Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eliaana
profiilit
Eliaana
Eliaana
Vapaa kuvaus
Aloituksia
47
Kommenttia
6298
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vähäaika+sitten+tuli+puhelu.+Numeron+alla+luki+Iso-Britannia.+Painoin+hylkää-painiketta.
Huijausyritykseksi+sen+noteerasin.
Ei+minulla+ole+mitään+yhteyksiä+kyseiseen+valtakuntaan.
22.08.2020 15:27
Lapsuuteni+kotipitäjässä+oli+tuolloin+kunnanlääkäri+Valtimo,+eläinlääkäri+Härkönen+ja+pappi+Kalmanlehto.
22.08.2020 15:22
Aamuinen+hetki+tässä.
Piti+kaivaa+kone+esiin,+erään+asian+tarkistamiseksi.
Niin+sitten+ajattelin+kurkata+tännekin.
Nuoremmat+vielä+nukkuvat,+olivat+myöhään+kalassa.+kalakin+on+ruvennut+liikkumaan.+Saalistakin+on+saatu.
Kaikki+mökit+ovat+tällä+hetkellä+miehitetyt,+joten+vilskettä+on+riittänyt.
Uusi+perheenjäsenkin+tuli+maailmaan+viime+viikolla.+Komea+on+pojantyttärenpoika.
Rengasrikkokin+sattui+kauppareissulla.+Nykyautoissa+ei+ole+edes+vararenkaita,
Sain+kyllä+apua+mukavalta+mieheltä+tienpäällä.
Mustikoitteinkin+kanssa+tullut+touhuttua,
Puolukka+kypsyy,+viikon+parin+päästä+jo+hyvää.+En+hötkyile,+sen+kanssa,+en+nouki+raakoja.
Kaunis+päivä+aluillaan.+Tänään+olisi+tiekokouskin.+Saa+nähdä+tuleeko+mentyä.
Koronaa+näillä+nurkilla+ei+ole+todettua.
Tuosta+mielikuvituksesta+ja+sen+puutteesta,+tuli+mieleeni,+kun+oli+joku+aika+sitten+ketju,+jossain+osiossa,+missä+kysyttiin,+mitä+näkee+pilviä+katsellessa.
Itse+annan+mielikuvituksen+joskus+lentää,+kun+niitä+tulee+seurattua.
Siitä+sitten+ketjussa+kerroin,+eikös+joku+heti+tullut+epäilemään,+että+lienenkö+harhoja+nähnyt.
Nauratti+ihan+ja+toisaalta+säälittikin+kyseinen+kommentointi.+Mielikuvitus+on+ihmisen+rikkaus.
Miten+köyhä+olisi+esimerkiksi+kirjojen-+teatterin-+elokuvien-+laulujen+maailma,+jos+ei+tekijöillä+olisi+mielikuvitusta.
Mukavaa+elokuun+loppua+itse+kullekin.++´´Vielä+on+kesää+jäljellä.´´
16.08.2020 10:31
Etkö+tosiaankaan+ymmärrä+´´ensimmäiset+jo+monta+miljoonaa++vuotta.....´´++++´´Triljoonat+herätetään´´
En+minä+niin+ole+sanonut,+että+ensimmäiset++olisi+elänyt+triljoona+vuotta+sitten.
Kun+minä+sanon+triljoonat+(tai+mikä+luku+nyt+vaan)+herätetään.
Alat+vänkyttää,+vuosista.+Ei+vuosia+herätetä.
Aika+paljon+on+syntynyt+maailmaan+ihmisiä+sitten+alun,+noita,+kun+oli+jo+ennen+Eevaa+ja+Aatamiakin.
Paljonkohan+niitä+viimeisenä+päivänä+herätettäviä+sitten+onkaan,+jos+ja+kun+sellainen+päivä+joskus+tulee,+kun+meitä+on+tällä+hetkelläkin+7,5+miljardia.
07.08.2020 16:11
Etkö+ymmärrä+lukemaasi.
07.08.2020 15:13
Puhut+asiaa:+Vitamiinit+ja+hivenaineet,+kuten+monet+muutkin,+eivät+ole+mitään+peikkoja,+joita+sijaitsee+lisäravinteissa.
Kaikkea+ihminsen+keho+tarvitsee+toimiakseen+normaalisti.
Kysymyshän+on+vaan+siitä,+että+niin+puutos,+kuin+liikasaantikin+voi+johtaa+sairastumisiin.
Kasveistahan+on+paljon+oikeaakin+tietoa.++Niillä+on+ihmiskuntaa+hoidettu+vuosituhansia.
Lääkkeiden+ideoitakaan+ei+ole+ilmasta+kaapattu.
Kysymys+vaan+on+siitä,+mitä+ja+kuinka+kattavasti+on+tutkittu.
Ilmeisesti+tunnet+ihmisen+fysiologiaa.
Onhan+tämä+alue+sellainen+viidakko,+kun+jokainen+vetää+omaa+agendaansa+ja+media+aika+ajoin+vielä+heittää+omannäköistä+löylyä+sekaan.
Tämä+vastaus+anolle+8.54
07.08.2020 14:26
Nukkuneet+joo,+ensimmäiset+jo+monta+miljoonaa+vuotta+vuotta+ja+triljoonat+ja+taas+triljoonat+jne....+sitten+herätetään+viimeisenä+päivänä.
Höpöhöpö,+siinä+sitä+houretta++ja+harhautusta+piisaa.
07.08.2020 14:00
Nyt+ymmärsit+täysin+väärinpäin.
Juuri+sitä+ajatusmallihan+minä+sanoin+kummastelleeni,+kun+yhtäkkiä+aletaankin++kammota+täältä+poistuneitten+rakkaitten+omaisten+sieluja.
Eivät+ne+paholaiseksi+muutu,+joita+ei+saisi+kohdata.+
Paholaiset+ovat+ihan+muualla.
Selvenikö+nyt?
06.08.2020 23:40
´´Sopivasti+olemalla+itsekäs´´+ymmärrän+hyvin+mitä+tarkoitat+ja+olen+samaa+mieltä.
Itse+ilmaisen+asian+näin,+että,+kun+rakastaa+ensin+itseään,+on+mistä+toisille+ammentaa.
Olla+sinut+itsensä+kanssa.
06.08.2020 17:57
Noin+minäkin+ajattelen+perheestä.
Myös+tuon+viimeisen+virkkeesi+ymmärsin+niin,+kuinka+tuossa+alempana+selvensitkin.
Tämän+päivän+köyhyys+ei+ole+köyhyyttä+sillä+mitalla+mitattuna,+mitä+se+oli+ennen.
06.08.2020 15:24
Kolmasti+luin+kommenttisi.+Se+kosketti+minua.
Paljon+elämän+kirjoa+risteili+varmaan+mielessäsi.
Vaikka+hieman+suruissasi+kuljit+menneitä+miettien,+kommentistasi+huokui+rauha+ja+elämän+ymmärrys.
06.08.2020 15:14
Elämänkoulu+on+elämistä+varten.+Jokainen+hetki+tuo+lisää+elämänkokemusta.+Jokainen+hetki+muuttuu+menneisyydeksi,+jokainen+hetki.
Ylämäet,+alamäet,+kaikki+se+on+ihmisen+osa.
Elämässä+on+myös+pysäkkejä,+jossa+katsomme,+minnepäin+lähdemme.
Voimme+tarkastella+elämää+taaksepäin.+
Mikä+oli+oikeaa+valintaa,+mikä+väärää.+Emme+oikeasti+voi+tietää,+koska+toisenlaisen+valinnan+lopputulos+jää+tietämättä.
Syntymästä+kuolemaan,+jokainen+hetki+on+elämää,+jolloin+keräämme+eväitä+sielullemme.
Kun+luen+sanoja,+´´elämä+oli+turhaa,+kaikki+oli+turhaa´´+tulee+surullinen+olo.
Kumpa+olisi+kori,+josta+voisi+elämäiloa+jakaa.
06.08.2020 13:57
Sanoo+se+niiden+kohdalla,+jotka+ovat+sairastuneet+tai+altistuneet+tai+on+painavat+syyt+epäillä+tautia+tai+altistusta.
Mutta+ei+muiden+kohdalla.
Kuskin+suojelemiseksi+nuo+plexit+ovat+hyvä+ajatus,+niinhän+kaupan+kassoillakin+on.
Myös+tuo+kahden+penkin+väli+on+hyvä.
Tosin+nyt+on+ollut+viitteitä+siitä,+että+ilman+kautta+tartuntakin+olisi+mahdollisempaa,+kun+tähän+asti+on+luultu.
05.08.2020 21:05
´´Tietämättäänkin´´+eihän+tuo+nyt+ole+mahdollista.+Kukaan+ei+uskaltaisi+mennä+minnekään.
Tuo+HIVin+tartuntatie+on+vähän+erilainen,+se+ei+ihan+kauppareissulla+tartuta.
05.08.2020 20:55
Mitähän+perustuslaki+siitä+sanoisi.
05.08.2020 19:43
Päivä+on+taas+illassa.
Eilen+ja+tänään,+sitä+samaa+marjatouhua.+Lisäksi+vähän+lapiotöitä.
Aurinkokin+kiitettävästi+kurkistellut+21+asteeseen+tuo+mittari+kipusi.+Mulle+juuri+sopiva.
Eipä+ole+juuri+hyttysiä+metsässä,+saa+nähdä+tuleeko+hirvikärpäsiä.+Ainakin+sorkkaeläinten+jätöksiä+on+enemmän,+kun+useana+aikaisenpana+vuotena.
Lentoliikennettä+ollut+pari+päivää+normaalia+enemmän.+No+siihen+olen+tottunut+täällä,+ei+häiritse.
Kuollut+vaskitsa+oli+toissapäivänä+tiellä,+toinen+tänäkesänä+minkä+näin.+Kyitä,+ei+ole+nähty+yhtään,+vaikka+viime+kesänä+näkyi+useita.
Eilen+säikähdin,+että+mikä+se+tiskipöydällä+liikkuu.+No+se+oli+vain+sisilisko.+Tullut+vissiin+marjametsästä+vaatteissani,+kun+juuri+olin+sieltä+tullut.
Sain+sen+muovikannuun,+kansi+päälle+ja+vein+ulos.
Kyllä+Sinun+Makriina+kannattaisi+mennä+lääkärille,+ellei+nuo+oireesi+ole+mennyt+ohi.
Varsinkin,+kun+ikääkin+jo+on,+ei+sitä+koskaan+tiedä,+mikä+yllättää.
05.08.2020 19:34
Se+on+tämän+hetken+tilanne+minkä+sanoin.+
Suosituksia+sanoivat+olevan+nyt+tulossa.+Ei+ole+tällä+hetkellä+lakia,+että+voitaisiin+määrätä.
Että+ei+minulla+ole+mitään+pyörtämistä.
Kerroin+vain+mitä+on+sanottu.
Juurikin+sanottiin,pari+sekunttia+sitten,+että+on+tulossa+maskisuositus.
05.08.2020 18:57
En+minä+ole+päätellyt+enkä+ennustanut+mitään,+vaikka+Tellukka+niin+väitti.
Ei+tulevaisuudesta+tiedä+kukaan,+sehän+nyt+on+itsestään+selvää.
Tämän+hetkisestä+ja+jo+olleesta+oli+minun+käsitykseni+mukaan+puhe.
+Eli+siitä+mitä+nyt+on+valmisteilla.
Poikkeuslaki+oli+voimassa+silloinkin,+kun+yli+70++oli+suosituksia.
05.08.2020 18:03
Älä+saivartele.
05.08.2020 15:39
Ne+perustuivat+käsittääkseni+siihen+poikkeuslakiin,+joka+lopetettu.
Jotkut+karanteenit+perustuvat+tartuntatautilakiin.
Ihan+on+oikeusministerin+suulla+sanottu+tv:ssä,+kaikki+ne+karanteenirajoitukset+mitä+meille+ikäihmisille+oli,+olivat+vain+vahvoja+suosituksia,+samoin+ulkomaille+meno+ja+sieltä+tulo+suomen+kansalaiselle.
05.08.2020 14:59
243 / 315