Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eliaana
profiilit
Eliaana
Eliaana
Vapaa kuvaus
Aloituksia
47
Kommenttia
6323
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aiemmin+käytin+korttia+vain,+ostaessani+polttoainetta+autoon.
Sitten+tuli+korona+ja+kortin+käyttö+muuttui+tavaksi.
Tuo+lähimaksujuttu+siinä+on+kanssa+kätevä.
28.09.2021 16:40
Hahhaa+Tellukka.+Olet+mainio,
Sain+taas+hyvät+naurut.
Nyt+käyn+nukkumaan.++Öitä.
28.09.2021 00:47
PS.+En+minä+täällä+ole+muuta+kuin+taviseläkeläinen.
28.09.2021 00:10
Niinkuin+sanoin+kysyä+voi+mitä+vaan,+eihän+kysymys+mitään+paljasta.+Vastauspakkoa+kun+ei+ole.
Jokainen+voi+kertoa+itsestään+mitä+vaan,+tai+olla+kertomatta.
Mihinkähän+minä+nyt+osuin?
27.09.2021 23:33
Totta+turiset,+mutta+kun+näitä+nykypoliitikkoja+kuuntelee,+niin+paras+on+mielestäni+Ohisalo.
Saarikko+on+kyllä+sujuvasanainen+ja+osaa+puhua+tyhjästä+asian.
Ei+se+Petterikään+ihan+vakuuttanut+ykkösaamussa.
Väliin+tuntuu+ettei+tämmöiselle+tavikselle+ole+sopivaa+puoluetta+ensinkään.
27.09.2021 23:21
Jaa,a+ehkäpä+on+niin,+etä+jokainen+on+erikoisosaaja+omalla+alallaan.
Mutta+tässä+meillä+käydyssä+keskustelussa+ja+yritysten+kertomassa+tarkoitetaan+jotain+sellaisia+osaajia,+joita+meillä+ei+ole.
En+usko,+että+yritykset+sanoessaan,+etteivät+voi+edes+laajentua,+kun+ei+ole+osaavaa+henkilökuntaa+saatavilla,+valehtelevat.
27.09.2021 23:12
Niin+miksi,+oikea+kysymys.+En+ole+mikään+siihen+vastaamaan,+mutta+ajattelen,+että+emme+ihmiskuntana+ole+vielä+niin+pitkällä,
27.09.2021 23:02
Kysyä+saa+mitä+vaan.+Ei+ole+pakko+vastata.
27.09.2021 22:54
Puhut+asiaa.+Ex-mieheni+kuoli+juuri+tuohon+verisuonen+heikkouteen.+(aneyrysma)
Pojalla,+kun+oli+jotain+päänsärkyjä+joskus,+hänet+kuvattiin+tuon+asian+takia.
Edesmenneen+äitini+miesystävä+kuoli+hiihtopolulla+aortan+repeytymiseen.
Itsellänikin+on+ollut+rytmihäiriöitä+jo+nuoresta+pitäen.+Ne+ovat+vaarattomiksi+todettu.++(ovatko?)
Testamenttia+minun+ei+tarvitse+tehdä,+kun+on+vain+yksi+perillinen+suoraan+alenevassa+polvessa.
27.09.2021 21:33
Luin+tänään+juuri+sitä+kysymyssivua.+Ei+ole+luotseja+enää.
Hmm.+luulen+kyllä+tietäväni+mitä+tarkoitat+tuolla+´´ajan+tasalla´´.
Mutta+eikö+jo+olisi+aika,+että+tuo++lopetettaisiin.
27.09.2021 21:18
En+minä+sitä+sanonutkaan,+että+ministerillä+itsellään+olisi+jotain+suoraa+yhteyttä+asiaan.
Sanoin+vain+siitä+mitä+kuulin+hänen+mielipiteistään+asiaan.
Alfa-teeveellä+oli+hänen+haastattelunsa.
Mielestäni+hän+hyvin+väisti+suorat+kysymykset.
Yhteys+vihreään+puolueeseen+on+mielestäni+selvä.
27.09.2021 21:02
Juuri+näin.
70++poistettu+yksi+viestini,+jossa+ei+todellakaan+mitään+sääntöjen+vastaista+ollut.
Sen+aiheuttaa+juuri+tämä+botti,+ei+liene+mikään+salaisuus+enää,+että+ylläpito+ei+ole+tehtäviensä+tasalla.
27.09.2021 20:50
Oletko+Sinä+Tellukka+ottanut+rokotteen+vai+et.
En+ole+ollenkaan+vakuuttunut+polemiikistasi+huolimatta,+ettet+tekisi+toisin,+kun+täällä+annat+ymmärtää.
Jos+et+ole+ottanut,+voisitko+listata+faktat,+miksi+et.
Osaat+kyllä+jäsennellä+asioita,+joten+älä+yritä+hämmentää,+ei+mene+läpi.
27.09.2021 20:38
Sinunkaltaisiasi+täällä+juuri+tarvittaisiin.
Niin+ne+koivut+täälläkin+kellastuu.+Poika+tulee+viikon+päästä+pitkävapaalleen+ja+sitten+laitamme+mökit+talviteloille.
Minäkin+olen+enemmän+introvertti,+mutta+molemmat+puolet+löytyy.+Kai+tilanteesta+riippuen.
Pitää+vaan+katsoa+tuleviin+päiviin,+josko+siellä+kuitenkin+olisi+jotain+mukavaa.
Skillanin+lipun+alla+on+mukavasti+sanottu+ja+on+tosiaan+hatun+noston+paikka,+että+hän+jaksaa+vielä+tätä+vetää,+kaikesta+rosoisuudesta+huolimatta.
Täälläkin+oli+14+astetta+lämmintä,+aurinko+paistoi+ja+oli+ihan+tyyni.
Toivokaamme,+että+uusi+päivä+taas+ilon+pilkahduksia+tuo,+kaikille,++ihan+kaikille.
27.09.2021 20:17
En+minä+mitään+meinaa,+sanoin+vain+mitä+uutisissa+juuri+sanottiin.
Eikä+nuo+Suomessa+tarvittavat+työntekijät+ole+autonkuljettajia.
Minä+taas+olen+kuullut,+että+ne+tarvittavat+työntekijät+ovat+erikoisosaajia,+joita+täällä+ei+ole.
Toinen+juttu+on+sitten+se,+miksi+ei+ole.
Onko+koulutuksessamme+jotain+mätää.
27.09.2021 19:44
Maria+Ohisalo+on+loistava+poliitikko.
Niin+hienosti+osaa+kiertää+jokaisen+kysymyksen.
Demokraattiset+oikeudet+ovat+niillä+,+jotka+mielenosoitusta+aikovat+pitää+Mannerheimintiellä.
Ei+vissiin+sitten+ole+demokraattisia+oikeuksia+niillä,+joiden+esim.+pitäisi+päästä+työpaikalleen+Mannerheimin+tietä+pitkin.
27.09.2021 19:40
Koen+itseni+hyvinkin+terveeksi,+vaikka+verenpainelääkitys+ollut+kymmeniä+vuosia.
3lääkitystä+aikanaan+läpi+käytiin,+ennekuin+löytyi+vaikuttava.
Toinen+diagnoosini+on+artroosi+oikeassa+polvessa.
Pojantyttärenmies+neuvoi+minulle+hyvän+tukisiteen.+Sen+kanssa+pärjään+(jollen+ihan+kamalasti+heilu)+melkein,+kuin+ei+mitään+olisikaan.
Joskus+laitan+kipugeeliä.
Suolistokin+kenkkuili,+niin+että+piti+katsoa+koska+lähti+kauppareissullekin.+Sitä+kesti+onneksi+vain+puoli+vuotta.
Lääkärissäkin+kävin,+mutta+avun+sain+eräästä+luontaistuotteesta++maitohappobakteerista.
Kun+olen+keskustellut+ikäisten+ihmisten+kanssa+tai+lueskellut+ihmisten+kertomuksia,+yhteenvetona+voin+sanoa,+että+tässä+iässä+on+myös+kremppoja+joita+tulee+ja+menee.
Yhtenä+voisin+mainita+niska-+ja+hartiakivut+riipuen+siitä+mitä+on+tehnyt.
27.09.2021 19:29
Kolmosen+uutiset+päällä,+juuri+sanottiin,+että+Britanniassa++hamstrattu+polttoaineita+niin,+että+tankit+tyhjät.
Johtuen+kuljettajapulasta.
27.09.2021 19:15
Noinhan+ne+tarjoukset+ovat,+että+jatkuu+ellet+peruuta.
Kerran+olen+mennyt+retkuun.
Kun+mulla+on+tuo+mainosesto,+niin+Helsingin+Helen+lähetti+kirjeellä+tarjouksen.+(asun+Pirkanmaalla)
Saan+myös+muita+lehtitarjouksia+kirjeellä,+johtuu+varmaan+juuri+tuosta+estosta,+kun+eivät+halua+rikkoa+sitä.
Se+on+niille+imagokysymys.
27.09.2021 16:24
Olipa+mukava+päivä+Sinulla+fiinufammu.
Kun+itse+talvisin+käyn+vain+kerrostalosaunassa,+voin+kuvitella+miten+vieraasi+nauttivat+saunottelusta.
Minun+tämän+päivän+ilonaiheeni+oli+aamulla+9+jälkeen+tullut+tekstiviesti.
Poikani,+joka+teki+autooni+remontin,+tekstasi+katsastusasemalta,+että+leima+tuli.
Tuossa+kun+menin+ulos,+kurjet+huutelivat,+vaan+en+ehtinyt+näkemään,+kun+olivat+jo+metsän+takana.
Eilen+kyllä+näin+kaksi+kurkiauraa.
Kaunis+aurinkoinen+päivä+näyttää+olevan.+Jotain+murua+rinnan+alle+pitänee+laittaa,+ennekuin+ulos+lähden.
Jaahas,+kissa+tuli+pyytämään+oven+avausta,+pitänee+mennä.
Mukavaa+päivänjatkoja+itse+kullekin.
27.09.2021 12:56
166 / 317