Vapaa kuvaus

Aloituksia

12

Kommenttia

8510

  1. JHWH:n ilmoituksia Israelille saa kyllä selittää pois.
  2. Olen kyllä sionisti, siksi haluan ettei Israel ajaudu epädemokratiaan ja säilyy edelleen oikeusvaltiona. Muunlaista Israelia tukevat eivät ole Israelin ystäviä. Israel on ollut ja yhä on monella tapaa ainutlaatuinen koko Lähi-Idässä: sen johto valitaan vapailla vaaleilla ja oikeuslaitos ja media ovat riippumattomia.
    Minusta on myös vaarallista jos jotkut kristityt alkavat liittää Israeliin joitain omia uskomuksiaan, vaikka että kristinuskon oppiin Jeesuksen paluusta liitetään uskomus että silloin pitääkin olla olemassa juutalainen valtio ja sillä jotkut tietyt suuret rajat. Mitä aitoa Israelin ystävyyttä on, jos perustana on oma juutalaisuuteen ja Israelin valtioon täysin liittymätön agenda?