auto jolla kuningas oli liikkeellä, noita oli kaksi identtistä, kunkku ei ole kansansuosiossa, kuten isänsä, kuva ei ole minun ottama... https://aijaa.com/z9Nadq huomaa väri auto on kermankeltainen joka on kuningasperheen väri, eikä ole muilla tuon väristä, auton nopeus on kuvassa yli 100 km/h...

        Mulla on muutama hauska juttu kermanvärisestä kuplavolkkarista, ja minun tietämättömyydestä, tai paremmin kokemattomuudesta... kerron joskus.


    • Anonyymi

      Aloittajallahan on kuvassaan passia, pankkikorttia ja ajokorttia, sekä vakuutuskorttia ja jopa eläkkeellä on.
      Mikä on ongelma, löytyykö vastaavaa palstamatkailijoilta, aha ok, eihän se ole mahdollista samaan kuvaan feikeiltä.

      • Anonyymi

        Miksi vastaat omaan aloitukseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vastaat omaan aloitukseen?

        Saiko vastaaja aikaiseksi hitusen aivotoimintaa sinulle?


      • Anonyymi

        On joo kuvia jonkun vanhoista korteista. Pistä päiväykset näkyviin ja kuksa siihen viereen. Voit myös kuvata kuksasi kanssa viisumin jatkosta kertovat voimassaolevan leiman. Voit myös kuvata kuksasi paikallisen lehden päällä. Tai harlikan päällä Chiang Main maisemissa? Ai etkö voi? No voi harmi. Vanhoja vakuutuskortteja löytyy joka pojalta kotoa ja työeläkkeellä ei paljoa voi kehuskella. Paljon on puhetta Thaimaasta sinulla mutta ei yhden yhtä kuvaa Thaimaasta. Miksi ei ole?


      • Anonyymi kirjoitti:

        On joo kuvia jonkun vanhoista korteista. Pistä päiväykset näkyviin ja kuksa siihen viereen. Voit myös kuvata kuksasi kanssa viisumin jatkosta kertovat voimassaolevan leiman. Voit myös kuvata kuksasi paikallisen lehden päällä. Tai harlikan päällä Chiang Main maisemissa? Ai etkö voi? No voi harmi. Vanhoja vakuutuskortteja löytyy joka pojalta kotoa ja työeläkkeellä ei paljoa voi kehuskella. Paljon on puhetta Thaimaasta sinulla mutta ei yhden yhtä kuvaa Thaimaasta. Miksi ei ole?

        Syy on hyvin yksin kertainen. En voi kuvata sellasia kuvia kenellekään koska olen saanut epä tyydyttäviä kuvia buniranin miehen altaan ritilän risteys kohdasta, josta pyysin häneltä selvitystä. Korttini ovat niin tuoreet että niissä haisee muste edelleen ja Harleyni satulannahka niin tuore että se juttelee mulle ja aimolle.


      • Anonyymi

        Säälittävää että kuvaa kuksasta Chiang Maissa ei vaan näy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On joo kuvia jonkun vanhoista korteista. Pistä päiväykset näkyviin ja kuksa siihen viereen. Voit myös kuvata kuksasi kanssa viisumin jatkosta kertovat voimassaolevan leiman. Voit myös kuvata kuksasi paikallisen lehden päällä. Tai harlikan päällä Chiang Main maisemissa? Ai etkö voi? No voi harmi. Vanhoja vakuutuskortteja löytyy joka pojalta kotoa ja työeläkkeellä ei paljoa voi kehuskella. Paljon on puhetta Thaimaasta sinulla mutta ei yhden yhtä kuvaa Thaimaasta. Miksi ei ole?

        Palaa kommentteinesi kun sinulla muuta kuin sanoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palaa kommentteinesi kun sinulla muuta kuin sanoja.

        ”muuta kuin sanoja”

        AUTS.!

        ai niinku kuva kuksasta chiang maissa.?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mukavan tervehdyksen lähettänyt neito sinulle thaimaasta suomeen ja näyttäneen neito vaihtuneen sitten viimeisen kuvalähetyksen.
        Miksi vanha kortti ja metrien päästä kuvattuna? Aha ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukavan tervehdyksen lähettänyt neito sinulle thaimaasta suomeen ja näyttäneen neito vaihtuneen sitten viimeisen kuvalähetyksen.
        Miksi vanha kortti ja metrien päästä kuvattuna? Aha ok.

        Koomikko. Miten se "neito" voi vaihtua kun en aiemmin ole laittanut yhtäkään kuvaa tyttöystävästäni tänne hullujenhuoneelle? Kortti on voimassa, vaan ei uunituore.

        SS,Pattaya


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koomikko. Miten se "neito" voi vaihtua kun en aiemmin ole laittanut yhtäkään kuvaa tyttöystävästäni tänne hullujenhuoneelle? Kortti on voimassa, vaan ei uunituore.

        SS,Pattaya

        Oletko sinä mielestäsi terve hullujenhuonekommentoija, oudon foorumin olet valinnut naisystäväsi julkaisuun. Tuo kortti ei ole voimassa.


    • Anonyymi

      Moi moi kaikille tasapuolisesti pitkästä aikaa.!

      Aloituksen asiat ja asiattomuudet eivät tietysti minulle kuulu, mutta täytynee tunnustaa, jotta oikein mukavan kuvan on ystäväni(?) Senssu postannut. Pyyteetön kiitokseni tästä hänelle; Khop Khun Tsauu.

      Luin kommentit kertaalleen nopeasti läpi.
      Luin kommentit toisenkin kerran läpi.
      Hitaammin ja tunneälyniportit auki.
      En nyt vaan ymmärrä, hmm...
      Aaapuuva.!

    • Suuri korttipeli jatkuu. "Pohjoisen miehen" kortit on vanhoja ja Suomessa, koska hän ei suostu näyttämään päivämäärää.

      Vaimoni kortti https://aijaa.com/wLNWdi ainakin on voimassa vielä pari vuotta. Sai ensimmäisen oman autonsa synttärilahjaksi viime kuussa. Uuden. Kerrottakoon tämä lisäys katkeruuden ME- miehelle paraisten hesaan.

      Korttien väritys ja ulkonäkö vaihtelee myös alueittain, missä ne on myönnetty ja painettu. Buriramiin avattiin tänä vuonna toimipiste thaimaalaisten passin uusimisillekin immigrationin taakse stadikalle.

      PS: Kortti on vaimon kädessä kuvassa, kuten aiemmassa kuvassa minun korttini, ettet taas ala keskustelemaan "laihtuneista sormista" ;)

      • Anonyymi

        Hyvä 2010.

        https://aijaa.com/yoS2ax
        Korttien kuvissa puseron väri muuttunut ja jopa syntymäaikakin.
        Vaimosi karvaiset sormet, tai varsinkin tuo etusormen kynsi tarvitsisi hieman "huoltoa".

        Ajattele ensin, aijaa vasta sitten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä 2010.

        https://aijaa.com/yoS2ax
        Korttien kuvissa puseron väri muuttunut ja jopa syntymäaikakin.
        Vaimosi karvaiset sormet, tai varsinkin tuo etusormen kynsi tarvitsisi hieman "huoltoa".

        Ajattele ensin, aijaa vasta sitten.

        Luetun ymmärtämisen häiriö iski taas numerosenseihin? Toisessa kuvassa on minun thai-ajokortti ja suomalainen ajokortti, kun taas toisessa kuvassa on vaimon kortti. Siis kolme eri korttia.

        PS: En ole syntynyt samana päivänä vaimoni kanssa, kuten sinä numeromiehen kanssa, ja vaimoni ei käytä samaa puseroa minun kanssani. Siksi meillä on eri paita päällä omissa ajokorteissamme. Olet kyllä melkoinen tollo.


      • Anonyymi
        2010vuodesta kirjoitti:

        Luetun ymmärtämisen häiriö iski taas numerosenseihin? Toisessa kuvassa on minun thai-ajokortti ja suomalainen ajokortti, kun taas toisessa kuvassa on vaimon kortti. Siis kolme eri korttia.

        PS: En ole syntynyt samana päivänä vaimoni kanssa, kuten sinä numeromiehen kanssa, ja vaimoni ei käytä samaa puseroa minun kanssani. Siksi meillä on eri paita päällä omissa ajokorteissamme. Olet kyllä melkoinen tollo.

        Kynsien pureskelu liittyy tavallisesti stressin lieventämiseen.
        Se on kuin omaehtoista toimintaterapiaa, joka tuo helpotusta, turvallisuuden tunnetta ja rauhoittumista, kun on huomannut upottaneensa kätensä kyynärpäitään myöden löröön lyödessään hynttyyt yhteen 2010:n kanssa tyttöraasu ymmärtämätön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kynsien pureskelu liittyy tavallisesti stressin lieventämiseen.
        Se on kuin omaehtoista toimintaterapiaa, joka tuo helpotusta, turvallisuuden tunnetta ja rauhoittumista, kun on huomannut upottaneensa kätensä kyynärpäitään myöden löröön lyödessään hynttyyt yhteen 2010:n kanssa tyttöraasu ymmärtämätön.

        Hiekkaharjun mielentervyskuntoutuja keskittyy aina olennaisiin asioihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiekkaharjun mielentervyskuntoutuja keskittyy aina olennaisiin asioihin.

        On erittäin olennaista että Neito 2010 leipoo kolmatta tulevaa exvaimoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On erittäin olennaista että Neito 2010 leipoo kolmatta tulevaa exvaimoa.

        Kaikki me olemme exiä lopulta. Mikään ei ole ikuista eikä kukaan omista toista eikä omista todellisuudessa mitään. Kaikki on katoavaista. Lopulta Aurinko armas ahmaisee Äiti Maan, sitten paljon myöhemmin jäänteemme sekoilee Andromedaan sulautuen, tämän jälkeen syöksymme jossakin vaiheessa valtavaan mustaan aukkoon ja muutumme taas joksiksin, josta ei ole tietoa. Mutta fysiikan laki kertoo meille että mikään ei katoa, vaan muuttaa olomuotoaan.


      • Anonyymi

        2010 nuppi on universumin suurin musta-aukko.


      • Anonyymi

        Väität että 2010 on pilannut avioliitoillaan kahden naisen elämän. Melko törkeä väite. Onko sinulla esittää mitään perusteita tai todisteita väitteellesi.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väität että 2010 on pilannut avioliitoillaan kahden naisen elämän. Melko törkeä väite. Onko sinulla esittää mitään perusteita tai todisteita väitteellesi.?

        On pilannut, eikä väitteeni ole alkuunkaan vakavimmasta päästä mitä tällä palstalla esitetään. 2010 on ihmiskunnan ala-arvoisinta pohjasakkaa.? .? .? .?


      • Anonyymi

        Onpas pahan näköiset kynnet, sieni infektio ja kynsinauhat paskana, käsissä aika harvinaineen tuossa mittakaavassa, varpaissa ei niinkään, hankala hoitoinen, hyvin... on kokemusta...


      • On hoivakodin numerosenseillä taas jutut tänään. Kuka heteromies tutkii ajokorttien valokuvista jonkun kynsinauhoja?

        Nauran noille lapsellisille provokaatioillesi ja lumputteluillesi. Minulla on maailman kaunein ja paras vaimo. https://aijaa.com/txXTDT 31v, enkelinkasvot ja luonne.

        Ex- vaimoni ovat kummatkin kauniita, fiksuja ja tulevat hyvin toimeen. Kuten olen kertonutkin niin jälkimmäisellä exälläni on noin 20 miljoonan perintö käytössään. Ei ole huolen häivää. Soitellaan viikoittain. Tyttäreni Suomessa saa valmistumislahjaksi ajokortin ja auton.

        Meillä täällä Thaimaassa tehdään peltotöitä paljain käsin ja hoidellaan kasvimaita päivittäin. Meillä ei koreilla vaatteilla eikä koruilla arjessa. Keskihintaisilla autoilla ajellaan. Vaimon synttärilahja oli vähän enemmän.

        Sinä voit vapaasti viedä ihanan kitaranmuotoisen mielikuvitusvaimosi kynsisalonkiin jos haluat ja jos tuuri käy niin manteli voi olla sinun puurossasi tänä iltana. Hoitajille terveisiä ja jaksuhalit.

        Jostakin syystä sensein ajokorttien päiväyksiä ei ole vieläkään näkynyt?


      • Anonyymi
        2010vuodesta kirjoitti:

        On hoivakodin numerosenseillä taas jutut tänään. Kuka heteromies tutkii ajokorttien valokuvista jonkun kynsinauhoja?

        Nauran noille lapsellisille provokaatioillesi ja lumputteluillesi. Minulla on maailman kaunein ja paras vaimo. https://aijaa.com/txXTDT 31v, enkelinkasvot ja luonne.

        Ex- vaimoni ovat kummatkin kauniita, fiksuja ja tulevat hyvin toimeen. Kuten olen kertonutkin niin jälkimmäisellä exälläni on noin 20 miljoonan perintö käytössään. Ei ole huolen häivää. Soitellaan viikoittain. Tyttäreni Suomessa saa valmistumislahjaksi ajokortin ja auton.

        Meillä täällä Thaimaassa tehdään peltotöitä paljain käsin ja hoidellaan kasvimaita päivittäin. Meillä ei koreilla vaatteilla eikä koruilla arjessa. Keskihintaisilla autoilla ajellaan. Vaimon synttärilahja oli vähän enemmän.

        Sinä voit vapaasti viedä ihanan kitaranmuotoisen mielikuvitusvaimosi kynsisalonkiin jos haluat ja jos tuuri käy niin manteli voi olla sinun puurossasi tänä iltana. Hoitajille terveisiä ja jaksuhalit.

        Jostakin syystä sensein ajokorttien päiväyksiä ei ole vieläkään näkynyt?

        Niin mutta hei sensei havaitsi että sulla ja vaimollas on eri paita päällä ajokorttikuvissa :DDD repesin täysin :DDD Nätti on naama vaimollasi!


      • Anonyymi
        2010vuodesta kirjoitti:

        On hoivakodin numerosenseillä taas jutut tänään. Kuka heteromies tutkii ajokorttien valokuvista jonkun kynsinauhoja?

        Nauran noille lapsellisille provokaatioillesi ja lumputteluillesi. Minulla on maailman kaunein ja paras vaimo. https://aijaa.com/txXTDT 31v, enkelinkasvot ja luonne.

        Ex- vaimoni ovat kummatkin kauniita, fiksuja ja tulevat hyvin toimeen. Kuten olen kertonutkin niin jälkimmäisellä exälläni on noin 20 miljoonan perintö käytössään. Ei ole huolen häivää. Soitellaan viikoittain. Tyttäreni Suomessa saa valmistumislahjaksi ajokortin ja auton.

        Meillä täällä Thaimaassa tehdään peltotöitä paljain käsin ja hoidellaan kasvimaita päivittäin. Meillä ei koreilla vaatteilla eikä koruilla arjessa. Keskihintaisilla autoilla ajellaan. Vaimon synttärilahja oli vähän enemmän.

        Sinä voit vapaasti viedä ihanan kitaranmuotoisen mielikuvitusvaimosi kynsisalonkiin jos haluat ja jos tuuri käy niin manteli voi olla sinun puurossasi tänä iltana. Hoitajille terveisiä ja jaksuhalit.

        Jostakin syystä sensein ajokorttien päiväyksiä ei ole vieläkään näkynyt?

        2010 kirjoitti aikanaan kyttäävänsä pohjoisessa ihmisten nenänkarvoja.
        Tottakai sinun naisesi on kauniita, sehän on ihan normaalia että miehet kokee omiensa olevan kauniita ja sanontahanon että kauneus onkatsojan silmissä.
        Perintöä voi valtavaa että perinnöistä kerrotaan Pattayan matkailupalstalla.
        Tyttärelle ostit jo puolivuotta sitten mersun.
        Sinä olet mielenvikainen ja edustat ryhmääsi jossa lähtien aasi, Chlang ja SS, sekä 44 kaikki täyskahjoja.
        Ei näkynyt sinun kortissa päiväyksiä eikä syntymäaikaa, mutta jos koet tämänpalstan olevan jokin todistelufoorumi, niin mene seisomaan sinne ritiläristeykseen ja vedenpuhdistamoosi näps näps.


      • Anonyymi kirjoitti:

        2010 kirjoitti aikanaan kyttäävänsä pohjoisessa ihmisten nenänkarvoja.
        Tottakai sinun naisesi on kauniita, sehän on ihan normaalia että miehet kokee omiensa olevan kauniita ja sanontahanon että kauneus onkatsojan silmissä.
        Perintöä voi valtavaa että perinnöistä kerrotaan Pattayan matkailupalstalla.
        Tyttärelle ostit jo puolivuotta sitten mersun.
        Sinä olet mielenvikainen ja edustat ryhmääsi jossa lähtien aasi, Chlang ja SS, sekä 44 kaikki täyskahjoja.
        Ei näkynyt sinun kortissa päiväyksiä eikä syntymäaikaa, mutta jos koet tämänpalstan olevan jokin todistelufoorumi, niin mene seisomaan sinne ritiläristeykseen ja vedenpuhdistamoosi näps näps.

        Mutta onhan se mukavaa että moni matkailee, vajakkipoika on ja pysyy palstalla.


      • 2010vuodesta kirjoitti:

        On hoivakodin numerosenseillä taas jutut tänään. Kuka heteromies tutkii ajokorttien valokuvista jonkun kynsinauhoja?

        Nauran noille lapsellisille provokaatioillesi ja lumputteluillesi. Minulla on maailman kaunein ja paras vaimo. https://aijaa.com/txXTDT 31v, enkelinkasvot ja luonne.

        Ex- vaimoni ovat kummatkin kauniita, fiksuja ja tulevat hyvin toimeen. Kuten olen kertonutkin niin jälkimmäisellä exälläni on noin 20 miljoonan perintö käytössään. Ei ole huolen häivää. Soitellaan viikoittain. Tyttäreni Suomessa saa valmistumislahjaksi ajokortin ja auton.

        Meillä täällä Thaimaassa tehdään peltotöitä paljain käsin ja hoidellaan kasvimaita päivittäin. Meillä ei koreilla vaatteilla eikä koruilla arjessa. Keskihintaisilla autoilla ajellaan. Vaimon synttärilahja oli vähän enemmän.

        Sinä voit vapaasti viedä ihanan kitaranmuotoisen mielikuvitusvaimosi kynsisalonkiin jos haluat ja jos tuuri käy niin manteli voi olla sinun puurossasi tänä iltana. Hoitajille terveisiä ja jaksuhalit.

        Jostakin syystä sensein ajokorttien päiväyksiä ei ole vieläkään näkynyt?

        Hyvin heitetty Buriramin mies.


      • Voithan taas ilmoittaa ylläpidolle että asiantravel kiusaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On pilannut, eikä väitteeni ole alkuunkaan vakavimmasta päästä mitä tällä palstalla esitetään. 2010 on ihmiskunnan ala-arvoisinta pohjasakkaa.? .? .? .?

        Miten on pilannut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten on pilannut?

        Kun on kuin käki ja häipyy jättäen lapsensa toisen miehen kasvatettavaksi, se on pilaamista koska olisi voinut heittää pilaantuneet sbegunsa vaikka pururadan varteen mieluummin kuin järjestää maailmaan itsensä kaltaisia perillisiä ihmiskunnan riesaksi.


    • Kerran oltii etelässä koko perhe. Me lapset oltii leikkimässä sisällis sotaa talikoilla, ku iso äiti vinkkasi silmää ja sanoi että tuleppas sulo-anneli tänne niin iso äiti opettaa naimahan ilmaiseksi. Sanoin sille resupetterille että ei tarvi, sillä mä osaan jo. Se kysy että mitä ihmettä... kuka opetti? Perus rehellisenä lapsena vastasin että eno mies.

      • Anonyymi

        Oliko se lopulta sitten ilmaista? Vai laittoiko isoäiti sinut sitten esimerkiksi perunoita kuorimaan tai muuhun pakkotyöhön? Ilmaisia lounaita kun harvemmin on.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      64
      1887
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1267
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1204
    4. 45
      1115
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      982
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      969
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      910
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      853
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      848
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      39
      844
    Aihe