Vapaa kuvaus

Aloituksia

70

Kommenttia

48

1. Pituuden kasvatus

Moi minä olen yrittänyt saada itselleni lisää pituutta kuinka saisin olisiko kellään mitään ideaa
    Keho
    5
    65
  2. Facebook ryhmä

Liittykää tänne ryhmään jos puutyöt kiinnostaa täältä saa tarvittaessa apua tervetuloa Saataisko 20 tuhatta ihmistä tänn
    Lapsi harrastaa
    0
    62
  3. Facebook ryhmä

Liittykää tänne ketä kiinnostaa https://www.facebook.com/groups/1009856866479348/?ref=share
    Ryhmät
    0
    59
  4. Tietokoneen kasaus

Moi eli onko samsungilla olemassa kaikki tietokoneen osat kun mä meinasin että jos mä kasaisin koneen niin mä tekisin se
    Tietokoneet
    34
    57
  5. Polttoaine jalostami

Eli tälläinen koko takaheijastin tarvittaisiin täysin ehjä ja toimiva hollola-lahden alueelta
    Polttoaine
    1
    55
  6. Tiktokista kysyttävää

Moi miten tiktokkiin voi laittaa omaan profiiliin sellaisen jutun missä lukee esitä minulle kysymys?kiitos
    Sosiaalinen media
    2
    53
  7. KYSYMYSTÄ WHATSAPPISTA

Moi tietääkö joku että milloinko on tulossa whatsappiin mainokset ne olisi ihan kivat jos ne tulisi siihen mahdollisimma
    Yleistä somesta
    0
    50
  8. Xiaomi mi band 6

Moi onko kellään mitään tietoa milloin olisi tulossa xiaomi mi band 6 aktiivisuusranneke ja onko sitä tulossa suomeen ja
    Kellot
    0
    49
  9. Jenkkiauto

millä te piirtelette autoihinne esim. ristinollaa ja muuta sellaista? eli tässä tarkoitan jenkkiautoja tällä kysymyksell
    Autoharrastus
    0
    48
  10. Ikuinen laite

Moi onko vielä keksitty mitään laitetta mikä toimisi ihan ilman mitään akkua tai paristoja tai vrkkovirtaa onko vielä mi
    Tiede ja teknologia
    1
    34