Mikakorkalainen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
70
Kommenttia
48
Pituuden kasvatus
Moi minä olen yrittänyt saada itselleni lisää pituutta kuinka saisin olisiko kellään mitään ideaa565Facebook ryhmä
Liittykää tänne ryhmään jos puutyöt kiinnostaa täältä saa tarvittaessa apua tervetuloa Saataisko 20 tuhatta ihmistä tänn062Facebook ryhmä
Liittykää tänne ketä kiinnostaa https://www.facebook.com/groups/1009856866479348/?ref=share059Tietokoneen kasaus
Moi eli onko samsungilla olemassa kaikki tietokoneen osat kun mä meinasin että jos mä kasaisin koneen niin mä tekisin se3457Polttoaine jalostami
Eli tälläinen koko takaheijastin tarvittaisiin täysin ehjä ja toimiva hollola-lahden alueelta155Tiktokista kysyttävää
Moi miten tiktokkiin voi laittaa omaan profiiliin sellaisen jutun missä lukee esitä minulle kysymys?kiitos253KYSYMYSTÄ WHATSAPPISTA
Moi tietääkö joku että milloinko on tulossa whatsappiin mainokset ne olisi ihan kivat jos ne tulisi siihen mahdollisimma050Xiaomi mi band 6
Moi onko kellään mitään tietoa milloin olisi tulossa xiaomi mi band 6 aktiivisuusranneke ja onko sitä tulossa suomeen ja049Jenkkiauto
millä te piirtelette autoihinne esim. ristinollaa ja muuta sellaista? eli tässä tarkoitan jenkkiautoja tällä kysymyksell048Ikuinen laite
Moi onko vielä keksitty mitään laitetta mikä toimisi ihan ilman mitään akkua tai paristoja tai vrkkovirtaa onko vielä mi134