Vapaa kuvaus

Aloituksia

3

Kommenttia

1021

1. Minun+mielestäni+täällä+ei+varsinaisesti+keskustella,+ennemminkin+jokainen+kertoo+omista+asioistaan.+Eikä+se+ole+sen+huonompi+tapa+kuin+määrätyistä+faktoista+vänkääminen.+Naisilla+ei+ole+samanlaista+hinkua+puolustaa+mielipiteitään+kuin+miehillä,+ainakaan+näin+kevyessä+yhteydessä.+Tämän+ajanvieteosion+nimeksi+sopisikin+paremmin+rupattelukerho+kuin+keskustelu.Kyllä+sovulla+on+tietty+funktio+näissä+vapaa-ajan+jaarituksissa,+olkoonkin+että+pidetään+tyhmänä,+jos+ei+hampaat+irvessä+ole+"jotakin+mieltä".+Itse+olen+sen+verran+temperamenttinen,+että+en+niele+tahallisia+loukkauksia+taholta,+jolta+niitä+säännönmukaisesti+lävhtää+näkyville+tuolla+toisessa+ketjussa.+Sovussa+itsensä+ja+muiden+kanssa+oleminen+jää+silloin+toiseksi.+Pannaan+kova+kovaa+vastaan.+Paha+mielihän+siitä+tulee,+kicksien+saamisesta+ei+kannata+puhua+edes+leikillään.Henkilökohtaista+kypsyyttä+täällä+tuskin+kannattaa+toisista+arvailla.+Nämä+pikku+naljailut+kattavat+sentään+vain+jonkun+prosentin+käyttämästämme+ajasta.+Muun+ajan+vietämme+muilta+onnellisesti+piilossa.