Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
MrHyvis
profiilit
MrHyvis
MrHyvis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
208
Kommenttia
11249
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minunkin+tekee+mieli+kysyä+,montako+siellä+feikki+juutalaisten+bileissä+on+tapettu+,sillä+kuoleman+tuomiohan+on+voimassa+teidän+lahkossa.
Sillä+pidätte+ne+kaikki+mooseksen+ohjeet+,jotka+oikeasti+olivat+vanhassa+liitossa+juutalaisille+,mutta+feikki+lahkolla+ne+on+voimassa+saatanan+synagoogassa.
Myös+mitä+kaikkea+muuta+te+puuhailette.
Syötte+varmaan+hyvinkin+tarkasti+ja+leikitte+feikki+leikkejä.
Ikävintä+hommassa+on+,että+te+feikki+surkimukset+häpäisette+oikeat+juutalaiset+,joista+osa+on+tulossa+Kristuksen+palvelijoiksi.
Täytynee+alkaa+keskustelemaan+oikeiden+juutalaistenkin+kanssa+ja+varoittaa+feikki+lahkosta.
25.04.2020 20:37
Siinä+sinulle+pureskeltavaa+kun+astelet+aikanaan+ilman+armoa+Jumalan+eteen.
Minä+astelen+armon+kanssa+ja+sen+ikuisen+elämän+toivon+kanssa+,mikä+uskovalla+on.
Siellä+sitten+näemme+kuka+on+kadotuksen+lapsi.
25.04.2020 20:22
Feikki+juutalaiset+ovat+saatanan+synagoogaa+ja+ne+tulee+heittää+ulos+sieltä+,missä+Kristityt+kokoontuvan+Jeesuksen+nimessä.
Tätä+asiaa+kannattaa+levittää+ja+varoittaa+kristittyjen+keskuudessa+sillä+nuo+eksyneet+yrittää+tuoda+lain+ja+kuoleman+takaisin+,vaikka+Jumala+antoi+armon.
Eivät+tyhmyydessään+tajua+,mitä+sana+sanoo..
25.04.2020 17:26
Paavali+ei+ollut+lain+alla+,että+lopeta+valheiden+kirjoittelu+minun+päälle.
Ennenkuin+paavalista+tuli+Kristuksen+oma+niin+silloin+mies+oli+lain+alla+ja+luuli+tekevänsä+palveluksen+Jumalalle+vainoamalla+kristittyjä+,mutta+kuten+tiedetään+paavali+kuului+silloin+saatanan+synagoogaan+,ennenkuin+Jeesus+otti+miehen+kiinni.
Samanlaiseen+saatanan+synagoogaan+kuuluu+nyt+feikkijuutalaiset..luottaa+lakiin+ja+kuolemaan...
25.04.2020 17:22
Jos+Luoja+suo+niin+kirjoitan+myös+ehkä+kirjan+tai+kirjoituksia+tulevaisuudessa+ja+yksi+tärkeä+aihe+on+juuri+laki+ja+armo+kun+se+on+monelle+sanan+muodossa+tuttu+,mutta+ymmärrys+puuttuu+täysin+,miksi+emme+ole+lain+alla+vaan+vapaat+laista+Se+on+tärkeä+asia+myös+pelastuksen+kannalta+,että+ottaa+sen+armon+vastaan+eikä+vie+itseään+helvettiin+lailla+,jota+ei+enää+ole+voimassa+sillä+,joka+Kristuksen+oma+on.
Jälleen+kerran+kehun+Paavalin+saamaa+ymmärrystä+asiaa+koskien+ja+tieto+on+tietysti+Jumalalta.
25.04.2020 10:02
Kiitos+vinkistä,+mutta+en+tarvitse+fariseuksia+avaamaan+tätä+asiaa.Olen+perus+ymmärryksen+saanut+tätä+asiaa+koskien.
Tiedän+kyllä+,että+on+olemassa+,vaikka+minkälaisia+arvuutteluja+pedon+merkistä+ja+pedosta+tai+pedoista+ja+babylonin+portosta.
Alan+hieman+kirjoittamaan+asioista+kun+saan+yhden+vaiheen+elämässäni+pian+ohi+,että+on+aikaa+kirjoittaa+niin+sitten.
25.04.2020 09:55
1234567........+tuota+tuota+....+sunnuntai+ei+ole+pedon+merkki+kun+asiayhteys+puhuu+merkistä+,joka+kiinteästi+asetetaan+ihmiseen+eli+se+ei+ole+päivä+vaan+asia.
++Se+mitä+lopussa+tapahtuu+kaikelle+laille+ja+säädöksille+niin+ne+on+edessä+ja+lyhyessä+ajassa+tapahtuvia.
Tod+näk..+kaikki+tapahtuu+kristityiltä+ottamalla+ja+muuttamalla+,että+kaikki+olisi+mahd+vaikeaa+uskoville+kun+saatanalla+on+viha+Jumalan+lapsia+vastaan+..
24.04.2020 15:56
Minä+seuraan+valhe+eksyttäjiä+ja+niitä+tuntuu+feikki+juutalaisten+seassa+riittävän...+mikähän+voima+siinä+on+,että+pitää+moiseen+typeryyteen+heittäytyä+,että+luulee+juutalaisuuden+pelastavan.Huh+sentään.
24.04.2020 15:49
Etkö+todella+ymmärrä+,mitä+nuo+raamatunkohdat+tarkoittaa+,mitä+laitoit+esim+Heb+10:28
24.04.2020 15:46
Ihan+näin+tiedoksi+....En+ole+kuulunut+,enkä+kuulu+helluntai+srkuntaan.
Toki+tunnen+heitä+ja+muitakin+kristittyjä+,jotka+kulkevat+Pyhässä+Hengessä+Jumalan+armosta+ja++Hengen+lahjoilla.
En+koskaan+lähtisi+tuomitsemaan+pelkän+nimen+perusteella+ja+siksi+sanon+näille+tuomitsijoille++...älkää+tuomitko+kun+teillä+ei+ole+edes+Henkien+eroittamisen+lahjaa+tai+mitään+muutakaan.
Jättäkää+siis+tuomiot+maailman+loppuun+sillä+siellä+on+se+aika+,jolloin+tuomari+istuu+ja+tuomitsee+oikein.
23.04.2020 12:38
Oliko+tämä+helluntalaisten+helvettiin+ohjaaminen+minulle+suunnattu+?
Karmeaa+on+teksti+ylimielisellä+öykkärillä.
Huh+sentään.On+karmeampaa+kun+ei+uskovat+lukevat+tuollaista+tekstiä+ja+joku+onneton+saattaa+uskoa+moiset+valheet.Eksyy.
23.04.2020 11:21
En+tiedä+osaatko+ymmärtää+kirjoitettua+tekstiä+samoin+kuin+kaverisi.
Olen+aina+kirjoittanut+,että+kristitty+uskova+kunnioittaa+10+käskyä+,vaikka+Kristuksessa+on+vapaus+lain+kirouksesta.
Jeesuksessa+olevalla+on+elämä+ja+siksi+Jumala+ilmestyy+uskovalle+ilman+lakia.
Käskyt+ovat+siis+hyvät+....meneeköhän+tämä+vieläkään+perille?+Saa+nähdä.
Se+,mistä+tietää+,että+Jumala+ei+ohjaa+lakihenkisiä+fariseuksia+on+sama+kuin+muinoin.
Se+on+ulkokultaisuus...+teissä+on+kyllä+Sanan+muoto+,mutta+Henkeä+teissä+ei+ole+.
Siksi+,ette+ymmärrä+ettekä+tunne+,mitä+tarkoittaa+vaeltaa+Hengessä.
Jos+olen+väärässä+niin+antakoon+Jumala+anteeksi+,mutta+juutalais+feikit+kertokaa+,miten+Hengen+toiminta+teissä+tapahtuu+ja+kuinka+tunnette+Jumalan+Hengen.
Se+myös+,että+kertokaa+,+missä+kohtaa+Jeesuksen+veri+ja+armo+ei+riitä+,jos+ihminen+katuu+ja+pyytää+anteeksi+syntejään+ja+antaa+myös+anteeksi+rakkaudella+ja+jopa+rukoilee+vihamiesten+puolesta.
Kertokaa+.Kertokaa+.Tehkää+vaikka+oma+blogi+siitä.
23.04.2020 11:18
Näille+juutalaista+leikkiville+ja+helvettiin+ihmisiä+sylkeville+omilla+tuomioillaan+,että+teidän+toimenne+on+Jumalan+tiedossa+ja+sain+itsekkin+kuulla+sanat+,joita+Jumala+ilmoitti+teistä++ja+ne+ei+todellakaan+ole+hyvät.
+Sanon+,että+tehkää+parannus+ja+lopettakaa+eksytys+.
Kirjoitan+tämän+rakkaudella+ihan+oikeasti.
23.04.2020 09:02
Se+on+jokaiselle+uskovalle+aivan+selvä+asia+,että+oli+syy+,miksi+Jeesus+tuli+eli+ja+kuoli+ja+valutti+Pyhän+verensä.
++Syy+oli+se+,että+Jumala+antoi+pelastuksen+Hänen+kauttaan+uudessa+liitossa+koko+maailmalle.Näin+vanha+liitto+laki+pelastuksineen+kumoutui+ja+osa+raamatun+ut+tekstistä+on+Jeesuksenkin+puhumana+vain+vanhan+liiton+ihmisille+kun+uusi+oli+vasta+puhkeamassa+esiin+ja+siitä+paavali+vertaa++testamenttiin+,että+se+ei+ole+voimassa+ennenkuin+henkilö+on+kuollut(Jeesus)
23.04.2020 07:32
Minä+kyllä+tiedän+,mitä+on+Laki+ja+Armo+sillä+olen+siitä+tehtävän+saanut+kirjoittaa+ja+itse+Herralta+ja+tälläkin+palstalla+jo+aika+monta+kertaa.
Nyt+valitettavasti+on+feikki+juutalaisten+eksytys+armeija+noussut+ja+ne+kuuluu+lopunajan+eksytykseen+ja+aion+jos+edelleen+Luoja+suo+kertoa+noista+valheen+ottaneista+feikeistä+,joilla+ei+ole+mitään+pohjaa+Todellisuudessa.
Toinen+ääriryhmä+joka+on+eksyt+on+armosta+,jossa+homous+ja+lesbous+ja+kaikki+muu+perversiys+sallitaan+kun+luullaan+,että+voi+tehdä+,mitä+vaan+,vaikka+niin+ei+todella+ole.On+siis+paljon+porukkaa+ja+saatana+eksyttää.
+Ikävää+kuitenkin+om+eksyneiden+kannalta+,että+kohta+luukut+menee+kiinni+ja+kukaan+ei+voi+pelastaa+kuiville+eksyneitä+sillä++aikakausi+sen+osalta+on+juuri+menossa+loppuun.+Se+on+sitten+karmeaa+jälkeä+katsoa.
23.04.2020 07:25
JUMALAN+VOIMA+on+annettu+uskon+kautta+Jeesukseen+ja+se+on+armosta+ilman+lain+tekoja+sillä+teoilla+ei+tulla+vanhurskaaksi+kun+uskosta+on+kaikki+kiinni.Toki+Pyhyyden+Henki+kasvattaa+rakkauteen+ja+hyviin+tekoihin+sillä+se+on+Hengen+hedelmää.
Lakihenkinen+narahtaa+kaikesta+kiinni+ja++siitä+on+vertaus+raamatussa+,joka+kertoo+viimeisestä+tuomiosta.
Armonalla+oleva+joukko+ei+tiedä+tehneensä+hyvää+ja+Jeesus+osoittaa+armon+yhdestäkin+hyvästä+teosta+ja+sitte+
on+lakijoukko+,joka+yrittää+tehdä++ja+täyttää+kaiken+lain+onkin+++unohtanut+yhden+kohdan+tekemättä+ja+sitten+lävähtääkin+tuomio.
Siinäpä+sitä+miettimistä+.
22.04.2020 20:41
Taas+samat+valheeksi+käännetyt+tai+yritetyt+raamatun+kohdat+,joista+kyseinen+henkillö+ei+tajua+yhtään+mitään.
Jatkaa+samalla+typeryyden+linjalla.
22.04.2020 20:26
Kun+uskot+kaikesta+sielustasi+Hengestäsi+koko+olemuksella+Jeesukseen+Kristukseen+Herranasi+ja+Pelastajana+ja+pysyt+siinä+uskossasi+niin+pelastut.
Sillä+uskosta+Jeesukseen+on+pelastus...sillä+Hän+on+pelastus+eikä+muuta+pelastusta+ole.
+Tämä+on+se+,mitä+minä+sanon+jos+joku+kysyy+ja+tämä+asia+pitää+nyt+ja+ikuisesti.
Lepää+siis+uskon+varassa.
21.04.2020 22:01
Ja+taas+ollaan+tuomitsemassa...oliko+jo+mones+kymmenes+?
21.04.2020 21:52
Olen+seurannut+jostain+80-+luvulta+tätä+ns+merkin+kehitystä+ja+kun+viivakoodit+tuli+niin+moni+piti+sitä+JO+pedonmerkkinä+,+mutta+huh+heijaa+kun+tekniikka+on+kehittynyt+ja+ehkäpä+20v+-+40v+on+sellainen+järjestelmä+,että+tupperware+kutsuilla+rouvat+syö+ja+keskustelee+kumpi+paikka+on+helpompi+merkille+asioidessa+otsa+vai+käsi....+ehkä+joku+rouva+sanoo++...no+tottakai+otsa+kun+kädet+saa+olla+vapaana+ja+tehdä+muuta+ja+automaatti+lukee+tiedot+ja+antaa+päähän+ajoohjeet,että+tiedän+minne+mennä+ja+kaikki+on+niin+helppoa+kun+on+yhteydessä+tietokoneeseen+globaalisti+ympäri+maailman...reaaliajassa+kaikkialla.
Kyllä+tuo+beast+järjestelmä+on+hyvä.Onneksi+tuli+tuo+maailman+johtaja+,joka+on+tosi+demokraattinen+kaikille+kansoille+ja+on+suvaitsevainen+sillä+rakkaus+on+universaalia+ja+vanhat+uskonnot+on+menneet+ja+ihanuus+tilalla..+yhteinen+valuutta+kaikilla+kansoilla+eikä+ole+minkäänlaista+ongelmaa+ihanassa+maailmassa.
+Voi+tätä+onnea.............+ehkä+jotain+tuollaista+saattaa+olla+edessä...
21.04.2020 21:48
504 / 563