Halla-aho ilmastokeskustelu humpuukkia

Anonyymi

Vihreät kääntää ilmasto puhumisella huomion pois pakolaiskeskustelusta, jos ihmiset kiinnostuvat ilmastonsuojelusta se vie persujen kannatusta, seuraavien vaalien uhka persuille on vihreät.
Greta Thunbergia ei saa päästää suomeen, se veisi kannatusta monta prosenttia, vaaleihin on liian pitkä aika jos joka vuosi häviää3 % niin ilmastonmuutos on voittanut meidät.

27

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaunis ilma mutta kauniimpi oli Hilma.

    • Anonyymi

      Halla määrää ja apinat kiittää...

    • Ota huomioon, että Greta on ruotsalainen ja Ruotsissa sverigedemokraattien kannatus senkun nousee.
      Miksi siis Suomessa persujen kannatus laskisi Gretan takia?
      Vai pidätkö suomalaisia helpommin hömpitettävinä kuin ruotsalaisia?

    • Anonyymi

      Jospa menisit vartioon tuonne merelle, jos Greta sattuu soutelemaan tännepäin. Olisit ihan etulyöntiasemissa siellä pientä tyttöä vastaan, saattaisit päästä jopa uutisiin uroteollasi.

    • Greta pieni alkaa tuntea itsensä turhautuneeksi, kun ovat lakkoilleet jo yli vuoden ja suurinpiirtein mitään ei ole tapahtunut

      "We have been striking for over a year, and basically nothing has happened," she told activists at the talks. "The climate crisis is still being ignored by those in power, and we cannot go on like this."
      "We cannot go on like that," Thunberg said. "We would love some action from the people in power. ... People are suffering and dying from the climate ecological emergency, and we cannot wait any longer."

      Johan sen sanoi heti alkuunsa terve maalaisjärki, että ilmasto ei sillä parane, kun kakrut lintsaavat koulusta joka perjantai.
      Mitä hän kuvitteli sillä koululakkoilulla saavansa aikaan muuta kuin julkisuutta itselleen.

    • Anonyymi

      Ilmasto kriittiset yksikin syy miksei saisi olla huolestunut ilmastonmuutoksesta, minkälaiseksi ajattelet maailman muuttuneen sadan vuoden kuluessa jos emme tekisi mitään,

      • Anonyymi

        Se ei suomalaisten tekemisistä muutu miksikään.

        Nähkäämme totuus (realismia).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei suomalaisten tekemisistä muutu miksikään.

        Nähkäämme totuus (realismia).

        Onko joku väittänyt että suomalaisten ratkaistava, onko joku väittänyt että EU tasolla merkitystä.
        Muistan ennen vaaleja persujen väheksymisen eikä se ole muuttunut, eräässä vaalipaneelissa työmies Putkonen väitti pokkana televisio katselijoille lopettamalla turvetuotanto menetämme 200 000 työpaikkaa, suoranainen valehtelu vaalitemppu, turve työllistää alle 10 000 henkilöä, eikä ainoa persu valehtelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko joku väittänyt että suomalaisten ratkaistava, onko joku väittänyt että EU tasolla merkitystä.
        Muistan ennen vaaleja persujen väheksymisen eikä se ole muuttunut, eräässä vaalipaneelissa työmies Putkonen väitti pokkana televisio katselijoille lopettamalla turvetuotanto menetämme 200 000 työpaikkaa, suoranainen valehtelu vaalitemppu, turve työllistää alle 10 000 henkilöä, eikä ainoa persu valehtelu.

        Huono yritys ohjata aina keskustelua persuihin.
        Suomen tekemiset eivät edelleenkään merkitse ilmastonmuutoksessa yhtään mitään.
        Jo valmiiksi maailman puhtaimpia maita.

        Varsinkin eräälle puolueelle on suorastaan himo syyllistää ihmisiä. Kommunismin perimää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko joku väittänyt että suomalaisten ratkaistava, onko joku väittänyt että EU tasolla merkitystä.
        Muistan ennen vaaleja persujen väheksymisen eikä se ole muuttunut, eräässä vaalipaneelissa työmies Putkonen väitti pokkana televisio katselijoille lopettamalla turvetuotanto menetämme 200 000 työpaikkaa, suoranainen valehtelu vaalitemppu, turve työllistää alle 10 000 henkilöä, eikä ainoa persu valehtelu.

        Manipulointi harhautamiseen perustuu Halla-aho politiikka, talousosaaminen puuttuu, toistaa toisten oppeja.
        Suomen uutiset käsittelee artikkeleissa ilmastoa usein vääristellen, että ilmaston suojelu olisi taloudellinen uhka ja suomalaiset olisi maksumiehenä.
        EU:a on tavoittee ilmastonsujelulle jokaista maata kohti, jollei tavoitteta tehdä on turha yrittää millään alalla.

        Pertikki


    • Mielenkiintoinen tilanne nuoret naiset hallituspuolueiden johdossa, ei missään muualla maailmassa, ajattelu tapa voi olla toista mitä vanhoilla pinttyneillä, mielenkiintoista.

    • Anonyymi

      Persujen taloudenpitoon luotan. Pitävät huolta koko kansaa kattavasta taloudesta priorisoimalla voimavaramme oikein.

      • Anonyymi

        Varjobudjetilla haamu kansaa.


      • Anonyymi

        Huoli ei Suomessa ilmastosta, vaan elättimamuista. Konkreettinen uhka. Jos ilmasto lämpiää? Suomi voittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huoli ei Suomessa ilmastosta, vaan elättimamuista. Konkreettinen uhka. Jos ilmasto lämpiää? Suomi voittaa

        Persut rakastuneet, Valliin tummaan naiseen, Hakkarainen Indonesialaiseen, Tynkkynen Mosambikilaiseen ja sitten haukutte matuja, mistä moinen kaksinaamaisuus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Persut rakastuneet, Valliin tummaan naiseen, Hakkarainen Indonesialaiseen, Tynkkynen Mosambikilaiseen ja sitten haukutte matuja, mistä moinen kaksinaamaisuus.

        No eikö tuo ole elävä todiste siitä, että maahanmuuttovastaisuus ei ole yhtä kuin rasismi.

        Mistäköhän yleensä sellainen käsitys on tullut, että jos ei hyväksy hulvatonta maahanmuuttoa, niin olisi rasisti?


    • Anonyymi

      Ollaan kovaa vauhtia yhteiskunnassa menossa naisten yksinvaltiuteen ja miesten syrjäyttämiseen.
      Maailman väestöräjähdyksen hillitsemisessä tai lopettamisessa on edistytty aika heikosti. Oikeita väestötuhoisia sotia tai epidemioita ei ole onnistuttu viime vuoskymmeninä junailemaan. Siinäkin miehet ovat olleet surkeita.

      Todnäk naiset ottavat hoitaakseen tämän ja miesten eliminoinnilla vähennetään väestö about puoleen kostona nykyisistä ja aikaisemmista vuosisadoista.
      Aikataulua tälle en ole vielä lyönyt lukkoon.

      - mies -

    • Anonyymi

      Ei nuoruus ole este, erikoista kyllä lähelle 30 naiset päättämässä mutta taustalla on vanhat mukaan lukien talousneuvonta valtionvarainministeriön henkilökunta, unnä muut.

      • Anonyymi

        Aivan. Ei poliitikon tarvitse omasta ministerialueestaan tuntea asioita. Toki jonkinlainen alan koulutus helpottaa käsitteiden tuntemusta, mutta virkamiehet ne työt tekee kaikissa ministeriöissä.

        Monesti kansanedustajat viittaavatkin esim. eduskunnan laskentakeskukseen, joka pyydettäessä tarkistaa ja arvioi esitysten oikeellisuutta ja vaikutuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan. Ei poliitikon tarvitse omasta ministerialueestaan tuntea asioita. Toki jonkinlainen alan koulutus helpottaa käsitteiden tuntemusta, mutta virkamiehet ne työt tekee kaikissa ministeriöissä.

        Monesti kansanedustajat viittaavatkin esim. eduskunnan laskentakeskukseen, joka pyydettäessä tarkistaa ja arvioi esitysten oikeellisuutta ja vaikutuksia.

        ...jatkoa
        Silti pidän hallituksessa naisten yliedustusta narsististen pyrkyrien esiinmarssina.


    • Anonyymi

      Verkkouutiset tänään.
      Mepit keskustelevat Euroopan vihreän kehityksen ohjelmasta, jolla pyritään tekemään EU:a ensimmäinen ilmastoneutraali maanosa vuoteen 2050 mennessä.

      • Jaaha, siis 2050 on Euroopassa oma ilmasto ja muilla maanosilla oma.
        Mielenkiintoista.
        Harmi, kun olen silloin jo kuollut, en näe tuota ihmettä.


    • Anonyymi

      "Monesti kansanedustajat viittaavatkin esim. eduskunnan laskentakeskukseen, joka pyydettäessä tarkistaa ja arvioi esitysten oikeellisuutta ja vaikutuksia"

      Vanhoja on helppo huijata jos et tiedä historiaa googlaa jos et numeroita kysy eduskunnan laskijoilta

      Esim jos torstaina Boris Johnson ei kunnolla voita laskukausi pahenee samoi laskentakeskus tänään mitä tahansa

      Parhaita ministereitä olisivat Rinne, Paatero, Marin, Baltzar, Al Taee, Kulmuni, Kaikkonen, Haavisto, Ohisalo ..

      Mitä enemmän näistä mukana sitä enemmän nuukahtaa

    • Anonyymi

      En tuomitse ketään tässä vaiheessa, hallitus on paras mitä tarjota vaalituloksen perusteella, opposition tehtävä on seurata sivusta.
      Hallituksen työskentelyn hankaloittaminen ei kenenkään etu, mitä oppsio voi tehdä on löytää uusia hyviä aloitteita.

      • Nuole sinä H-44 Tynkkysen pehvaa Mosambikin miehen jäliltä.


    • Anonyymi

      Media kirjoittee monessa paikassa.

      Hakkarainen juopottelee Brysselissä, Halla-aho ei voi puuttua Brysselin olemisiin, miksei voi ? Näin todennu kysyttäessä.

      Hakararaista - Keskisuomalainen haastatellut kaljatuopin ääressä Hakkaraista jolla on ollut viimeaikoina alkoholi ongelmia.

      Hakkarainen on normaali persu joka ottaa viinaa, persu on persu vaikka humalassa ja edustaa Suomea ennenkaikkea persuja.

      Pertikki

    • Nyt voi persut tehdä sen uhkaamansa välikysymyksen Pekka Haavistosta tämän jatkaessa ulkoministerinä, haastamalla hänet valtakunnan oikeuteen.

      Näin Purra x kumppanit uhanneet, että siitä vaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe