Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JokaAlanAsiantuntija
profiilit
JokaAlanAsiantuntija
JokaAlanAsiantuntija
Vapaa kuvaus
Aloituksia
21
Kommenttia
2810
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Suomessa+kun+tarvitaan+kovasti+työvoimaa,+mutta+kammoksutaan+ulkomaalaisia,+niin+toimisiko+Suomessa+siirtotyövoiman+malli,+joka+on+käytössä+esim.+Israelissa+ja+monissa+arabimaissa?+
Henkilö+otetaan+siis+Suomeen+vain+työntekijäksi,+mutta+hän+ei+saa+jäädä+tänne+asumaan+eikä+perustamaan+perhettä.+Esim.+Israelissa+siirtotyöläiset+eivät+saa+hankkia+lapsia,+ja+jos+sattuu+niin,+että+nainen+tulee+raskaaksi,+hänet+karkotetaan+välittömästi.+Tällä+tavalla+varmistetaan,+että+maahan+ei+synny+ulkomaalaisia+eikä+myöskään+sekarotuisia+ihmisiä.+Luin+vasta+esim.+afrikkalaisesta+naisesta+joka+on+tällä+hetkellä+Israelissa+eristyssellissä+odottamassa+karkotusta,+koska+tuli+raskaaksi.+
Yle+kirjoittaa,+että+Japani+kärsii+väestön+vanhenemisesta,+mutta+ulkomaisen+työvoiman+ottaminen+on+heillekin+yhtä+vastenmielistä.+Japanissa+käytetään+mieluummin+robotteja+vanhustenhoidossa,+kuin+otetaan+ulkomaalaista+ihmistä.+Japanissa+on+myös+ehdotettu+Israelin+kaltaista+järjestelmää,+missä+ulkomaalaisilta+on+lisääntyminen+kielletty.+Japanin+pääministeri+avustaja+sanoi+jo+vuonna+2005,+että+rotuerottelu+voisi+toimia+Japanissa,+koska+se+toimi+myös+Etelä-Afrikassa.+Onko+tässä+ratkaisu+Suomen+työvoimapulaan?+Innostuisivatko+Perussuomalaiset+ajatuksesta?
19.01.2020 13:25
No+eipä+sillä,+että+vassarit+ja+demukatkaan+olisivat+yhtään+enemmän+köyhän+ystäviä+hallitukseen+päästyään.+Samaa+paskaa+sataa+niskaan+riippumatta+siitä,+kuka+vallassa+on.+Ja+siitä+se+eriarvoistuminen+ja+kahtiajakautuminen+alkaa.+Ruotsissa+se+on+jo+pidemmällä.
19.01.2020 12:03
Muistatko+tässä+tapauksessa+sen,+että+Perussuomalaiset+ja+Kokoomus+suhtautuivat+ennen+viime+vaaleja+kaikkein+myönteisimmin+tuloerojen+kasvamiseen?
19.01.2020 11:55
Tarkoitatko,+että+on+jotenkin+tavoiteltava+olotila+se,+että+kansa+on+kahtia+jakaantunut?Seuraahan+siitä+monenlaista+pahaa:+lievemmissä+tapauksissa+yhteiskunnan+ilmapiiri+myrkyttyy.+Pahimmassa+tapauksessa+se+voi+johtaa+jopa+sisällissotaan,+kuten+Suomessakin+on+käynyt.
19.01.2020 11:07
Koko+juttu+alkoi+siitä,+kun+Jessikka+kirjoitti+Venäjän+trollitehtaasta+ja+joutui+Venäjän+vainoamaksi.+Putinin+käsikassara+Bäckman+urkki+selville+Jessikkan+vanhan+tuomion+ja+valjasti+sitten+Lieksan+Iljan+mukaan+loanheitto--ja+kiusaamiskampanjaan.+Lopun+tiedämmekin.+Ilja+ja+Bäckman+saivat+tuomionsa+rikoksistaan.
19.01.2020 06:15
Pekka+Saurilla+on+kiinnostava+kolumni+Mtv3:n+nettisivuilla.+Sauri+kirjoittaa,+jotta+ihminen+ei+voi+elää+jatkuvasti+jatkuvassa+kiihtymisen+ja+pöyristyksen+tilassa,+koska+tämä+johtaa+ennen+pitkää+epätoivoon+ja+lamaantumiseen.+Perussuomalaisten+politiikan+perustanahan+on+juuri+nimenomaan+pöyristyttäminen+ja+kiihdyttäminen.+Persujen+paperilehdessä+käytetään+myös+shokkilehdistä+kuten+Seiskasta+ja+Alibista+tuttuja+graafisia+tehokeinoja,+joten+siitä+näkee+hyvin+mitä+kohderyhmää+persut+tavoittelevat+ja+millä+tavalla.+Mutta+miten+pitkään+ihminen+kykenee+olemaan+pöyristynyt,+ennen+kuin+hän+väsyy+tai+sairastuu+kiihtymykseensä?
Sauri+kirjoittaa,+että+vaikka+yhteiskunta+nettikeskustelujen+perusteella+vaikuttaa+jakautuneelta,+mitään+ääriryhmiä+kuten+fasisteja+ja+kommunisteja+ei+oikeasti+silti+ole,+ja+kaksi+tappelevaa+ääripäätä+ovat+äänekkyydestään+huolimatta+loppujen+lopuksi+hyvin+pieniä.+Tämä+on+lohdullinen+ajatus.
19.01.2020 06:01
Meillähän+taitaa+olla+sama+matka,+sano+demari+kun+nakkasi+työttömän+bussista+ulos.
18.01.2020 20:56
Ajattelin,+että+ilahtuisitte,+kun+kerron+uutisia+muslimien+terrorismista,+mutta+sekin+on+väärin+minun+tekemänäni.+:D
18.01.2020 20:37
Toinen+laittaa+tänne+Irakin+uutisia,+ja+toinen+sanoo,+että+tänne+ei+saa+laittaa+Israelin+uutisia.+Saako+tänne+laittaa+ulkomaiden+uutisia+vai+ei?
18.01.2020 20:34
Eikös+tässä+ketjussa+keskustella+Israelin+asioista?
18.01.2020 20:31
Eikös+tässä+ketjussa+keskustella+Israelin+asioista?
18.01.2020 20:31
En+ole+kirjoittanut+mitään+näistä.+:D
18.01.2020 20:30
Halla-Aho+on+"tutkinut"+Niikon+yhteydet+Kiinaan+ja+sanoo,+että+ei+ole+mitään+vikaa.+Varmasti+jos+jotain+vikaa+olisi,+Halla-Aho+siitä+kenellekään+kertoisi.+Vähän+kuin+pukki+kaalimaan+vartijana.+
Niikko+pääsi+vasta+läksyttämästä+Anna+Kontulaa,+niin+omat+mulkkaukset+tuli+heti+seuraavana+päivänä+julki.
18.01.2020 19:31
Uutisia+Israelista:+parikymppinen+palestiinalaisnuorukainen+pidätetään+sen+jälkeen,+kun+hän+puukotti+juutalaismiestä+Länsirannalla.+Eilen+pidätettiin+viisikymppinen+palestiinalaisnainen,+joka+yritti+niin+ikään+puukottaa+juutalaista.
Israel+on+taas+iskenyt+kostoksi+Gazaan+sen+jälkeen,+kun+Hamas+yritti+lähettää+Israeliin+pommeja+ilmapallojen+kyydissä.
18.01.2020 18:31
Olen+vastannut+jo+monia+kertoja,+mutta+aina+vänkäät+ja+kysyt+uudelleen,+koska+sinusta+on+mukava+yrittää+leimata+minua+valehtelijaksi.
18.01.2020 18:08
En+edes+muusta+noita+kahta+muuta+juttua.+Muistatko+enää+itsekään?+Ruotsista+en+sanonut,+että+siellä+ei+ole+autoa+räjähtänyt.+Sanoin+vain,+että+aina+kun+olen+itse+siellä+käynyt,+ikinä+ei+ole+mitään+räjähtänyt+vaan+on+ollut+aina+rauhallista.
Ei+tarvii+nyt+ihan+pölhöksi+heittäytyä+ja+lillukanvarsiin+tarraamalla+yrittää+leimata+minua+valehtelijaksi.+Sehän+on+juuri+sitä+vääristelyä+ja+valehtelua,+eikö+niin?
18.01.2020 18:07
Jos+olen+hullu,+sittenhän+minun+kannattaa+liittyä+persuihin.+:D
18.01.2020 14:18
En+ole+valehdellut+enkä+vääristellyt.+Oletko+nyt+tyytyväinen?
18.01.2020 14:11
Niinhän+se+Dom+Toretto+sanoi+elokuvissa,jotta+ei+sillä+ole+väliä+voittaako+tuumalla+vai+maililla.+Voitto+on+voitto.
18.01.2020 13:14
Ei+kansanedustaja+voi+saada+karenssia.+Päinvastoin+muutaman+kymppitonnin+saa+hätäsopeutumisrahaa.
18.01.2020 12:40
107 / 141