Vapaa kuvaus

Aloituksia

12

Kommenttia

8510

  1. Jos juutalaisilla oli murhanhimoa eivät hamasit ja hisbollat enää edes toimisi, Israel on niin ylivoimainen. Jos murhanhimoa haetaan sitä löytyy paitsi noilta terroristijärjestöiltä myös Iranin johdolta tai lähempää Syyriasta jossa Assad on tapattanut puoli miljoonaa syyrialaista vain pysyäkseen itse vallassa ajanut miljoonia pakolaisiksi ja maansa raunioiksi.

    Mitä juutalaisille tehtäisiin jos ei puolustajaa eli armeijaa ole paikalla se nähtiin 7.10 . Ei ollut henkijääneitä vain jokunen oli onnistunut piiloutumaan muut tapettiin vain koska olivat juutalaisia ja lapsetkin kidutettiin raiskattiin ja tapettiin.
    Saksassa tapettiin lähes joka ainoa juutalainen joka jostain löydettiin ja sama tehtiin Saksan valloittamissa maissa ympäri Eurooppaa .Kuuden miljoonan osalta onnistuttiin, muut pelastuivat koska Saksa ehti hävitä. Jos Hamasin ja Hisbollan ja Iranin johtajat voittaisivat sitten nähtäisiin uusi kansamurha - tekijöiden jo ennalta ilmoitettu päämäärä -ja riemu tappotöistä.