Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
LiisaO
profiilit
LiisaO
LiisaO
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
1021
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niinpä.+Viimeksi+olen+satuillut+käyneeni+kotiseutumuseossa.+Aika+hohdokas+vale,+vai?
13.08.2019 18:29
Älkää+"mummot"+vaan+uskoko+mitään+mitä+kirjoitan.++Kaikki+on+kuitenkin+sepitettä+tuomarimme+Alin+mielestä.
Voi+vain+kysyä,+saanko+jotain+gloriaa+pääni+päälle,+jos+fantasioin+käynnistä+kotiseutumuseossa;)))
13.08.2019 18:26
Vaikka+profiilisi+onkin+keksitty,+voisit+silti+kirjoittaa+vähän+hauskempia+juttuja+sen+sijaan+että+koko+ajan+sönkötät+totuudesta+ja+valheesta.+Huooh...
13.08.2019 17:07
"pakosta+joutuvat+lukemaan+tietoa+asioista"
Sinun+kvasitieteellisillä+jorinoillasi+ei+ole+muuta+merkitystä+kuin+tehostaa+sinun+valtavaa+egoasi.
+Merimiehellä+luulisi+olevan+muutakin+kerrottavaa.+Missä+ovat+viihdyttävät+tarinat+maailman+meriltä?
"Kiitoksen+kipeät+mummelit".+Missä?
13.08.2019 11:55
PS+Tämä+on+kyllä+huvittava+leikki.+Kun+yksi+uhmaa+puolella+sanallakaan+AB:n+kuningasasemaa,+saa+vastaukseksi+huikean+saarnan,+jossa+vilisevät+putinit,+trumpit+ja+auervaarat,+oma+kaukainen+sukulainen+ja++kaikkialla+kummitusmaisesti+lentelevä+salaperäinen+stalker.
Cee-parkakin+saa+sylkykuuron+niskaansa,+vaikka+halusi+sanoa+jotain+vain+paistinpannuista.
13.08.2019 07:59
"No+minä+lähden+edelleenkin+siitä,+että+lähes+kaikilla+on+aina+mahdollisuus+ajatella+laveammin+ja+objektiivisemmin..."
Eräältä+se+kuitenkin+tuntuu+puuttuvan.+Varmaan+vaikeaa+olla+oman+ihmisvihansa+vanki.
13.08.2019 07:16
Hyvää+viikonloppua,+minä+lähden+mökille.+Kantarelleja+on+nähty,+ehkä+joku+tattikin+osuu+silmiin.+Mustikoita+ihan+pihapiiristä+ainakin+sen+verran+kuin+pariin+viiliin+tarvitaan.
Hyttysistä+ei+liene+pelkoa+suuremmassa+määrin.
10.08.2019 06:43
On+täällä+niittymaisemiakin+muun+muassa+lähellä+sitä+kylää,+jonka+takamailla+tytär+asuu.++Hänenkin+pihansa+on+nyt+yhtä+kukkamerta.+Jossakin+olen+nähnyt+melkein+alppiniittyjen+näköisiä+loivasti+kumpuilevia+maisemia.+Se+kuvaamani+itäinen+tie+kulkee+asumattomien+metsien+halki+eikä+sinne+turistit+juuri+löydä.+Eikä+löytäisi+pois...Joskus+nuorena+vietimme+kesiä+Juvalla,+Savossa.+Sielläkin+oli+melko+kiemuraiset+tiet,+joiden+huipulla+tunsi+olevansa+vuoristoradassa.+Oikein+vatsanpohjasta+vihlaisi,+kun+huipulta+syöksyttiin+alamäkeen.+Tytär+keksi+niille+lapsena+hauskan+nimen:+kanankirkumistiet.
Tavallaan+pidän+myös+Pohjanmaan+ja+Lounais-Suomen+tasamaista.+On+oma+viehätyksensä+siinä,+että+näkee+kauas.
08.08.2019 18:16
Keskipäivää!
Teimme+tyttären+autolla+huikean+maisemalenkin+tuonne+Suomen+itäisimpiin+kyliin+ja+korpiin.+Olen+täällä+ennenkin+vaaroja+nähnyt,+mutta+matalia+kumpareita+ne+ovat+olleet+noiden+taivasta+kurottavien+kallioiden+rinnalla,+ei+ihme+että+vuoristoradaksi+täkäläiset+tuota+kapeaa+hiekkatietä+kutsuvatkin.++Koko+70+km+matkan+aikana+näimme+vain+pari+muuta+autoa.+Toinen+oli+pysähtynyt++partisaanien+uhrien+muistomerkin+äärelle.+Täällähän+käytiin+sotavuosina+verisiä+taisteluja+siviilejä+vastaan.+Kun+katsoi+ympärilleen,+tajusi+kuinka+hirvittävät+oltavat+noissa+rotkoissa+ja+ryteiköissä+oli+sekä+vainotuilla+että+vainoojilla+ollut.+Ymmärsi+senkin,+miksi+siellä+humisi+korkeampia+honkia+kuin+muualla+P-Karjalassa.+Mikäpä+moto+pystyisi+liikkumaan+rotkojen+liki+pystysuoria+seinämiä+pitkin.
Tultuamme+alavammille+maille+ohitimme+tuntemattomia+järviä+hiekkarantoineen.+Tabletista+saimme+paikallistettua+suurimmat+niistä.+Tuhansia+järviä+ja+lampia+on+vielä+näkemättä,+joten+retkikohteita+riittää+yksin+oman+kunnan+alueella+moneksi+kesäksi.+Talvella+niille+serpentiiniteille+ei+olekaan+asiaa.
08.08.2019 12:45
Ihan+vaan+pieni+kuittaus,+että+elossa+ollaan.+Sää+on+tasaisen+harmaa+ja+viileä.+Loppuviikosta+on+pari+ohjelman+tapaista:+lähdemme+katsastamaan+pienen+eläintarhan+ja+tukkilaiskisat.+Jälkimmäisen+paikkana+on+Seurasaaren+jälkeen+Suomen+toiseksi+suurin+ulkomuseo+Pielisen+kainalossa+Lieksanjoen+varrella.
Juuri+kuulin+uutisista,+että+kirjailija,+kriitikko+Matti+Mäkelä+on+kuollut+Joensuussa.+Tiesin+hänen+sairastavan+syöpää.+Mies+väitteli+tohtoriksi+kypsällä+iällä,+kävi+myös+täkäläisessä+kirjastossa+puhumassa+vätiöskirjansa+tiimoilta.+Yksi+hänen+hauskimmista+kirjoistaan+on+Sääkirja,+mutta+kohutuimpia+Kaksi+vaimoani.+Pitkään+Kotkan+Pekkas-akatemian+vetäjänä+toiminut+Mäkelä+kirjoitti+Toivo+Pekkasesta+yhden+hienoimmista+kirjailijaelämäkerroistamme.+Tehtaan+varjossa+on+aina+ollut+mielikirjojeni+joukossa.
Vielä+muistuttaisin+Rapua+yhteisestä+lempisarjastamme,+joka+jatkuu+uusin+jatkoin+tänään+klo+19.
06.08.2019 18:19
Tässä+vähän+aineksia+AB:n+yöpuolen+saarnoihin.
Minusta+meidän+naisten+itsetunnossa+ei+ole+mitään+vikaa.+Olemme+perheenäitejä,+jotka+olemme+kasvattaneet+lapsemme+kunnon+ihmisiksi.+Toinen+hyvän+itsetunnon+aines+on+kullakin+ollut+ansiotyö.+Entäs+teillä?
+Mistä+hyvä+itsetuntonne+rakentuu?+Älä+vaan+sano+että+yrityksistänne+ratkoa+suuria+ongelmia+ihmiskunnan+hyväksi.+Niitä+ratkojia+on+miehissä+aina+ollut+ja+pieleen+on+tavallisimmin+mennyt.Entäs+pelit+ja+vehkeet,+joista+puhutte+paljon,+kyllä+kai+ne+itsetuntoa+pönkittävät+jos+ovat+uusinta+mallia.
No+sitten+tämä+valheellinen+ammeessa+lilluminen.+Jos+on+vanha+ja+jo+kremppojakin,+kyllä+se+on+enemmän+huonoilla+jaloila+koikkelehtimista+kuin+millään+laakereilla+lekottelua.+Jos+lillumisella+tarkoitat+realiteettien,+esim.+ilmastomuutoksen+kieltämistä,+kyllä+mekin+osaamme+lehtemme+lukea+ja+uutisemme+kuunnella+ja+omia+jalanjälkiämme+laskeskella.+Emme+vain+täällä+höpötä+mistään+vain+siksi,+että+vaikuttaisimme+valveutuneilta+ja+ajan+hermolla+olevilta.+Meidän+ketjumme+ei+ole+itsetehostajia+varten.
+Tokihan+eläkeläisyys+on+tavallaan+helppoa+lillumista+jos+vertaa+entiseen+elämään+työssä+käyvänä+perheenäitinä.+
Valehtelua+en+millään+saa+sopimaan+meidän+tavallisten+akkojen+some-kirjoitteluun.+MIksi+valehtelisimme+vieraille+ihmisille,+mitä+hyötyä+siitä+saisimme?+Eihän+kaikkea+tarvitse+avosuisesti+hölöttää,+mutta+joidenkin+yksityisasioiden+kätkeminen+ei+ole+valehtelemista.
AB:n+tuomitseva+tyyli+herättää+joskus+epäilyn,+että+oletko+jonkin+sortin+lahkolainen.+Puheessasi+valheesta+ja+totuudesta+on+jotain+tavalliselle+arki-ihmiselle+vierasta+ja+jyrkkää.+Ihminen+elää+niin+kuin+elää+ja+niin+kuin+pystyy,+täällä+ei+vapaa-ajan+kirjoittelussa+tuomareita+tarvita+määrittelemään,+onko+elämämme+oikeaa+vai+väärää.+Ainakin+meillä+elämäläisillä+se+on+elämisen+arvoista.
05.08.2019 00:31
Onhan+se+sen+lukenut,+lossaa+vaan+ettei+kiinnosta.+Vaikka+pirusti+kiinnostaakin.+Mitä+vetoa+että+yöllä+se+kirjoittaa+metrin+mittaisen+vastineen.+Osoitettu+mulle,+sen+verran+se+pelkää+a-mummua.
Mua+taas+on+naurattanut+aina,+että+AB+paasaa+totuudesta,+vaikka+itse+on+suurin+vääristelijä+ja+valehtelija+maan+päällä.
04.08.2019 20:42
Ainoa+missä+te+olette+meitä+hivenen+edellä+on+ilkeys.+Siihen+kai+oppii+sellaisten+vastoinkäymisten+kautta,+joilta+me+naiset+viisaudessamme+olemme+säästyneet.
04.08.2019 20:09
Hyvin+kirjoitettu,+a-mummu.+Huvittaa,+ettei+nyt+edes+se+ainoa+"asiallinen"+mummo,+jota+AB+vielä+toissapäivänä+ylisti,+kelpaa+tälle+"herraeliitille".+Yksi+ainoa+lievästi+nuhteleva+kommentti+suisti+Ceenkin+mitään+tajuamattoman+naispaarian+luokkaan.
Millä+lihaksilla+nuo+älyltään+hyvin+keskinkertaiset+äijät+asettuvat+meidän+naisten+yläpuolelle?++Lapsellista+öykkäröintiä.+
Ottakoot+edes+oppia+noista+urheilusankareistaan+ja+lähtekööt+vaikka+lenkille+tuulettamaan+aivojaan.
04.08.2019 19:17
Minähän+olen+tunnetusti++taitava+manipuloimaan.+Eikös+manipulointi+teidän+"poikien"+sanakirjassa+tarkoita+juuri+nuolemista.
04.08.2019 11:59
Kukahan+se+tänne+ilmiantoi+Ali+Baban+oikean+nimen?+Tottakai+meistä+jokainen+Facebookissa+oleva+on+käynyt+uteliaisuudessaan+katsomassa+sivuasi,+varsinkin+kun+olet+itse+toheloinut+sen+käytön,+niin+että+kuka+hyvänsä+sinne+pääsee.+Kyse+ei+siis+ole+niinkään+toisten+ilkeydestä+kuin+omasta+tyhmyydestäsi.+Miksi+et+ole+muuten+hankkiutunut+edsonin+FB-kaveriksi,+voisitte+käydä+yksityiskeskusteluja+siellä.+Vaikka+luulen+kyllä,+että+mummojen+haukkumiset+pidät+mieluummin+täällä+näkyvillä,+mummojen+"opiksi+ja+ojennukseksi",+hah.
04.08.2019 06:19
Ei+minua+kiinnosta+kehitellä+mitään+vanhojen+äijien+tapaamisesta.+Voin+kuvitella+miten+haukotuttavaa+jorinaa+siellä+käydään.
02.08.2019 16:19
Haittaako+se+nyt+sinua,+jos+annan+muutaman+rivin+palautteen+täällä+jossa+syytöskin+on+julkaistu?
Cee+otti+turhaan+itseensä+mainintani+kiltistä+höppänästä+mummosta.+Se+ei+tarkoittanut+häntä.+Se+viittasi+siihen,+että+Ali+Baba+on+monta+kertaa+pilkannut+minun+ikäänikin,+joka+on+korkeampi+kuin+teillä+muilla+ja+haukkunut+iän+takia+dementikoksi.+Hän+ei+pelkästään+halua+minun+hillitsevän+kieltäni+vaan+työntää+minut+pois+koko+ketjulta.+Hänelle+on+alentavaa+väitellä+näin+iäkkään+naisen+kanssa.+Siksi+hänen+on+pakko+yrittää+nujertaa+minut.
02.08.2019 16:14
Voi+tsiisus+mikä+jeesustelija+oletkaan.+Nimittelet+feministiksi+naista+sillä+perusteella,+että+hän+ei+lankea+jalkojesi+juureen+ja+suutele+viittasi+lievettä+kiitokseksi,+kun+sanoit+hänen+heiluttelevan+hiilihankoja.+Miltä+pimeimmältä+keskiajalta+olet+lähtenyt?
Jos+täällä+joku+vetelee+naruja,+se+olet+sinä.+Muutamat+meistä+eivät+alistu+sätkynukeksi,+joten+turha+veisata+aina+samoja+tuhon+virsiä.
02.08.2019 09:29
Älä+sinä+yksin+huido+sitä+rauhallista,+perusrehellistä+ja+perushyvää+apteekkiin+menijää.+Kusu+minut+apuun;)))
Tuli+pistäydyttyä+naapurissa+lukemassa+eiliset+iltasaarnat.+Ovat+todella+erikoisia+nuo+ihmiset+jotka+kehuvat+itseään+ja+lähimpiä+kavereitaan+vaikkapa+juuri+perushyviksi+ihmisiksi.+Heti+tulee+mieleen,+mikä+koira+tuohon+on+haudattuna.+Ei+normaalin+ihmisen+tarvitse+vakuutella+hyviä+ominaisuuksiaan,+muut+kyllä+näkevät+ne+heidän+käytöksestään.+Tai+puheestaan.+Tai+jopa+anonyymeista+kirjoituksistaan.+Eniten+hyveistään+melskaava+on+usein+se+suurin+P***a.
Hyvää+viikonloppua+kaikille
02.08.2019 06:46
50 / 52