Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Törrykkä
profiilit
Törrykkä
Törrykkä
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
😂😂😂
10.05.2021 21:20
Kyllä+näihin+pitäisi+jo+poliisilla+puuttua.+Huijaavat+ihmisiltä/vanhuksilta+rahat+pois+😲
10.05.2021 21:19
Minäkin+sekasin+kyseistä+sivustoa.+Mitä+pitemmälle+kuin,+sitä+hölmömmältä+tuntui+sen+tuotteen+mainonta.+Aivan+höpö+höpö+hommaa.+Ja+ne+ihmiset+siinä+kuvassa,+lääkäri+ja+sen+äiti,+eivät+ole+suomalais+perua.+Mikä+lie+kuvakaappaus+otettu+joltain+sivulta+ja+voihan+nuita+kasvoja+tehdä+Power+pointillakin.+Älkää+ihmeessä+menkö+tilaamaan!
10.05.2021 21:16
Älä+missään+nimessä+jatka+suhdetta,+jos+olet+haaveillut+sinkkuelämästä.+Et+tule+koskaan+olemaan+tyytyväinen+parisuhteessa,+jos+jatkat+siinä.+Minä+olen+ollut+niin+hölmö,+että+en+antanut+unelmien+ja+tunteiden+viedä+minua.+Nyt+on+jo+liian+myöhäistä+edes+miettiä+mitään+sinkkuna+olemista.
Usko+unelmiisi+ja+elä+täysillä,+niin+kauan+että+alat+kyllästyä.+Elämä+on+todella+pitkä,+siinä+ehtii+vaikka+mitä.
Onnea+tulevaan!
07.01.2020 17:32
Kyllä+Taivalkoskella+on+mahtavaa+asua+ja+maisemat+niin+huikeita+talvella+ja+aivan+ihanaa+kesäaikana+katsella+niin+vihertäviä+puistoja+ja+luonnon+metsikköjä.
Olen+paljasjalkainen+paikkakuntalainen.
En+ymmärrä+joittenkin+ihmisten+kommentointia+tällä+palstalla.+Pysyköön+poissa+tältä+sivustolta,+jos+eivät+kestä+kehuja+paikkakunnasta+ja+paikkakuntalaisista.
Heillä+itsellään+taitaa+olla+niin+ahtaat+ajatukset+kuin+edesmenneellä+Päätalon+Herkolla.
Kysymys+on+asenteesta!+Kaikkialla+voi+asua,+kun+on+asennetta+tarpeeksi+oikealla+tavalla.
Tervetuloa+vaan+kaikki+entiset+ja+uudet+asukkaat+Taivalkoskelle!
Kyllä+täällä+on+vaan+LYSTI+asua!
07.11.2019 09:32
1 / 1