Vapaa kuvaus

Aloituksia

12

Kommenttia

8501

1. Niin,++kun+kerran+++Jeesus++olisi+jäänyt+unholaan+ilman+Paavalia+ja+Jeesuksen+teloittaja+++oli+alueen+hallitsija,+++Rooma+maaherroineen,+syy+poliittinen++ja+Rooma+ristiinnaulitsi++tuhansia++juutalaisia+ja+tietenkin+myös+muita+alistamiaan+++kapinallisia+-++miksi+olisi+tarvittu++"peitteeksi"+uusi+uskonto+joka+kaiken+lisäksi+laittoi+Jeesuksen+väkivaltaisen+kuoleman+++uskontonsa++perusasiaksi?+++Kristinuskohan++itse+juutalaisten+++vainot+aloitti++ei+mikään+muu+uskonto++ja+miksi+-+syyttämällä++juutalaisia++nimenomaan+++"jumalan+murhasta"+!
  2. Ei+UT:n+mukaan,+Jeesus+taistelee++jotain++saatanaa++vastaan+joka+taas+++vapautuu+++tuhannen+vuoden+kuluttua+saatanoimaan.Kuolleet+nousevat+jossain+++vaiheessa+ylös,++mutta+mitään+tuollaista+ei+tapahdu+hepr.+raamatun+mukaan.+"Rauha+tulee+Jeesuksen+toisessa+tulemuksessa,+mutta+silloin+on+juutalaislle+liian+myöhäistä"+ei+hepr.+raamatun+mukaan,+++et+saa+tätäkään+asiaa+olemaan+samoin+kuin+kristinuskon+sanoma.+"+Sillä+kaikki+kansat+vaeltavat+jumalansa+nimessä+kukin,+mutta+me+vaellamme+JHWH:n,+meidän+Jumalamme,+nimessä+aina+ja+iankaikkisesti.6+Sinä+päivänä,+sanoo+JHWHminä+tahdon+koota+ontuvat+ja+kerätä+hajalleen-ajetut+ja+ne,+joille+minä+olin+tuottanut+onnettomuutta.7+Minä+teen+ontuvista+talteenjäävät+ja+kauasjoutuneista+väkevän+kansan.+Ja+JHWH+on+oleva+heidän+kuninkaansa+Siionin+vuorella+siitä+alkaen+ja+iankaikkisesti."Milloin+on+liian++myöhäistä+juutalaisille?+Iankaikkisen+jälkeen?+Kun+kerran+uskot++että+olemme+väärässä+ja+kirjoitukset+vievät+meidät+tuhoon+miksi+ihmeessä+höpötät+että+kaikkien+kansojen+pitää+noudattaa+toraa?+Ut+sanoo+muuta+kuin+laki+ja+profeetat,+joten...?