Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Tanssionelämä
profiilit
Tanssionelämä
Tanssionelämä
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Turha+sun+täältä+on+kysyy,+kysy+vaikka+siltä+sun+tyttöystävältä+mitä+se+haluis+tehä.+Jos+et+kuitenkaan+haluis+jostain+syystä+kysyy+siltä+nii+menkää+vaik+leffaan,+jonnekkin+ostarille,+jommankumman+luo+tai+sit+ihan+vaa+jonnekkin+kahestaa.+
Äläkä+välitä+noista+"oot+liian+nuori"+jutuista,+koska+sä+sen+tiiät+ootko+valmis+vai+et:)
29.02.2020 20:08
Hyväksyin:)
29.02.2020 19:58
Huomasin+et+randomi+on+jostain+ihmeen+syytä+poistanu+mun+käyttäjän+tai+jotain+koska+en+pääse+kirjautuu.+Tein+kuitenkin+uuden+käyttäjän+ja+se+sun+pitäis+lyötää+samalla+nimellä:)
29.02.2020 11:35
Haluutteko+tietää+musta+enemmän+vai+miks+ei+tuu+mitään?+Kysykää+vaan+jotain+nii+vastaan:)
15.02.2020 19:49
Se+voi+hidastaa+pituuskasvua+ja+muutenkin+murrosikää(tai+niin+mulle+sanottiin+kun+halusin+olla+alipainonen+ja+olin+kyllä,+kiitos+syömishäiriön.+Mun+syömishäiriön+onnistuin+kyllä+peittää+kaikilta,+eikä+kukaan+koskaan+saanu+tietää).+Pahinta+mitä+mulle+alipainosta+tuli+oli+koko+ajan+jatkuva+pieni+huimaus+ja+viikko+pois+koulusta,+koska+en+vaan+pystyny+mennä+kun+oksensin+aamulla+ja+oli+paljon+pahmpi+houno-olo+kuin+yleensä.+Mut+jos+se+menee+liian+pahaks+seuraukset+voi+olla+vielä+pahempia.
15.02.2020 16:50
Jep.+Ite+oon+31+hengen+luokassa+nii+ope+saa+kestää+aika+paljon,+kun+melkee+kukaa+ei+ees+osaa+olla+kunnolla(todisteena+siitä+on+se,+et+meijän+ope+meinas+alkaa+itkee+kun+oltiin+yks+aamu+ihan+hiljaa+tunnin+alussa).+Arvostan+sitä+mitä+opettajat+tekee+ja+kaikki+mitä+tossa+sanoit+on+totta.+En+tajuu+niitä+jotka+valittaa+ihan+kaikesta+kuoluruoasta...+Miks+pitää+alkaa+valittaa+siitä,+ettei+oo+jotain+esim+tiettyy+paitaa+tai+hankkiutuu+kipeeks,+koska+ei+jaksa+tulla+kouluun,+kun+se+ei+kiinosta.+
Ite+oon+harvinaisen+rikas,+koska+omistan+maailman+ihanimman+ystävän+ja+kaikki+noi+mitä+tossa+mainitsit.
13.02.2020 14:06
Jep.+Ite+oon+31+hengen+luokassa+nii+ope+saa+kestää+aika+paljon,+kun+melkee+kukaa+ei+ees+osaa+olla+kunnolla(todisteena+siitä+on+se,+et+meijän+ope+meinas+alkaa+itkee+kun+oltiin+yks+aamu+ihan+hiljaa+tunnin+alussa).+Arvostan+sitä+mitä+opettajat+tekee+ja+kaikki+mitä+tossa+sanoit+on+totta.+En+tajuu+niitä+jotka+valittaa+ihan+kaikesta+kuoluruoasta...+Miks+pitää+alkaa+valittaa+siitä,+ettei+oo+jotain+esim+tiettyy+paitaa+tai+hankkiutuu+kipeeks,+koska+ei+jaksa+tulla+kouluun,+kun+se+ei+kiinosta.+
Ite+oon+harvinaisen+rikas,+koska+omistan+maailman+ihanimman+ystävän+ja+kaikki+noi+mitä+tossa+mainitsit.
13.02.2020 14:06
1 / 1