Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
LiisaO
profiilit
LiisaO
LiisaO
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
1021
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ja+tietysti,+ei+niinkään+paljaista+varpaista+kuin+hämärtyvästä+perjantai-illasta,+tuli+mieleen+erään+toisen+pikkukaupungin+ilta,+jossa+nuoriso+vaelsi+kahta+katua+edustakaisin,+ja+parempiosaiset+autoillaan+koettivat+tehdä+vaikutuksen+meihin+50-luvun+kaunottariin.
09.10.2020 19:24
Oli+suositus+mikä+oli,+pidän+kyllä+maskeja+kaupassa,+ja+henkilökunnalle+ne+ovat+olleet+selvyys+koko+syksyn+ajan.+Itsepalveluosastolla+neuvojilla+on+jopa+visiirit+maskien+lisäksi.
Ei+kevyt+maski+minua+haittaa,+kauppamatkalla+sen+laitan+vasta+ovensuussa+päälle+ja+taas+ulos+lähtiessä+irrotan.+Menisiköhän+koko+ostoksiin+10+min+ja+vain+2-3+kertaa+viikossa+mulla+on+kauppoihin+asiaa.
+Rillien+kanssa+maskit+kuuluvat+olevan+hankalia,+mutta+minulla+on+toistaiseksi+vain+lukulasit.+Olen+haukansilmä.
Tämmöinen+lämpöisehkö,+päälle+10+graadia,+lokakuun+sää+sopii+mulle+hyvin.+Avopartsillakin+voi+istua+varpaat+paljaana.
09.10.2020 18:49
Nyt+on+pakko+kirjoittaa+edsonille+ilouutinen:+ystäväsi+tuolla+toisessa+ketjussa+ihailee+sitä,+mitä+sanoit+koirien+vahingollisuudesta+vai+oliko+se+turhuudesta.+Eli+nyt+sulla+on+tie+takaisin+hänen+suosioonsa.+Nyt+kun+voisitte+olla+taas+yhtenä+miehenä+yhtä+"kiukkuista+mökin+matamia"+vastassa,+käytä+helvetissä+tilanne+hyväksesi.
06.10.2020 18:57
Luettakoon+vaan+osaksi+julkista+kuljetuspalvelua,+minä+en+ainakaan+taksia+ole+tarvinnut+kuin+äärimmäisessä+hädässä.+Stadin+julkinen+liikenne+palveli+minua+erittäin+hyvin+niin+työ-+kuin+vapaa-ajan+matkoillani.+Eli+huvi-+ja+elämysyrittäjä+olit+sinäkin+minun+kannaltani+katsoen.
06.10.2020 18:20
Erittäin+asiaa+varsinkin+viimeinen+kappale.+Siinä+on+sanottu+se,+miksen+minä+ota+osaa+politiikkakeskusteluun.+Minuthan+jyrättäisiin+tietyltä+taholta+alta+aikayksikön.+Nyt+uskallan+vain+sanoa,+että+nuoret+ministerinaiset+ovat+mielestäni+pärjänneet+olosuhteisiin+nähden+aika+hyvin.+Entä+johtuuko+juuri+tästä+naiseudesta+ja+nuoruudesta,+että+tämän+hallituksen+takana+on+kokonainen+armeija+asiantuntijoita?+Epäilen,+että+samanlainen+kaarti+suojaisi+myös+miespuolisia+ministereitä.
06.10.2020 17:11
Mene+sinäkin+punnertamaan+pöntöllesi,+jos+vaikka+tulisi+kuudes+p***aläjä+samana+päivänä.+Kynän+kautta+shittiäsi+on+tullut+jo+liikaa.
06.10.2020 14:45
Kyllä+ottaa+jannua+koville,+kun+on+neljän+naisen+joukossa+ainoa+"mies".+
Alin+kanssa+jotkut+meistä+ovat+yrittäneet+keskustella+huonoin+tuloksin.+Liian+itserakas+kuunnellakseen+toisia,+siis+valitettavan+samanlainen+tyyppi+kuin+sinä+olet.+
Mistä+luulet+johtuvan,+että+Alin+ketjulle+ei+halua+kukaan+mieskään+mennä?
06.10.2020 14:39
Joskus+takavuosina+saatoin+vähän+parjata+sitä+vähennystä,+että+miksi+se+maksetaan+naimisissa+olevalle+pariskunnalle+tuplana,+mutta+sinkkutaloudessa+vain+yhdelle.+Mikäs+sinua+siinä+riepoo,+vie+se+akkasi+vihille,+sillähän+saat+sen+tuplana.
Koirallani+on+kapea,+siro+kuono.+Olet+kymmenen+vuotta+jäljessä+ajastasi.+Mopsini+ja+bostoninterrierini+ovat+jo+mennyttä+koiraa.
Kerro+ihmeessä+yhteiskunnallisista+asioistasi,+kyllä+täällä+digitaitoiset+osaavat+onkia+vastauksiakin+netistä.
Koirallani+ei+ole+tylppää+kuonoa+vaan+terävä+ja+kapea.
06.10.2020 14:19
Muistelen,+että+olet+itsekin+ollut+jonkin+sortin+yrittäjä.+Varmaan,+tuollainen+totuuden+torvi+ja+yhteiskunnan+omatunto+kun+olet,+vaikeroit+silloin,+miten+yrittäjyytesi+tuhoaa+luontoa+tai+mitä+se+sitten+tuhosikin.
06.10.2020 14:05
On+minulla+jotain+muutakin,+mutta+en+kerro+siitä+sinulle.
Tuollahan+näyttäisi+olevan+sinunlaisellesi+valmis+ketju,+jossa+on+juuri+niitä+aiheita+joista+kaipaat+perusteluja.+Eikö+seura+kelpaa?+On+siinä+villisiassa+noin+puolet+ihmistäkin.+Liika+kranttuilu+ei+sovi+totuuden+torvelle.
06.10.2020 13:30
Näin+edson+kaunokirjaili+4.10+klo+10:34:
"Ja+jos+nyt+lieroista+kerran+sinä+kirjoitat,+niin+tuossa+asiassa+kaiken+olemme+jo+sanoneet+Alin+kanssa,+kiemurtele,+miten+kiemurtelet+mato.
Oot+kyllä+iso+huutomerkki+"lukeneesta"+ämmästä.+Lahja+Suomen+kirjallisuudelle.+VSOP+päihin+ja+tekemään+kirjallisuushistoriaa+wsoy:ssä.+Tuollainenkin+siis+palkkansa+ansainnut,+hehheh."
Sitaatin+laitoin+siksi,+että+liero+kuitenkin+kieltää+kieroilunsa.+"Me+Alin+kanssa",+hellanlettas+mikä+pari!
06.10.2020 10:43
Vastaan+edsonille:
Aloita+vaikka+isolla+koonnilla.+Kun+arankin+mainitsit,+ilmoitan+että+minä+en+ole+täällä+uudistamassa+esim.+vesiliikennettä.+Jos+sellainen+kiinnostaisi,+kai+tuollaisille+erikoisaloille+on+omatkin+keskustelufooruminsa.
Sinun+sitkeätä+alin+puolustamista+ihmettelen.+Vaikka+tuo+kaiken+häveliäisyytensä+luovuttanut+epäihminen+haukkuu+sinut+lyttyyn+sillä+perusteella,+että+kirjoittelet+meidän+"tyhmien"+mummujen+joukossa,+käännät+kiltisti+toisen+posken+ja+otat+vastaan+lisälyontejä.
+Kuinka+et+koskaan+sanallakaan+puolustaudu+hänen+herjojaan+vastaan?+Älä+yritä+esittää,+ettet+edes+lue+noita+"nuhdesaarnoja"+tai+että+siivilöit+niistä+vain+sen+vähäisen+hyvän+tiedonrippeen+jota+tuo+ilkimys+haukkumistensa+välissä+tarjoaa.
Jos+tuo+on+miesten+solidaarisuutta,+olette+todella+heikompi+sukupuoli.+Tarvitsette+aina+ylempienne+suojelua.+Kiemurtelette+kuin+madot,+kun+aistitte+toisen+miehen+voiman.+Tuo+minuun+kohdistamasi+pilkka+tosiaan+osuu+omaan+nilkkaasi.
06.10.2020 10:23
Sitä+mieltä+että+kiitän+onneani+kun+ei+tarvitse+tuollaisia+roskasakkeja+nähdäkään.+Ne+on+niitä+suuren+kaupungin+vitsauksia.+Kun+kakaroilla+ei+ole+kuria+eikä+mitään+tekemistä,+leikkivät+Greta+Thunbergiä.
04.10.2020 12:05
Nyt+olet+kyllä+jo+aika+lähellä,+että+könyät++polvillasi+anelemaan+Alilta+anteeksi+persujen+haukkumisen+ja+suutelet+hänen+takkinsa+lievettä.+Oikea+Kanossanmatka!
Pääpersun-perkele+ottaa+sinut+varmasti++takaisin,+kunhan+sitoudut+kääntämään+takkisi+myös+Ravun+suhteen.+Eihän+päällikön+lemmikkiä+sovi+haukkua.
04.10.2020 11:21
Siitä+toisten+ketjujen+arvostelemisesta
Riippuu+siitä+millä+perusteella+arvostelee.+Riimiketju+ei+pyri+olemaan+mikään+tietolähde,+tietoko+vain+sinun+elämääsi+hallitsee,+etpä+ole+sillä+pitkälle+päässyt.
Masokistina+varmaan+nautit+Alin+pilkkatulvasta+sinua+kohtaan.+Oletko+tosiaan+noin+nöyrä,+kun+kuitenkin+meidän+naisten+pienikin+poikkipuolinen+sana+saa+sinut+raivoihinsa.+Nyt+sitten+yrität+a-mummuakin+nuoleskella,+Ceelle+sitä+olet+tehnyt+niin+kauan+kuin+muistan.
Etkö+itse+huomaa,+miten+tasapainoton+olet.+Mene+ja+toteuta+se+Päijänne-ehdotukseni,+ei+se++kauan+kirpaise.
04.10.2020 11:10
Tämä+on+vastaus+edsonille,+joka+tuolla+ylempänä+syyttävään+sävyyn+ihmettelee,+miksi+kerroin+täällä+televisioni+"häiriöstä".
Ikään+kuin+olisin+pakottamassa+häntä+keksimään+siihen+ratkaisun.+
Jos+sellaisen+mokan+tein,+johtui+siitä+että+kaipasin+vertaistukea.+Siksihän+muutkin+kertovat+huolistaan.+Joskus+harmillisista+jutuista+kertominen+huojentaa+mieltä.+Eikö+pojanklopille+kotona+ja+koulussa+ole+mitään+opetettu?
Minä+annan+nyt+edsonille+yleisohjeen,+että+sivuutat+"tekniset+ongelmani"+ja+mielellään+kaiken+muunkin+mitä+kirjoitan.+
Sitten+noista+naisista+ja+"naisista".+Mikä+noissa+edellisissä+niin+erinomaista+on;+onko+SE+kenties+poikittain+toisin+kuin+meillä+"naisilla"?
04.10.2020 07:52
Katos+vain+kun+sain+edsonin+suuttumaan.+Ähäkutti,+oletpa+herkkä.+Täällä+kaupungissa+ei++kasva+kuin+koivuja+ja+niiden+ruska+on+samaa+tasaista+keltaista.+Facessa+näin+tyttären+ottamia+kuvia+joissa+ruska+on+monivivahteisempaa.
Sinä+taidat+olla+mielestäsi+"melkein+insinööri",+kävithän+monta+vuotta+konsultoimassa+sitä+laivalla+kulkevaa+insinööriä.+Mikset+palaa+takaisin+sen+viisaaseen+seuraan?
30.09.2020 15:17
Eipä+ollut+käyttöohjetta+tuossa+keltaisessa+smurffipumpussa+enkä+kaivannut+myöskään+insinööriohjetta+sille+miten+se+sen+tekee,+imeekö+vai+työntää.+Ainakin+se+veti+ne+vähäiset+moskat+palasina+altaaseen.+Olisihan+tuolla+netissä+myynnissä+metrisiä+"sohijoitakin",+mutta+luotin+kaupan+neuvontaan+ja+tuollaisen+myyjä+minulle+kiikutti.
Ihan+tarpeeksi+kaunista+ruskaa+näkyy+meilläkin+eikä+tarvi+edes+maskia+kun+katsoo+facebookista.
30.09.2020 11:24
Ei+se+ole+tuollainen,+vaan+siinä+on++haitarimainen+kierteinen+jousitus+joka+painautuu+tiiviisti+viemärinaukkoa+vasten+ja+imee+sielä+moskat.+Mietin+mistä+se+muistuttaisi+muodoltaan.+Ehkä+kartiota+jonka+alapuoli+on+sitä+haitaria+ja+kahva+kuin+piippalakkina+päällä.+Voi+kun+tänne+voisi+piirtää!+Taisi+olla+K-raudan+tuote.
29.09.2020 19:01
Koronan+tiedotustilaisuudessa+mainittiin+Lieksakin+pari+kertaa.+No+onhan+tänne+siunaantunut+peräti+22+tapauksen+rypäs.+Onneksi+jatkuva+kaunis+ilma,+lähes+kesähelle,+korvaa+huonot+uutiset.
29.09.2020 16:51
13 / 52