Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
MrHyvis
profiilit
MrHyvis
MrHyvis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
208
Kommenttia
11264
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hyvin+kirjoitettu..
02.10.2020 16:53
No...+sanotaan+näin+,että+keskustelen+niiden+kanssa,jotka+todella+osaa+raamatun+sanan+ja+mielellään+kannesta+kanteen.
02.10.2020 16:52
Täytyy+sanoa+,että+....+joskus+vaan+tulee+asiat+läpi+niin+vahvasti+ja+nyt+tulee+niiiin+vastenmielinen+,että++huh+huh.
02.10.2020 13:35
Totuus+on+se+,että+Kristityt+missään+maailmassa+ei+tarvitse+ympärileikata+poikia.Se+loppui+uudessa+liitossa.
Vanhaliitto+oli+väliaikainen+kasvattaja+parempaa+odoteltaessa..
Uusi+liitto+tuli+ja+vanha+on+MITÄTÖITY.
02.10.2020 06:28
Minä+uskon+ja+tiedän+,miten+asiat+on+,mutta+sinulta+se+puuttuu.
02.10.2020 06:25
Hienoa+,että+nimimerkki++saa+kaikua.Siinä+on+kysymys+puhtaasti+siitä+,että+hyvis+on+sos-terv+alan+eräs+projekti++ja+nimi+on+siitä+napattu+ja+mr+tarkoittaa+tietysti+miestä+ja+itse+olen+sos+terv+alalla+ja+autan+ihmisiä.
Mitä+tulee+syntiin+niin+siitä+hetkestä+kun+Kristus+kuoli+ja+valutti+verensä+on+ollut+armonliitto+voimassa+ja+siinä+uudessa+liitossa+ei+ole+synnin+ja+kuoleman+osaa+vaan+armon+elämä.
Tämä+on+siis+ydin+uudessa+liitossa.Onko+synti+tai+vääryys+olemassa+?Kyllä+on+.Eikä+ole+yhtään+ihmistä+,kuka+kelpaisi+Jumalalle+virheettömänä+.
Saako+uskova+elää+tahallisessa+synti+vääryys+elämässä+?+Vast.+Ei+saa+tietenkään+sillä+vanhanliiton+ihmisillä+eläinveri+vihmoi+puhtaaksi+,kuten+papitkin+tarvitsi+puhdistuksen+sovituksen+ja+kuten+Paavali+vahvasti+kirj.+Olemme+nyt+yhden+veren+varassa+viitaten+Jeesukseen+ja+ainutlaatuiseen+vereen+eli+meidän+täytyy+olla+vielä+varovaisempia+vaelluksessa+kuin+vl+juutalaiset.
On+vain+1+Pyhä+veri+ja+se+on+armosta+vuodatettu+kaiken+maailman+vuoksi+,että+ihmisillä+on+mahdollisuus+pelastua+uskosta+Jeesukseen+Kristukseen.
Roikumme+siis+armon+varassa+aralla+sydämmellä+ja+nöyrinä+kulkien+tämän+muukalaisuuden+ajan+odottaen+aikaa+joka+sitten+on+täydellinen.
02.10.2020 06:21
Pelastus+ja+sovitus+on+tehty+ja+valmiina+koko+maailmalle.
Mutta+kaikki+ihmiset+ei+ota+Jeesusta+vastaan+ja+avaa+ovea+Hänelle.
Kaikki+ei+siis+pelastu+,kuten+ei+myöskään+kaikki+,jotka+luulevat+olevansa+uskossa.
Tiedän+tämän+,että+on+paljon+kristittyjä+jo+nyt+,joilla+ei+ole+minkäänlaista+tuntoa+tai+kokemusta+Jeesuksesta+ja+kuten+Jeesus+sanoo+,että.....Minun+lampaani+tuntevat+ääneni.
Jeesus+ilmoittaa+itsensä+Hengessä..puheena..selvinä+ajatuksina...näkyinä+..profetioina..yms+yms+ja+Hengen+kautta+ja+paljon+on+vääryydessä+eläviä+,jotka+vain+sanoo+,että+armo+riittää+ja+sehän+ei+riitä.
Homot+lesbot+yms+yms++ja+jatkavat+hyvillä+mielin+perversioitaan+ja+ovat+niin+kristillisiä+eikä+minkäänlaista+SYNNIN+tuntoa.
Mennään+ja+näytellään+ja+luullaan+olevan+kristittyjä+,mutta+kuten+raamattu+sanoo......Kristus+sanoo+puolelle+joukolle....en+tunne+teitä+ja+ovi+nenän+edestä+kiinni.
01.10.2020 20:24
Olen+Kristuksen+oma+ja+kirjoittelen+eri+palstoille+Hänen+pyynnöstään+ja+jo+vuosia+olen+kirjoittanut.
Tuo+mitä+kirjoitin+on+uudenliiton+ydintä+raamatussa.
01.10.2020 20:14
Niin+sovitus+on+tehty+ja+kun+ihminen+ottaa+Kristuksen+vastaan+niin+ne.........ENNEN+tehdyt+synnit+on+anteeksi+annettu.
Sen+jälkeen+elämme+Pyhityksessä+ja+pyrimme+olemaan+erossa+synnin/vääryden+teoista+eli+olemme+armon+veren+varassa+,jolloin+syntielämä+ei+tietenkään+meille+enää+sovi+vaan+hyvä+kilvoitus+,vaikka+syntejä+ei+lasketa+Kristuksessa+kuolemaksi+,MUTTA+jos+tahallame+teemme+syntiä+ja+pilkkaamme+armon+Henkeä+niin+kyyti+voi+olla+kylmää.
30.09.2020 20:31
Sinäet+tajua+raamattua+,vaikka+joku+viittoilisikun+sen+sinulle.
Kerron+tämän+,koska+tiedän.
30.09.2020 20:23
Olipa+hauskaa..taisit+ihan+nyt+laittaa+kaiken+sen+peliin+,mitä+löytyy.
30.09.2020 20:22
Viisaasti+kirjoitettu.
30.09.2020 14:53
Huomaan+,ettei+sinulla+ole+pienintäkään+ymmärrystä+raamatun+tekstistä+ja+kuka+pelastuu+uudessa+liitossa.
Käy+harrastamaan+vaikka+nenänkaivuuta+tai+jotain+ni+olet+parhaimmillasi+,etkä+voi+mennä+pieleen.
30.09.2020 14:50
Jeesus+sovitti+koko+maailman+,mutta+pelastuuko+kaikki+ja+mitä+raamattu+sanoo+...ei+pelastu.
30.09.2020 14:45
Ymmärrän..mutta+ymmärrätkö+itse..
30.09.2020 14:43
Itse+asiassa+tärkeä+aihe+tässä+ajassa.
Olen+käynyt+muutamassa+uskon+tilaisuudessa+,jossa+vaivaannuin+enemmän+kuin+missään+ja+ymmärrys+tuli+,että+ei+ollut+puhujalla+oikeat+kaverit+antamassa+tietoa.
29.09.2020 20:11
Raamattu+on+lähes+täynnä+varoituksia....siis+miksi+jos+kaikki+olisi+niiiiiin+selvää+ja+helppoa.
29.09.2020 20:06
Se+,joka+on+uudestisyntynyt+ja+vaeltaa+näin+Hengessä+tekee+Hengen+ohjauksessa+hyviä+tekoja+siis+voisi+sanoa+terveitä+tekoja+,koska+Henki+ohjaa+ja+antaa+tietoa+ymmärrystä+,jopa+valmiit+askeleet+missä+vaeltaa.
Kysymys+kuuluu+..kuinka+moni+ymmärsi+mitä+juuri+kirjoitin.
29.09.2020 19:54
Kerro+vaan+kohta+,missä+kohtaa+on+harhaoppia.Haluan+oikein+mielelläni+kuulla.
29.09.2020 19:51
Helluntalaisissa+on+elävässä+uskossa+olevia+niinkuin+muuallakin..ei+se+nimi+tai+järjestelmä+tai+kirkko+pelasta+vaan+usko+Jeesukseen+ja+Hänessä+pysyminen+loppuun+saakka.
Siitä+on+kaikessa+kysymys+,että+pysyykö+ihminen++itse+Kristuksessa+.
29.09.2020 19:49
479 / 564