Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
LiisaO
profiilit
LiisaO
LiisaO
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
1021
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Se+on+hyvä,+että+tuo+kitkerä+naapuriketjun+äijä+osaa+lukea+ajatuksemme.+Minäkin+luen+hänen+kommenteistaan+paitsi+rivit+myös+rivien+välit+ja+totean,+että+hänessä+velloo+jatkuva+kateus+lähes+kaikkia+ja+kaikkea+kohtaan.+Mutta+kun+naamioi+kateutensa+jonkinlaisen+maailmanparannuksen+kuosiin,+niin+voi+katsoa+peiliinsä+tyytyväinen+hymy+huulillaan.
Huomasin+herran+omistaneen+kokonaisen+kommentin+koronan+kynsiin+joutuneen+pienen+kotikaupunkini+pilkkaamiseen.+Kyllä+ne+Odin-soturit+riehuivat+enimmäkseen+Mätäojan+varsilla.+Täällä+on+myös+maahanmuuttajiin,+oli+ne+sitten+koripalloilijoita+tai+muita,+ihan+suvaitsevainen+asenne.+
Maailma+avartuu+ja+tuo+mukanaan+uusia+vaikutteita+ja+asenteita,+mutta+valitettavasti+myös+koronoita.+Täällä+ryöpsähtäneen+ryöpyn+juuret+on+jäljitetty+Keski-Eurooppaan.12+tartuntaa+ei+sittenkään+ole+kovin+suuri+määrä.
25.09.2020 11:40
Läpändeeros?+hehheh+miten+hauskasti+sanottu.+On+se+sittenkin+humoristi.
23.09.2020 13:07
Miten+ootkin+opettanut+kakarasi+ulkoilijoiksi,+vaikka+itse+löhöät+kuin+naulittuna+asuntosi+sohvaan.+No,+huono+esimerkki.
23.09.2020 12:58
Inehmo+tietää+yhden+vielä+halvemman+asumismuodon+eli+oman+mökkinsä.+
"Hehkuvasta+katseesta".+Sinun+autonrämäsi+suuntaan,+HIHHIH.
23.09.2020 12:56
En+tiedä+noista+hinnoista.+Juuri+tuli+valokuitukokouksen+peruutus+postiluukusta.
Lieksa+on+tehnyt+ennätyksen:+Binderholz+on+ensimmäinen+tuotantolaitos+joka+Suomessa+ajettu+alas+koronan+takia.+Pienellä+paikkakunnalla+se+on+katastrofi.
23.09.2020 12:51
Lieksa+vaiennee+monessa+mielessä.+Tänne+on+tullut+ensimmäiset+isot+koronaryppäät,+sahalla+on+kahdeksan+tartuntaa.+Tyttären+naapuri+tiesi+lisäksi+että+hänen+poikansa+huoltoyhtiö,+jonka+asiakkaita+meidänkin+talo+on,+on+ollut+kosketuksissa+sairastuneeseen.+Jätänpä+valokuitukokouksen+väliin.+Kokoushuoneet+ovat+pieniä+ja+osallistujia+monta.
Mitähän+keksisi+kietoa+naamansa+ympärille,+että+voi+lähteä+ostamaan+niitä+naamasuojuksia?+Suositus+on+jo+tullut.+Mutta+mahtuuko+sen+tyykin+alla+edes+hymyilemään?
Edsonilla+on+varmasti+hauskaa.+Yritti+äsken+lyödä+meikäläistä+navan+alle+ehdottaessaan+puheenaiheeksi+lapsenlapsia.+Sieltä+se+tulikin,+oikea+sovinnaisen+ajattelun+riemukukkanen!
23.09.2020 12:25
Noloudesta+ei+tule+loppua,+huomaan.+Joten+Lieksa+vaikenee.
23.09.2020 11:16
"Sori"+vastaanotettu+ja+palautan+anteeksipyynnöin.+Pitihän+minun+piruiluuni+(anteeksi+siitäkin+jokikiselle)+jokin+teema+keksiä+myös+itselleni,+kun+löhöän+täällä+kaiket+päivät+kirja+kädessä.+Koirat+laitoin+a-mummun+tilille,+koska+hänellä+niitä+on+kaksittain,+minulla+vain+yksi,+eikä+siitäkään+ole+juuri+kerrottavaa,+mitä+nyt+liki+kolmetoistavuotiaasta.+Tyttärellä+koiria+taas+on+inhimillisesti+katsoen+liikaa,+ei+niillä+viitsi+jyrätä+pientä+keskustelupalstaa.
Epäonnistuneen+ironiayritykseni+jälkeen+vetäydyn+häntä+koipien+välissä.+Valmistaudun++vieläkin+nolompaan+koitokseen:+taloyhtiön+kokouksessa+puhutaan+valokuidusta,+joka+on+vedetty+tänne+haaroittutuakseen+sitten+eri+asuntoihin.+Kenelle+ja+miksi,+siitä+keskustellaan.+Viisaus+siinäkin+punnitaan.
+sentään+kymppitonnia+kuten+Lpin+elämysyrittäjillä.
+Koira+on+tabu,+mitäs+nyt+yhdestä+viisikiloisesta+piskistä+olisi+kerrottavaa,+kun+se+kolmetoistavuotiaana+ei+enää+tee+kivoja+temppujakaan.+Niinpä+tempaisin+ilmasta+"kirjat",+en+siksi+että+olisin+erityisen+valveutunut+lukija,+vaan+ehkä+siksi+että+nautin+eläkettä+kirja-alalla+tekemästäni+työstä.
23.09.2020 11:14
Vastaan+itselleni:+älä+muijaparka+edes+yritä+ironiaa+täällä.+Jokaikinen+sana+luetaan+niin+kuin+se+kirjoitetaan.
Elämä-ketjun+nimeksi+sopisi+"Tahallisen+väärinymmärryksen+syöveri".
23.09.2020 10:42
Olisiko+siis+kunniallisempi+se+joka+kiusaa+kuin+se+jota+kiusataan?+Varmaan+hihkut+ilosta+kun+luet+vantaalaisesta+jätkäporukasta+joka+neljin+"miehin"+hakkasi+yhden+koulutoverinsa.
Sinun+vittuilusi+tyttären+harrastuksesta+on+kuin+pieru+Saharaan.
Oletko+tosissasi+noin+kateellinen+ulkomaalaisille,+jotka+tulevat+väkirikkaiden+maidensa+tungoksesta+kokemaan+Suomen+väljää+luontoa?++Tuliko+sulle+kuset+housuun,+kun+kävit+Puolassa+tai+vastaavassa+"kaukomaassa"+etsimässä+elämyksiä?
23.09.2020 10:33
Paraskin+moralisti,+sinä+joka+vielä+taannoin+manasit+tappotuomioita+muille+kirjoittajille.+Luuletko+että+pari+mielistelyn+kuukautta+pesevät+veriruskeat+syntisi+puhtaiksi?
Olen+mieluummin+hyvinkin+kapean+sektorin+ihminen+kuin+tappaja.
23.09.2020 10:20
Mitähän+tarkoitit+tuolla+piiloon+menemisellä?+Itse+et+uskalla+sanoa+sanaakaan+omasta+perhepiiristäsi.+Joku+"kumppani"+joskus+tuolla+kurkistaa,+mikä+leipäsusi+mahtaa+olla,+kun+niin+häntä+salailet.
23.09.2020 09:54
Mistä+vi**n+piireistä+puhut+minun+yhteydessäni?+Itse+olet+arvostettu+kaksissakin+piireissä.
23.09.2020 09:50
Sori+Rapu,+en+huomannut+että+olet+tullut+takaisin,+siksi+"omin"+kirjat+itselleni.
Edson,+sama+sulle,+en+huomannut+Ravun+palanneen,+joten+en+ehtinyt+innostua+hänestä.
Edson+tulikin+mainineeksi+yhden+aiheen,+mistä+en+saa+kirjoittaa,+"tyttäresi+touhut".
Pitäkää+hyvänänne+kaikki+aiheet+ja+kutsukaa+hyvät+ihmiset+se+Alikin+joukkoonne,+se+kumminkin+kyttää+kuin+rakkikoira+tuolla+nurkan+takana,+ketä+pääsisi+repimään+housunlahkeesta.+Tai+kurkusta.
23.09.2020 09:45
Vielä+omavaltaisesti+omin+itselleni+roolin+läntisten+suurvaltojen+päämiesten+puolisoiden+garderoopin+käsittelijänä.+
Eikö+W:n+isosta+kaupungista+tosiaan+löydy+muuta+kuin+crimplenestä+tehtyjä+jäykkiä+takkimekkoja?
23.09.2020 08:33
Vai+minäkö+se+paska+olen?
14.09.2020 16:41
Miksi+merikanto+on+paska?+Miten+joku+voi+vihata+iät+kaiket+haudassa+ollutta+säveltäjää?
14.09.2020 16:37
Minuin+tekstieni+yli+saa+vapaasi+hypätä.+Kenenkään+ei+siis+tarvitse+ärsyyntyä+minun+"kultaisista+muistoistani".
Nykyhetki+se+vasta+kultainen+on.+Pitkään+on+puhuttu+siitä,+kuinka+analogiset+tv-lähetykset+loppuvat.+Nyt+se+sitten+tapahtui+eli+meidän+huushollissa+ei+enää+ohjelmia+katsota.+Vain+noin+6-vuotias+Finlux+sanoi+kanavansa+irti.+
Erityisesti+harmittaa,+että+ostaessani+tuon+Finluxin+oli+takuulla+kodinkoneliikkeiden+myyjien+tiedossa,+että+kohta+analogisilla+telkkareilla+ei+näy+ohjelmia,+mutta+olipa+loistava+sauma+kusettaa+tyhmiä+mummoja+myymällä+varastot+tyhjäksi+apäkurantista+tavarasta.
14.09.2020 15:53
Minkähän+pituinen+lista+niille+elämäni+biisiläisille+on+annettu,+josta+valita?+Luulisin+että+vieraiden+todelliset+lempparit+olisivat+vallan+muuta+kuin+nämä+neljän+suht+rajoittuneen+artistin+esittämät.+Huumorintajua+täytyy+olla+jos+tuollaiseen+leikkiin+menee+mukaan+jollain+Rautavaaralla.
13.09.2020 11:00
Jäi+vähän+paha+maku+suuhun,+kun+luin+arvostelun+edesmenneen+Kikka-laulajan+elämäkerrasta,+jonka+oli+tehnyt+Kikan+hyvänä+ystävänä+itseään+mainostava+Raija+Pelli.+Onnistumiset+jäävät+epäonnistumisten+varjoon+ja+henkilön+ulkomuotoon+käydään+käsiksi+aika+rumasti:+"Hän+oli+edelleen+hyvin+kaunis+nainen,+mutta+kärsi+liikakiloista+ja+turvotuksesta."+Onko+tällainen+hyvän+ystävän+tekstiä?+Kriitikko+Arttu+Seppänen+kirjoittaa:+"Kun+keikat+sujuvat,+kirjoitetaan+keikkojen+menneen+hyvin.+Mutta+jos+laulaja+on+sammunut+laivan+kylpyhuoneeseen+alasti+viskipullon+kanssa+eikä+kykene+vetämään+keikkaa,+se+kaikki+kirjoitetaan+auki+hyvin+yksityiskohtaisesti."
Pellin+kirja+on+nimeltään+Kikka+-+mä+haluun+viihdyttää.+Pelli+muistetaan+jonkun+takavuosien+rikosohjelman+juontajana.
12.09.2020 13:54
15 / 52