Nyt kyllä riittä!

Anonyymi

Hei kaikki!
sinä, joka luet tän just nyt tiedätkö, että olet hyvin hyvin rikas? Miten niin anna kun mä sulle kerron.

1.) Käyt koulua
"Monet ihmiset toisella maapallolla ei ole varaa käydä koulua. Sillä kaikki maksaa jopa penkissä istuminen."

2). Sulla on kato joka suojaa sua ja lämmin koti.
"Monet ihmiset nukkuu keskellä katua ja heillä ei ole peittoja.
Ihmiset kulkee heidän ohi eikä kukaan auta heidät. Inhimmilsyys on loppunut kokonaan." (Säälittävää)

3) olet täysin terve ja saat apua silloin, kun tarvitset esim olet kipeä niin saat lääkärin apua ja lääkkeen. Mitä sä vielä valitat? Järkii nyt päähän!! ja jotkut vielä valittaa, että haluvat"uuden puhelimen" tai "mä oon köyhä kun mulla on vaan 30 paitaa "
haha aika naurattavaa.

Okei tää ei ollut oikea aihe vaan se, että teillä on mahdollista käydä koulua ja sinä ""badboy-girl" et jaksaa tehdä läksyjä ja sua ei kiinosta saada hylätyn kokeesta, jotkut jopa fleksaa sillä heidä mielestä se on COOL!!?? Ok

Aika pitkä teksti ja minä tyhmä vaan tätä kirjotin olen siis 16-vuotias ja arvostan jokaista asiaa mitä mulla on. Esim jos olen kipeä ajattelen ne ihmiset, jotka eivät pysty hengittämään ja he tarvivat hengitys välineitä silloin en valita mistään. Vaan kiitän jumalaa, että voin hyvin

Opiskelu: herään joka aamu 7:00 ja menen kouluun 8:00 joten minä mietin miksi herään näin aikasi raahan itseni kouluun ja sään 4 miksi?, kun kerran mulla on mahdollisuus. Se on myös opettajalle raskasta hän yrittää opettaa ja haluaa,että opit.


Ja jos joku haukkuu pidän suuni kiinni sillä mulla ei ole mitään syitä haukkuu takasin. Se ihminen, joka haukkuu sillä on ongelma ja minulla ei ole ongelma. ! Eikö niin? oletteks te samaa mieltä vai eri mieltä.?

Kirjottaja: N.H



》Kouvola《

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä asenne. Huvitti kouluruoasta valittava porukka, jotka veti mäkkärisafkaa tai energiajuomaa tilalle. Miellän merkkivaatteita ostavat ja trendejä seuraavat täysin mielettömiksi. Tiedän kyllä olevani se erilainen osapuoli tässä asiassa. Itse en valita melkein koskaan, mutten voi olla mainitsematta (epäsuoran) väitteesi länsimaiden hyvin voinnista olevan sinänsä oikeassa, mutta myös harhaanjohtava ja puutteellinen.

      Unohdit, että kaikista tärkeintä yksilölle on onnellisuus. Olet oikeassa siinä, että elämme hyvinvointivaltiossa, joka pitää meistä huolta. Kuitenkin ihmiset ovat onnettomampia kuin koskaan. Emme ole ehtineet adaptoitua näin nopeisiin muutoksiin kaikilla elämänalueilla. Perinteisille yhteiskunnille tuntematon stressi ja ahdistukset piinaavat meitä. Selviytymispakon puute aiheuttaa tyhjyyden, jonka vain harvat onnistuvat täyttämään. Viidesosa suomalaisista vetää masennuslääkkeitä. Alkoholismia, huumeongelmia, itsemurhia... Maailman onnellisin maa? Voisin jatkaa, mutta tajusit varmaan pointin.

    • Jep. Ite oon 31 hengen luokassa nii ope saa kestää aika paljon, kun melkee kukaa ei ees osaa olla kunnolla(todisteena siitä on se, et meijän ope meinas alkaa itkee kun oltiin yks aamu ihan hiljaa tunnin alussa). Arvostan sitä mitä opettajat tekee ja kaikki mitä tossa sanoit on totta. En tajuu niitä jotka valittaa ihan kaikesta kuoluruoasta... Miks pitää alkaa valittaa siitä, ettei oo jotain esim tiettyy paitaa tai hankkiutuu kipeeks, koska ei jaksa tulla kouluun, kun se ei kiinosta.
      Ite oon harvinaisen rikas, koska omistan maailman ihanimman ystävän ja kaikki noi mitä tossa mainitsit.

    • Jep. Ite oon 31 hengen luokassa nii ope saa kestää aika paljon, kun melkee kukaa ei ees osaa olla kunnolla(todisteena siitä on se, et meijän ope meinas alkaa itkee kun oltiin yks aamu ihan hiljaa tunnin alussa). Arvostan sitä mitä opettajat tekee ja kaikki mitä tossa sanoit on totta. En tajuu niitä jotka valittaa ihan kaikesta kuoluruoasta... Miks pitää alkaa valittaa siitä, ettei oo jotain esim tiettyy paitaa tai hankkiutuu kipeeks, koska ei jaksa tulla kouluun, kun se ei kiinosta.
      Ite oon harvinaisen rikas, koska omistan maailman ihanimman ystävän ja kaikki noi mitä tossa mainitsit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      305
      3110
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1592
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1390
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      80
      1277
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      270
      1201
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      144
      857
    Aihe