Toivotan teille siunattua profeetta Jeesus Nasaretilaisen syntymäjuhlaa. YHDEN JUmalan armo olkoon kanssanne.
Siunattua profeetan syntymäjuhlaa
33
<50
Vastaukset
- Eipiiruakaan
Mitäs sinä täällä selittelet aloittaja. Kavala persoona. Haluatko ryhtä lynkkamaan ihmisiä julkisesti.
Raamatun henkeä ei sinussa ole PIIRUAKAAN!!- multinikille
Voipa olla aloittajassa enempi Raamatun henkeä kun arvaatkaan. Enempi ainakin kuin sinussa herjaaja ja toisten kyttääjä.
multinikille kirjoitti:
Voipa olla aloittajassa enempi Raamatun henkeä kun arvaatkaan. Enempi ainakin kuin sinussa herjaaja ja toisten kyttääjä.
Tulin juuri joulukirkosta. Siellä oli mielestäni selvä vale.
Jesajassa kuulemma puhutaan Jeesuksesta: Sillä lapsi on meille syntynyt. Hänen nimensä on ihmeellinen neuvonantaja, väkevä jumala. Rauha on loputon Daavidin valtakunnassa.
Käsittääkseni Daavidilla ei tainnut olla valtakuntaa. Hän oli vain Israelin kuningas.torre12 kirjoitti:
Tulin juuri joulukirkosta. Siellä oli mielestäni selvä vale.
Jesajassa kuulemma puhutaan Jeesuksesta: Sillä lapsi on meille syntynyt. Hänen nimensä on ihmeellinen neuvonantaja, väkevä jumala. Rauha on loputon Daavidin valtakunnassa.
Käsittääkseni Daavidilla ei tainnut olla valtakuntaa. Hän oli vain Israelin kuningas.Toinen asia mikä tuli kirkossa esiin: pelkkä usko Jumalaan ei riitä, sillä Jeesus on sanonut: "Uskokaa Jumalaan ja uskokaa minuun".
Tavallaan melko pöyhkeää esittää, että pitää uskoa itseensä Jumalaan verrattavissa.
- Hän.on.totuus
Jeesus oli Jumalan Poika ja osa Isää Jumalaa. Hän on iankaikkinen isä ja vapahtaja.
- Eikiitosjeesus
Ei tainnut Jessekään tulla tietämään oikeaa isäänsä jos Maria ei kerta paljastanut seksikumppaneitaan.
Ja tuskin oikea jumala olisi niin tyhmä että olisi jättänyt asiansa yhden heikon kortin varaan kun käytössä on rajattomat resurssit.
Joulurauhaa ja miettikääpä sitä, siis niinku aikuisten oikeasti.
- DeadManWalks
Kiitokset. Minulle Jeesus riittää Jumalan Poikana ja tosi Jumalana. Ja viimeisenä profeettana Johannes Kastaja.
Hyvää joulua sinullekin.- tottis
Raamatun ja kirkon perinteen mukaan Jeesus oli myös profeetta. Toki paljon muutakin.
- HyvääJoulua
Ota vaan Jeesus vastaan sillä vain Hän on TIE, totuus ja elämä!
Se on hyvä asia, että Joulu ei ole muslimeille ongelma, koska Jeesus on tuttu muslimeille. Joulu on ongelma vain suomalaisille jumalattomille pakanoille!- eroa_heillä_paljon
Jeesus on hyvä opin antaja, Paavali ei.
- Eikiitosjeesus
Hyvää joulun aikaa kaikille ihan joulun alkuperäisessä merkityksessä - eli Roomalaisena Saturnaalijjuhlana. Turha sotkea yhden aviottoman kersan huonoa selitystä tähän. Sattuuhan sitä.
- niinsemeneepi
Jeesus Kristus on Jumalan Poika!
"Jeesus on hyvä opin antaja, Paavali ei. "
Huonoja käytännön elämän ohjeita, naisnäkökulmasta.
Mutta rakastavathan miehet myös muita idoleja, kuten rikkikukkoja, räppipoikia, taikureita ja vapaita radikaaleja.Raamattu sanoo, että Jeesus oli itse Jumala. Tämä on Jumalan sana. Mutta aloittaja poimii Raamatusta jakeita omaan korvasyyhyynsä ja hylkää toiset.
Jeesus ei siis ollutkaan jonkun jumalan poika, jumalan jota kutsui isäkseen ja jolta rukoili apua ja jota nyt jonain ylipappina palvelee. Ihan ok kristinuskon teologia, kun sen sellaiseksi tunnustaa eikä yritä väittää että olisi kyseessä Israelin jumala tms
- tottis
"Minä ja Isä olemme yhtä", näin hän kuitenkin Johanneksen evankeliumin mukaan sanoo.
tottis kirjoitti:
"Minä ja Isä olemme yhtä", näin hän kuitenkin Johanneksen evankeliumin mukaan sanoo.
Ja mitä kaikkea muutakin: Isä on minua suurempi. Käski rukoilla Jumalaa, ei häntä itseään.
- taastätäsamaa
Täällä on nyt vieraillut mormooni ja sinä, joka olet muslimi. Palsta ei pelkää ketään. Missä vaiheessa Islam-palstalle saa tulla ei-muslimit yhtä helposti?
- TulkaaKaikki
Me uskovat kristityt otamme muslimit aina vastaan lämpimästi! Tiedämme, että Jeesus ei ole heille mikään ongelma kuten suomalaisille ateisteille ja liberaaleille. Ja koska tahansa Jeesus voi vaikuttaa myös muslimiin niin, että hän ottaa vastaan uskon Jeesukseen.
TulkaaKaikki kirjoitti:
Me uskovat kristityt otamme muslimit aina vastaan lämpimästi! Tiedämme, että Jeesus ei ole heille mikään ongelma kuten suomalaisille ateisteille ja liberaaleille. Ja koska tahansa Jeesus voi vaikuttaa myös muslimiin niin, että hän ottaa vastaan uskon Jeesukseen.
Miksi aina pitää pelleillä. Että joulun aikaankin.
Me tiedämme, ettei muslimi tule uskoon Jeesukseen millään ilveellä. Se on kuin itsemurha.
Yritä saada muslimi uskomaan Jeesukseen, ja tule esittelemään hänet minulle.- tutkipatarkemmin
torre12 kirjoitti:
Miksi aina pitää pelleillä. Että joulun aikaankin.
Me tiedämme, ettei muslimi tule uskoon Jeesukseen millään ilveellä. Se on kuin itsemurha.
Yritä saada muslimi uskomaan Jeesukseen, ja tule esittelemään hänet minulle."Me tiedämme, ettei muslimi tule uskoon Jeesukseen millään ilveellä"
Luepas kirja "etsin Allahia löysi Jeesuksen" jossa muslimi kertoo miten löysi Raamaun Jeesuksen. - Jeesusonpelastus
Tänä Jouluna on tarjolla myös kirja Yasser Arafatin taistelijasta, joka tuli uskoon Jeesukseen ja kaikki muuttui.
tutkipatarkemmin kirjoitti:
"Me tiedämme, ettei muslimi tule uskoon Jeesukseen millään ilveellä"
Luepas kirja "etsin Allahia löysi Jeesuksen" jossa muslimi kertoo miten löysi Raamaun Jeesuksen.Ai että on ihan se kuuluisa yksittäistapaus. Kuten jotkut suomalaiset ovat kääntyneet muslimeiksi.
Minä mikään muslimi ole vaan luterilaisen kirkon jäsen ikäni ollut. Jeesus ei koskaan opettanut mitään noin järjetöntä kuin oppia omasta jumaluudestaan ja kolminaisuudesta jne. Itseäänkö Jeesus rukoili? Jeesus oli suuri profeetta, ei muuta, mutta siinähän sitä jo onkin yhdelle ihmiselle.
bismillah kirjoitti:
Minä mikään muslimi ole vaan luterilaisen kirkon jäsen ikäni ollut. Jeesus ei koskaan opettanut mitään noin järjetöntä kuin oppia omasta jumaluudestaan ja kolminaisuudesta jne. Itseäänkö Jeesus rukoili? Jeesus oli suuri profeetta, ei muuta, mutta siinähän sitä jo onkin yhdelle ihmiselle.
Suuri profeetta ?
Missä mielessä, mikä oli se suuri profetia ?bismillah kirjoitti:
Juuri näin. Hyvää joulua sinullekin.
- EnYllättynyt
torre12 kirjoitti:
Etkö ole saanut edes jouluna päätäsi selväksi. Ajatuksesi ovat ihan päättömiä.
Ryyppäät siis joulunakin,mikään ei enää yllätä sinussa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433594Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4423197Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan292885Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!831947- 871537
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541390- 1281380
- 1101320
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs721163Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.341039