Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

214

3478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Jos minulla olisi aikaa ja rahaa, niin mielellään pesettäisin ja hoidattaisin hiukseni kampaajalla. 💇🏼‍♀️🪮

      • Anonyymi00148

        No mutta sinun pitää hankkia joku sokeri pappa niin kyllä se sitten hoituu.


    • Anonyymi00002

      Hyvä, että kampaajille riittää töitä.

      • Anonyymi00117

        Lisäkkeet ei pysy kunnossa jos itse läträä.


      • Anonyymi00137

        Jos ei olis pessyt alapäätään kolmeen vuoteen. niin sitten olis oikein mahtavan seksikkäät aromit.
        Voisin viettää kaikki päivät naama kiinni Sofian pepussa.


      • Anonyymi00143

        Karmeampaa katastrofia.. ilmainen saamaton tyhjäntoimittaja kuten martviinakin ja essi.


      • Anonyymi00160
        Anonyymi00143 kirjoitti:

        Karmeampaa katastrofia.. ilmainen saamaton tyhjäntoimittaja kuten martviinakin ja essi.

        Niinpä juuri..


    • Anonyymi00004

      Jos kampaaja pesee hiukset, kukas hänet sitten muuten kylvettää?

      • Anonyymi00007

        Aina voi mennä johonkin kylpylään tai vastaavaan korkeatasoiseen paikkaan, jossa saa kylvetyksen, jalkojen/käsienhoidon ja kasvohoidon jne... Se tosin vaatii myös rahaa ja aikaa.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Aina voi mennä johonkin kylpylään tai vastaavaan korkeatasoiseen paikkaan, jossa saa kylvetyksen, jalkojen/käsienhoidon ja kasvohoidon jne... Se tosin vaatii myös rahaa ja aikaa.

        Tuon saman saa Virossa puolet halvemmalla🤣


      • Anonyymi00016

        dubain gay pojat


      • Anonyymi00031

        Käykö tämä huora koskaan suihkussa? Ilmankos ukkokin aina poissa.. kallis raato..sohva.


      • Anonyymi00058

        Kuka pesee karva konttorin ja perseen , voi olla automaatti WC joka pesee molemmat.


      • Anonyymi00059
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Käykö tämä huora koskaan suihkussa? Ilmankos ukkokin aina poissa.. kallis raato..sohva.

        Taitaa olla kallis elätti lokki. Ex elättäjiltä loppui rahat ja tuli isot velat.


      • Anonyymi00134

        Uittaminen olisi kyllä aiheellista akalle, niin palaisi ehkä ruotuun.


      • Anonyymi00194
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Aina voi mennä johonkin kylpylään tai vastaavaan korkeatasoiseen paikkaan, jossa saa kylvetyksen, jalkojen/käsienhoidon ja kasvohoidon jne... Se tosin vaatii myös rahaa ja aikaa.

        En haluais että joku olis aina kiinni iholla,kyllä mielelläni pesen itse itseni.Ja aika säälittävä tää bimpo akka,olikohan lähtösin jostain Kontulan lähiöstä. Perseen myynnillä pääsee pitkälle,mutta nopeesti tulee alas kun ukko tulee järkiinsä.


      • Anonyymi00229
        Anonyymi00134 kirjoitti:

        Uittaminen olisi kyllä aiheellista akalle, niin palaisi ehkä ruotuun.

        Tuon huoran vois tiputtaa sieltä Dubain pilvenpiirtäjän ikkunasta.


    • Anonyymi00005
    • Anonyymi00006

      Kaikilla joilla on tekotukka, tekokynnet, tekoripset, joutuu huollattamaan ne ammattilaisella n 2-3 viikon välein. Miksei niistä uutisoida ettei ole vuosiin hoitanut itse?

      • Anonyymi00008

        Koska niille ei Aller (Seiska) ole järjestänyt tv-sarjaa jossa voi kertoa asian, kuten Belorfille on järjestetty.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Koska niille ei Aller (Seiska) ole järjestänyt tv-sarjaa jossa voi kertoa asian, kuten Belorfille on järjestetty.

        Tuo oli Belorfille rehentelyn aihe että maksaa 300 euroa kerta ja että käyttää siihen elättäjänsä luottokorttia. Muut kyllä omassa instassa stoorissa joskus näyttävät kun käyvät kampaajalla ja kynsihuollossa mutta heillä ei ole omaa tv-ohjelmaa missä sellaista voivat esitellä.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Koska niille ei Aller (Seiska) ole järjestänyt tv-sarjaa jossa voi kertoa asian, kuten Belorfille on järjestetty.

        Koko sarja perustuu siihen että Sofia esittää eri asioita mihin käyttää rillimiljonäärin luottokorttia.


      • Anonyymi00119

        Tekohuuliin pistettävä täytettä etteivät lerpahda, kova homma hoidattaa kaikkia tekohärpäkkeitä. Vois ostaa uudet tekotissit, toinen roikkuu kaulasta, toinen vajoaa napaan asti. Tekokynsiä pitää terottaa joka viikko.


    • Anonyymi00012

      Kykä on Sofia? Sama, kuin se joka ajelee matkailuautollaan ja kirjoittelee, että on kivaa.

      • Anonyymi00102

        Sofia on tämä nainen joka sai ihan omanohjelman, siinä kehuskelee miten mukavaa elämä on Dupaissa. Mies maksaa kaiken, itse ei ole saanut mitään aikaa, mitähän kehuskelua tuossakin on?!


      • Anonyymi00138
        Anonyymi00102 kirjoitti:

        Sofia on tämä nainen joka sai ihan omanohjelman, siinä kehuskelee miten mukavaa elämä on Dupaissa. Mies maksaa kaiken, itse ei ole saanut mitään aikaa, mitähän kehuskelua tuossakin on?!

        Sopisi hyvin näköjään suomen pääministeriksi tai Presidentiksi niin kai idioottikin ymmärtäisi millaisia poliitikot ovat kun nyt vielä kehuvat Marinin Sannaa.


      • Anonyymi00150
        Anonyymi00102 kirjoitti:

        Sofia on tämä nainen joka sai ihan omanohjelman, siinä kehuskelee miten mukavaa elämä on Dupaissa. Mies maksaa kaiken, itse ei ole saanut mitään aikaa, mitähän kehuskelua tuossakin on?!

        On karmeita kertomuksia mihin naiset joutuu alistumaan tuolla ,niitä en toivo kenenkään kohdalle.


      • Anonyymi00231
        Anonyymi00102 kirjoitti:

        Sofia on tämä nainen joka sai ihan omanohjelman, siinä kehuskelee miten mukavaa elämä on Dupaissa. Mies maksaa kaiken, itse ei ole saanut mitään aikaa, mitähän kehuskelua tuossakin on?!

        Kohta tulee kirja. Olisko kansikuvassa loppuun kaluttu sohvia vittu ja takakannessa lesboilukuva marttiinan kanssa.


    • Anonyymi00013

      Kun istuu pankin päällä ja tiliotteessa lukee vaan pano.
      Mikäs siinä on ollessa.

      • Anonyymi00017

        tuota muijaa kukaan ole päässyt panemaan antaa vaan ymmärtää


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        tuota muijaa kukaan ole päässyt panemaan antaa vaan ymmärtää

        Mutta tiliotteet näyttävät yhtä panoa ja ei ottoa 😎.


      • Anonyymi00024

        Entäs sitten nuo pankin juoksevat kulut,kukapa ne hoitanee?


      • Anonyymi00139
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        tuota muijaa kukaan ole päässyt panemaan antaa vaan ymmärtää

        Kuka hölmö haluaisi?


      • Anonyymi00232
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        tuota muijaa kukaan ole päässyt panemaan antaa vaan ymmärtää

        Takuulla on. Miehelle laitetaan säkki päähän ettei ei näe minkälaisen paskahuoran vittua kyntää ettei mulkku lerpahda. Sohvilla kassakone punkan vieressä. Bling bling!


    • Anonyymi00014

      Ja silti pitää kiroilla?

    • Anonyymi00018
    • Anonyymi00019

      Joutuuko hän itse kävelemään, vai hommaako kantajat

      • Anonyymi00020

        Voi hitsi mikä muidu. Mites eikö edes ole käynyt saunassa 3-vuoteen ?


      • Anonyymi00025

        Vähän kun kutsunappulaa painaa, niin kantotuoli odottaa sängyn vieressä ja ja riksa ulko-ovella josta sitten luxus Limousenilla jatketaan matkaa kohti päämäärää.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Voi hitsi mikä muidu. Mites eikö edes ole käynyt saunassa 3-vuoteen ?

        Poreammehoito ja uima-allas hoitaja tekee nekin kuulema hänen puolestaan.


      • Anonyymi00030

        😅🤣😂


      • Anonyymi00060

        Kuka pesee hampaat, naaman ja kädet. Eihän avuton elätti lokki osaa pestä niitä itse. Osaako syödä itse onko syöttättäjä palkattu.


      • Anonyymi00061

        Saattaa olla kultainen kanto tuoli jota neljä orjaa kantaa.


      • Anonyymi00101
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        😅🤣😂

        Kuinka se kehtaa kaikki tietää kuka hän on ja miten hän elää ja millä elää .Ei kunnioitus tule normaalilta kansalaisilta ja tämä valehtelee ja kuvittelee jotenkin säälittävä ihmisraunio.


    • Anonyymi00022

      Tienasko ne huumeilla ja katiskoilla näin paljon?? :D

      • Anonyymi00023

        Ketä tarkoitit? Ei ole nyt Niko Ranta - Ahosta ja Sofiasta kysymys ?


      • Anonyymi00027

        Ihan vain ilkosillaan.


      • Anonyymi00107
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Ketä tarkoitit? Ei ole nyt Niko Ranta - Ahosta ja Sofiasta kysymys ?

        Pieni ironinen vitsi.Kyllähän niilläkin kuitenkin joku tienasi jotain :D.


    • Anonyymi00028

      Kuka tämä Sofia oikein on? Onko jotenkin merkittävä? Onko saanut jotain tärkeää aikaan elämässään?

      • Anonyymi00032

        Ehkä tärkein asia mistä keskustelupalstoillakin tykätään ja tietyt mediatkin tykkäävät on se että on kova rikkomaan perheitä ja tietenkin eräs tapaus ylitse muiden on näiden edellämainittujen mieleen. Sen kunniaksi saa omia tv-sarjoja ja tietenkin huumeista saanut tuomion ja sekin tuo hänelle edellämainittujen taholta lisäarvoa.


      • Anonyymi00234

        On saanut. Ihka elävä tosi-tv vitunkantoteline.


    • Anonyymi00029

      En ole katsonut yhtäkään ohjelmaa ko. henkilöstä, enkä tule edes katsomaan mutta "lööpit" kertovat paljon ja ihmisen ulkomuoto missä ei mikään ole luonnollista.

      • Anonyymi00033

        Koska Sofia nyt kaikenlaista kertoo omassa sarjassa esim. ex-miehistään niin voisiko jo viimein paljastaa että hänelle on laitettu takapuoleen täytettä ja sen takia tehty rasvaimua muualta vartalosta. Sonja Aiellokin, joka on hyvin samantyylinen henkilö, kertoi asian rehellisesti ja siitä palkinnoksi pääsi radiojuontajaksi. Hänestä tulee nyt suuri kilpailija Niko Saariselle sekä vuoden radiojuontaja -kisassa että tietenkin tubeconin podcast -kisassa. Onhan hän kertonut podcastissa kaikki mahdolliset sekoilut aivan lapsesta lähtien, ja se tuo aina sitä lisäarvoa. On myös vihjaillut "lukuisille muille vaikuttajille" tehdyistä toimenpiteistä, joita salaavat, ja heti hänestä tuli tietynlaisen median suosikki.


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Koska Sofia nyt kaikenlaista kertoo omassa sarjassa esim. ex-miehistään niin voisiko jo viimein paljastaa että hänelle on laitettu takapuoleen täytettä ja sen takia tehty rasvaimua muualta vartalosta. Sonja Aiellokin, joka on hyvin samantyylinen henkilö, kertoi asian rehellisesti ja siitä palkinnoksi pääsi radiojuontajaksi. Hänestä tulee nyt suuri kilpailija Niko Saariselle sekä vuoden radiojuontaja -kisassa että tietenkin tubeconin podcast -kisassa. Onhan hän kertonut podcastissa kaikki mahdolliset sekoilut aivan lapsesta lähtien, ja se tuo aina sitä lisäarvoa. On myös vihjaillut "lukuisille muille vaikuttajille" tehdyistä toimenpiteistä, joita salaavat, ja heti hänestä tuli tietynlaisen median suosikki.

        Sonja Aiellon valmenukset eivät menneet enää kaupaksi ja joutui muuttaa ammattia radiojuontajaksi. Miten pärjää radiossa ja se jää nähtäväksi.


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Koska Sofia nyt kaikenlaista kertoo omassa sarjassa esim. ex-miehistään niin voisiko jo viimein paljastaa että hänelle on laitettu takapuoleen täytettä ja sen takia tehty rasvaimua muualta vartalosta. Sonja Aiellokin, joka on hyvin samantyylinen henkilö, kertoi asian rehellisesti ja siitä palkinnoksi pääsi radiojuontajaksi. Hänestä tulee nyt suuri kilpailija Niko Saariselle sekä vuoden radiojuontaja -kisassa että tietenkin tubeconin podcast -kisassa. Onhan hän kertonut podcastissa kaikki mahdolliset sekoilut aivan lapsesta lähtien, ja se tuo aina sitä lisäarvoa. On myös vihjaillut "lukuisille muille vaikuttajille" tehdyistä toimenpiteistä, joita salaavat, ja heti hänestä tuli tietynlaisen median suosikki.

        Tuo mies josta tulee myös Jonen kaveri radioon mainostaa avoimia suhteita ja Sonjahan on saanut väkivaltatuomion kun avomiehen silmäkulmaan osui "vahingossa" kännykkä ja sitten on juuri hankkinut BBL:n. Toivottavasti pystyy jo istumaan kun juontotyö radiossa alkaa ettei tarvi istua renkaan päällä.


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Tuo mies josta tulee myös Jonen kaveri radioon mainostaa avoimia suhteita ja Sonjahan on saanut väkivaltatuomion kun avomiehen silmäkulmaan osui "vahingossa" kännykkä ja sitten on juuri hankkinut BBL:n. Toivottavasti pystyy jo istumaan kun juontotyö radiossa alkaa ettei tarvi istua renkaan päällä.

        Jone taas vastaavasti mainostaa että kannattaa erota kirkosta.


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Koska Sofia nyt kaikenlaista kertoo omassa sarjassa esim. ex-miehistään niin voisiko jo viimein paljastaa että hänelle on laitettu takapuoleen täytettä ja sen takia tehty rasvaimua muualta vartalosta. Sonja Aiellokin, joka on hyvin samantyylinen henkilö, kertoi asian rehellisesti ja siitä palkinnoksi pääsi radiojuontajaksi. Hänestä tulee nyt suuri kilpailija Niko Saariselle sekä vuoden radiojuontaja -kisassa että tietenkin tubeconin podcast -kisassa. Onhan hän kertonut podcastissa kaikki mahdolliset sekoilut aivan lapsesta lähtien, ja se tuo aina sitä lisäarvoa. On myös vihjaillut "lukuisille muille vaikuttajille" tehdyistä toimenpiteistä, joita salaavat, ja heti hänestä tuli tietynlaisen median suosikki.

        Sofian ex-miehistä puheenollen: "Sofia murtuu nähdessään Ranta-ahon kanssa jakamansa kodin: Meidän elämä oli seesteistä ja hyvää".

        Tuo siis Sofian salaisuudet -sarjasta jossa tomppeli liikemies kuskasi Sofian itkemään Ranta-ahon huvilan nurkille ja kaipaamaan entistä elämäänsä siellä.


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Sofian ex-miehistä puheenollen: "Sofia murtuu nähdessään Ranta-ahon kanssa jakamansa kodin: Meidän elämä oli seesteistä ja hyvää".

        Tuo siis Sofian salaisuudet -sarjasta jossa tomppeli liikemies kuskasi Sofian itkemään Ranta-ahon huvilan nurkille ja kaipaamaan entistä elämäänsä siellä.

        Nyt se haukkuu isäänsä, et ei ollut hyvä isä ja on huonot suhteet häneen.. Kyllä kelpasi isä, kun Sofian salaisuudet ohjelmaan veti sen mukaan. No rahan takia tietenkin, että sai isänsä tv-ohjelmaan.


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        Nyt se haukkuu isäänsä, et ei ollut hyvä isä ja on huonot suhteet häneen.. Kyllä kelpasi isä, kun Sofian salaisuudet ohjelmaan veti sen mukaan. No rahan takia tietenkin, että sai isänsä tv-ohjelmaan.

        Voi eikä! Nyt sitten möläyttää, että miehen lapset ovat hänelle kaikki rakkaita! Ei ole edes nähnyt, kuin ainoastaan tään Emma tyttären. Ja sekin on ainoastaan sen takia, että sai tv-ohjelmaansa sisältöä.


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Sofian ex-miehistä puheenollen: "Sofia murtuu nähdessään Ranta-ahon kanssa jakamansa kodin: Meidän elämä oli seesteistä ja hyvää".

        Tuo siis Sofian salaisuudet -sarjasta jossa tomppeli liikemies kuskasi Sofian itkemään Ranta-ahon huvilan nurkille ja kaipaamaan entistä elämäänsä siellä.

        Totta. Stefan mölli vei Sofian itkemään Nikoa, katseli asuntoon ikkunasta itki ja sanoi. Taulutkin on vielä samat seinillä. Siellä pääsi rahan makuun ja elää haluamaansa elämää.


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Voi eikä! Nyt sitten möläyttää, että miehen lapset ovat hänelle kaikki rakkaita! Ei ole edes nähnyt, kuin ainoastaan tään Emma tyttären. Ja sekin on ainoastaan sen takia, että sai tv-ohjelmaansa sisältöä.

        Joka asiassa ainoastaan kehuu itseään ja ei omista teoistaan, ei koskaan puhu yhtään mitään nekatiivista asioita. Minä minä minä ja ei koskaan kukaan muu.


      • Anonyymi00121
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Sofian ex-miehistä puheenollen: "Sofia murtuu nähdessään Ranta-ahon kanssa jakamansa kodin: Meidän elämä oli seesteistä ja hyvää".

        Tuo siis Sofian salaisuudet -sarjasta jossa tomppeli liikemies kuskasi Sofian itkemään Ranta-ahon huvilan nurkille ja kaipaamaan entistä elämäänsä siellä.

        Elämä oli yhtä juhlaa kunnes käry kävi.


      • Anonyymi00235
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        Nyt se haukkuu isäänsä, et ei ollut hyvä isä ja on huonot suhteet häneen.. Kyllä kelpasi isä, kun Sofian salaisuudet ohjelmaan veti sen mukaan. No rahan takia tietenkin, että sai isänsä tv-ohjelmaan.

        Isänsä nussinu sitä aamusta iltaan.


    • Anonyymi00044

      Nuori ja kaunis Sofia on Suomen harvoja high value naisia <3 onnea ja menestystä Soffelle!

      • Anonyymi00045

        On jo haukkunut tv-ohjelmassaan, ex-2 avopuolisoaan ja elättäjän vaimon. Samoin nyt sai kunnian myöskin haukkua omaa isäänsä. Vielä on kaksi lähetystä tv-ohjelmasta. Ketä haukkuu niissä seuraavaksi ?


      • Anonyymi00046

        Sofia ei ole enää nuori, on täyttänyt jo 36 vuotta. Hyvä kun sinulla on kauneus ihanteesi olemassa 😂.


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        On jo haukkunut tv-ohjelmassaan, ex-2 avopuolisoaan ja elättäjän vaimon. Samoin nyt sai kunnian myöskin haukkua omaa isäänsä. Vielä on kaksi lähetystä tv-ohjelmasta. Ketä haukkuu niissä seuraavaksi ?

        Kertoi rakastavansa miehen kaikkea kolmea lasta vaikka ei ole nuorinta edes tavannut ja tuskin tapaakaan koska rikkoi tuon perheen ja vei lapselta isän. Lisäksi väittääettä jos tulee omalapsi niin silti kaikki lapset samanarvoisia. Sofian luonteen tietäen niin pa*kapuhetta!


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        Kertoi rakastavansa miehen kaikkea kolmea lasta vaikka ei ole nuorinta edes tavannut ja tuskin tapaakaan koska rikkoi tuon perheen ja vei lapselta isän. Lisäksi väittääettä jos tulee omalapsi niin silti kaikki lapset samanarvoisia. Sofian luonteen tietäen niin pa*kapuhetta!

        "Mitäs toi lapsensa sinne kun minä olin siellä."


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        On jo haukkunut tv-ohjelmassaan, ex-2 avopuolisoaan ja elättäjän vaimon. Samoin nyt sai kunnian myöskin haukkua omaa isäänsä. Vielä on kaksi lähetystä tv-ohjelmasta. Ketä haukkuu niissä seuraavaksi ?

        Edellisessä sarjassa eli Sofian salaisuuksissa haukkui silloisen elättäjänsä eli Stefun exää ja vielä jatkoi Koumulaisen hänelle järjestämässä podcastissa. Haukkui isänsä myös mutta edellistä avomiestään Ranta-aho ei silloin haukkunut vaan kävi jopa itkemässä tämän silloisen huvilan ulkopuolella että kuinka onnellisia siellä olimme. Ranta-aho oli vielä sinkku kun Sofian salaisuutta kuvattiin. Nyt on uusi puoliso niin siksi saa kuulla kunniansa Sofialta.


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Edellisessä sarjassa eli Sofian salaisuuksissa haukkui silloisen elättäjänsä eli Stefun exää ja vielä jatkoi Koumulaisen hänelle järjestämässä podcastissa. Haukkui isänsä myös mutta edellistä avomiestään Ranta-aho ei silloin haukkunut vaan kävi jopa itkemässä tämän silloisen huvilan ulkopuolella että kuinka onnellisia siellä olimme. Ranta-aho oli vielä sinkku kun Sofian salaisuutta kuvattiin. Nyt on uusi puoliso niin siksi saa kuulla kunniansa Sofialta.

        Loppujen lopuksi Sofia haukkui sarjan kuvaukset mahdollistaneen Stefunkin idiootiksi ihmiseksi ja vielä että ei halua olla Stefulle mikään vi*un omaishoitaja.


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Edellisessä sarjassa eli Sofian salaisuuksissa haukkui silloisen elättäjänsä eli Stefun exää ja vielä jatkoi Koumulaisen hänelle järjestämässä podcastissa. Haukkui isänsä myös mutta edellistä avomiestään Ranta-aho ei silloin haukkunut vaan kävi jopa itkemässä tämän silloisen huvilan ulkopuolella että kuinka onnellisia siellä olimme. Ranta-aho oli vielä sinkku kun Sofian salaisuutta kuvattiin. Nyt on uusi puoliso niin siksi saa kuulla kunniansa Sofialta.

        Iltalehti aina mainosti Sofian sarjaa ja myös tuota podcastia sillä että haukkuu niissä Stefun exää.


      • Anonyymi00053
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        Iltalehti aina mainosti Sofian sarjaa ja myös tuota podcastia sillä että haukkuu niissä Stefun exää.

        Olikohan Petäistö ja kumppanit saanut tuotantoyhtiöltä määräyksen että Martinaa pitää kohdella erityisen huonosti että saamme hyviä otsikoita jos vaikka hermostuu? Nyt Petäistö on uudessa Grillit tulessa sarjassa ja siitä olevassa videopätkässä näkee kuinka flirttailee Ernan kanssa kun tälle tuli pipi sormeen. Ja Erna huutelee Matiasta että katso, nyt tuli jo toinen pipi.


      • Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

        Olikohan Petäistö ja kumppanit saanut tuotantoyhtiöltä määräyksen että Martinaa pitää kohdella erityisen huonosti että saamme hyviä otsikoita jos vaikka hermostuu? Nyt Petäistö on uudessa Grillit tulessa sarjassa ja siitä olevassa videopätkässä näkee kuinka flirttailee Ernan kanssa kun tälle tuli pipi sormeen. Ja Erna huutelee Matiasta että katso, nyt tuli jo toinen pipi.

        Pari päivää sitten Petäistö ja Erna kuvasivat yhdessä ja molemmat laittoivat stooria instaansa ja Petäistön koirankin kanssa Erna sai poseerata.


      • Anonyymi00055
        Anonyymi00053 kirjoitti:

        Olikohan Petäistö ja kumppanit saanut tuotantoyhtiöltä määräyksen että Martinaa pitää kohdella erityisen huonosti että saamme hyviä otsikoita jos vaikka hermostuu? Nyt Petäistö on uudessa Grillit tulessa sarjassa ja siitä olevassa videopätkässä näkee kuinka flirttailee Ernan kanssa kun tälle tuli pipi sormeen. Ja Erna huutelee Matiasta että katso, nyt tuli jo toinen pipi.

        Vauvalla kerrottiin että joku osallistuja eli Joonas ei tykännyt Martinasta ja oliko tämä Joonas joku toimittaja? Oli kyllä Teron kanssa keskustelemassa niin näin että sinäkin yritti haukkua Martinaa mutta Tero ei niinkään mennyt mukaan siihen. Vauvalla oli myös puhetta että kun Pinja yritti kehua Martinaa niin Joonas puhui päälle. En tiennyt että tämä Joonas on toimittaja.


      • Anonyymi00056
        Anonyymi00055 kirjoitti:

        Vauvalla kerrottiin että joku osallistuja eli Joonas ei tykännyt Martinasta ja oliko tämä Joonas joku toimittaja? Oli kyllä Teron kanssa keskustelemassa niin näin että sinäkin yritti haukkua Martinaa mutta Tero ei niinkään mennyt mukaan siihen. Vauvalla oli myös puhetta että kun Pinja yritti kehua Martinaa niin Joonas puhui päälle. En tiennyt että tämä Joonas on toimittaja.

        Tuo Joonas on radiojuontajana kanavalla jonka omistaa Nelonen media eli sama joka tuottaa myös Erikoisjoukot -sarjan. Eli oman tuotantoyhtiön jäsen siellä mukana Erikoisjoukoissa. Toivottavasti ei nyt sentään voita koska voisi ajatella että sovittu juttu.


      • Anonyymi00063
        Anonyymi00053 kirjoitti:

        Olikohan Petäistö ja kumppanit saanut tuotantoyhtiöltä määräyksen että Martinaa pitää kohdella erityisen huonosti että saamme hyviä otsikoita jos vaikka hermostuu? Nyt Petäistö on uudessa Grillit tulessa sarjassa ja siitä olevassa videopätkässä näkee kuinka flirttailee Ernan kanssa kun tälle tuli pipi sormeen. Ja Erna huutelee Matiasta että katso, nyt tuli jo toinen pipi.

        Lopeta Martinan sotkeminen Sofian ketjuun ! Eikö sinun ymmärrys riitä, edes tuolaisen asian tajuamiseen?


      • Anonyymi00069
        Anonyymi00063 kirjoitti:

        Lopeta Martinan sotkeminen Sofian ketjuun ! Eikö sinun ymmärrys riitä, edes tuolaisen asian tajuamiseen?

        Martinan mies ja lapsi ja tietenkin Martina oli Sofian edellinen vastava uhri. Miksi ei asiaa voisi tuoda esille. Ja edellisessä sarjassa haukkui Martinaa ja nyt haukkuu tätä elättäjänsä tulevaa ex-puolisoa.


      • Anonyymi00070
        Anonyymi00069 kirjoitti:

        Martinan mies ja lapsi ja tietenkin Martina oli Sofian edellinen vastava uhri. Miksi ei asiaa voisi tuoda esille. Ja edellisessä sarjassa haukkui Martinaa ja nyt haukkuu tätä elättäjänsä tulevaa ex-puolisoa.

        Sofia oli Nousiaisenkin kanssa jossain tv-sarjassa Tavallista elämää. Haukkuivatkohan ne siinä Nousiaisen exää joka ei ehtinyt viedä kaikkia tavaroitaan pois ennenkuin Sofia purjehti sisään? Ainakin BB-talossa Nousiainen haukkui julkisesti tätä exäänsä ja kehuskeli että Sofia on ottanut implantit Virossa.


      • Anonyymi00072
        Anonyymi00070 kirjoitti:

        Sofia oli Nousiaisenkin kanssa jossain tv-sarjassa Tavallista elämää. Haukkuivatkohan ne siinä Nousiaisen exää joka ei ehtinyt viedä kaikkia tavaroitaan pois ennenkuin Sofia purjehti sisään? Ainakin BB-talossa Nousiainen haukkui julkisesti tätä exäänsä ja kehuskeli että Sofia on ottanut implantit Virossa.

        Siiä sarjassa Sofia esitteli kenkä- ja merkkilaukkukokoelmaansa. Esitteli kengät joilla hänelle oli erityisesti tunnearvoa ja kertoi että piti niitä ylioppilasjuhlissa ja häissään.


      • Anonyymi00074
        Anonyymi00072 kirjoitti:

        Siiä sarjassa Sofia esitteli kenkä- ja merkkilaukkukokoelmaansa. Esitteli kengät joilla hänelle oli erityisesti tunnearvoa ja kertoi että piti niitä ylioppilasjuhlissa ja häissään.

        Mitaleitaan ja pystejään jaksaa esitellä vieläkin mutta tässä sarjassa nyt halusi kertoa että hänellä sellaisia on mutta elättäjältään samaa patsas joka luki että maailman parhaimmalle ja uskolliselle tyttöystävälle korvasi mennen tullen maailmanmestaruusmitalit. Näin sai mainita tuon asian että yli 10 vuotta sitten sellainen on tullut lavalla keikistelystä tekorusketuksessa korkokengissä lihaksia pullistellen bikineissä.


      • Anonyymi00076
        Anonyymi00074 kirjoitti:

        Mitaleitaan ja pystejään jaksaa esitellä vieläkin mutta tässä sarjassa nyt halusi kertoa että hänellä sellaisia on mutta elättäjältään samaa patsas joka luki että maailman parhaimmalle ja uskolliselle tyttöystävälle korvasi mennen tullen maailmanmestaruusmitalit. Näin sai mainita tuon asian että yli 10 vuotta sitten sellainen on tullut lavalla keikistelystä tekorusketuksessa korkokengissä lihaksia pullistellen bikineissä.

        Tape Valkosen valmennuksessa puoli vuotta ja tuli ja voitti kaikki jotka oli treenanneet monta vuotta. Tätä itsekin ihmetteli.


      • Anonyymi00077
        Anonyymi00053 kirjoitti:

        Olikohan Petäistö ja kumppanit saanut tuotantoyhtiöltä määräyksen että Martinaa pitää kohdella erityisen huonosti että saamme hyviä otsikoita jos vaikka hermostuu? Nyt Petäistö on uudessa Grillit tulessa sarjassa ja siitä olevassa videopätkässä näkee kuinka flirttailee Ernan kanssa kun tälle tuli pipi sormeen. Ja Erna huutelee Matiasta että katso, nyt tuli jo toinen pipi.

        Eikös tuo Erna ole venäläistaustainen ja esittelee isoa takapuoltaan ja sitten se eräs nuori nainen joka esittelee jättiluomujaan, niin sekin on venäläislähtöinen.


      • Anonyymi00094
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        Kertoi rakastavansa miehen kaikkea kolmea lasta vaikka ei ole nuorinta edes tavannut ja tuskin tapaakaan koska rikkoi tuon perheen ja vei lapselta isän. Lisäksi väittääettä jos tulee omalapsi niin silti kaikki lapset samanarvoisia. Sofian luonteen tietäen niin pa*kapuhetta!

        No eipä taida toi muija lapsia tehdä,vartalo menee.


      • Anonyymi00095
        Anonyymi00055 kirjoitti:

        Vauvalla kerrottiin että joku osallistuja eli Joonas ei tykännyt Martinasta ja oliko tämä Joonas joku toimittaja? Oli kyllä Teron kanssa keskustelemassa niin näin että sinäkin yritti haukkua Martinaa mutta Tero ei niinkään mennyt mukaan siihen. Vauvalla oli myös puhetta että kun Pinja yritti kehua Martinaa niin Joonas puhui päälle. En tiennyt että tämä Joonas on toimittaja.

        Siis MITÄ????


      • Anonyymi00118
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        On jo haukkunut tv-ohjelmassaan, ex-2 avopuolisoaan ja elättäjän vaimon. Samoin nyt sai kunnian myöskin haukkua omaa isäänsä. Vielä on kaksi lähetystä tv-ohjelmasta. Ketä haukkuu niissä seuraavaksi ?

        Haukkuis itseään. Mut pääseekö se koskaan jenkkilään? Sillähän on huume juttu/sakot?


      • Anonyymi00122

        Onni kestää kunnes rahoittaja löytää halvemman elätti lokin.


      • Anonyymi00123
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        Loppujen lopuksi Sofia haukkui sarjan kuvaukset mahdollistaneen Stefunkin idiootiksi ihmiseksi ja vielä että ei halua olla Stefulle mikään vi*un omaishoitaja.

        Hyvin kelpasi luksus elämä, ex rahoittajan kustannuksella.


      • Anonyymi00146
        Anonyymi00094 kirjoitti:

        No eipä taida toi muija lapsia tehdä,vartalo menee.

        Joo, ikä tulee vastaan ja tuskin nykyinen ukko haluaa lapsia Sofian kanssa, koska ämmän vartalo kärsisi, tää ukko tarvii vaan jonkun jota esitellä. Miks muuten ois tuon tollon kanssa. Fiksumpia ja mukavampiakin naisia varmaan löytyis.


      • Anonyymi00236

        Mitä huumetta oot ottanu. Ootko sohvia rikoskamu.


      • Anonyymi00237
        Anonyymi00053 kirjoitti:

        Olikohan Petäistö ja kumppanit saanut tuotantoyhtiöltä määräyksen että Martinaa pitää kohdella erityisen huonosti että saamme hyviä otsikoita jos vaikka hermostuu? Nyt Petäistö on uudessa Grillit tulessa sarjassa ja siitä olevassa videopätkässä näkee kuinka flirttailee Ernan kanssa kun tälle tuli pipi sormeen. Ja Erna huutelee Matiasta että katso, nyt tuli jo toinen pipi.

        Mara on siellä vitukkaa jaellu. On se sairaus olla koko ajan esillä. Mutta eihän se akka oo normaali.


    • Anonyymi00057

      Kiireinen perheen äiti, ei ehdi pestä tekotukka pehkoa. Perhettä eikä lapsia ole. Huoneisto siivotaan valmiiksi. Päivät kuluu luksuslaukkuja sekä itseä kuvatessa. Aikaa kuluu kauneus hoidoissa tekokynsi ja tekohuuli huolloissa.

      • Anonyymi00064

        Kuka ton akan teko hiukset pesi, kun se asui Suomessa ?


      • Anonyymi00065
        Anonyymi00064 kirjoitti:

        Kuka ton akan teko hiukset pesi, kun se asui Suomessa ?

        Ehkä sen mies kaverit. Ei ole aikaa koskaan pestä omia hiuksiaan.


      • Anonyymi00066
        Anonyymi00065 kirjoitti:

        Ehkä sen mies kaverit. Ei ole aikaa koskaan pestä omia hiuksiaan.

        Mites sen toisen pään pesu ja onko aikaa sitä pestä ollenkaan ?


    • Anonyymi00067

      Muuta sinne sofian luo,voitte pestä toistenne hiukset!

    • Anonyymi00068

      Mietin, mitenhän ihmisestä tulee noin pinnallinen? Kaikki ulkonäön varaan rakennettua....

    • Anonyymi00071

      Kompensoi varmasti jotain itsessään, ujoutta, turvattomuutta tms.

      • Anonyymi00073

        Sofian ex-rakas pyytää, että auttakaa katusoittajaa ja rämpyttää kitaraa sen instas 🤭.


      • Anonyymi00075
        Anonyymi00073 kirjoitti:

        Sofian ex-rakas pyytää, että auttakaa katusoittajaa ja rämpyttää kitaraa sen instas 🤭.

        Nyt Sofia alaa maksaa velkojas Stefaninlle ja auta köyhää katusoittajaa.


      • Anonyymi00078
        Anonyymi00075 kirjoitti:

        Nyt Sofia alaa maksaa velkojas Stefaninlle ja auta köyhää katusoittajaa.

        Totta kirjoitit. On rahaa niin paljon, että roskiin heittävät vahingossa. Sofia vielä kertonut, että. meidän rahoja 🤭. Stefan pyytää köyhää katusoittajaa 😫.


      • Anonyymi00080
        Anonyymi00078 kirjoitti:

        Totta kirjoitit. On rahaa niin paljon, että roskiin heittävät vahingossa. Sofia vielä kertonut, että. meidän rahoja 🤭. Stefan pyytää köyhää katusoittajaa 😫.

        Stefan Therman maksoi 30 000 tuhannen euron ulosotot Sofialle. Toi on pieni summa elättäjälle ja maksaa pois Stefaninlle Sofian velat.


    • Anonyymi00081

      On kyllä niin oksettava pintaliitäjä ettei mitään rajaa. Onkohan tuolla raukallq käynyt mielessä että ikä tekee tehtävänsä , eikä siihen tarvita välttämättä enää edes monia vuosia että nykyinen elättäjä pistää hänet vaihtoon. Nuoremmat kaunottaret ajavat ohitse nahistuvasta elätistä hyvin äkkiä, eikä Sofia edes mitään rakkautta tunne elättäjiinsä vaan ainoastaan näiden lompakoihin.

      • Anonyymi00082

        Sofia seuraavan tv-ohjelmasi aiheet. Kuka maksoi kaikki ulosottoon menneet laskut ja kuinka suuria ne summat olivat. Kerrot rehellisesti, kuinka monessa maassa salarakkaana ja kaikki perheellisiä miehiä. Kerrot olet saanut tuomion huumeiden käytöstä ja hallussa ja istunut poliisivankilassa. Ansiotulot ovat olleet tasan 0 - euroa, viimme vuosina Suomessa asuessasi. Silikonirinnat ja tekotakapuolesi, on maksettu huume rahoilla.


      • Anonyymi00083

        Lopeta Sofian seuraaminen, niin sinun ei tarvitse enää kärsiä oksentelusta.


      • Anonyymi00084
        Anonyymi00083 kirjoitti:

        Lopeta Sofian seuraaminen, niin sinun ei tarvitse enää kärsiä oksentelusta.

        Kohta alkaa Stefan Therman laukoa totuuksia. Gekkosessa on juttua asiasta.


      • Anonyymi00085
        Anonyymi00084 kirjoitti:

        Kohta alkaa Stefan Therman laukoa totuuksia. Gekkosessa on juttua asiasta.

        Tutiskaa nyt ex-puolisot ja Stefanin salapanot. Sieltä alkaa varmasti sellaista tietoa, jota me tavalliset tallaajat tiedä vielä yhtään mitään 😡.


      • Anonyymi00087
        Anonyymi00082 kirjoitti:

        Sofia seuraavan tv-ohjelmasi aiheet. Kuka maksoi kaikki ulosottoon menneet laskut ja kuinka suuria ne summat olivat. Kerrot rehellisesti, kuinka monessa maassa salarakkaana ja kaikki perheellisiä miehiä. Kerrot olet saanut tuomion huumeiden käytöstä ja hallussa ja istunut poliisivankilassa. Ansiotulot ovat olleet tasan 0 - euroa, viimme vuosina Suomessa asuessasi. Silikonirinnat ja tekotakapuolesi, on maksettu huume rahoilla.

        Seuraajat lisääntyisivät kummasti, kun Sofia toteuttaisi uudessa tv-ohjelmassa noi kaikki asiat 👍.


      • Anonyymi00089
        Anonyymi00087 kirjoitti:

        Seuraajat lisääntyisivät kummasti, kun Sofia toteuttaisi uudessa tv-ohjelmassa noi kaikki asiat 👍.

        Sofia on haukkunut Stefan Thermanin jo kahdes tv-ohjelmas. Antaako nyt Stefan palaa täysillä kans totuuksia 🧐?


      • Anonyymi00090
        Anonyymi00085 kirjoitti:

        Tutiskaa nyt ex-puolisot ja Stefanin salapanot. Sieltä alkaa varmasti sellaista tietoa, jota me tavalliset tallaajat tiedä vielä yhtään mitään 😡.

        Stefu voisi kertoa että minkä takia on haukkunut Sofiaa marokkolaiseksi huo*aksi ja minkä takia sanoi heittävänsä rahalaukun ikkunasta, kun heitti Sofian matkalaukun. Voisi myös kertoa että miksi olivat tekemisissä Ranta-ahon kanssa kun tämä pääsi vapaaksi vankilasta. Sofia ja Stefu olivat menossa Dubaihin vuodenvaihteessa kun Ranta-aho siellä vietti synttäreitään mutta se peruuntui ja menivätkin Keskiselle kun ajoivat Leviltä pääkaupunkiseudulle. Sitten tammikuussa Ranta-ahoa etsittiin Stefun huoneistosta Marbellasta ja poliisit mursivat oven ja siitä on video olemassa. Ranta-aholla oli suunnitelma että ostaa Stefulta oikeudet Levillä siihen aikaan rakenteilla olevaan rakennusprojektiin ja niitä piirustuksia löytyi sieltä. Tuossa olisi nyt alkua mistä Stefu voisi kertoa.


      • Anonyymi00091
        Anonyymi00090 kirjoitti:

        Stefu voisi kertoa että minkä takia on haukkunut Sofiaa marokkolaiseksi huo*aksi ja minkä takia sanoi heittävänsä rahalaukun ikkunasta, kun heitti Sofian matkalaukun. Voisi myös kertoa että miksi olivat tekemisissä Ranta-ahon kanssa kun tämä pääsi vapaaksi vankilasta. Sofia ja Stefu olivat menossa Dubaihin vuodenvaihteessa kun Ranta-aho siellä vietti synttäreitään mutta se peruuntui ja menivätkin Keskiselle kun ajoivat Leviltä pääkaupunkiseudulle. Sitten tammikuussa Ranta-ahoa etsittiin Stefun huoneistosta Marbellasta ja poliisit mursivat oven ja siitä on video olemassa. Ranta-aholla oli suunnitelma että ostaa Stefulta oikeudet Levillä siihen aikaan rakenteilla olevaan rakennusprojektiin ja niitä piirustuksia löytyi sieltä. Tuossa olisi nyt alkua mistä Stefu voisi kertoa.

        Stefu vielä pitkään yritti esittää instassaan että hän on jotenkin tekemisissä sen Levin rakennusprojektin kanssa vaikka oli jo aikaa joutunut pois siitä.


      • Anonyymi00092
        Anonyymi00090 kirjoitti:

        Stefu voisi kertoa että minkä takia on haukkunut Sofiaa marokkolaiseksi huo*aksi ja minkä takia sanoi heittävänsä rahalaukun ikkunasta, kun heitti Sofian matkalaukun. Voisi myös kertoa että miksi olivat tekemisissä Ranta-ahon kanssa kun tämä pääsi vapaaksi vankilasta. Sofia ja Stefu olivat menossa Dubaihin vuodenvaihteessa kun Ranta-aho siellä vietti synttäreitään mutta se peruuntui ja menivätkin Keskiselle kun ajoivat Leviltä pääkaupunkiseudulle. Sitten tammikuussa Ranta-ahoa etsittiin Stefun huoneistosta Marbellasta ja poliisit mursivat oven ja siitä on video olemassa. Ranta-aholla oli suunnitelma että ostaa Stefulta oikeudet Levillä siihen aikaan rakenteilla olevaan rakennusprojektiin ja niitä piirustuksia löytyi sieltä. Tuossa olisi nyt alkua mistä Stefu voisi kertoa.

        IS 10.6.2021 on juttua tuosta että Ranta-aho olisi halunnut ostaa rakennusprojektin ja sitten siellä on kuvia luonnoksista mitä Ranta-aho on tehnyt tuosta Levin projektista.


      • Anonyymi00100
        Anonyymi00091 kirjoitti:

        Stefu vielä pitkään yritti esittää instassaan että hän on jotenkin tekemisissä sen Levin rakennusprojektin kanssa vaikka oli jo aikaa joutunut pois siitä.

        Seiska on helmikuussa 2022 kertonut totuuden tai oikeasti kiinteistövälittäjä Mira, että Stefulla ei ole mitään tekemistä projektin kanssa. Siitä on tänne tehty aloituskin silloin.


      • Anonyymi00105
        Anonyymi00091 kirjoitti:

        Stefu vielä pitkään yritti esittää instassaan että hän on jotenkin tekemisissä sen Levin rakennusprojektin kanssa vaikka oli jo aikaa joutunut pois siitä.

        Ihme äijä keksii noita valheita 😡.


    • Anonyymi00093

      No olipa tämäkin uutinen,eihän se edes osaa pestä hiuksia.

      • Anonyymi00096

        Tottakait hän osaa pestä itse hiuksensa. Mutta, hänellä on mahdollisuus pesettää hiuksensa kampaajalla.


      • Anonyymi00097
        Anonyymi00096 kirjoitti:

        Tottakait hän osaa pestä itse hiuksensa. Mutta, hänellä on mahdollisuus pesettää hiuksensa kampaajalla.

        On mahdollisuus, kun käyttää elättäjän rahoja. Eiks niin?


      • Anonyymi00098
        Anonyymi00097 kirjoitti:

        On mahdollisuus, kun käyttää elättäjän rahoja. Eiks niin?

        Eipäs, kun Sofia sanoi. Et meidän rahat olivat joutuneet roskiin 🤭. Kaikki on Sofian ja ei kenenkään esimerkiksi ex-puolison rahoja tai miehen lasten.


      • Anonyymi00147
        Anonyymi00096 kirjoitti:

        Tottakait hän osaa pestä itse hiuksensa. Mutta, hänellä on mahdollisuus pesettää hiuksensa kampaajalla.

        Ois mullakin mahdollisuus ja rahaakin pesettää hiukset kampaajalla, mutta en tee sitä. Kun mukavampi pestä itse silloin kun haluaa. Monta muutakin asiaa voisin tehdä niinkuin Sofia mutta en halua, mm laihduttaa jatkuvasti, ostella kenkiä ja vaatteita. Mutta minua ei vaan nuo asiat kiinosta.


    • Anonyymi00103

      Miksi tästä kulahtaneesta kalkkunasta uutisoidaan yhtään mitään? Nämä pitkäturpaiset insta-escortit olivat juttu joskus yli 10 vuotta sitten. Ketä kiinnostaa mitä tämä olio tekee? Jo se että elää jossain Dubaissa tekoperseineen on kuvottavaa.

      • Anonyymi00104

        Voi eikä ja kyllä sinulta irtoo tota tekstiä näköjään kunnolla 🤭.


    • Anonyymi00106

      Sofia on ökyrikas.

    • Anonyymi00108

      Ja vielä kauniskin.

    • Anonyymi00109

      Sofia on kertonut kuinka he perustaa yhteisen kodin Jenkkilään. Ei onnistu. Sohvilla on huumetuomio takana ja siksi ei ole päässyt edes käymään siellä saati, että asumaan. Suomeenkin on hankala tulla, kun täällä tarttisi tehdä töitä pitääkseen elintasonsa ja ulosotossa on parisataa k. Nelikymppisen lähestyessä alkaa sugardaddyt harvenemaan. Luulisin.

      • Anonyymi00113

        Milloin keskustelit tuosta asiasta USA:n maahanmuuttoviraston kanssa? Onko Sofian porttikielto maahan ikuinen?


    • Anonyymi00110

      Mielenkiintoista olisikin kuulla enemmän tämän sydämenvalittunsa mietteitä. Että mitä tämä oikein Sofiassa näkee ja arvostaa.

      • Anonyymi00111

        Totta kirjoitit. Sofia sepittää omia runojaan. Nyt täytyisi päästä elättäjän kertoo oma mielipiteensä Sofiasta.


      • Anonyymi00112
        Anonyymi00111 kirjoitti:

        Totta kirjoitit. Sofia sepittää omia runojaan. Nyt täytyisi päästä elättäjän kertoo oma mielipiteensä Sofiasta.

        Miksi Sofian miesystävän pitäisi kertoa jotain sinulle? Sinähän olet ihan tuntematon hänelle.


      • Anonyymi00114
        Anonyymi00112 kirjoitti:

        Miksi Sofian miesystävän pitäisi kertoa jotain sinulle? Sinähän olet ihan tuntematon hänelle.

        Ootko sää tamperelaanen nääs?


      • Anonyymi00115
        Anonyymi00112 kirjoitti:

        Miksi Sofian miesystävän pitäisi kertoa jotain sinulle? Sinähän olet ihan tuntematon hänelle.

        Oleks mä niitä tietoja itseleni pyytänyt ?


    • Anonyymi00124

      Sen paremmin en ole näitä juttuja lukenut saati katsonut ko ohjelmaa mutta tuntuu hauskalta että ohjelma perustuu siihen että yksi nainen leuhkii toisen omaisuuksilla ja rahoilla ja sitten täällä netissä porukat kinastelee asiasta. Jos itse olisin toisen elätti niin
      yrittäisin pitää mahdollisimman matalaa profiilia.

      • Anonyymi00125

        Se vaatikin todella tyhmää ja itseään arvostamatonta luonnetta, joka noin esiintyy ja ei sitä onneton itse edes ymmärrä. Mielestäni teki todellakin itsestään halveksitun henkilön, toisten ihmisten silmien nähtäväksi. Säälin tunne ainoastaan tulee henkilöä kohtaan.


      • Anonyymi00140

        Sofia sarjassaan haukkui ex-miehiään ja myös heidän kanssa "väkisin lisääntyviä" naisia. On myös sanonut ikävästi nykyisen elättäjänsä nykyisestä aviovaimosta, koska ero ei ole vielä selvä. Nyt sitten taas haukkui myös isänsä kuten edellisessäkin sarjassaan.


      • Anonyymi00141
        Anonyymi00140 kirjoitti:

        Sofia sarjassaan haukkui ex-miehiään ja myös heidän kanssa "väkisin lisääntyviä" naisia. On myös sanonut ikävästi nykyisen elättäjänsä nykyisestä aviovaimosta, koska ero ei ole vielä selvä. Nyt sitten taas haukkui myös isänsä kuten edellisessäkin sarjassaan.

        Ensimmäisen kerran nyt haukkuu Ranta-ahoa koska tällä on nyt uusi nainen ja lapsikin tulossa. Ei haukkunut Ranta-ahoa Katiska-sarjassa eikä Sofian salaisuuksissa.


      • Anonyymi00162
        Anonyymi00125 kirjoitti:

        Se vaatikin todella tyhmää ja itseään arvostamatonta luonnetta, joka noin esiintyy ja ei sitä onneton itse edes ymmärrä. Mielestäni teki todellakin itsestään halveksitun henkilön, toisten ihmisten silmien nähtäväksi. Säälin tunne ainoastaan tulee henkilöä kohtaan.

        Olen niin samaa mieltä kanssasi!


    • Anonyymi00126

      Ei se tuonkaan elämä niin hääviä ole, olla aina valmiina pimpula rasvattuna ja näytellä että gutaa tekee kun rillimies käy tyhjentää pussit.

      • Anonyymi00127

        Miten sinä hoidat vastaavat asiat? Vai hoidatko mitenkään?


    • Anonyymi00128

      Sofia muistuttaa jo liikaa Michael Jacksonia. Kumpa tippuu ensin nenä, vai huulet?

    • Anonyymi00129

      lits läts uh ah voi oi 5 markan hutsu

      • Anonyymi00130

        On kovaa tekstiä taaskin kirjoiteltu.


    • Anonyymi00131

      Se on nyt muotia naisilla. Ei pestä hiuksia ollenkaan.

      • Anonyymi00132

        Haju mukana. On hyötyäkin asiassa, miehet juoksevat karkuun paskasia naisia.


    • Anonyymi00133

      Se on selvä vale senhän tajuaa jo nilviäinenkin. Jos pesettää hiukset tai pesee ne itse niin aikaa kuluu saman verran. Akkahan on vain patalaiska turhake.

      • Anonyymi00135

        Sofiasta oikea kuva tässä aloituksessa. Ei ole kuvaa fitteröity yhtään. Kuoppia ja monttuja on poskissa ja otsassa. Silmät ovat eri tasossa ja huulet järkyttävän suuret.


      • Anonyymi00144
        Anonyymi00135 kirjoitti:

        Sofiasta oikea kuva tässä aloituksessa. Ei ole kuvaa fitteröity yhtään. Kuoppia ja monttuja on poskissa ja otsassa. Silmät ovat eri tasossa ja huulet järkyttävän suuret.

        Ei voi kyllä sanoa tuota naista kauniiksi ainakaan. Miksi pitää pitää vielä peruukkia päässä ja ?


      • Anonyymi00145
        Anonyymi00144 kirjoitti:

        Ei voi kyllä sanoa tuota naista kauniiksi ainakaan. Miksi pitää pitää vielä peruukkia päässä ja ?

        Miksi sinä kannat huolta hänen hiuksistaan ja ulkonäöstä?


      • Anonyymi00158

        Kyllä suomalaiset viiksekkäät kommari-akat on jotain muuta.
        Katkera luonne ja suonikohjuiset jalat, yhdistettynä kaalipierun
        raikkaaseen aromiin. Voi pojat!


    • Anonyymi00149

      Eiköhän tuo Sofian elämä ole aika köyhää jos on kiinni papan toimista ,En toivo kenellekään että alistuu aina ja aina uuden ukon hoteisiin karmeeta. Onkohan Sofialla muita ystäviä kuin tuo pikkulikka,,Dubaissa on paljon suomalaisia kunnollisia naisia ja miehiä jotka käyvät töissä ja elävät hyvää elämää.Eivät taida kaivata Sofiaa ystäväkseen.

      • Anonyymi00151

        Kovasti vaivaat päätäsi Sofian elämästä. Miksi?


    • Anonyymi00152

      Liekkö jo täitä ja kaikenmaailman muita öttiäisiä päässä 🤢

      • Anonyymi00153

        Mitä sinä taas höpötät? Sofia pesettää ja hoidattaa hiuksensa kampaajalla. Hänen hiuksensa ovat taatusti paremmassa kunnossa kuin sinun hiukset.


      • Anonyymi00154
        Anonyymi00153 kirjoitti:

        Mitä sinä taas höpötät? Sofia pesettää ja hoidattaa hiuksensa kampaajalla. Hänen hiuksensa ovat taatusti paremmassa kunnossa kuin sinun hiukset.

        Voisin kyllä sen pillun pestä vaikka jokapäivä.


      • Anonyymi00155
        Anonyymi00154 kirjoitti:

        Voisin kyllä sen pillun pestä vaikka jokapäivä.

        Kuka sen Sofian hiukset pesi, kun oli Stefan Thermanin kanssa ? 🤭


      • Anonyymi00156
        Anonyymi00155 kirjoitti:

        Kuka sen Sofian hiukset pesi, kun oli Stefan Thermanin kanssa ? 🤭

        Jos Stefanos pesi ja rullas ex- rouvan kutrit, herrasmies?


      • Anonyymi00159
        Anonyymi00155 kirjoitti:

        Kuka sen Sofian hiukset pesi, kun oli Stefan Thermanin kanssa ? 🤭

        Hän itse pesi hiuksensa. Osaa sen taidon.


      • Anonyymi00165
        Anonyymi00154 kirjoitti:

        Voisin kyllä sen pillun pestä vaikka jokapäivä.

        Siihen sinulla ei ole pienintäkään mahdollisuutta.


      • Anonyymi00170
        Anonyymi00155 kirjoitti:

        Kuka sen Sofian hiukset pesi, kun oli Stefan Thermanin kanssa ? 🤭

        Stefu kuljetutti Sofiaa limusiinilla Espoon perältä Helsingin keskustaan hoitoihin ja kahviloihin. Sofialla oli oma kuski limusiinissa ja Sofia istui takapenkillä kuin kuningatar.


      • Anonyymi00171
        Anonyymi00170 kirjoitti:

        Stefu kuljetutti Sofiaa limusiinilla Espoon perältä Helsingin keskustaan hoitoihin ja kahviloihin. Sofialla oli oma kuski limusiinissa ja Sofia istui takapenkillä kuin kuningatar.

        17 tuhatta meni Stefulta limsiinikyytejäkin ulosottoihin.


      • Anonyymi00172
        Anonyymi00170 kirjoitti:

        Stefu kuljetutti Sofiaa limusiinilla Espoon perältä Helsingin keskustaan hoitoihin ja kahviloihin. Sofialla oli oma kuski limusiinissa ja Sofia istui takapenkillä kuin kuningatar.

        Lisäksi Stefu kuljetutti Sofiaa yksityisveneellä, yksityiskoneella ja helikopterilla. Lainasi kaveriltaan myös Bentleyn sitten kun sai korttinsa kuivumasta ja pöllyt siitä ravisteltu myös.


    • Anonyymi00157

      Hyvä, että kadehditaan muitakin kuin minua.

      • Anonyymi00163

        Ja taaskin puhuu ja haluaa lapsen. Turha puhua elättäjän puolesta, että sekin haluaa lapsia. Ainoastaan Sofian mielipide, olisi hyvä tietää miehen mielipide kans asiasta.


      • Anonyymi00164
        Anonyymi00163 kirjoitti:

        Ja taaskin puhuu ja haluaa lapsen. Turha puhua elättäjän puolesta, että sekin haluaa lapsia. Ainoastaan Sofian mielipide, olisi hyvä tietää miehen mielipide kans asiasta.

        Miksi nyt lapsi ? No elättäjällä on rahaa, vaikka viskoisi osan roskikseen.


      • Anonyymi00166
        Anonyymi00164 kirjoitti:

        Miksi nyt lapsi ? No elättäjällä on rahaa, vaikka viskoisi osan roskikseen.

        Isillä ja äidillä molemilla mahtavat nenät 👃. Tytär jos syntyy, käskeekö äiti tytärtä isompana menee nenän pienenykseen ?


      • Anonyymi00167
        Anonyymi00166 kirjoitti:

        Isillä ja äidillä molemilla mahtavat nenät 👃. Tytär jos syntyy, käskeekö äiti tytärtä isompana menee nenän pienenykseen ?

        Sofialla oli ihan kaunis ja persoonallinen nenä, en ymmärtä miksi piti leikellä.


      • Anonyymi00168
        Anonyymi00167 kirjoitti:

        Sofialla oli ihan kaunis ja persoonallinen nenä, en ymmärtä miksi piti leikellä.

        Isooo oli sen oma nenu mitään.


      • Anonyymi00169
        Anonyymi00168 kirjoitti:

        Isooo oli sen oma nenu mitään.

        Elättäjällä vasta onkin, pitkä ja iso nenä todellakin.


    • Anonyymi00173

      Ketä kiinnostaa täytehuulen tekemiset?

    • Anonyymi00174

      Kun ei vaan tulis pas k a i nen loppu ja muutto Helsingin lähiöön...

      • Anonyymi00175

        Se päivä voi vielä koittaa ja pitäisi jo oppia 36 vuotiaan naisen edes pesee omat hiuksensa.


      • Anonyymi00176
        Anonyymi00175 kirjoitti:

        Se päivä voi vielä koittaa ja pitäisi jo oppia 36 vuotiaan naisen edes pesee omat hiuksensa.

        Ei kuulema jaksa pestä omia hiuksiaan.


      • Anonyymi00179
        Anonyymi00176 kirjoitti:

        Ei kuulema jaksa pestä omia hiuksiaan.

        Kyllä jaksaa, mutta kun ei ole pakko, niin kampaaja huolehtii tuon asian.


      • Anonyymi00207

        Se voi kyllä tapahtua, jos ei löydä heti uutta elättäjää.


    • Anonyymi00177

      Kyllä nyt Iltalehden toimittaja Karoliina meni munaamaan itsensä tuolla Sofian puolustus- ja valkopesujutullaan.

      • Anonyymi00178

        Sinä huolehdit sen parjauspuolen. Oletko onnellinen?


      • Anonyymi00180
        Anonyymi00178 kirjoitti:

        Sinä huolehdit sen parjauspuolen. Oletko onnellinen?

        Oletko vainoharhaisuutesi tilassa onnellinen? Tarkoittaa sitä että LUULET että täällä vain yksi kirjoittaa teidän Sofian tekemisistä. Sinä edelleen koet että kun Sofian tekemisistä kirjoitetaan niin se koetaan parjaamiseksi. Miksi Sofian tekemiset ei kestä päivänvaloa?


      • Anonyymi00181

        Iltalehden toimittaja Karoliina vertaa Sofiaa Sieppiin että molempia kadehditaan koska toimittajan mukaan molemmat menestyneitä ja siksi kadehditaan. Siis haloo!


      • Anonyymi00182
        Anonyymi00181 kirjoitti:

        Iltalehden toimittaja Karoliina vertaa Sofiaa Sieppiin että molempia kadehditaan koska toimittajan mukaan molemmat menestyneitä ja siksi kadehditaan. Siis haloo!

        Toimittajalta jäi sanomatta että Sofia on "menestynyt" miesten rahoilla ja Sieppi omalla työllään. Molemmilla on nyt miljoona käytössä, Sofialla kertomansa mukaan 100 miljoonaa, mutta vain toinen on hankkinut sen omalla työllään.


      • Anonyymi00183
        Anonyymi00182 kirjoitti:

        Toimittajalta jäi sanomatta että Sofia on "menestynyt" miesten rahoilla ja Sieppi omalla työllään. Molemmilla on nyt miljoona käytössä, Sofialla kertomansa mukaan 100 miljoonaa, mutta vain toinen on hankkinut sen omalla työllään.

        Satamiljoona on suvulla ja ei Sofian elättäjällä. Velkaa yli 10 miljoonan euroa ja isälleen 1,4 miljoonaa euroa velkaa.


      • Anonyymi00185
        Anonyymi00181 kirjoitti:

        Iltalehden toimittaja Karoliina vertaa Sofiaa Sieppiin että molempia kadehditaan koska toimittajan mukaan molemmat menestyneitä ja siksi kadehditaan. Siis haloo!

        Luin jutun ja kyllä oli journalismin pohjanoteeraus,


    • Anonyymi00184

      "tein abortin koska en halunnut äidiksi" "mitäs toi lapsensa sinne kun minä olin siellä" "olen aina tiennyt että olen äiti-ihminen"

      • Anonyymi00186

        Ei tekisi lasta missään nimessä. On vain niin, että miehellä on rahaa ja siksi nyt itkee omaa lasta. Toivottavasti ei saa koskaan omaa lasta, koska ei ottanut vastuuta edes pienestä koirastaan.


      • Anonyymi00187
        Anonyymi00186 kirjoitti:

        Ei tekisi lasta missään nimessä. On vain niin, että miehellä on rahaa ja siksi nyt itkee omaa lasta. Toivottavasti ei saa koskaan omaa lasta, koska ei ottanut vastuuta edes pienestä koirastaan.

        Ei pese edes omia hiuksiaan itse, miten yöllä herätessään pesee vauvan kakka pyllyn. Ei kai ole öisinkin lastenhoitaja vauvan kanssa ?


      • Anonyymi00199

        Sofia teettää abortit, jos lapsen isällä ei ole rahaa. Nyt on rahaa elättäjällä ja haluaa tehdä pennun sille 😎.


    • Anonyymi00188

      Kehtaa kehua että ei itse pese hiuksiaan. Kyllä ihmiset myös ne joilla on rahaa pesee itse itsensä ja hiukset. Tarvittaessa käyvät kampaajalla.
      Ton tupeen alla ei taida olla mitään. Kertoo että ei ole aviorikkoja. No kyllä on mies on edelleen naimisissa. On hyvä että vaimo pitää
      puolensa, ettei lokki vie kaikkia. Sofia ei todellakaan pidä lapsista.
      Toivottavasti ei koskaan niitä tee. Eihän niitä itse edes hoitaisi. Kun pitää käydä shoppailemassa ja pesettämässä itseään muilla. Kyllä on hänen elämä kiinni toisen ihmisen rahoista. Turha kehua että on itse tienannut rahat. Silloin voisi myös ostaisi omilla rahoilla. Jos Suomeen tulisi asuisi lähiössä työttömänä. Voisihan hän muuttaa Marokkoon. Isänsä elätiksi. Tai äidin Ylivieskaan. Tämmöistäkö ihannoidaan ja tehdään oikein oma ohjelma. Onneksi meillä on fiksuja nuoria naisia, jotka opiskelevat ja käyvät töissä. Tämmöistä sontaa tyrkytetään. Miksi tää on edes saanut ruutuaikaa. Tuskin kukaan häntä kadehtii, säälittää enemmän. Tulee pudotus kun ruusuinen elämä loppuu.

    • Anonyymi00189

      Toimittaja kehuu Sofian elämää. En tajua mitä kehumista tässä. Ymmärtäisin jos Sofian tulot töistä olisivat hänen itsensä tienaamiaan. Voisi ylpenä esitellä tätä luxus elämää. Mutta kun hänellä ei ole kun ulosottovelkaa. Ja nekin osan maksanut exät.

      • Anonyymi00190

        Maksuliset naiset toimivat aina näin ja lopeta jo turhakkeesta kirjoittelu!


      • Anonyymi00191
        Anonyymi00190 kirjoitti:

        Maksuliset naiset toimivat aina näin ja lopeta jo turhakkeesta kirjoittelu!

        Miksi sinä luet silmät kiiluen kaiken sen mitä Sofiasta kirjoitetaan?


      • Anonyymi00192
        Anonyymi00191 kirjoitti:

        Miksi sinä luet silmät kiiluen kaiken sen mitä Sofiasta kirjoitetaan?

        Hyi hittoa millainen naikkonen.


      • Anonyymi00193
        Anonyymi00192 kirjoitti:

        Hyi hittoa millainen naikkonen.

        Moni sanoo inhoavansa Sofiaa, mutta seuraa silti hänen elämää päivästä toiseen. Taitaa olla kyse viha-rakkaus suhteesta.😬+😍


      • Anonyymi00195
        Anonyymi00193 kirjoitti:

        Moni sanoo inhoavansa Sofiaa, mutta seuraa silti hänen elämää päivästä toiseen. Taitaa olla kyse viha-rakkaus suhteesta.😬 😍

        Miksi Sofia väkisin yrittää saada pennun tuon vanhan miehen kanssa ?


      • Anonyymi00196
        Anonyymi00195 kirjoitti:

        Miksi Sofia väkisin yrittää saada pennun tuon vanhan miehen kanssa ?

        Itkee tekoitkuaan ja haluaa tulla äidiksi. Ei tuosta ole äididiksi, ei osaa edes pestä omia hiuksiaan.


      • Anonyymi00197
        Anonyymi00196 kirjoitti:

        Itkee tekoitkuaan ja haluaa tulla äidiksi. Ei tuosta ole äididiksi, ei osaa edes pestä omia hiuksiaan.

        Miten voi tehdä nainen lapsen miehelle ja ei rakasta sitä oikeesti ? Ainoastaan rahan takia haluaa lapsen ja sitoa väkisin miehen maksamaan kaiken.


      • Anonyymi00198
        Anonyymi00197 kirjoitti:

        Miten voi tehdä nainen lapsen miehelle ja ei rakasta sitä oikeesti ? Ainoastaan rahan takia haluaa lapsen ja sitoa väkisin miehen maksamaan kaiken.

        Hyvin on ansainut nimen, että on kullankaivaja Sofia Belórf.


      • Anonyymi00200
        Anonyymi00198 kirjoitti:

        Hyvin on ansainut nimen, että on kullankaivaja Sofia Belórf.

        Nyt se kertoo, on hermoromahduksen partaalla, kun mies lähtenyt Yhdysvaltoihin käymään. Pelkää tietenkin, että mies palaa vaimonsa luokse ja jää ilman elättäjää.


      • Anonyymi00201
        Anonyymi00200 kirjoitti:

        Nyt se kertoo, on hermoromahduksen partaalla, kun mies lähtenyt Yhdysvaltoihin käymään. Pelkää tietenkin, että mies palaa vaimonsa luokse ja jää ilman elättäjää.

        Hahaa haa. Ei tiedä mistä johtuu pelkotilat. Minäpä kerron. Elättäjä jättää ja pelkää et joutuu taas kerran kadulle laukkuineen.


      • Anonyymi00202
        Anonyymi00201 kirjoitti:

        Hahaa haa. Ei tiedä mistä johtuu pelkotilat. Minäpä kerron. Elättäjä jättää ja pelkää et joutuu taas kerran kadulle laukkuineen.

        Sitä se teettää, kun menee salapanoksi perheelisen miehen kanssa. Nyt pelkää et saa hermoromahduksen ja ei pysty nukkuu öisin. Pyytänyt hoitajan kotiin ja suoneen suoraan vitamiineja saa. Eiks se osaa edes itse ravinteita ottaa ja suunnittelee itselleen et tekee lapsen?


      • Anonyymi00203
        Anonyymi00202 kirjoitti:

        Sitä se teettää, kun menee salapanoksi perheelisen miehen kanssa. Nyt pelkää et saa hermoromahduksen ja ei pysty nukkuu öisin. Pyytänyt hoitajan kotiin ja suoneen suoraan vitamiineja saa. Eiks se osaa edes itse ravinteita ottaa ja suunnittelee itselleen et tekee lapsen?

        Hoitoon pitää ton naisen päästä ja selvittää, miksi elää tuollaista omaa elämää ja menettää mielenterveydensä kokonaan.


      • Anonyymi00204
        Anonyymi00203 kirjoitti:

        Hoitoon pitää ton naisen päästä ja selvittää, miksi elää tuollaista omaa elämää ja menettää mielenterveydensä kokonaan.

        Taitaa jo ero häämöttää ja Sofian hermot reistaa kunnolla. Ei pysty nukkuu öisin ja pelkää tietenkin, että mies ottaa luottokortin pois ja sanoo kiitos ja näkemiin.


      • Anonyymi00205
        Anonyymi00204 kirjoitti:

        Taitaa jo ero häämöttää ja Sofian hermot reistaa kunnolla. Ei pysty nukkuu öisin ja pelkää tietenkin, että mies ottaa luottokortin pois ja sanoo kiitos ja näkemiin.

        Sitä se teettää, kun olisi oma ammatti ja rahaa ei tarvitsisi menettää hermojaan ja et koska mies heittää kadulle matkalaukkuneen. Toi nainen on aivan hermoromahduksen partaalla ja onneksi on sen nyt itse huomannut.


      • Anonyymi00206
        Anonyymi00205 kirjoitti:

        Sitä se teettää, kun olisi oma ammatti ja rahaa ei tarvitsisi menettää hermojaan ja et koska mies heittää kadulle matkalaukkuneen. Toi nainen on aivan hermoromahduksen partaalla ja onneksi on sen nyt itse huomannut.

        Itse on tuohon tilaan itsensä saanut ja turha itkeä tai kysellä, että mistä johtuu noi sen hermojen menetys. Pelko persiissä, että elättäjä lähti lopulisesti ja mistä löytää uuden elättäjän.


      • Anonyymi00208
        Anonyymi00205 kirjoitti:

        Sitä se teettää, kun olisi oma ammatti ja rahaa ei tarvitsisi menettää hermojaan ja et koska mies heittää kadulle matkalaukkuneen. Toi nainen on aivan hermoromahduksen partaalla ja onneksi on sen nyt itse huomannut.

        Nyt sitten hermoromahdus uhkaa. Sitä saa mitä tilaa. Eiks toi opi koskaan elää normaalia elämää ?


      • Anonyymi00209
        Anonyymi00208 kirjoitti:

        Nyt sitten hermoromahdus uhkaa. Sitä saa mitä tilaa. Eiks toi opi koskaan elää normaalia elämää ?

        Milloin tuo video on tehty? Ilmeisesti kaksi viikkoa sitten tai ehkä aiemminkin. Jeff on jo voinut palata takaisin jenkeistä. Yrittäkää nyt vähän rauhoittua.


      • Anonyymi00210
        Anonyymi00209 kirjoitti:

        Milloin tuo video on tehty? Ilmeisesti kaksi viikkoa sitten tai ehkä aiemminkin. Jeff on jo voinut palata takaisin jenkeistä. Yrittäkää nyt vähän rauhoittua.

        Ei pidä tehdä lapsia missään tapauksessa, jos ei osaa edes olla yksin kotona ja ei saa edes nukuttua. Jos odottaa vauvaa ja mies huitelee vieraissa, silloin vaatii luonnetta pysyä psyykkisesti kasassa Sofian.


      • Anonyymi00211
        Anonyymi00209 kirjoitti:

        Milloin tuo video on tehty? Ilmeisesti kaksi viikkoa sitten tai ehkä aiemminkin. Jeff on jo voinut palata takaisin jenkeistä. Yrittäkää nyt vähän rauhoittua.

        Tuleeko ero ennen kuin tää Blink Blink ohjelman teko on loppunut ?


      • Anonyymi00212
        Anonyymi00210 kirjoitti:

        Ei pidä tehdä lapsia missään tapauksessa, jos ei osaa edes olla yksin kotona ja ei saa edes nukuttua. Jos odottaa vauvaa ja mies huitelee vieraissa, silloin vaatii luonnetta pysyä psyykkisesti kasassa Sofian.

        Näin sanoo avioliittoneuvoja.


      • Anonyymi00213
        Anonyymi00212 kirjoitti:

        Näin sanoo avioliittoneuvoja.

        Käykö samoin, kuin Stefan Therman jätti Sofian ja ohjelman Sofian salaisuudet oli kesken kuvaukset ?


      • Anonyymi00214
        Anonyymi00213 kirjoitti:

        Käykö samoin, kuin Stefan Therman jätti Sofian ja ohjelman Sofian salaisuudet oli kesken kuvaukset ?

        Elättäjä auttoi jo Sofiaa ja hankki asunnon puoleksi vuodeksi kuvauksia varten. Nyt on Sofian ryhdistäytyä ja hankkii oma elämä itselleen. Ei siinnä auta valittaa, että saa herrmorohmaduksen.


      • Anonyymi00219
        Anonyymi00213 kirjoitti:

        Käykö samoin, kuin Stefan Therman jätti Sofian ja ohjelman Sofian salaisuudet oli kesken kuvaukset ?

        Miten kävi Stefanin ja Martinan suhteen kanssa? Onko Stefanila nyt naisystävää?


    • Anonyymi00215

      Alkuperäisessä uutisessa oli väärää tietoa. Mutta älkää lannistuko, rakkaat veitikat, olen korjannut asian:

      https://imgur.com/a/9t4eykh

      • Anonyymi00216

        Voi eikä 😝.


    • Anonyymi00218

      Kallis pillunkantoteline. Saas nähdä milloin elättäjä leipääntyy tötteröhuuliseen bimboon.

      • Anonyymi00220

        Näkee, että mikä sinulla on jatkuvasti mielessä.


    • Anonyymi00222

      No on siinä meillä maailma kun toiset kituvat nälässä ja eräät elelee luksuselämää Dubaissa eikä osaa edes pestä hiuksiaan itse

      • Anonyymi00223

        Sofia työllistää kampaajia. Se on hyvä asia.


    • Anonyymi00224

      Alapäällä tienaa jotta voi hoidattaa yläpäätä. Voi pyhäyksinkertaisuus.

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

      Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      112
      4368
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

      Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      77
      3176
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

      Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      99
      1434
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

      Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      86
      1306
    5. Odotatko vielä vastausta...

      Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      91
      846
    6. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

      Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      18
      693
    7. Lähes kaikki keskustelut kasvotusten

      on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk
      Ikävä
      21
      686
    8. Mitä kirjainta haluaisit

      Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      42
      677
    9. Tämän palstan naiseksi esittäytyvät

      Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?
      Sinkut
      110
      647
    10. Ehkä se on niin

      Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      43
      639
    Aihe