Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eliaana
profiilit
Eliaana
Eliaana
Vapaa kuvaus
Aloituksia
47
Kommenttia
6335
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voisi+ajatella,+että+tuo+tehokkuus+liittyy+siihen+kuinka+vasta-aineita+muodostuu.
Kai+siinä+jotain+keskiarvoa+on+haettu,+koska+yksillösyys+vaikuttaa+myös.
Luin+jostain,+että+muut+sairaudet+vähentää+vasta-aineiden+muodosta+ja+altistaa+koronalle,+vaikka+on+2+rokotusta+saanut.
Ehkäpä+koko+totuutta+tietävät+edes+tutkijat+ja+onko+sellaista+olemassakaan.
Toivotaan,+että+virus+tekee+sellaisia+mutaatioita,+että+heikentää+itseään.
30.10.2021 15:12
Jaa,+tuota+en+ole+kuullutkaan.+Voipi+olla+noinkin.
Sain+sitä+Corminaty-rokotetta,+ei+tullut+mulle+mitään+siitä+ja+väli+oli+tuo+3kk.
30.10.2021 14:49
Niinkuin+ano+klo+19:16+sanoi,+poliisin+tutkimuksissa+todettiin,+ettei+ole+syyteaihetta,+niin+sen+jälkeen+valtakunnansyyttäjä+nosti+syytteen.+Miksi?
Eikö+poliisin+tutkimukset+muka+ole+riittävät.
29.10.2021 23:11
Juu,+käväsin+kaupungin+terveystoimen+nettisivuilla.
Tänään+on+alkanut+varauksien+otto.+Netin+kautta.+En+mä+puhelimella+päässyt+viimeksikään.++mulla+on+se+chatti+kännyssä,+mistä+mä+viimeksikin+tilasin.
26+päivä+alkanut+kolmannen+koronarokotuksenkin+ajanvaraus,+kyllä+siinä+riskiryhmätkin++(ikä)+mainittiin.
Sitte+siinä+oli+ne,+jotka+sai+alle+6+viikon+välein+1+ja+2+annoksen.
En+pidä+kiirettä,+mulla+oli+väli+3kk.
29.10.2021 23:01
Näinhän+se+on.
Itse+vaan+olen+säästynyt+niin+flunssilta+kuin+influenssiltakin.+Lääkärin+juttua+yksi+päivä+luin,+missä+hän+sanoi,+että+terve+ihminen+sairastaa+n.+2-4+flunssaa+vuodessa.
Taidan+sen+suhteen+olla+superterve.+Omaisten+joukossa+olen+joka+vuosi+ollut,+kun+joku+sairas.
Vastustuskyky+on+aina+ollut+hyvä.
Olen+ootellut+koska+paikallislehdessä+ilmoitetaan+influenssarokotusten+alkaminen.
29.10.2021 21:49
Kaksi+kertaa+olen+ottanut+influenssapiikin.+Nyt+aion+ottaa,+kun+ikääkin+tulee+koko+ajan+lisää.
1980-luvulla+olen+sairastanut+influenssan.
+10-vuotta++sitten+oli+lievä+flunssa,+en+edes+muista+koska+sitä+ennen.
Nuo+jäkitaudithan+ne+ovat+vaarallisempia,+kuin+itse+tauti.
29.10.2021 21:07
No+jaa+viittaan+kintaalla.
Tokihan+pääministerin+asemassa+pitäisi+harkita+noita+postauksiaan+tarkemmin,+yhteiskuntaan+kun+on+rantautunut+sellainen+mielensäpahoittamisen+kulttuuri.
Vasta+kun+on+nähnyt+´´+miltei+kokonaisen+elämän´´+voi+ymmärtää++elämän+kokonaisuutta.
Elämänkaarta+vauvasta+vaariin+ja+mummuun.+
Alkaa+ymmärtämään,+että+jokainen+sukupolvi+tuo+elämään+oman+panoksensa,+kussakin+aikakaudessa.+Jokainen+ikäluokka+on+yhtä+tärkeä+elämän+jatkumossa.
29.10.2021 13:57
Tuli+katsottua.+Paljon+tuttua+juttuahan+siinä+oli.+Jotain+uusia+näkökulmia+kuitenkin.
Aion+kyllä+katsoa,+kuitenkin+itse+ollut+monen+tapahtuma+aikaan+paljon+nuorempi,+niin+ehkäpä+itsekin+saa+uutta+näkökulmaa+historiaan.
29.10.2021 13:37
HUSsissa+on+jouduttu+sulkemaan+10+tehohoitopaikkaa,+koska+ammattitaitoista+henkilökuntaa+ei+saada.
21.10.2021 22:12
Ei+se+puhelimeen+vastaaminen+itsessään+ole+vaarallista.
Kunhan+ei+anna+mitään+tiedon+murusiakaan.
Itsekään+en+vastaa+näihin,+jotka+selvästi+tulevat+ulkomailta,+sieltä+ei+minulle+ole+kellään+asiaa.
Jos+vastatessani+alkaa+kuulua+engelskaa,+suljen+puhelimen.
21.10.2021 21:07
Koronapotilaita+hoitavilla+sairaaloilla+on+tuo+281+paikkaa.
Ei+se+arjen+tilanne+ole+niin+yksioikoisesti+laskettavissa.
Ehkä+tämä+linkki+avaa+vähän+kokonaisuutta.
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/045a381e-b287-4bb8-b04f-b6371900e8a7
21.10.2021 21:02
Entinen+valtionvarainministeri+Wideroos+oli+menossa+sydänleikkaukseen.
Oli+saanut+jo+esilääkkeen,+käännytettiin+leikkaussalin+ovelta,+kun+tehohoitopaikat+olivat+täynnä+rokottamattomia+koronapotilaita.+(Iltalehti)
Kyllä+joku+tolkku+täytyisi+tähän+saada.
Tartuntalaissa+on+pykälä,+jonka+pohjalta.+voidaan+rokotus+määrätä+pakolliseksi.
Se+vaatisi+lisäksi+lääketieteellisen+arvioinnin+ja+valtiovallan+asetuksen.
Kyllä+vaan+tuota+20+euroakin+voisi+koittaa,+josko+siitä+apua+olisi,+kokoajan+pahenevaan+tilanteeseen.
21.10.2021 19:16
Näin+on.+Laki+määrää.
Meillä+on+6-sivuinen+turvallisuussuunnitelma.
21.10.2021 17:12
Luin+kanssa+yhden+jutun+missä+yhtä+rokottamatonta+miestä+oli+viety+3+kertaa+teholle.+Mieli+muuttui+rokotuksen+suhteen.
IL:ssä+oli,+että,+joka+kolmannella+korona+pitkittyy+ainakin+3+kk.
Tartuntataulilaissa+on+kyllä+pykälä,+jolla+voidaan+saada+rokotus+pakolliseksi.
Sen+lisäksi+se+vaatisi+lääketieteellisen+arvion+ja+valtioneuvoston+asetuksen.
21.10.2021 14:31
Tapani+ajatella+asioita+on+lähestyä+laajasti+eri+suunnista+ja+sitten+punnita+tulosta.
En+koskaan+lukitse+mitään+mielipidettä+loppuelämäksi.
Minulle+siis+kelpaavat+vanhat+tavat+siinä,+kun+pussillinen+uusiakin.+Asiasta+ja+tilanteesta+riippuen..
19.10.2021 20:31
Käsittääkseni+diagnoosi+varmennetaan+aina+jollain+testillä.
Sinullehan+tehtiin+tähystys,+mahdollisesti+kudosnäyte+on+otettu+siinä+yhteydessä.
19.10.2021 20:27
Meillä+on+kanssa+Afrikan+tähti+mökillä.++Vanha+peli,+pelattu+on+ja+pelataan+vastakin.
19.10.2021 20:16
Kyllä+sitä+rasismiksi+saa+väännettyä+ihan+minkä+vaan,+jos+haluaa.
Tässä+maassa+on+niin+paljon+valkoiseksi+maalattuja+talojakin,+että+se+pitäisi+ihan+lailla+kieltää.
Joku+mainitsi+nämä+toisten+puolesta+loukkaantuvat.
Jos+muistatte+tämän+suvivirsikohun,+maahanmuuttajilla+ei+ollut+sen+alkuun+panossa+mitään+osaa.+Kohun+aloitti+vapaa-ajattelijat.
Suurimman+osan+näistä+älyttömyyksistä+keksivät+suomalaiset+yltiösuvaitsevaiset.
Tässä+kohussa+puhuttiin+saksalaisesta+vaihto-oppilaasta,+olikohan+kantasaksalainen+vai+joku+muu.
19.10.2021 19:34
Tässä+juttua+tehohoitopotilaista,+myös+rokotetuista.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/117b7f1d-bc6b-4404-b85f-e0180a44e0c0
Jutun+lopussa+olevasta+linkistä+pääsee+THL:n+sivuille,+jossa+myös+syyskuun+tilstot.
19.10.2021 17:21
Hulluksi+on+mennyt+maailma.
Lukekaapa+tästä+Tamperelaisen+järki-ihmisen+puheenvuoro+tästä+ja+yleensäkin+rasismiasiasta.+https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008344347.html
Tämä+henkilö+toimi+joskus+Tampereella+Tokmannin+kassalla.
Aivan+loistava+asiakaspalvelija+oli.++Hyvin+suosittu.
19.10.2021 16:17
161 / 317