Vapaa kuvaus

Aloituksia

3

Kommenttia

1021

1. En+sanonut+hutsuksi,+tulkitsit+sanan+väärin.+Kevytkenkäisen+vaikutelman+sain+tämän+ikäneitosen+keikistelevistä+tyrkkykuvista,+mutta+ennen+kaikkea+siitä,+että+hän+ilman++mitään+selitystä+katkaisi+ketjunsa,+jossa+olin+koettanut+lähestyä+häntä.+Tottakai+vika+oli+minun,+eihän+mulla+ole+palleja+haarojen+välissä.+Elämän+kokemuksellani+pystyn+kyllä+erottamaan+kanssasisarteni+laadun.Mistä+kuvista+puhut+Linnan+yhteydessä.+Tuntuu+kuin+luulisit+että+Pohjantähti-romaaneissa+on+kuvitusta.+Sinun+käsityksiäsi+opettajista+värittää+yksipuolinen+punaisuus,+siinä+kuvasi+värit.+a-mummun+ja+minun+vakuuttelut,+että+meillä+on+ollut+hyviä+opettajia,+menevät+harakoille.+Mikä+ihmistuntija+luulet+olevasi,+kun+leimaat+kokonaisia+ammattikuntia+epäpäteviksi+roistolaumoiksi+vain+koska+et+viihtynyt+koulussa+ja+intistäkin,+jos+sen+edes+kävit,+sinulla+on+pelkkiä+huonoja+kokemuksia.++Kysy+toki+ystävältäsi+Ceeltä,+onko+hänenkin+miehensä+kovaääninen+päällepäsmäri+ja+raakalainen.+Ymmärtääkseni+tämä+U+on+(ollut)+puolustusvoimien+palveluksessa,+ja+Cee+itsekin+ihailtavan+isänmaallinen.