Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eliaana
profiilit
Eliaana
Eliaana
Vapaa kuvaus
Aloituksia
47
Kommenttia
6298
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kuvauksesi+on+todella+hieno.+Osuvasti,+lämmöllä+kulkee+kerrontasi.
13.12.2020 13:45
Nii+juu,+hyvä+kun+hoksasit,+tiesin+tuon+kyllä,+mutten+tullut+ajatelleeksi+noin+päin.
12.12.2020 14:35
Oikein+nauratti+tuo+kuvauksesi,+niin+elävää+kerrontaa.
Uskon,+että+olet+pärjännyt+missä+vaan.
Olin+tuossa+juuri+ostoksilla,+naamari+päällä.
Aamupäivällä+miniä+lähetti+kissavideon.+Pentu+lavuaarissa+vuotavan+hanan+alla+hörppi+vettä+ja+vettä+roiskui+pitkin+päätä+ja+tassuja,+ei+yhtään+vettä+pelännyt,+toinen+kissa+katseli+lattialta.
Tuo+minun+kissani,+kesällä+se+kyllä+juo+järvestä+ja+kun+olen+veneellä,+niin+istuu+rannalla+tai+laiturilla+odottamassa,+muttei+mene+veteen.
Toisestakin+paikasta+soitettiin+että+pari+kiloa+olisi+hirvenlihaa+varattu.+Poika+hakee+sen+ja+saa+pitää,+mulla+on+veljelle+ja+itselle.
Perussuomalaisista+juttua+ollut.
En+ihan+kovin+jyrkästi+suhtaudu,+olisi+hyvä+nähdä+mitä+tapahtuisi+nykyisten+persujen+ollessa++hallituksessa.+Sittenpä+se+saataisiin+tietää.
Voisi+olla,+että+jos/kun+näkemyserot+ovat+kovin+suuret,+kompromissit+eivät+onnistu.+Silloin+aina+joku+lähtee.
Toisaalta+onhan+heitä+ympäri+maata+kuntien+johtavissa+elimissä.
Kaikkia+kunnia+nykyiselle+hallitukselle,+ei+tämä+nykyinen+taival+helppoa+ole+ollut.
Eivätkä+varmaan+aloittaessaan+tienneet+mihin+koitokseen+joutuvat.
12.12.2020 14:33
Likainen+ja+risainen+tekstiilijäte+kuuluu+sekajätteeseen+Sieltä+se+menee+energian+polttolaitokselle.
Hyväkuntoinen+tekstiili+kuuluu+kierrätykseen.
12.12.2020 14:13
Hiljattain+oli+sellainenkin+uutinen,+kun+yrittäjä+oli+näyttänyt+netissä+vähän+aikaa+varkaan+kuvaa,+niin+tuomittiin+sakkoihin,+kun+loukkasi+varasta.+Varas+ei+saanut+mitään.
12.12.2020 14:04
Eilen+uutisoitiin+niin,+tänään+asiaa+korjattiin+uutisissa.
Niin,+että+oikein+on+luettu+ja+kuultu,+niin+eilen+kuin+tänäänkin.
12.12.2020 14:02
Luin+netistä+MTV:n+uutisoinnin+asiasta.
Poliisin+puoluekantaa+en+siinä+nähnyt.+Tunnetko+kenties+hänet.
11.12.2020 22:53
Eikö+se+juuri+niin+menekin,+että+jokainen+kertoo+asian+omasta+näkökulmastaan+ja+kokemuksiensa+perusteella.
Kokonaiskuva+tuppaa+hämärtymään,+jos+vaan+takerrutaan+yksittäisiin+sanoihin.
11.12.2020 22:50
Tässä+Ylen+uutisointi+asiasta:+https://yle.fi/uutiset/3-11694221
11.12.2020 22:03
Ei+tainnut+olla+jouluvapaa+tuon+haastattelun+pointti.
11.12.2020 21:38
Luin+juuri,+että+Suomesta+on+luvattu+auttaa+Ruotsia.+Mitähän+se+apu+olisi,+kun+itselläkin+on+tarpeeksi+tekemistä+koronan+kanssa.
Iltalehdessä+se+suomalainen+saitaanhoitaja+oli+haastattelussa,+joka+on+ennenkin+ollut,+sanoo+kyllä+suoraan,+missä+siellä+mennään.
11.12.2020 20:38
Juuri+äsken+luin+asiasta.
Kauhistuttavaa,+kun+tuo+leviää+jo+Suomeenkin,+että+julkisuudessa+toimivat+ihmiset+saavat+henkeään+pelätä.
Perussuomalaisista+siinä+jutussa+ei+puhuttu,+mutta+virasta+pidätetty+on+joku+Helsinkiläinen+konstaapeli+asian+tiimoilta.
Kohta+kai+tulee+lisää+tietoa.
11.12.2020 20:34
Itsekin+olen+sitä+ihmetellyt,+eikö+kansalaisilla+tosiaankaan+ole+omaa+järkeä+toimia,+ilman,+että+tarvitsee+olla+joka+asiaan+laki.
Mutta+nähtävästi+ei.
Totta+se+kuitenkin+on,+että+kun+laki+puuttuu,+pakkoakaan+ei+voi+laittaa.
11.12.2020 20:00
Samoin+käytetään++vanhoja+kuluneita+materiaaleja.
Keskeltä+hiutuneen+lakanankin,+joka+oli+miltei+puhki,+leikkelin+kertakäyttöliinoiksi.
Autohuolloissa+ja+remonteissa,+yleensä+koneitten+huolloissa.+ym.
Maalla+syntyy+paljon+sellaista+siivoa,+ainakin+meillä,+mihin+tarvitaan+kk-liinaa.
Siihen+käy+hyvin+kaikki,+mikä+ei+käy+kierrätykseen.
11.12.2020 19:52
Jos+vaan+intoa+ja+voimia+riittää,+niin+siitä+vaan.+Sehän+vaan+piristää.
Itse+muutin+61-vuotiaana+lähemmäs+kesämökkiä+olevaan+pikkukaupunkiin.
Se+oli+ollut+haaveni+jo+vuosia+aiemmin.+Se+oli+sellainen+´´sitku+jään+eläkkeelle´´+ja+sen+toteutin.
Minulla+oli+siihen+aikaan+paku,+jolla+veljeni+kanssa+useaan+kertaan+tavaroitani+raijasimme.
11.12.2020 19:13
Olen+pruukannut+ostaa+noita+raaputettavia+omaisille+pukinkonttin.
Yhtenä+vuonna+miniä+sai+sillä+500+euroa.
11.12.2020 18:38
Kannatan+tuota+´´saarnaa.´´
Ostoksilla+on+tullut+käytyä,+huomenna+vielä+ajattelin+kylille+mennä.+
Mulla+on+autossa+naamasuojia,+kertakäyttöhanskoja+ja+käsihuuhdetta.+Niitä+käytän+ja+ripeästi+pakenen,+jos+joku+tuppaa+liian+lähelle.
S-marketissa+oli+laitettu+fiksusti+suuri+välipleksi+siihen,+kun+kassan+jälkeen+on+kaksi+likuhihnan+päätä,+missä+tavaroita+pakataan.
Muutamalla+pakkasasteella+tässä+on+menty,+harmaata+on.
Aikas+myllerrystä+on+maailmalla.+Haaviston+asiaa+käsiteltiin+tänään+eduskunnassa,+osan+seurasin.+Oli+siellä+itse+Haavistokin+vastaamassa.
Ei+tahdo+millään+sisäistää,+että+pari+viikkoa+vaan+on+jouluun.
Kovin+ovat+ihmiset+jo+valoja+ikkunoille+ja+pihaan+laittanut.
Itse+laitoin+kynttelikön+viikolla+keittiöön.
Jos+nyt+viikonloppuna+vaikka+jotain+laittaisi.+En+niin+kovin+isosti+enää+laittele,+kaksin+velipojan+kanssa+ollaan.
Käväisen+jouluviikolla+lähiomaisille+paketteja+viemässä.+Kahvit+juomassa,+siinä+se.
11.12.2020 18:28
Sinua+on+huijattu.+Kukka+joka+ei+kuki+on+viherkasvi.
Jos+taas+sillä+on+aikomus+kukkia,+oottele+rauhassa+jouluun+asti.
Jos+se+ei+vieläkään+kuki,+vie+takaisin+ja+vaadi+saada+rahasi+takaisin.
11.12.2020 13:27
Niin+on+tuntematon,+mutta+ainakin+sen+kerran,+kun+itselle+on+terv.keskuksesta+soitettu,+sitä+tietää+odottaa+ja+siksi+vastata.
11.12.2020 12:29
Luontoa+ja+ympäristöä+säästävä+ihminen+ei+heittele+maskeja,+eikä+mitään+muutakaan+luontoon,+mikä+ei+sinne+kuulu.
Kyllä+niitä+voi+muutaman+kerran+oikein+tehtyjen+pesujen+jälkeen+käyttää,+siitä+ei+ole+kysekään,+vaan+siitä,+että+ei+voi+tietää+mitä+viruksia+ja+bakteereja+niissä+käytetyissä+luontoon+heitellyissä+on.
11.12.2020 12:18
221 / 315