Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JokaAlanAsiantuntija
JokaAlanAsiantuntija
JokaAlanAsiantuntija
Vapaa kuvaus
Aloituksia
21
Kommenttia
2810
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minkä+takia+ei+löytynyt+Lieksasta+tarpeeksi+sopivia+ihmisiä+mustaa+kultaa+valmistamaan?+Onko+siihen+hommaan+paljon+erityisvaatimuksia?
08.01.2020 20:27
Eikös+tuo+koko+Suomessa+ole+paikattavia+työpaikkoja,+mutta+ei+ole+koulutettua+työvoimaa?
08.01.2020 18:50
Varma+tieto:+Lieksan+ensimmäinen+kultakaivos+avataan+Piiroislouhille.+Varautukaa+mainarien+tulvaan.
08.01.2020 16:19
Lieksasta+tulee+kultainen+kaupunki+niin+kuin+El+Dorado.+Voidaan+kullata+vaikka+kaarisillan+kaaret.+Kaupungin+johdolla+on+oikea+Midaan+kosketus.+Kaikki+mihin+koskevat,+muuttuu+kullaksi.
08.01.2020 16:18
Minua+ei+kyrsi+demujen+eikä+persujen+ylä-+tai+alamäet.+Riippumatta+siitä+kuka+vallassa+on,+samaa+paskaa+sataa+aina+kansalaisten+niskaan.+Persut+eivät+ole+tässä+poikkeus.
08.01.2020 16:07
Miksi+luulet,+että+demujen+alamäki+kyrsisi+minua?+Politiikassa+on+jatkuvat+ylä-+ja+alamäet.+Hallitusvastuu+verottaa+aina+suosiota.+Persujen+suosion+salaisuus+on+se,+että+ovat+onnistuneet+keplottelemaan+itsensä+hallitusvastuusta+niin+pitkään+ja+esittämään+marttyyria.+Joka+menee+ylös,+tulee+myös+alas.+Persut+ei+ole+ikuisesti+ykkönen.+En+edes+halua,+että+oma+puolueeni+pääsisi+samaan+kuin+persut,+jos+siihen+pitäisi+käyttää+niitä+keinoja+mitä+persut+käyttävät.
08.01.2020 16:06
En+usko,+että+noudattaa.+Suomen+Uutisethan+silloin+aikoinaan+nimenomaan+irtisanoutuivat+journalistista+säännöistä.+En+usko,+että+olisivat+sen+jälkeen+siihen+liittyneet.+Suomen+lakia+on+kuitenkin+pakko+noudattaa.
08.01.2020 16:01
En+tiiä+mistä+te+saisitte+jatkuvasti+niin+ajantasaista+tietoa+mamumääristä+kuin+haluaisitte.+Lieksan+lehti+on+vaan+kivalehti,+eikä+se+käsittele+mitään+vakavia+tai+tärkeitä+asioita.
08.01.2020 15:57
Vähemmistöjen+solvaaminen+ei+olekaan+minkään+sanomalehden+tehtävä,+paitsi+ehkä+Perussuomalaisten+Suomen+Uutisten.
08.01.2020 15:19
Tietenkään+ei+ole+tarkoituskaan+kulutusjuhlia+järjestää.+Kirjoitin+sen+vain+edelliselle+kirjoittajalle,+jonka+mielestä+mamut+juhlivat+kansaneläkkeellä,+mutta+tuskin+juhlivat+niin+hirveästi+hekään+jos+sille+jäävät.
08.01.2020 13:02
Tuskin+kukaan+kansaneläkkeellä+kulutusjuhlia+järjestää.+Ei+ole+paljoa+työttömyyspäivärahaa+kummempi.
08.01.2020 11:39
Iranissa+on+niin+paljon+ihmisiä,+että+Trumpin+pommit+ei+riitä.+Ja+ne+onkin+aika+äkäisiä+herhiläisiä+varsinkin+nyt,+kun+Trumppi+meni+tappamaan+heidän+kansallissankarinsa.
08.01.2020 08:11
Taitaa+olla+parempi+jäähä+kottiin.+Siellä+rupevaa+kohta+miestä+kylymenemään.+Trumppi+työnsi+päänsä+mehiläispesään+eikä+miehellä+oo+älliä+selevitä+tilanteesta.
08.01.2020 04:00
Se,+että+valehteleeko+ei+ole+mielipidekysymys.+Jos+olen+valehdellut+mielestäsi,+ei+tarkoita+sitä,+että+olisin+oikeasti+valehdellut.+Totuus+ei+ole+mielipidekysymys,+vaikka+mm.+Perussuomalaiset+niin+väittävät.
07.01.2020 20:43
Voisi+kesälläkin+näyttää+vähän+paremmalta+maisema+jos+ei+valotolppia+sojottaisi+joka+paikassa+pitkin+peltoja.
07.01.2020 18:48
Lieksassa+ei+ole+muuta+kuin+pari+hassua+firmaa+missä+kierrätetään+yhdeksän+euron+tyyppejä+työkokeilussa,+ja+siitä+ovatkin+oppineet+kai+jotkut+firmat+ottamaan+hyödyn+irti.+Mitään+työllistämistä+se+ei+kuitenkaan+ole.
07.01.2020 16:17
Eihän+se+olekaan+projekti-ihmisten+edun+mukaista,+että+ihmiset+työllistyisivät,+koska+sitten+he+jäisivät+itse+työttömäksi.
07.01.2020 14:13
Taas+yrität+morkata+minua,+mutta+tosiasiassa+morkkaat+työkokeilulaisia,+kun+vihjailet,+että+siinä+olisi+jotain+hävettävää.
07.01.2020 12:42
Puhut+syvätyperyysen+ajasta+ja+olet+varmasti+siinä+oikeassa,+mutta+mielestäni+Hissa+ei+ole+tyhmä,+vaikka+kirjoituksensa+ovat+mitä+sattuu.+Onhan+hän+provokaattori,+kirjoittaa+palstalle+mitä+sattuu+ja+katsoo+sitten+miten+reagoidaan.+Mutta+mielestäni+hän+on+kuitenkin+mukavampi+provokaattori+kuin+esim.+tämä+joka+haukkuu+minua+jatkuvasti+omien+lapsien+pahoinpitelijäksi+ja+valehtelijaksi.+Hissa+provosoi+sentään+hyvällä+ja+huumorilla.+Hän+ei+ole+ilkeä.
07.01.2020 11:00
Hyvin+arvattu,+peukutan+usein+Hissanmaikkaa.+Hissa+antaa+tälle+palstalle+jotenkin+sen+viimeisen+silauksen.+Kaikki+asiakirjoittajat+ovat+kaikonneet+ja+palstalla+herjataan+vain+ihmisiä,+joten+mitä+muutakaan+tässä+voi+tehdä+kuin+kirjoittaa+Hissan+tyyliin+mitä+sattuu?+Jos+yrität+kirjoittaa+täällä+mielipiteitäsi,+joudut+häiriköidyksi.+Jos+yrität+kirjoittaa+täällä+asiaa,+kuten+Kamuttaja,+joudut+häiriköidyksi.+Jos+kirjoitat+tänne+puutaheinää+niin+kuin+Hissa,+joudut+myös+häiriköidyksi,+mutta+Hissa+on+ainakin+se+joka+nauraa+makeimmin.
07.01.2020 10:43
114 / 141