Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
LiisaO
profiilit
LiisaO
LiisaO
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
1021
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olettepa+sinä+ja+edson+varakkaita,+kun+on+noin+hienoja+koneita+pölyttymässä.
16.08.2020 16:05
Sinulla+taitaa+kusi+pysyä+tiiviisti+päässä.
16.08.2020 16:02
Edson+se+noudattaa+gangsterien+elämänohjetta:+älä+koskaan+tunnusta.
16.08.2020 16:00
Mulla+on+kaupustelijoille+jatkuva+kielto,+mutta+eilen+joku+terveyskauppias+pääsi+livahtamaan+sulun+ohi.+Vikisi+jotain+hiljaa+kuin+hiiri+ja+lopetti+puhelun+etten+ehtinyt+eitä+sanoa.
16.08.2020 15:59
No+jos+sinä+et+sitä+aloittanut+enkä+minä,+niin+olisiko+sitten+Wholla+ollut+ketunhäntä+kainalossa.+Tai+bestikselläsi+isolla+A:lla.+Oletko+jo+muuten+selvinnyt+krapulasta?
16.08.2020 15:55
Meillä+on+kiinteä+vesimaksu+16+e/hlö/kk,+joka+peritään+hoitovastikkeen+yhteydessä.+Ei+tullut+edes+kysyttyä+neljä+vuotta+sitten+tänne+muuttaessa,+mikä+käytäntö+talossa+on.+Pienihän+se+vesimaksu+on+pienessä+asunnossa+yksin+asuvalle+joka+tapauksessa.
Siitä+hesarin+jutusta:+eiköhän+sillä+yli+sataneliöisessä+kämpässä+yksin+asuvalla+naisella+ole+varaa+maksaakin+hulppeiden+neliöidensä+mukaan.
Kyllä+minullakin+vedet+valuu+silmistä+ja+korvista,+kunhan+käyttövesijohtojen+uusinta+tulee+lähivuosina+ajankohtaiseksi.
16.08.2020 15:49
En+ole+aloittanut.+Minulla+on+runoketjuni,+ihan+hyvin+vielä+voimissaan,+kiitos+runon+ystäville.+Edson+on+tunnustanut+olevansa+tuo+anonyymi.+Lue+tarkemmin+.
16.08.2020 10:52
Nyt+kun+Rapu+on++lähtenyt,+tässä+pari+sanaa+hänen+motiiveistaan.+Rapu+on+periaatteellinen+ihminen+toisin+kuin+minä+tai+edson,+jotka+nautimme+vähän+puolivillaisestakin+sanailusta.+Minä+en+vertaisi+Rapua+kiukuttelevaan+lapseen.+Hän+on+vastuuntuntoinen+aikuinen,+joka+ei+"synfaa"+ketään+aiheetta.+Minä+saatan+välillä+olla+muka+lähdössä,+mutta+temperamenttini+vetää+minut+takaisin+koneen+ääreen,+varsinkin+kun+teistä+miehistä+on+hauska+nokkia+vanhaa+naista.++
Äläpä+sinäkään+jää+herjaamaan+lähtenyttä+ja+muka+älylliseti+pohtimaan+lähdön+syitä,+ne+tietää+vain+Rapu+itse.+Kukaan+ei+voi+kieltää,+etteikö+Elämä-ketjuilu+ole+ikään+kuin+omanlaisensa+pandemian+kourissa.+Ääntä+pidämme+lähinnä+vain+edson+ja+minä.
Luen+juuri+Elena+Ferranten+Napoli-sarjaan+kuuluvaa+romaania,+jolla+on+tilannettamme+hyvin+symboloiva+nimi:+Ne+jotka+lähtevät+ja+ne+jotka+jäävät.
16.08.2020 10:48
Jos+kaikki+puhuisivat+ja+ajattelisivat+vain+omasta+puolestaan,+politiikkakin+olisi+turhaa.+Samoin+puolustuslaitos;+karkuun+kai+ne+pinkoisivat,+nuo+sisäisesti+heikot+toksiset+maskuliinit.
16.08.2020 09:55
Jotain+antiikkista+se+on...+ei+ihan+tätä+päivää.+Joku+on+keksinyt+sellaisenkin+sanaparin+kuin+'toksinen+maskuliinisuus'.
Kiellätkö+sinäkin+minua+kirjoittamasta?+Olen+juuri+kahlannut+läpi+sunnuntain+Hesarin,+joten+nyt+teki+mieli+keskustella.+Koiralle+höpiseminen+ei+aivan+korvaa+ketjun+"älyllistä"+seuraa.
16.08.2020 09:39
Kyllästyttää+tuo+sinun+yksitoikkoinen+piikittelysi.+Jos+haluat+tekstillesi+lukijoita,+yhteen+kirjoittajaan+kohdistuva+syytöstulva+ei+varmastikaan+kiinnosta+muita+kuin+syytöksen+kohdetta.+Ja+häntäkin+(siis+minua)+vain+siinä+mielessä,+oletko+keksinyt+uusia+ivatermejä+vai+jauhatko+aina+samaa.+Ali,+tuon+toisen+uuden+Elämän+todennäköisin+avaaja,+oli+sentään++mestari+haukkumasanojensa+värikkäässä+variaatiossa.+
Älyllistä+näkökulmaa?+Onko+ihan+älyllistä+sekään,+että+kuittaat+hienon+retkesi+sanomalla+että+oli+kivaa+tms.+Olisit+nyt+kuvaillut+edes+vähän+sen+Mathildedalin+antamia+vaikutelmia.
16.08.2020 09:13
Yrität+näköjään+rikkoa+toisten+rouvien+välit+minuun.+Onneksi+ovat+arvostelukykyisiä+naisia.
+Minusta+sinun+on+asiatonta+tulla+tänne+kerran+kuussa+piikittelemään,+kun+muuten+olet+hiljaa+kuin+kusi+sukassa.+Sinun+antipatiasi+kyllä+tunnetaan.+Luet+tiettyjen+kirjoittajien+tekstejä+kuin+piru+raamattua.
16.08.2020 07:34
Ei+tyttäreni+tontilla+ole+lisäosia,+sitä+on+tarpeeksi+muutenkin.+Metsäkauppaa+tein+kyllä+mutta+omalla+tontillani.+Tästä+näkee,+ettet+lue+mitä+toiset+kirjoittavat.
Haukkua+mätäojaa?+Äläpä+maalaa+pirua+seinälle.+Se+on+kohta+täällä,+eikä+pelkästään+minun+niskassani.+Vai+aiotko+tehdä+sovinnon+sen+kanssa,+jotta+olet+vahvempi+minua+vastaan.
15.08.2020 15:41
En+toki+kiellä+teitä+keskustelemasta+mistään.+Kirjoitin+että+en+itse+ole+kiinnostunut+juuri+tuosta+aiheesta.+Voisit+sinäkin+ohittaa+tuollaiset+asiattomuudet+kuin+et+huomaisikaan+niitä.+En+minäkään+reagoi+jokaiseen+pilkalliseen+kommenttiisi+esim.+mökkiläisistä.
Sinä+jos+kuka+pelkäät+olla+näkymätön.+Siinä+määrin+kerjäät+huomiota+täälläkin.
Meillä+naisilla+taitaa+olla+enemmän+kokemusta+siitä,+mitä+on+olla+näkymätön+ja+ohitettu.
15.08.2020 15:00
Pyydänkö+nyt++viidennen+kerran+anteeksi+sitä+paskan+kaskoa?+Siihen+minulla+olisi+kyllä+varaa,+koska+tunnen+arvoni.+Vaikken+täällä+ole+kummoinen+keskustelija,+minulla+on+samanlainen+ihmisoikeus+kuin+paremmillakin.
Me+pari+naista+olemme+katsoneet+turvallisimmaksi+kertoa+vain+omista+pikku+asioistamme.+Se+ei+tee+meistä+idiootteja.
Enkä+usko+että+kovin+analyyttista+keskustelua+syntyisi,+jos+alkaisin+puolustella+makkosia+ja+kakkosia+tai+sataa+muuta+vihasi+kohdetta.
15.08.2020 14:39
Pitäkää+te+miehet+hauskaa+omassa+ketjussanne.+Meille+naisille,+ainakin+minulle+kelpaa+nimettömienkin+ketju.+Olenhan+näkymätön+paitsi+silloin,+kun+onnistun+sanomaan+jotain+loukkaukseksi+tulkittavaa.+Esimerkiksi+sen,+että+en+ole+kiinnostunut+kaskoista+ja+koskoista.+Sehän+oli+kuin+paskarätti+päin+automiehen+naamaa.
15.08.2020 11:15
Nyt+riitti+noista+paskan+kaskoista+vinoileminen.+Samoin+ravulle+letkautteli.+Tämä+myös+Wholle,+joka+ensi+töikseen+palattuaan+yhtyi+edsonin+Rapu-vainoon.
Pitäkää+jätkät+tunkkinne.+Kyllä+me+naiset+ymmärretään+vähemmälläkin,+että+teitä(kään)+ei+kiinnosta+mikään+mistä+puhumme.+Adieu!+Turha+toivoa+asiallista+keskustelua+meidänkään+taholta,+kummassakaan+ketjussanne.
15.08.2020 10:08
No+päivää+vaan.+Saa+nähdä,+onko+"jäännösyleisöstä"+kirjoittamaan+anonyymille.
14.08.2020 07:20
Nettiyhteydet+on+nykyään+joka+paikassa.+Maalle+en+vain+viitsi+ottaa+läppäriä+mukaan.+Täällä+kotona+tulee+liikaakin+netin+kanssa+pelattua.+Suihku+nyt+puuttuu,+mutta+onhan+järvi,+josta+saa+vettä.+En+muutenkaan+viitsi+hinkata+itseäni+alvariinsa.+Peseydyn+vain+jos+tunnen+oloni+likaiseksi.+Muistelen+taas+sitä+yhtä+"terveysprofessoria",+jonka+mielestä+suihkussa+on+syytä+käydä+vähintään+päivittäin+ja+joka+kerralla+pitää+ottaa+puhdas+pyyhe.+No,+saahan+tuossa+pyykkirumbassa+aikansa+kulumaan...
Bombassa+oli+aika+hyvä+noutopöytä.+Hinnassakin+oli+melkoinen+nähtävyyslisä+eli+maksoi+25+euroa+per+nuppi.
14.08.2020 07:17
Ihan+vain+kerron,+että+kävimme+Nurmeksen+Bombasssa+syömässä.+Ikäväksemme+oltiin+liki+ainoat+tyhjässä+salissa.
Olen+viettänyt+aikaa+tyttären+vanhassa+talossa.+Siellä+on+sähköt+muttei+juuri+muuta.+Olen+nauttinut++Elena+Ferranten+upean+Napoli-sarjan+toisen+osan+kirjasta,+jossa+Elenalle+ja+varsinkin+hänen+lapsuudenystävälleen+Lilalle+tapahtuu+yhtä+ja+tois+ta.+Lisäksi+olen+tehnyt+pari+ristikkolehteä.+Vanha+koira+ei+niinkään+vaeltele.+Aika+tylsää.+huomaan+olevani+kaupunkilainen+sittenkin.
13.08.2020 19:03
19 / 52