Vapaa kuvaus

Aloituksia

207

Kommenttia

11243

1. Sinähän+kirjoitat+ihan+kuin+mieletön...huh+..
  2. Olen+jo+moneen+kertaan+kertonut+,kuten+raamattu+sanoo+...käskyt+on+Pyhät+ja+Hyvät+..+++Kuten+olen+kirjoittanut+,että+meille+annettu+kaksoiskäsky+ei+riitele+tai+riko+10+käskyä+vastaaan+sillä+uudenliiton+ns+käsky+on+rakkaus+.++Olen+myös+kirjoittanut+,että+niin+kauan+kun+ihminen+pysyy+Kristuksessa+on+hän+elämän+liitossa+eikä+kuoleman+.Samoin+synnin+liittoa+ei+ole.+++++Paavalin+asia+,josta+mies+puhuu+on+selvä+myös+,että+meille+ohjeet+on+annetu+ilman+lakia+ja+sillä+se+ei+ole+kasvattaja+meissä+vaan+Pyhä+Henki+,joka+ohjaa+meidät+kaikkeen+totuuteen+sillä+Hän+on+Totuus.++++Vanhan+liiton+kirjain+siis+ei+ole+meillä++vaan+lempeä+Henki+,joka+meitä+kuljettaa.Eli+siis+ohjeet+on+hyvät+ja+meillä+ne+ohjeiden+antaja+ohjaa+Hengen+kautta+,mutta+moni+varmaan+ei+tiedä+asiaa+jos+ei+ole+koskaan+kuullut+Jumalan+ääntä+tai+ohjausta+.++++++Siinäkin+syy+,miksi+moni+ei+tajua+näitä+asioiden+eroa+.Sama+ohjaaja+tulee+muuttamaan+myös+ne+juutalaiset+,jotka+kohtapuolin+kääntyy+Kristuksen+omiksi+se+jäännös+ja+He+ottavat+pelastajansa+vastaan+ja+silloin+suomut+putoaa+juutalaisten+silmiltä+kun+he+tajuavat+,mistä+VT+kirjoittaa+ja+se+Kuningas+oli+tullut+jo+n+2000v+sitten.