Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
LiisaO
profiilit
LiisaO
LiisaO
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
1021
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Valmiiksi+pureskellun+tiedon+jakaminen+(tyrkyttäminen)+ajanvietepalstalla+antaa+jakajasta+pöyhkeän+kuvan.+Koulumestari+siinä+sormi+pystyssä+neuvoo+alempiaan.
Liian+voimakkaat+reaktiosi+minun+pieniin+huomautuksiini+todistavat+vain,+että+et+ole+aivan+varma+tehtäväsi+tärkeydestä.+Pieninkin+huomio+sivulle+herpaannuttaa+yrityksesi...+"jaa+mitä+olinkaan+sanomassa+ja+tekemässä".
Se+jos+minäkin+vaikutan+välillä+tuskaantuneelta,+osoittaa+puolestaan+sen,+että+minulla+ei+ole+ennen+ollut+miespuolisia+vihamiehiä,+joten+olen+tottumaton+navan+alle+meneviin+lyönteihin,+jollaiset+vain+satamissa+oppinsa+saanut+hampuusi+hallitsee.+Näitä+on+mm.+ulkonäköön,+ikään,+varallisuuteen+ja+jopa+täysin+irrelevantti+asuinpaikkaan+puuttuminen.+Haukut+koska+ikäväksesi+et+tiedä+minusta+oikeasti+mitään.
On+tässä+se+hyvä+puoli+että+opin+pelaamaan+vastustajan+asein,+vaikka+en+ole+ennen+miehiä+vastaan+skabannutkaan.+Tuossa+hautajutussa+tunnen+iskeneeni+aiheiden+kultasuoneen.
30.05.2020 07:13
"oma+eukko+on+rotevatekoista+lajia+(ei+lihava)"
Minä+voisin+osallistua+ukonkantoon,+jos+saisin+parikseni+heinäseipään+eli+sen+pisimmän+hujopin.+Siinä+meitä+olisi+hyvä+koomikkopari,+idän+läski+ja+lännen+laiha+huvittamassa+yleisöä+Vesivehmaan+jenkan+tahtiin.
29.05.2020 09:25
"laitanpahan+nyt+kuitenkin+tänne,+kun+joku+fiksu+saattaa+lukea."
Aivan+niin.+Mutta+erikoista+onkin,+että+hänen+ainoa+fiksuna+pitämänsä+eli+Puosu+tietää+niin+paljon+itsekin,+ettei+tarvitse+hänen+suosituksiaan.
Koetin+kommentoida+Ceen+eilisillan+tekstiä,+mutta+'kommentoi'+-käsky+puuttui.
29.05.2020 09:19
Onko+mökeissä+alakerran+naapuria?+Nyt+varmasti+muistelet+jotain+muuta+asumismuotoa+merellisiltä+seikkailuiltasi.+Asunto+yläkerrassa,+bordelli+yläpuolella.+Menneitä+aikoja,+voi+voi.+Sinulle
28.05.2020 18:27
Milloin+olet+päässyt+minua+punnitsemaan?+Laitoin+juuri+viestin+Ceelle,+jota+siedät+juuri+ja+juuri,+että+hän+tuli+tänne+juttelemaan+kanssasi+ja+poistamaan+yksinäisyyttäsi?+Olisit+kiitollinen!
28.05.2020 18:22
Minusta+sinä+Cee+voisit+mennä+juttelemaan+Alin+kanssa+enemmänkin+kuin+vain+esittää+osanottosi+kapteeniystävien+kuoleman+johdosta.+Kun+mieheni+kuoli,+ekaksi+tuli+kukkakimppuja+ja+kortteja,+mutta+sitten+useimmat+häipyivät.+Ei+ole+helppoa+tietää,+mitä+surevalle+osaa+sanoa,+mutta+sinä+kun+olet+tuommoinen+sosiaalinen,+voisit+yrittää+pitää+yhteyttä.
Minä+olen+niin+"tuomittu",+etten+uskalla+lähestyä+Alia+muuten+kuin+piikittelemällä.
28.05.2020 17:26
Ilman+lukijoita+ja+seuraajia+ei+ole+bloggaria.+En+näe+että+kukaan+olisi+kiinnostunut+sinun+suolauksistasi.
28.05.2020 16:50
Omistakoon+joku+merimies+mulle+vaikka+Säkkijärven+polkan,+hän+ei+saa+mua+hautaan+sen+nopeammin.+Tyypin+hävyttömyyttä+ei+mikään+inhimillinen+musiikkikappale+voi+heijastaa.
28.05.2020 15:25
Mihin+se+Narvan+marssi+jäi?+Uhkaus+jäi+yhtä+tyhjäksi+kuin+suruaikasi+lyhyeksi.+Kestikö+se+peräti+puoli+vuorokautta?
28.05.2020 13:24
Olipa+Ravulla+hauska+uni.+Ne+popliinitakit+ovat+niin+peruskaupunkilaisia+etten+sanoisi+perustöölöläisiä+vaatekappaleita,+etten+esim.+edsonille+osaisi+sellaista+kuvitella.+Poplarimies+traktorinpukilla,+hih.+Anteeksi,+anteeksi...
Jossain+arvosteltiin+Farmi-realitya+siitä,+että+siinä+oli+väärät+traktorit.+Minäkin+satuin+katsomaan+juuri+sen+jakson,+missä+tietokilpailussa+kysyttiin+ohjelman+traktorimerkkejä.+Ihmettelin,+missä+kotimainen+Valmet.+Massey+Fergusonin+tiedän,+mutta+Fiat+traktorina+on+minulle+täysin+tuntematon.
28.05.2020 12:00
Minusta+täällä+ei+ole+turhaa+riitaa.+Alin+kieroiluun+puuttuminen+on+minulle+elintärkeätä.+En+voi+olla+kuin+noita+solvauksia+ei+olisikaan.+Riita+jatkuu+niin+kauan+kuin+hän+jokaisessa+kommentissaan+vetää+esille+minun+huonouteni,+jopa+vain+musiikkikappaleen+saatteeksi+veistetyt+letkautukset+tyyliin+"Ei+Vesivehmaan+jenkkaa+kuunteleville".+Jatkuvia+vihjailuja+minun+"maalaisuuteeni".+Pikkujuttuja+mutta+kun+tietää+että+takana+on+todellinen+viha+kaikkea+kohtaan+mitä+hänelle+edustan.
Minusta+teidän+muiden+ei+kannata+ottaa+itseenne+ja+syyttää+riitelijöitä+ketjun+hengen+pilaamisesta.+Epämiellyttävät+kommentit+voi+aina+hypätä+yli.
28.05.2020 09:20
Paikallislehdessä+ilmoitettiin+että+kirjasto+avautuu+koko+laajuudessaan+ensi+maanantaina+1.6.+Vielä+kun+viikonlopun+pärjää+haromalla+lukemista+vanhoista+kirjoistaan.
28.05.2020 08:37
Onhan+se+tietenkin+kauheata,+kun+kaksi+läheistä+ystävää+poistuu+saman+kevään+aikana.+Mutta+onko+kuitenkaan+ihan+täysjärkisen+puhetta,+että+sen+ja+sen+"riiviön"+olisi+pitänyt+kuolla+"esimerkillisen+hyvän"+K3-kapun+sijasta.+Ei+se+niin+mene,+että+kuolema+noudattaisi+jonkun+toivomaa+järjestystä.
28.05.2020 08:28
Eikö+sinunlaisillesi+ole+vihanhallintakursseja?+Aika+erikoista,+että+mies+joka+menettää+parhaan+(ainoan)+kaverinsa,+kostaa+sen+ventovieraalle+naiselle.+Älä+huoli,+kyllä+tässä+jokainen+vuorollaan+astuu+siitä+portista+sisään.
Olet+kyllä+pahasti+solmussa+tunteittesi+kanssa.+Ceenkin,+joka+hyvää+hyvyyttään+esitti+sinulle+osanoton+surusi+johdosta,+kiedot+vakiovalheisiisi,+kuinka+Elämä-ketjun+ovat+pilanneet+-+minun+lisäkseni+-+Weepeli,+Edson+ja+jopa+Dr.+Who,+jonka+en+ole+ikinä+huomannut+loukkaavan+sinua+sanallakaan.+Saatoit+Ceen+todella+kettumaiseen+välikäteen.
Mitä+tulee+tuohon+minulle+tarjoamaasi+haudanhäpäisijän+rooliin,+mistä+minä+olisin+tiennyt+sinun+kehumistasi+naisista,+ovatko+eläviä+vai+jo+mennyttä+kalua.+Ilmeisesti+kuitenkin+sen+verran+jäähtyneitä,+ettet+sinä+heitä+kiinnosta+puupennin+vertaa.
Soittele+vaan+sitä+Narvan+marssia,+itsesi+siinä+nolaat+kun+entisten+hempukkamaisten+lattarien+ja+polyneesialaistanssien+seassa+esität+aidosti+kaunista+musiikkia+-+kerta+toisensa+perästä.+Sillä+minä+en+aio+jättää+solvauksiasi+ilman+vastinetta,+se+on+varma+se!
28.05.2020 06:49
Voi+sinuakin,+Cee!+Hyväntahtoinen+osanottosi+laukaisi+saajassa+aika+kammottavan+raivoreaktion+täysin+ulkopuolisia+kohtaan.
28.05.2020 01:50
"lipsahti+kykin+öljyiseksi"
??????
28.05.2020 01:41
Viitaten+erään+toisen+ketjun+käsittämättömiin+parjauksiin+toivon+todella+että+et+ikinä,+ikinä+paljasta+täällä+omaiseni+nimeä,+vaikka+sen+tiedätkin.+Pelkään,+että+yhteinen+vihollisemme+hyökkää+hänenkin+kimppuunsa+tuskissaan.+Kaverin+kuolema+on+poistanut+näköjään+viimeisetkin+estot+ihmisten+loukkaamisessa.
28.05.2020 01:36
Kenelle+mahdat+olla+mustasukkainen+ja+kenestä?+Et+tunnu+surevan+edesmennyttä+"ystävääsi"+edes+sen+verran,+että+malttaisit+pitää+vihasi+kurissa+kun+kaveri+on+tuskin+jäähtynyt.+Olet+täysin+epäinhimillinen+kuvatus+harhaluuloinesi.
28.05.2020 01:25
Mökillämme+kuohuu+Avara+luonto+-näytelmä+riemuineen+ja+tragedioineen.
Käpytikka,+se+nätti+kirjavanuttu+on+siirtynyt+takomaan+pikkulinnun+pönttöön+reikää+saaliin+toivossa.+Lammella+harmaalokit+kirkuvat+hädissään,+kun+haukka+syöksähtelee+niiden+pesien+kimppuun.+Jalkojen+juuressa+mönkii+ihastuttavan+ruma+ja+sympaattinen+konnapari,+toinen+toisen+selässä+matkustaen.+Joka+puolella+luonto+näyttää+heräämisen+merkkejään.+Ylempänä+tyttären+talolla+rastas+on+ominut+huusin+portaat+sopivaksi+pesän+paikaksi.+Tuhoon+tuomittu+hanke.+Käärmeetkin+ovat+heränneet,+niitä+löytyi+pihalta+kaksi+kappalein+-+kuolleina.+Joku+koirista+on+näköjään+oppinut+kyyn+tappajaksi.+
Paikallinen+Ely-keskus+tulee+kesällä+katsomaan+suotamme,+joka+kuuluu+niihin+20%+harvinaisuuksiin+joita+ei+ole+koskaan+ojitettu.+Tytär+soitti+jollekin+asiantuntijalle,+joka+kertoi+että+Etelä-Suomessa+moinen+aarre+menisi+"heittämällä"+suojeluun.+Siinä+suojelussa+on+kuitenkin+kaksi+puolta.+Emme+halua+kansainvaellusta+maillemme,+mikäli+suo+näkyisi+kartoissa+suojelukohteena.
25.05.2020 11:22
Who:+"On+siinä+lehdellä+(paperilla)+hintaa.
Jos+hesariani+tarkoitat,+kalliiksi+varmaan+tulee+teidän+huushollin+kaksi+autoakin.+Eikö+Turun+seudulla+kulje+julkista+liikennettä?
Hesari+on+minun+ainoa+ylellisyyteni.
24.05.2020 14:59
26 / 52