Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Komppaa1
profiilit
Komppaa1
Komppaa1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
26
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tottakai+olen+idiootti.++Eli+kerro+siitä+työpaikasta+minkä+sait+intin+jälkeen+E-kortin+myötä+ollessasi+kuljetus+komppaniassa.+Tämän+jälkeen+sait+työpaikan+ko.+komppaniassa,+oliko+näin.+Jos+kaikki+meni+väärin+laita+työsopimus+ja+työtodistus+näytille,+niin+poistuu+epäilys.+Mites+se+jalkapallo...onko+lähellä+sydäntä?+Sulla+on+viisi+lasta.+Pelaako+kaikki+JJK:ssa?
Tuo+sinun+tyypillinen+vastaus+on+sun+kommentti+historiasi+lyhin.+Olen+lukenut+sun+kaikki+kommentit+mitä+olet+viljellyt+täällä+ja+voin+sanoa,+että+sulla+ei+ole+kaikki+tuolla+pääkopassa+kohdallaan.+Voisi+kuvitella,+että+sulle+maksetaan+olemalla+aivoton+narsisti.+Mä+en+tunne+sinua+enkä+solvaa+sinua.+Arviot+ovat+vain+objektiivisia+sinun+kommenteistasi.+Toisaalta+on+vaikeata+uskoa,+että+puolustusvoimat+harjoittaisi+tämän+kaltaista+infosotaa+ihmisiin,+jotka+joillain+tasoa+eivät+halua+mustamaalata++Venäjää.+Siitähän+tässä+on+kyse,+eikö+totta.
21.08.2017 13:35
BBC,+CNN+YMS.=+fake+news+puljut.
20.08.2017 19:17
FAKTA+1.+Näitä+linkkejä+voi+selitykseksi+kertoa+jälkikäteen.+Sun+kommentissa+oli+suora+linkki+Jyväskylän+yliopistoon,+koska+olit+itse+käynyt+siellä+opinnot+ja+tiesit+miten+asianlaita+on.
Miksi,+et+laittanut+näitä+kahta+linkkiä+sitten+kommenttiin?+Niissähän+kerrotaan+laajemmin+hyödyistä.
Sitten+kerroit,+että+sait+työpaikan+E-kortin+myötä.+Kerro+siitä+lisää.+Mikä+työ?+Kenen+palvelukseen?+Yms.+Onko+muuten+jalkapallo+lähellä+sydäntäsi?
20.08.2017 13:42
Ei+ole+spekulointia.+Katso+faktoja.+Aika+hyvät+perusteet+et+voi+muuta+väittää.+Miten+se+tiedustelulaki+etenee?+Meneekö+läpi?Miksi+pitää+heti+nimitellä+muita?+Muista+perustuslaki+10+pykälä.+On+kyllä+vaikea+uskoa+,+että+on+niinkin+kunnostautunut+ihminen+kun+olet+ja+sitten+tuo+teksti+millä+lailla+kirjoitat.+Miksi+laitoit+juuri+jyväskylän+yliopistosta+linkin+?+No,+siksi+kun+olet+itse+opiskellut+ja+nyt+luennoit+kyberturvallisuudesta.+Enkö+olekin+aika+hyvä.+Pääsisinkö+töihin+teidän+tiedustelu+puolelle?
19.08.2017 22:46
Martti+J+Kari:+sai+siis+E-kortin+myötä+työpaikan+eli+kuljetus+komppanian+päälllkkyyden+86-88.+Hän+oli+Panssari+prikaatin+joukkueen+johtajana+84-86+eli+ennen+siirtymistä+palkolliseksi.
Mm.näiden+faktojen+valossa+44div+on+Martti+J+Kari+Puolustusv.+eversti
19.08.2017 18:27
44div+kirjoitti:+Komppaan.+
Aikanaan+330+palveltuna,+E-kortti+plakkariin+ja+työpaikkakin+tuli+kortin+myötä.+330:sta+n.+80+mettässä+ja+n.+80+lomilla.+Ei+siis+ollenkaan+paha+rasti.+
Yhden+autokoulun+nyky+hinnastoa+...+C1E+=+1500€,+korotus+C1E:stä+CE:ksi+=+4250€+ja+lisäksi+ammattipätevyyskoulutus+n+€.+
AUK/RUK:n+suorittaminen+antaa+opintopisteitä+yliopistoon+tapauskohtaisesti.+Linkistä+tarkemmin+...+.
https://www.jyu.fi/yliopistopalvelut/opiskelijoille/how-to/army_ahot
Kannattaa+varmaan+miettiä,+keskustella+ja+kuunnella,+ennen+kuin+tekee+kovin+radikaaleja+päätöksiä+tulevaisuudestaan.
Ja+sit+se+klishee+...+Kivoja+kavereita,+paljon+liikuntaa,+terveellistä+ravintoa,+jne.+
Martti+J+Kari:+ollut+kuljetuskomp.86-88.+Ennen+sitä+Hämeen+jääkäripatalj.joukkueen+joht.84-86
Martti+J+Kari:+käynyt+Jyväskylän+yliopiston.
44div:+juuri+tuossa+linkissä+mainostaa+Jyväskylän+yliop.
44div.:+osaa+Venäjää+ja+tykkää+kirjoittaa+sitä.
Martti+J+Kari+:+Yliopisto+arvosana+Venäjän+kielessä.
44div.+Kehuu+olevansa+haka+ilmailuasioissa.
Martti+J+Kari+:++Kapteeni+kurssi+Air+War,+Suomen+ilmavoimat+88-89
Paljon+on+yhteensattumia.+Jokainen+voi+itse+päättää+mitä+mieltä+on.+Onko+44div+Martti+J+Kari+vai+joku+muu.
19.08.2017 18:16
2 / 2