Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eliaana
Eliaana
Eliaana
Vapaa kuvaus
Aloituksia
47
Kommenttia
6657
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sitä+ne+ovatkin.
08.01.2020 16:24
Eikös+se+mennyt+niin,+että+maasta+sinä+olet+tullut+ja+maaksi+sinun++pitää+jälleen+tuleman.
08.01.2020 15:27
Tuli+ihan+surullinen+olo+Skillanin+puolesta,+kun+luin+hänen+kommenttiaan.
En+vaan+jaksa+ymmärtää,+kuinka+tässä+iässä+olevat+ihmiset+viitsivät+käyttäytyä+toisia+kohtaan+niin+ala-arvoisesti,+kuin+jotkut+tekevät.
Täällä+ovat+lumet+sulaneet,+joten+on+niin+hämärää,+ettei+ole+hetkeäkään+pärjännyt+ilman+keinovaloa.
Näyttää+olevan+sen+kaltainen+myteri,+että+päivälenkki+jää+väliin.
Sytytänpä+kynttilän+ja+lähden+kahvin+keittoon.
08.01.2020 14:50
Ymmärrän+tuolla+termillä+sitä,+ettei+anna+käyttää+itseään+hyväksi.
Jos+hän+koki+murhettesi+kertomisen+taakaksi,+miksi+ei+sanonut+sitä+heti,+ettei+halua/jaksa+paneutua+huoliisi.
Kertomasi+perusteella+sain+sen+käsityksen,+ettei+tuo+henkilö+ollut+´´terveesti+itsekäs´´+vaan+itsekäs.
Jos+ihminen+tuntee+umpikujassa+olevansa+huolineen,+ammattiauttajaa+kannattaa+harkita.
Mahdollisesti+myös+joku+vertaistuki+voisi+auttaa.
08.01.2020 14:35
Ei+minusta+eri+aikakausia+voi+verratta+sanalla+´´kaikki.´´
Ennen+oli+hyvää+ja+oli+huonoa,+niin+on+nykyäänkin.
Myös+eri+ihmisten+kokemukset+samankaltaisiinkin+asioihin+voivat+olla+ihan+erilaisia.
Kenties+kannattaisi+miettiä+sitä,+mikä+on+säilyttämisen+arvoista+entisistä+ajoista+ja+mikä+joutaa+pois+tai+mitä+voi+muokata+nykypäivään+sopivammaksi.
08.01.2020 13:11
Vastaus+siis+Palomalle+10.55
08.01.2020 12:54
Juuri+tuota+ajatusten+uudistamista,+jämähtäneisyydestä+itsensä+irroittamista+olen+halunnut+tuoda+esiin.
Nuo+alussa+mainitsemasi+seikat+ovat+juuri+sitä+arjen+luovuutta,+jolla+on+mielestäni+paljonkin+painoarvoa,+emme+useinkaan+tule+sitä+havainneeksi.
Itse+viihdyn+sulanmaanajat+maalla.+Siellä+on+juuri+sellaista+käsintehtävää+luovuutta+aina+vastassa,+joka+minua+kiehtoo.
08.01.2020 12:51
Hieno+monipuolinen+kommentti+Ramoona.
Juuri+sodan+jälkeen+tuo+kiertotalous+oli+voimissaan+ja+siihen+on+alettu+herätä+uudestaan.
Äitini+oli+käsityöihminen.
Hänen+myötään+opin+käyttelemään+puikkoja,+virkkuukoukkua,+ryijyneulaa+ja+ompelukonetta.
Juuri+tuo+itsensä+haastaminen+on+mielenkiintoista+ja+onnistuminen+palkitsevaa.
08.01.2020 12:45
Selvis,+ku+kissanpoijalle+silmät.
Sanat+eivät+riitä+kertomaan,+mitä+tästä+touhusta+ajattelen,+niinpä+en+kerro.
07.01.2020 20:50
En+minäkään.
07.01.2020 20:30
Hyvä+kommentti+Sinulla+18.19.
07.01.2020 19:59
Ei+ole+kaikki+hyväksi.
Toiset+häipyvät+hiljaa+historiaan.+Myös+niin+on+käynyt,+ettei+aika+ole+ollut+kypsä+ja+innovaayio+putkahtaa+uudelleen+pintaan,+jonkun+toisen+tuomana+vaikkapa+100+vuoden+kuluttua.
Myöskin+hyvältä+vaikuttavat+ratkaisut+voivatkin+synnyttää+uudenlaisia+ongelmia.
Tuosta+aivokapasiteetista:+Minä+ryhdyin+viime+syksynä+harjottamaan+tuota+oikeaa+aivopuolta.
Rupesin+kryptoja+tekemään+vasemmalla+kädellä,+nyt+sujuu+jo+ihan+mukavasti.
07.01.2020 19:10
Kameraihmiset+eivät+saa+puuttua+tapahtumiin.
Sitäpaitsi+Alaskassa+elää+paljonkin+ihmisiä+erakkomaisissa+olosuhteissa.
Minä+en+näe+siinä+mitään+hölmöä,+enkä+myöskään+meissä,+jotka+sita+katsomme.
Ymmärrän+kyllä+sen,+että+suuremmalta+osalta+ihmisiä+on+yhteys+luontoon+kadonnut.
07.01.2020 18:09
Just+noin,+luovuus+on+monitahoinen,+monelle+alueelle+levittäytyvä+asia.
Äkkiseltään+tuli+vielä+mieleen+ihmisen+kyky+nähdä+uusia+asiayhteyksiä.
Myös+vanhojen+asioiden++´´päälle´´+luodaan+uutta.+Esim.+vaikkapa+auto.+Kehitys+on+kulkenut+pitkän+tien+ja+kulkee+edelleen.
07.01.2020 17:53
Minä+tykkään,+se+on+niin+tiivis+perhe.
Olen+seurannut+sitä,+poika+on+katsellut+uudenpia+jaksoja+maksukanavilta,+muuttavat+johonkin+sieltä.
Varsinkin+se+keksijä+on++jännä+tyyppi,+kaikesta+romusta+tekee+kaikenlaista+tarvekalua.
07.01.2020 17:34
Ongelmaratkaisu+on+arkiluovuutta,+joka+syntyy+juuri+tarpeesta.
Epätavallisiakin+ideoita+ja+ratkaisuja.
07.01.2020 17:21
Katselen+tässä+tuota+´´erakkoperhe+erämaassa´´+heillä+on+elämässä++joka+hetki+luovuus+läsnä.
07.01.2020 17:14
Inspiraatiollakin+on+lähde.
07.01.2020 17:07
Kuulemma+johdolle+paineita+palkankorotuksiin.
TV1+tekstitv+sivu+105.
07.01.2020 16:02
Koko+elämä+on+jonkinasteista+seikkailua.+Jännittäviä+hetkiä+ja+taas+tasaista+kulkua.
Yhdenlaista+seikkailua+oli+kohdallani+se,+kun+korkeanpaikankammoisena+ajoin+autolla+asuntovaunu+perässä+Norjan+vuoristossa.
Joskus+Ruotsista+tullessa,+tuuli+puhalteli+19m/sek+ja+pärskeet+löivät.+Toiset+tulivat+merisairaaksikin,+itse+en.
Kaipa+se+suurin+seikkailu+on+kuitenkin+se,+kun+yrittää+tutustua+itseensä.
07.01.2020 15:51
315 / 333