- Turha sun täältä on kysyy, kysy vaikka siltä sun tyttöystävältä mitä se haluis tehä. Jos et kuitenkaan haluis jostain syystä kysyy siltä nii menkää vaik leffaan, jonnekkin ostarille, jommankumman luo tai sit ihan vaa jonnekkin kahestaa.
Äläkä välitä noista "oot liian nuori" jutuista, koska sä sen tiiät ootko valmis vai et:) - Hyväksyin:)
- Huomasin et randomi on jostain ihmeen syytä poistanu mun käyttäjän tai jotain koska en pääse kirjautuu. Tein kuitenkin uuden käyttäjän ja se sun pitäis lyötää samalla nimellä:)
- Haluutteko tietää musta enemmän vai miks ei tuu mitään? Kysykää vaan jotain nii vastaan:)
- Se voi hidastaa pituuskasvua ja muutenkin murrosikää(tai niin mulle sanottiin kun halusin olla alipainonen ja olin kyllä, kiitos syömishäiriön. Mun syömishäiriön onnistuin kyllä peittää kaikilta, eikä kukaan koskaan saanu tietää). Pahinta mitä mulle alipainosta tuli oli koko ajan jatkuva pieni huimaus ja viikko pois koulusta, koska en vaan pystyny mennä kun oksensin aamulla ja oli paljon pahmpi houno-olo kuin yleensä. Mut jos se menee liian pahaks seuraukset voi olla vielä pahempia.
- Jep. Ite oon 31 hengen luokassa nii ope saa kestää aika paljon, kun melkee kukaa ei ees osaa olla kunnolla(todisteena siitä on se, et meijän ope meinas alkaa itkee kun oltiin yks aamu ihan hiljaa tunnin alussa). Arvostan sitä mitä opettajat tekee ja kaikki mitä tossa sanoit on totta. En tajuu niitä jotka valittaa ihan kaikesta kuoluruoasta... Miks pitää alkaa valittaa siitä, ettei oo jotain esim tiettyy paitaa tai hankkiutuu kipeeks, koska ei jaksa tulla kouluun, kun se ei kiinosta.
Ite oon harvinaisen rikas, koska omistan maailman ihanimman ystävän ja kaikki noi mitä tossa mainitsit. - Jep. Ite oon 31 hengen luokassa nii ope saa kestää aika paljon, kun melkee kukaa ei ees osaa olla kunnolla(todisteena siitä on se, et meijän ope meinas alkaa itkee kun oltiin yks aamu ihan hiljaa tunnin alussa). Arvostan sitä mitä opettajat tekee ja kaikki mitä tossa sanoit on totta. En tajuu niitä jotka valittaa ihan kaikesta kuoluruoasta... Miks pitää alkaa valittaa siitä, ettei oo jotain esim tiettyy paitaa tai hankkiutuu kipeeks, koska ei jaksa tulla kouluun, kun se ei kiinosta.
Ite oon harvinaisen rikas, koska omistan maailman ihanimman ystävän ja kaikki noi mitä tossa mainitsit.