Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneella Sofialla ei ole aikaa esimerkiksi pestä itse hiuksiaan...
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/tama-menee-monella-yli-hilseen-sofia-bel-rf-ei-ole-pessyt-hiuksiaan-kolmeen-vuoteen?s24
Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

214
3478
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jos minulla olisi aikaa ja rahaa, niin mielellään pesettäisin ja hoidattaisin hiukseni kampaajalla. 💇🏼♀️🪮
- Anonyymi00148
No mutta sinun pitää hankkia joku sokeri pappa niin kyllä se sitten hoituu.
- Anonyymi00002
Hyvä, että kampaajille riittää töitä.
- Anonyymi00117
Lisäkkeet ei pysy kunnossa jos itse läträä.
- Anonyymi00137
Jos ei olis pessyt alapäätään kolmeen vuoteen. niin sitten olis oikein mahtavan seksikkäät aromit.
Voisin viettää kaikki päivät naama kiinni Sofian pepussa. - Anonyymi00143
Karmeampaa katastrofia.. ilmainen saamaton tyhjäntoimittaja kuten martviinakin ja essi.
- Anonyymi00160
Anonyymi00143 kirjoitti:
Karmeampaa katastrofia.. ilmainen saamaton tyhjäntoimittaja kuten martviinakin ja essi.
Niinpä juuri..
- Anonyymi00004
Jos kampaaja pesee hiukset, kukas hänet sitten muuten kylvettää?
- Anonyymi00007
Aina voi mennä johonkin kylpylään tai vastaavaan korkeatasoiseen paikkaan, jossa saa kylvetyksen, jalkojen/käsienhoidon ja kasvohoidon jne... Se tosin vaatii myös rahaa ja aikaa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Aina voi mennä johonkin kylpylään tai vastaavaan korkeatasoiseen paikkaan, jossa saa kylvetyksen, jalkojen/käsienhoidon ja kasvohoidon jne... Se tosin vaatii myös rahaa ja aikaa.
Tuon saman saa Virossa puolet halvemmalla🤣
- Anonyymi00016
dubain gay pojat
- Anonyymi00031
Käykö tämä huora koskaan suihkussa? Ilmankos ukkokin aina poissa.. kallis raato..sohva.
- Anonyymi00058
Kuka pesee karva konttorin ja perseen , voi olla automaatti WC joka pesee molemmat.
- Anonyymi00059
Anonyymi00031 kirjoitti:
Käykö tämä huora koskaan suihkussa? Ilmankos ukkokin aina poissa.. kallis raato..sohva.
Taitaa olla kallis elätti lokki. Ex elättäjiltä loppui rahat ja tuli isot velat.
- Anonyymi00134
Uittaminen olisi kyllä aiheellista akalle, niin palaisi ehkä ruotuun.
- Anonyymi00194
Anonyymi00007 kirjoitti:
Aina voi mennä johonkin kylpylään tai vastaavaan korkeatasoiseen paikkaan, jossa saa kylvetyksen, jalkojen/käsienhoidon ja kasvohoidon jne... Se tosin vaatii myös rahaa ja aikaa.
En haluais että joku olis aina kiinni iholla,kyllä mielelläni pesen itse itseni.Ja aika säälittävä tää bimpo akka,olikohan lähtösin jostain Kontulan lähiöstä. Perseen myynnillä pääsee pitkälle,mutta nopeesti tulee alas kun ukko tulee järkiinsä.
- Anonyymi00229
Anonyymi00134 kirjoitti:
Uittaminen olisi kyllä aiheellista akalle, niin palaisi ehkä ruotuun.
Tuon huoran vois tiputtaa sieltä Dubain pilvenpiirtäjän ikkunasta.
- Anonyymi00005
Lokki voi tarttua peruukkiin kiinni
https://www.youtube.com/watch?v=AZ1LvR4-mUw - Anonyymi00006
Kaikilla joilla on tekotukka, tekokynnet, tekoripset, joutuu huollattamaan ne ammattilaisella n 2-3 viikon välein. Miksei niistä uutisoida ettei ole vuosiin hoitanut itse?
- Anonyymi00008
Koska niille ei Aller (Seiska) ole järjestänyt tv-sarjaa jossa voi kertoa asian, kuten Belorfille on järjestetty.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Koska niille ei Aller (Seiska) ole järjestänyt tv-sarjaa jossa voi kertoa asian, kuten Belorfille on järjestetty.
Tuo oli Belorfille rehentelyn aihe että maksaa 300 euroa kerta ja että käyttää siihen elättäjänsä luottokorttia. Muut kyllä omassa instassa stoorissa joskus näyttävät kun käyvät kampaajalla ja kynsihuollossa mutta heillä ei ole omaa tv-ohjelmaa missä sellaista voivat esitellä.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Koska niille ei Aller (Seiska) ole järjestänyt tv-sarjaa jossa voi kertoa asian, kuten Belorfille on järjestetty.
Koko sarja perustuu siihen että Sofia esittää eri asioita mihin käyttää rillimiljonäärin luottokorttia.
- Anonyymi00119
Tekohuuliin pistettävä täytettä etteivät lerpahda, kova homma hoidattaa kaikkia tekohärpäkkeitä. Vois ostaa uudet tekotissit, toinen roikkuu kaulasta, toinen vajoaa napaan asti. Tekokynsiä pitää terottaa joka viikko.
- Anonyymi00012
Kykä on Sofia? Sama, kuin se joka ajelee matkailuautollaan ja kirjoittelee, että on kivaa.
- Anonyymi00102
Sofia on tämä nainen joka sai ihan omanohjelman, siinä kehuskelee miten mukavaa elämä on Dupaissa. Mies maksaa kaiken, itse ei ole saanut mitään aikaa, mitähän kehuskelua tuossakin on?!
- Anonyymi00138
Anonyymi00102 kirjoitti:
Sofia on tämä nainen joka sai ihan omanohjelman, siinä kehuskelee miten mukavaa elämä on Dupaissa. Mies maksaa kaiken, itse ei ole saanut mitään aikaa, mitähän kehuskelua tuossakin on?!
Sopisi hyvin näköjään suomen pääministeriksi tai Presidentiksi niin kai idioottikin ymmärtäisi millaisia poliitikot ovat kun nyt vielä kehuvat Marinin Sannaa.
- Anonyymi00150
Anonyymi00102 kirjoitti:
Sofia on tämä nainen joka sai ihan omanohjelman, siinä kehuskelee miten mukavaa elämä on Dupaissa. Mies maksaa kaiken, itse ei ole saanut mitään aikaa, mitähän kehuskelua tuossakin on?!
On karmeita kertomuksia mihin naiset joutuu alistumaan tuolla ,niitä en toivo kenenkään kohdalle.
- Anonyymi00231
Anonyymi00102 kirjoitti:
Sofia on tämä nainen joka sai ihan omanohjelman, siinä kehuskelee miten mukavaa elämä on Dupaissa. Mies maksaa kaiken, itse ei ole saanut mitään aikaa, mitähän kehuskelua tuossakin on?!
Kohta tulee kirja. Olisko kansikuvassa loppuun kaluttu sohvia vittu ja takakannessa lesboilukuva marttiinan kanssa.
- Anonyymi00013
Kun istuu pankin päällä ja tiliotteessa lukee vaan pano.
Mikäs siinä on ollessa.- Anonyymi00017
tuota muijaa kukaan ole päässyt panemaan antaa vaan ymmärtää
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
tuota muijaa kukaan ole päässyt panemaan antaa vaan ymmärtää
Mutta tiliotteet näyttävät yhtä panoa ja ei ottoa 😎.
- Anonyymi00024
Entäs sitten nuo pankin juoksevat kulut,kukapa ne hoitanee?
- Anonyymi00139
Anonyymi00017 kirjoitti:
tuota muijaa kukaan ole päässyt panemaan antaa vaan ymmärtää
Kuka hölmö haluaisi?
- Anonyymi00232
Anonyymi00017 kirjoitti:
tuota muijaa kukaan ole päässyt panemaan antaa vaan ymmärtää
Takuulla on. Miehelle laitetaan säkki päähän ettei ei näe minkälaisen paskahuoran vittua kyntää ettei mulkku lerpahda. Sohvilla kassakone punkan vieressä. Bling bling!
- Anonyymi00014
Ja silti pitää kiroilla?
- Anonyymi00018
Onko uusi elättäjä kierroksessa.Eikö kamelin kusettaja enää kelpaa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19410360/onko-sofia-etsimassa-uutta-elattajaa-sveitsin-mm-kisoissa - Anonyymi00019
Joutuuko hän itse kävelemään, vai hommaako kantajat
- Anonyymi00020
Voi hitsi mikä muidu. Mites eikö edes ole käynyt saunassa 3-vuoteen ?
- Anonyymi00025
Vähän kun kutsunappulaa painaa, niin kantotuoli odottaa sängyn vieressä ja ja riksa ulko-ovella josta sitten luxus Limousenilla jatketaan matkaa kohti päämäärää.
- Anonyymi00026
Anonyymi00020 kirjoitti:
Voi hitsi mikä muidu. Mites eikö edes ole käynyt saunassa 3-vuoteen ?
Poreammehoito ja uima-allas hoitaja tekee nekin kuulema hänen puolestaan.
- Anonyymi00030
😅🤣😂
- Anonyymi00060
Kuka pesee hampaat, naaman ja kädet. Eihän avuton elätti lokki osaa pestä niitä itse. Osaako syödä itse onko syöttättäjä palkattu.
- Anonyymi00061
Saattaa olla kultainen kanto tuoli jota neljä orjaa kantaa.
- Anonyymi00101
Anonyymi00030 kirjoitti:
😅🤣😂
Kuinka se kehtaa kaikki tietää kuka hän on ja miten hän elää ja millä elää .Ei kunnioitus tule normaalilta kansalaisilta ja tämä valehtelee ja kuvittelee jotenkin säälittävä ihmisraunio.
- Anonyymi00022
Tienasko ne huumeilla ja katiskoilla näin paljon?? :D
- Anonyymi00023
Ketä tarkoitit? Ei ole nyt Niko Ranta - Ahosta ja Sofiasta kysymys ?
- Anonyymi00027
Ihan vain ilkosillaan.
- Anonyymi00107
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ketä tarkoitit? Ei ole nyt Niko Ranta - Ahosta ja Sofiasta kysymys ?
Pieni ironinen vitsi.Kyllähän niilläkin kuitenkin joku tienasi jotain :D.
- Anonyymi00028
Kuka tämä Sofia oikein on? Onko jotenkin merkittävä? Onko saanut jotain tärkeää aikaan elämässään?
- Anonyymi00032
Ehkä tärkein asia mistä keskustelupalstoillakin tykätään ja tietyt mediatkin tykkäävät on se että on kova rikkomaan perheitä ja tietenkin eräs tapaus ylitse muiden on näiden edellämainittujen mieleen. Sen kunniaksi saa omia tv-sarjoja ja tietenkin huumeista saanut tuomion ja sekin tuo hänelle edellämainittujen taholta lisäarvoa.
- Anonyymi00234
On saanut. Ihka elävä tosi-tv vitunkantoteline.
- Anonyymi00029
En ole katsonut yhtäkään ohjelmaa ko. henkilöstä, enkä tule edes katsomaan mutta "lööpit" kertovat paljon ja ihmisen ulkomuoto missä ei mikään ole luonnollista.
- Anonyymi00033
Koska Sofia nyt kaikenlaista kertoo omassa sarjassa esim. ex-miehistään niin voisiko jo viimein paljastaa että hänelle on laitettu takapuoleen täytettä ja sen takia tehty rasvaimua muualta vartalosta. Sonja Aiellokin, joka on hyvin samantyylinen henkilö, kertoi asian rehellisesti ja siitä palkinnoksi pääsi radiojuontajaksi. Hänestä tulee nyt suuri kilpailija Niko Saariselle sekä vuoden radiojuontaja -kisassa että tietenkin tubeconin podcast -kisassa. Onhan hän kertonut podcastissa kaikki mahdolliset sekoilut aivan lapsesta lähtien, ja se tuo aina sitä lisäarvoa. On myös vihjaillut "lukuisille muille vaikuttajille" tehdyistä toimenpiteistä, joita salaavat, ja heti hänestä tuli tietynlaisen median suosikki.
- Anonyymi00036
Anonyymi00033 kirjoitti:
Koska Sofia nyt kaikenlaista kertoo omassa sarjassa esim. ex-miehistään niin voisiko jo viimein paljastaa että hänelle on laitettu takapuoleen täytettä ja sen takia tehty rasvaimua muualta vartalosta. Sonja Aiellokin, joka on hyvin samantyylinen henkilö, kertoi asian rehellisesti ja siitä palkinnoksi pääsi radiojuontajaksi. Hänestä tulee nyt suuri kilpailija Niko Saariselle sekä vuoden radiojuontaja -kisassa että tietenkin tubeconin podcast -kisassa. Onhan hän kertonut podcastissa kaikki mahdolliset sekoilut aivan lapsesta lähtien, ja se tuo aina sitä lisäarvoa. On myös vihjaillut "lukuisille muille vaikuttajille" tehdyistä toimenpiteistä, joita salaavat, ja heti hänestä tuli tietynlaisen median suosikki.
Sonja Aiellon valmenukset eivät menneet enää kaupaksi ja joutui muuttaa ammattia radiojuontajaksi. Miten pärjää radiossa ja se jää nähtäväksi.
- Anonyymi00037
Anonyymi00033 kirjoitti:
Koska Sofia nyt kaikenlaista kertoo omassa sarjassa esim. ex-miehistään niin voisiko jo viimein paljastaa että hänelle on laitettu takapuoleen täytettä ja sen takia tehty rasvaimua muualta vartalosta. Sonja Aiellokin, joka on hyvin samantyylinen henkilö, kertoi asian rehellisesti ja siitä palkinnoksi pääsi radiojuontajaksi. Hänestä tulee nyt suuri kilpailija Niko Saariselle sekä vuoden radiojuontaja -kisassa että tietenkin tubeconin podcast -kisassa. Onhan hän kertonut podcastissa kaikki mahdolliset sekoilut aivan lapsesta lähtien, ja se tuo aina sitä lisäarvoa. On myös vihjaillut "lukuisille muille vaikuttajille" tehdyistä toimenpiteistä, joita salaavat, ja heti hänestä tuli tietynlaisen median suosikki.
Tuo mies josta tulee myös Jonen kaveri radioon mainostaa avoimia suhteita ja Sonjahan on saanut väkivaltatuomion kun avomiehen silmäkulmaan osui "vahingossa" kännykkä ja sitten on juuri hankkinut BBL:n. Toivottavasti pystyy jo istumaan kun juontotyö radiossa alkaa ettei tarvi istua renkaan päällä.
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Tuo mies josta tulee myös Jonen kaveri radioon mainostaa avoimia suhteita ja Sonjahan on saanut väkivaltatuomion kun avomiehen silmäkulmaan osui "vahingossa" kännykkä ja sitten on juuri hankkinut BBL:n. Toivottavasti pystyy jo istumaan kun juontotyö radiossa alkaa ettei tarvi istua renkaan päällä.
Jone taas vastaavasti mainostaa että kannattaa erota kirkosta.
- Anonyymi00039
Anonyymi00033 kirjoitti:
Koska Sofia nyt kaikenlaista kertoo omassa sarjassa esim. ex-miehistään niin voisiko jo viimein paljastaa että hänelle on laitettu takapuoleen täytettä ja sen takia tehty rasvaimua muualta vartalosta. Sonja Aiellokin, joka on hyvin samantyylinen henkilö, kertoi asian rehellisesti ja siitä palkinnoksi pääsi radiojuontajaksi. Hänestä tulee nyt suuri kilpailija Niko Saariselle sekä vuoden radiojuontaja -kisassa että tietenkin tubeconin podcast -kisassa. Onhan hän kertonut podcastissa kaikki mahdolliset sekoilut aivan lapsesta lähtien, ja se tuo aina sitä lisäarvoa. On myös vihjaillut "lukuisille muille vaikuttajille" tehdyistä toimenpiteistä, joita salaavat, ja heti hänestä tuli tietynlaisen median suosikki.
Sofian ex-miehistä puheenollen: "Sofia murtuu nähdessään Ranta-ahon kanssa jakamansa kodin: Meidän elämä oli seesteistä ja hyvää".
Tuo siis Sofian salaisuudet -sarjasta jossa tomppeli liikemies kuskasi Sofian itkemään Ranta-ahon huvilan nurkille ja kaipaamaan entistä elämäänsä siellä. - Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Sofian ex-miehistä puheenollen: "Sofia murtuu nähdessään Ranta-ahon kanssa jakamansa kodin: Meidän elämä oli seesteistä ja hyvää".
Tuo siis Sofian salaisuudet -sarjasta jossa tomppeli liikemies kuskasi Sofian itkemään Ranta-ahon huvilan nurkille ja kaipaamaan entistä elämäänsä siellä.Nyt se haukkuu isäänsä, et ei ollut hyvä isä ja on huonot suhteet häneen.. Kyllä kelpasi isä, kun Sofian salaisuudet ohjelmaan veti sen mukaan. No rahan takia tietenkin, että sai isänsä tv-ohjelmaan.
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Nyt se haukkuu isäänsä, et ei ollut hyvä isä ja on huonot suhteet häneen.. Kyllä kelpasi isä, kun Sofian salaisuudet ohjelmaan veti sen mukaan. No rahan takia tietenkin, että sai isänsä tv-ohjelmaan.
Voi eikä! Nyt sitten möläyttää, että miehen lapset ovat hänelle kaikki rakkaita! Ei ole edes nähnyt, kuin ainoastaan tään Emma tyttären. Ja sekin on ainoastaan sen takia, että sai tv-ohjelmaansa sisältöä.
- Anonyymi00042
Anonyymi00039 kirjoitti:
Sofian ex-miehistä puheenollen: "Sofia murtuu nähdessään Ranta-ahon kanssa jakamansa kodin: Meidän elämä oli seesteistä ja hyvää".
Tuo siis Sofian salaisuudet -sarjasta jossa tomppeli liikemies kuskasi Sofian itkemään Ranta-ahon huvilan nurkille ja kaipaamaan entistä elämäänsä siellä.Totta. Stefan mölli vei Sofian itkemään Nikoa, katseli asuntoon ikkunasta itki ja sanoi. Taulutkin on vielä samat seinillä. Siellä pääsi rahan makuun ja elää haluamaansa elämää.
- Anonyymi00043
Anonyymi00041 kirjoitti:
Voi eikä! Nyt sitten möläyttää, että miehen lapset ovat hänelle kaikki rakkaita! Ei ole edes nähnyt, kuin ainoastaan tään Emma tyttären. Ja sekin on ainoastaan sen takia, että sai tv-ohjelmaansa sisältöä.
Joka asiassa ainoastaan kehuu itseään ja ei omista teoistaan, ei koskaan puhu yhtään mitään nekatiivista asioita. Minä minä minä ja ei koskaan kukaan muu.
- Anonyymi00121
Anonyymi00039 kirjoitti:
Sofian ex-miehistä puheenollen: "Sofia murtuu nähdessään Ranta-ahon kanssa jakamansa kodin: Meidän elämä oli seesteistä ja hyvää".
Tuo siis Sofian salaisuudet -sarjasta jossa tomppeli liikemies kuskasi Sofian itkemään Ranta-ahon huvilan nurkille ja kaipaamaan entistä elämäänsä siellä.Elämä oli yhtä juhlaa kunnes käry kävi.
- Anonyymi00235
Anonyymi00040 kirjoitti:
Nyt se haukkuu isäänsä, et ei ollut hyvä isä ja on huonot suhteet häneen.. Kyllä kelpasi isä, kun Sofian salaisuudet ohjelmaan veti sen mukaan. No rahan takia tietenkin, että sai isänsä tv-ohjelmaan.
Isänsä nussinu sitä aamusta iltaan.
- Anonyymi00044
Nuori ja kaunis Sofia on Suomen harvoja high value naisia <3 onnea ja menestystä Soffelle!
- Anonyymi00045
On jo haukkunut tv-ohjelmassaan, ex-2 avopuolisoaan ja elättäjän vaimon. Samoin nyt sai kunnian myöskin haukkua omaa isäänsä. Vielä on kaksi lähetystä tv-ohjelmasta. Ketä haukkuu niissä seuraavaksi ?
- Anonyymi00046
Sofia ei ole enää nuori, on täyttänyt jo 36 vuotta. Hyvä kun sinulla on kauneus ihanteesi olemassa 😂.
- Anonyymi00048
Anonyymi00045 kirjoitti:
On jo haukkunut tv-ohjelmassaan, ex-2 avopuolisoaan ja elättäjän vaimon. Samoin nyt sai kunnian myöskin haukkua omaa isäänsä. Vielä on kaksi lähetystä tv-ohjelmasta. Ketä haukkuu niissä seuraavaksi ?
Kertoi rakastavansa miehen kaikkea kolmea lasta vaikka ei ole nuorinta edes tavannut ja tuskin tapaakaan koska rikkoi tuon perheen ja vei lapselta isän. Lisäksi väittääettä jos tulee omalapsi niin silti kaikki lapset samanarvoisia. Sofian luonteen tietäen niin pa*kapuhetta!
- Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
Kertoi rakastavansa miehen kaikkea kolmea lasta vaikka ei ole nuorinta edes tavannut ja tuskin tapaakaan koska rikkoi tuon perheen ja vei lapselta isän. Lisäksi väittääettä jos tulee omalapsi niin silti kaikki lapset samanarvoisia. Sofian luonteen tietäen niin pa*kapuhetta!
"Mitäs toi lapsensa sinne kun minä olin siellä."
- Anonyymi00050
Anonyymi00045 kirjoitti:
On jo haukkunut tv-ohjelmassaan, ex-2 avopuolisoaan ja elättäjän vaimon. Samoin nyt sai kunnian myöskin haukkua omaa isäänsä. Vielä on kaksi lähetystä tv-ohjelmasta. Ketä haukkuu niissä seuraavaksi ?
Edellisessä sarjassa eli Sofian salaisuuksissa haukkui silloisen elättäjänsä eli Stefun exää ja vielä jatkoi Koumulaisen hänelle järjestämässä podcastissa. Haukkui isänsä myös mutta edellistä avomiestään Ranta-aho ei silloin haukkunut vaan kävi jopa itkemässä tämän silloisen huvilan ulkopuolella että kuinka onnellisia siellä olimme. Ranta-aho oli vielä sinkku kun Sofian salaisuutta kuvattiin. Nyt on uusi puoliso niin siksi saa kuulla kunniansa Sofialta.
- Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
Edellisessä sarjassa eli Sofian salaisuuksissa haukkui silloisen elättäjänsä eli Stefun exää ja vielä jatkoi Koumulaisen hänelle järjestämässä podcastissa. Haukkui isänsä myös mutta edellistä avomiestään Ranta-aho ei silloin haukkunut vaan kävi jopa itkemässä tämän silloisen huvilan ulkopuolella että kuinka onnellisia siellä olimme. Ranta-aho oli vielä sinkku kun Sofian salaisuutta kuvattiin. Nyt on uusi puoliso niin siksi saa kuulla kunniansa Sofialta.
Loppujen lopuksi Sofia haukkui sarjan kuvaukset mahdollistaneen Stefunkin idiootiksi ihmiseksi ja vielä että ei halua olla Stefulle mikään vi*un omaishoitaja.
- Anonyymi00052
Anonyymi00050 kirjoitti:
Edellisessä sarjassa eli Sofian salaisuuksissa haukkui silloisen elättäjänsä eli Stefun exää ja vielä jatkoi Koumulaisen hänelle järjestämässä podcastissa. Haukkui isänsä myös mutta edellistä avomiestään Ranta-aho ei silloin haukkunut vaan kävi jopa itkemässä tämän silloisen huvilan ulkopuolella että kuinka onnellisia siellä olimme. Ranta-aho oli vielä sinkku kun Sofian salaisuutta kuvattiin. Nyt on uusi puoliso niin siksi saa kuulla kunniansa Sofialta.
Iltalehti aina mainosti Sofian sarjaa ja myös tuota podcastia sillä että haukkuu niissä Stefun exää.
- Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
Iltalehti aina mainosti Sofian sarjaa ja myös tuota podcastia sillä että haukkuu niissä Stefun exää.
Olikohan Petäistö ja kumppanit saanut tuotantoyhtiöltä määräyksen että Martinaa pitää kohdella erityisen huonosti että saamme hyviä otsikoita jos vaikka hermostuu? Nyt Petäistö on uudessa Grillit tulessa sarjassa ja siitä olevassa videopätkässä näkee kuinka flirttailee Ernan kanssa kun tälle tuli pipi sormeen. Ja Erna huutelee Matiasta että katso, nyt tuli jo toinen pipi.
- Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
Olikohan Petäistö ja kumppanit saanut tuotantoyhtiöltä määräyksen että Martinaa pitää kohdella erityisen huonosti että saamme hyviä otsikoita jos vaikka hermostuu? Nyt Petäistö on uudessa Grillit tulessa sarjassa ja siitä olevassa videopätkässä näkee kuinka flirttailee Ernan kanssa kun tälle tuli pipi sormeen. Ja Erna huutelee Matiasta että katso, nyt tuli jo toinen pipi.
Pari päivää sitten Petäistö ja Erna kuvasivat yhdessä ja molemmat laittoivat stooria instaansa ja Petäistön koirankin kanssa Erna sai poseerata.
- Anonyymi00055
Anonyymi00053 kirjoitti:
Olikohan Petäistö ja kumppanit saanut tuotantoyhtiöltä määräyksen että Martinaa pitää kohdella erityisen huonosti että saamme hyviä otsikoita jos vaikka hermostuu? Nyt Petäistö on uudessa Grillit tulessa sarjassa ja siitä olevassa videopätkässä näkee kuinka flirttailee Ernan kanssa kun tälle tuli pipi sormeen. Ja Erna huutelee Matiasta että katso, nyt tuli jo toinen pipi.
Vauvalla kerrottiin että joku osallistuja eli Joonas ei tykännyt Martinasta ja oliko tämä Joonas joku toimittaja? Oli kyllä Teron kanssa keskustelemassa niin näin että sinäkin yritti haukkua Martinaa mutta Tero ei niinkään mennyt mukaan siihen. Vauvalla oli myös puhetta että kun Pinja yritti kehua Martinaa niin Joonas puhui päälle. En tiennyt että tämä Joonas on toimittaja.
- Anonyymi00056
Anonyymi00055 kirjoitti:
Vauvalla kerrottiin että joku osallistuja eli Joonas ei tykännyt Martinasta ja oliko tämä Joonas joku toimittaja? Oli kyllä Teron kanssa keskustelemassa niin näin että sinäkin yritti haukkua Martinaa mutta Tero ei niinkään mennyt mukaan siihen. Vauvalla oli myös puhetta että kun Pinja yritti kehua Martinaa niin Joonas puhui päälle. En tiennyt että tämä Joonas on toimittaja.
Tuo Joonas on radiojuontajana kanavalla jonka omistaa Nelonen media eli sama joka tuottaa myös Erikoisjoukot -sarjan. Eli oman tuotantoyhtiön jäsen siellä mukana Erikoisjoukoissa. Toivottavasti ei nyt sentään voita koska voisi ajatella että sovittu juttu.
- Anonyymi00063
Anonyymi00053 kirjoitti:
Olikohan Petäistö ja kumppanit saanut tuotantoyhtiöltä määräyksen että Martinaa pitää kohdella erityisen huonosti että saamme hyviä otsikoita jos vaikka hermostuu? Nyt Petäistö on uudessa Grillit tulessa sarjassa ja siitä olevassa videopätkässä näkee kuinka flirttailee Ernan kanssa kun tälle tuli pipi sormeen. Ja Erna huutelee Matiasta että katso, nyt tuli jo toinen pipi.
Lopeta Martinan sotkeminen Sofian ketjuun ! Eikö sinun ymmärrys riitä, edes tuolaisen asian tajuamiseen?
- Anonyymi00069
Anonyymi00063 kirjoitti:
Lopeta Martinan sotkeminen Sofian ketjuun ! Eikö sinun ymmärrys riitä, edes tuolaisen asian tajuamiseen?
Martinan mies ja lapsi ja tietenkin Martina oli Sofian edellinen vastava uhri. Miksi ei asiaa voisi tuoda esille. Ja edellisessä sarjassa haukkui Martinaa ja nyt haukkuu tätä elättäjänsä tulevaa ex-puolisoa.
- Anonyymi00070
Anonyymi00069 kirjoitti:
Martinan mies ja lapsi ja tietenkin Martina oli Sofian edellinen vastava uhri. Miksi ei asiaa voisi tuoda esille. Ja edellisessä sarjassa haukkui Martinaa ja nyt haukkuu tätä elättäjänsä tulevaa ex-puolisoa.
Sofia oli Nousiaisenkin kanssa jossain tv-sarjassa Tavallista elämää. Haukkuivatkohan ne siinä Nousiaisen exää joka ei ehtinyt viedä kaikkia tavaroitaan pois ennenkuin Sofia purjehti sisään? Ainakin BB-talossa Nousiainen haukkui julkisesti tätä exäänsä ja kehuskeli että Sofia on ottanut implantit Virossa.
- Anonyymi00072
Anonyymi00070 kirjoitti:
Sofia oli Nousiaisenkin kanssa jossain tv-sarjassa Tavallista elämää. Haukkuivatkohan ne siinä Nousiaisen exää joka ei ehtinyt viedä kaikkia tavaroitaan pois ennenkuin Sofia purjehti sisään? Ainakin BB-talossa Nousiainen haukkui julkisesti tätä exäänsä ja kehuskeli että Sofia on ottanut implantit Virossa.
Siiä sarjassa Sofia esitteli kenkä- ja merkkilaukkukokoelmaansa. Esitteli kengät joilla hänelle oli erityisesti tunnearvoa ja kertoi että piti niitä ylioppilasjuhlissa ja häissään.
- Anonyymi00074
Anonyymi00072 kirjoitti:
Siiä sarjassa Sofia esitteli kenkä- ja merkkilaukkukokoelmaansa. Esitteli kengät joilla hänelle oli erityisesti tunnearvoa ja kertoi että piti niitä ylioppilasjuhlissa ja häissään.
Mitaleitaan ja pystejään jaksaa esitellä vieläkin mutta tässä sarjassa nyt halusi kertoa että hänellä sellaisia on mutta elättäjältään samaa patsas joka luki että maailman parhaimmalle ja uskolliselle tyttöystävälle korvasi mennen tullen maailmanmestaruusmitalit. Näin sai mainita tuon asian että yli 10 vuotta sitten sellainen on tullut lavalla keikistelystä tekorusketuksessa korkokengissä lihaksia pullistellen bikineissä.
- Anonyymi00076
Anonyymi00074 kirjoitti:
Mitaleitaan ja pystejään jaksaa esitellä vieläkin mutta tässä sarjassa nyt halusi kertoa että hänellä sellaisia on mutta elättäjältään samaa patsas joka luki että maailman parhaimmalle ja uskolliselle tyttöystävälle korvasi mennen tullen maailmanmestaruusmitalit. Näin sai mainita tuon asian että yli 10 vuotta sitten sellainen on tullut lavalla keikistelystä tekorusketuksessa korkokengissä lihaksia pullistellen bikineissä.
Tape Valkosen valmennuksessa puoli vuotta ja tuli ja voitti kaikki jotka oli treenanneet monta vuotta. Tätä itsekin ihmetteli.
- Anonyymi00077
Anonyymi00053 kirjoitti:
Olikohan Petäistö ja kumppanit saanut tuotantoyhtiöltä määräyksen että Martinaa pitää kohdella erityisen huonosti että saamme hyviä otsikoita jos vaikka hermostuu? Nyt Petäistö on uudessa Grillit tulessa sarjassa ja siitä olevassa videopätkässä näkee kuinka flirttailee Ernan kanssa kun tälle tuli pipi sormeen. Ja Erna huutelee Matiasta että katso, nyt tuli jo toinen pipi.
Eikös tuo Erna ole venäläistaustainen ja esittelee isoa takapuoltaan ja sitten se eräs nuori nainen joka esittelee jättiluomujaan, niin sekin on venäläislähtöinen.
- Anonyymi00094
Anonyymi00048 kirjoitti:
Kertoi rakastavansa miehen kaikkea kolmea lasta vaikka ei ole nuorinta edes tavannut ja tuskin tapaakaan koska rikkoi tuon perheen ja vei lapselta isän. Lisäksi väittääettä jos tulee omalapsi niin silti kaikki lapset samanarvoisia. Sofian luonteen tietäen niin pa*kapuhetta!
No eipä taida toi muija lapsia tehdä,vartalo menee.
- Anonyymi00095
Anonyymi00055 kirjoitti:
Vauvalla kerrottiin että joku osallistuja eli Joonas ei tykännyt Martinasta ja oliko tämä Joonas joku toimittaja? Oli kyllä Teron kanssa keskustelemassa niin näin että sinäkin yritti haukkua Martinaa mutta Tero ei niinkään mennyt mukaan siihen. Vauvalla oli myös puhetta että kun Pinja yritti kehua Martinaa niin Joonas puhui päälle. En tiennyt että tämä Joonas on toimittaja.
Siis MITÄ????
- Anonyymi00118
Anonyymi00045 kirjoitti:
On jo haukkunut tv-ohjelmassaan, ex-2 avopuolisoaan ja elättäjän vaimon. Samoin nyt sai kunnian myöskin haukkua omaa isäänsä. Vielä on kaksi lähetystä tv-ohjelmasta. Ketä haukkuu niissä seuraavaksi ?
Haukkuis itseään. Mut pääseekö se koskaan jenkkilään? Sillähän on huume juttu/sakot?
- Anonyymi00122
Onni kestää kunnes rahoittaja löytää halvemman elätti lokin.
- Anonyymi00123
Anonyymi00051 kirjoitti:
Loppujen lopuksi Sofia haukkui sarjan kuvaukset mahdollistaneen Stefunkin idiootiksi ihmiseksi ja vielä että ei halua olla Stefulle mikään vi*un omaishoitaja.
Hyvin kelpasi luksus elämä, ex rahoittajan kustannuksella.
- Anonyymi00146
Anonyymi00094 kirjoitti:
No eipä taida toi muija lapsia tehdä,vartalo menee.
Joo, ikä tulee vastaan ja tuskin nykyinen ukko haluaa lapsia Sofian kanssa, koska ämmän vartalo kärsisi, tää ukko tarvii vaan jonkun jota esitellä. Miks muuten ois tuon tollon kanssa. Fiksumpia ja mukavampiakin naisia varmaan löytyis.
- Anonyymi00236
Mitä huumetta oot ottanu. Ootko sohvia rikoskamu.
- Anonyymi00237
Anonyymi00053 kirjoitti:
Olikohan Petäistö ja kumppanit saanut tuotantoyhtiöltä määräyksen että Martinaa pitää kohdella erityisen huonosti että saamme hyviä otsikoita jos vaikka hermostuu? Nyt Petäistö on uudessa Grillit tulessa sarjassa ja siitä olevassa videopätkässä näkee kuinka flirttailee Ernan kanssa kun tälle tuli pipi sormeen. Ja Erna huutelee Matiasta että katso, nyt tuli jo toinen pipi.
Mara on siellä vitukkaa jaellu. On se sairaus olla koko ajan esillä. Mutta eihän se akka oo normaali.
- Anonyymi00057
Kiireinen perheen äiti, ei ehdi pestä tekotukka pehkoa. Perhettä eikä lapsia ole. Huoneisto siivotaan valmiiksi. Päivät kuluu luksuslaukkuja sekä itseä kuvatessa. Aikaa kuluu kauneus hoidoissa tekokynsi ja tekohuuli huolloissa.
- Anonyymi00064
Kuka ton akan teko hiukset pesi, kun se asui Suomessa ?
- Anonyymi00065
Anonyymi00064 kirjoitti:
Kuka ton akan teko hiukset pesi, kun se asui Suomessa ?
Ehkä sen mies kaverit. Ei ole aikaa koskaan pestä omia hiuksiaan.
- Anonyymi00066
Anonyymi00065 kirjoitti:
Ehkä sen mies kaverit. Ei ole aikaa koskaan pestä omia hiuksiaan.
Mites sen toisen pään pesu ja onko aikaa sitä pestä ollenkaan ?
- Anonyymi00067
Muuta sinne sofian luo,voitte pestä toistenne hiukset!
- Anonyymi00068
Mietin, mitenhän ihmisestä tulee noin pinnallinen? Kaikki ulkonäön varaan rakennettua....
- Anonyymi00071
Kompensoi varmasti jotain itsessään, ujoutta, turvattomuutta tms.
- Anonyymi00073
Sofian ex-rakas pyytää, että auttakaa katusoittajaa ja rämpyttää kitaraa sen instas 🤭.
- Anonyymi00075
Anonyymi00073 kirjoitti:
Sofian ex-rakas pyytää, että auttakaa katusoittajaa ja rämpyttää kitaraa sen instas 🤭.
Nyt Sofia alaa maksaa velkojas Stefaninlle ja auta köyhää katusoittajaa.
- Anonyymi00078
Anonyymi00075 kirjoitti:
Nyt Sofia alaa maksaa velkojas Stefaninlle ja auta köyhää katusoittajaa.
Totta kirjoitit. On rahaa niin paljon, että roskiin heittävät vahingossa. Sofia vielä kertonut, että. meidän rahoja 🤭. Stefan pyytää köyhää katusoittajaa 😫.
- Anonyymi00080
Anonyymi00078 kirjoitti:
Totta kirjoitit. On rahaa niin paljon, että roskiin heittävät vahingossa. Sofia vielä kertonut, että. meidän rahoja 🤭. Stefan pyytää köyhää katusoittajaa 😫.
Stefan Therman maksoi 30 000 tuhannen euron ulosotot Sofialle. Toi on pieni summa elättäjälle ja maksaa pois Stefaninlle Sofian velat.
- Anonyymi00081
On kyllä niin oksettava pintaliitäjä ettei mitään rajaa. Onkohan tuolla raukallq käynyt mielessä että ikä tekee tehtävänsä , eikä siihen tarvita välttämättä enää edes monia vuosia että nykyinen elättäjä pistää hänet vaihtoon. Nuoremmat kaunottaret ajavat ohitse nahistuvasta elätistä hyvin äkkiä, eikä Sofia edes mitään rakkautta tunne elättäjiinsä vaan ainoastaan näiden lompakoihin.
- Anonyymi00082
Sofia seuraavan tv-ohjelmasi aiheet. Kuka maksoi kaikki ulosottoon menneet laskut ja kuinka suuria ne summat olivat. Kerrot rehellisesti, kuinka monessa maassa salarakkaana ja kaikki perheellisiä miehiä. Kerrot olet saanut tuomion huumeiden käytöstä ja hallussa ja istunut poliisivankilassa. Ansiotulot ovat olleet tasan 0 - euroa, viimme vuosina Suomessa asuessasi. Silikonirinnat ja tekotakapuolesi, on maksettu huume rahoilla.
- Anonyymi00083
Lopeta Sofian seuraaminen, niin sinun ei tarvitse enää kärsiä oksentelusta.
- Anonyymi00084
Anonyymi00083 kirjoitti:
Lopeta Sofian seuraaminen, niin sinun ei tarvitse enää kärsiä oksentelusta.
Kohta alkaa Stefan Therman laukoa totuuksia. Gekkosessa on juttua asiasta.
- Anonyymi00085
Anonyymi00084 kirjoitti:
Kohta alkaa Stefan Therman laukoa totuuksia. Gekkosessa on juttua asiasta.
Tutiskaa nyt ex-puolisot ja Stefanin salapanot. Sieltä alkaa varmasti sellaista tietoa, jota me tavalliset tallaajat tiedä vielä yhtään mitään 😡.
- Anonyymi00087
Anonyymi00082 kirjoitti:
Sofia seuraavan tv-ohjelmasi aiheet. Kuka maksoi kaikki ulosottoon menneet laskut ja kuinka suuria ne summat olivat. Kerrot rehellisesti, kuinka monessa maassa salarakkaana ja kaikki perheellisiä miehiä. Kerrot olet saanut tuomion huumeiden käytöstä ja hallussa ja istunut poliisivankilassa. Ansiotulot ovat olleet tasan 0 - euroa, viimme vuosina Suomessa asuessasi. Silikonirinnat ja tekotakapuolesi, on maksettu huume rahoilla.
Seuraajat lisääntyisivät kummasti, kun Sofia toteuttaisi uudessa tv-ohjelmassa noi kaikki asiat 👍.
- Anonyymi00089
Anonyymi00087 kirjoitti:
Seuraajat lisääntyisivät kummasti, kun Sofia toteuttaisi uudessa tv-ohjelmassa noi kaikki asiat 👍.
Sofia on haukkunut Stefan Thermanin jo kahdes tv-ohjelmas. Antaako nyt Stefan palaa täysillä kans totuuksia 🧐?
- Anonyymi00090
Anonyymi00085 kirjoitti:
Tutiskaa nyt ex-puolisot ja Stefanin salapanot. Sieltä alkaa varmasti sellaista tietoa, jota me tavalliset tallaajat tiedä vielä yhtään mitään 😡.
Stefu voisi kertoa että minkä takia on haukkunut Sofiaa marokkolaiseksi huo*aksi ja minkä takia sanoi heittävänsä rahalaukun ikkunasta, kun heitti Sofian matkalaukun. Voisi myös kertoa että miksi olivat tekemisissä Ranta-ahon kanssa kun tämä pääsi vapaaksi vankilasta. Sofia ja Stefu olivat menossa Dubaihin vuodenvaihteessa kun Ranta-aho siellä vietti synttäreitään mutta se peruuntui ja menivätkin Keskiselle kun ajoivat Leviltä pääkaupunkiseudulle. Sitten tammikuussa Ranta-ahoa etsittiin Stefun huoneistosta Marbellasta ja poliisit mursivat oven ja siitä on video olemassa. Ranta-aholla oli suunnitelma että ostaa Stefulta oikeudet Levillä siihen aikaan rakenteilla olevaan rakennusprojektiin ja niitä piirustuksia löytyi sieltä. Tuossa olisi nyt alkua mistä Stefu voisi kertoa.
- Anonyymi00091
Anonyymi00090 kirjoitti:
Stefu voisi kertoa että minkä takia on haukkunut Sofiaa marokkolaiseksi huo*aksi ja minkä takia sanoi heittävänsä rahalaukun ikkunasta, kun heitti Sofian matkalaukun. Voisi myös kertoa että miksi olivat tekemisissä Ranta-ahon kanssa kun tämä pääsi vapaaksi vankilasta. Sofia ja Stefu olivat menossa Dubaihin vuodenvaihteessa kun Ranta-aho siellä vietti synttäreitään mutta se peruuntui ja menivätkin Keskiselle kun ajoivat Leviltä pääkaupunkiseudulle. Sitten tammikuussa Ranta-ahoa etsittiin Stefun huoneistosta Marbellasta ja poliisit mursivat oven ja siitä on video olemassa. Ranta-aholla oli suunnitelma että ostaa Stefulta oikeudet Levillä siihen aikaan rakenteilla olevaan rakennusprojektiin ja niitä piirustuksia löytyi sieltä. Tuossa olisi nyt alkua mistä Stefu voisi kertoa.
Stefu vielä pitkään yritti esittää instassaan että hän on jotenkin tekemisissä sen Levin rakennusprojektin kanssa vaikka oli jo aikaa joutunut pois siitä.
- Anonyymi00092
Anonyymi00090 kirjoitti:
Stefu voisi kertoa että minkä takia on haukkunut Sofiaa marokkolaiseksi huo*aksi ja minkä takia sanoi heittävänsä rahalaukun ikkunasta, kun heitti Sofian matkalaukun. Voisi myös kertoa että miksi olivat tekemisissä Ranta-ahon kanssa kun tämä pääsi vapaaksi vankilasta. Sofia ja Stefu olivat menossa Dubaihin vuodenvaihteessa kun Ranta-aho siellä vietti synttäreitään mutta se peruuntui ja menivätkin Keskiselle kun ajoivat Leviltä pääkaupunkiseudulle. Sitten tammikuussa Ranta-ahoa etsittiin Stefun huoneistosta Marbellasta ja poliisit mursivat oven ja siitä on video olemassa. Ranta-aholla oli suunnitelma että ostaa Stefulta oikeudet Levillä siihen aikaan rakenteilla olevaan rakennusprojektiin ja niitä piirustuksia löytyi sieltä. Tuossa olisi nyt alkua mistä Stefu voisi kertoa.
IS 10.6.2021 on juttua tuosta että Ranta-aho olisi halunnut ostaa rakennusprojektin ja sitten siellä on kuvia luonnoksista mitä Ranta-aho on tehnyt tuosta Levin projektista.
- Anonyymi00100
Anonyymi00091 kirjoitti:
Stefu vielä pitkään yritti esittää instassaan että hän on jotenkin tekemisissä sen Levin rakennusprojektin kanssa vaikka oli jo aikaa joutunut pois siitä.
Seiska on helmikuussa 2022 kertonut totuuden tai oikeasti kiinteistövälittäjä Mira, että Stefulla ei ole mitään tekemistä projektin kanssa. Siitä on tänne tehty aloituskin silloin.
- Anonyymi00105
Anonyymi00091 kirjoitti:
Stefu vielä pitkään yritti esittää instassaan että hän on jotenkin tekemisissä sen Levin rakennusprojektin kanssa vaikka oli jo aikaa joutunut pois siitä.
Ihme äijä keksii noita valheita 😡.
- Anonyymi00093
No olipa tämäkin uutinen,eihän se edes osaa pestä hiuksia.
- Anonyymi00096
Tottakait hän osaa pestä itse hiuksensa. Mutta, hänellä on mahdollisuus pesettää hiuksensa kampaajalla.
- Anonyymi00097
Anonyymi00096 kirjoitti:
Tottakait hän osaa pestä itse hiuksensa. Mutta, hänellä on mahdollisuus pesettää hiuksensa kampaajalla.
On mahdollisuus, kun käyttää elättäjän rahoja. Eiks niin?
- Anonyymi00098
Anonyymi00097 kirjoitti:
On mahdollisuus, kun käyttää elättäjän rahoja. Eiks niin?
Eipäs, kun Sofia sanoi. Et meidän rahat olivat joutuneet roskiin 🤭. Kaikki on Sofian ja ei kenenkään esimerkiksi ex-puolison rahoja tai miehen lasten.
- Anonyymi00147
Anonyymi00096 kirjoitti:
Tottakait hän osaa pestä itse hiuksensa. Mutta, hänellä on mahdollisuus pesettää hiuksensa kampaajalla.
Ois mullakin mahdollisuus ja rahaakin pesettää hiukset kampaajalla, mutta en tee sitä. Kun mukavampi pestä itse silloin kun haluaa. Monta muutakin asiaa voisin tehdä niinkuin Sofia mutta en halua, mm laihduttaa jatkuvasti, ostella kenkiä ja vaatteita. Mutta minua ei vaan nuo asiat kiinosta.
- Anonyymi00103
Miksi tästä kulahtaneesta kalkkunasta uutisoidaan yhtään mitään? Nämä pitkäturpaiset insta-escortit olivat juttu joskus yli 10 vuotta sitten. Ketä kiinnostaa mitä tämä olio tekee? Jo se että elää jossain Dubaissa tekoperseineen on kuvottavaa.
- Anonyymi00104
Voi eikä ja kyllä sinulta irtoo tota tekstiä näköjään kunnolla 🤭.
- Anonyymi00106
Sofia on ökyrikas.
- Anonyymi00108
Ja vielä kauniskin.
- Anonyymi00109
Sofia on kertonut kuinka he perustaa yhteisen kodin Jenkkilään. Ei onnistu. Sohvilla on huumetuomio takana ja siksi ei ole päässyt edes käymään siellä saati, että asumaan. Suomeenkin on hankala tulla, kun täällä tarttisi tehdä töitä pitääkseen elintasonsa ja ulosotossa on parisataa k. Nelikymppisen lähestyessä alkaa sugardaddyt harvenemaan. Luulisin.
- Anonyymi00113
Milloin keskustelit tuosta asiasta USA:n maahanmuuttoviraston kanssa? Onko Sofian porttikielto maahan ikuinen?
- Anonyymi00110
Mielenkiintoista olisikin kuulla enemmän tämän sydämenvalittunsa mietteitä. Että mitä tämä oikein Sofiassa näkee ja arvostaa.
- Anonyymi00111
Totta kirjoitit. Sofia sepittää omia runojaan. Nyt täytyisi päästä elättäjän kertoo oma mielipiteensä Sofiasta.
- Anonyymi00112
Anonyymi00111 kirjoitti:
Totta kirjoitit. Sofia sepittää omia runojaan. Nyt täytyisi päästä elättäjän kertoo oma mielipiteensä Sofiasta.
Miksi Sofian miesystävän pitäisi kertoa jotain sinulle? Sinähän olet ihan tuntematon hänelle.
- Anonyymi00114
Anonyymi00112 kirjoitti:
Miksi Sofian miesystävän pitäisi kertoa jotain sinulle? Sinähän olet ihan tuntematon hänelle.
Ootko sää tamperelaanen nääs?
- Anonyymi00115
Anonyymi00112 kirjoitti:
Miksi Sofian miesystävän pitäisi kertoa jotain sinulle? Sinähän olet ihan tuntematon hänelle.
Oleks mä niitä tietoja itseleni pyytänyt ?
- Anonyymi00124
Sen paremmin en ole näitä juttuja lukenut saati katsonut ko ohjelmaa mutta tuntuu hauskalta että ohjelma perustuu siihen että yksi nainen leuhkii toisen omaisuuksilla ja rahoilla ja sitten täällä netissä porukat kinastelee asiasta. Jos itse olisin toisen elätti niin
yrittäisin pitää mahdollisimman matalaa profiilia.- Anonyymi00125
Se vaatikin todella tyhmää ja itseään arvostamatonta luonnetta, joka noin esiintyy ja ei sitä onneton itse edes ymmärrä. Mielestäni teki todellakin itsestään halveksitun henkilön, toisten ihmisten silmien nähtäväksi. Säälin tunne ainoastaan tulee henkilöä kohtaan.
- Anonyymi00140
Sofia sarjassaan haukkui ex-miehiään ja myös heidän kanssa "väkisin lisääntyviä" naisia. On myös sanonut ikävästi nykyisen elättäjänsä nykyisestä aviovaimosta, koska ero ei ole vielä selvä. Nyt sitten taas haukkui myös isänsä kuten edellisessäkin sarjassaan.
- Anonyymi00141
Anonyymi00140 kirjoitti:
Sofia sarjassaan haukkui ex-miehiään ja myös heidän kanssa "väkisin lisääntyviä" naisia. On myös sanonut ikävästi nykyisen elättäjänsä nykyisestä aviovaimosta, koska ero ei ole vielä selvä. Nyt sitten taas haukkui myös isänsä kuten edellisessäkin sarjassaan.
Ensimmäisen kerran nyt haukkuu Ranta-ahoa koska tällä on nyt uusi nainen ja lapsikin tulossa. Ei haukkunut Ranta-ahoa Katiska-sarjassa eikä Sofian salaisuuksissa.
- Anonyymi00162
Anonyymi00125 kirjoitti:
Se vaatikin todella tyhmää ja itseään arvostamatonta luonnetta, joka noin esiintyy ja ei sitä onneton itse edes ymmärrä. Mielestäni teki todellakin itsestään halveksitun henkilön, toisten ihmisten silmien nähtäväksi. Säälin tunne ainoastaan tulee henkilöä kohtaan.
Olen niin samaa mieltä kanssasi!
- Anonyymi00126
Ei se tuonkaan elämä niin hääviä ole, olla aina valmiina pimpula rasvattuna ja näytellä että gutaa tekee kun rillimies käy tyhjentää pussit.
- Anonyymi00127
Miten sinä hoidat vastaavat asiat? Vai hoidatko mitenkään?
- Anonyymi00128
Sofia muistuttaa jo liikaa Michael Jacksonia. Kumpa tippuu ensin nenä, vai huulet?
- Anonyymi00129
lits läts uh ah voi oi 5 markan hutsu
- Anonyymi00130
On kovaa tekstiä taaskin kirjoiteltu.
- Anonyymi00131
Se on nyt muotia naisilla. Ei pestä hiuksia ollenkaan.
- Anonyymi00132
Haju mukana. On hyötyäkin asiassa, miehet juoksevat karkuun paskasia naisia.
- Anonyymi00133
Se on selvä vale senhän tajuaa jo nilviäinenkin. Jos pesettää hiukset tai pesee ne itse niin aikaa kuluu saman verran. Akkahan on vain patalaiska turhake.
- Anonyymi00135
Sofiasta oikea kuva tässä aloituksessa. Ei ole kuvaa fitteröity yhtään. Kuoppia ja monttuja on poskissa ja otsassa. Silmät ovat eri tasossa ja huulet järkyttävän suuret.
- Anonyymi00144
Anonyymi00135 kirjoitti:
Sofiasta oikea kuva tässä aloituksessa. Ei ole kuvaa fitteröity yhtään. Kuoppia ja monttuja on poskissa ja otsassa. Silmät ovat eri tasossa ja huulet järkyttävän suuret.
Ei voi kyllä sanoa tuota naista kauniiksi ainakaan. Miksi pitää pitää vielä peruukkia päässä ja ?
- Anonyymi00145
Anonyymi00144 kirjoitti:
Ei voi kyllä sanoa tuota naista kauniiksi ainakaan. Miksi pitää pitää vielä peruukkia päässä ja ?
Miksi sinä kannat huolta hänen hiuksistaan ja ulkonäöstä?
- Anonyymi00158
Kyllä suomalaiset viiksekkäät kommari-akat on jotain muuta.
Katkera luonne ja suonikohjuiset jalat, yhdistettynä kaalipierun
raikkaaseen aromiin. Voi pojat!
- Anonyymi00149
Eiköhän tuo Sofian elämä ole aika köyhää jos on kiinni papan toimista ,En toivo kenellekään että alistuu aina ja aina uuden ukon hoteisiin karmeeta. Onkohan Sofialla muita ystäviä kuin tuo pikkulikka,,Dubaissa on paljon suomalaisia kunnollisia naisia ja miehiä jotka käyvät töissä ja elävät hyvää elämää.Eivät taida kaivata Sofiaa ystäväkseen.
- Anonyymi00151
Kovasti vaivaat päätäsi Sofian elämästä. Miksi?
- Anonyymi00152
Liekkö jo täitä ja kaikenmaailman muita öttiäisiä päässä 🤢
- Anonyymi00153
Mitä sinä taas höpötät? Sofia pesettää ja hoidattaa hiuksensa kampaajalla. Hänen hiuksensa ovat taatusti paremmassa kunnossa kuin sinun hiukset.
- Anonyymi00154
Anonyymi00153 kirjoitti:
Mitä sinä taas höpötät? Sofia pesettää ja hoidattaa hiuksensa kampaajalla. Hänen hiuksensa ovat taatusti paremmassa kunnossa kuin sinun hiukset.
Voisin kyllä sen pillun pestä vaikka jokapäivä.
- Anonyymi00155
Anonyymi00154 kirjoitti:
Voisin kyllä sen pillun pestä vaikka jokapäivä.
Kuka sen Sofian hiukset pesi, kun oli Stefan Thermanin kanssa ? 🤭
- Anonyymi00156
Anonyymi00155 kirjoitti:
Kuka sen Sofian hiukset pesi, kun oli Stefan Thermanin kanssa ? 🤭
Jos Stefanos pesi ja rullas ex- rouvan kutrit, herrasmies?
- Anonyymi00159
Anonyymi00155 kirjoitti:
Kuka sen Sofian hiukset pesi, kun oli Stefan Thermanin kanssa ? 🤭
Hän itse pesi hiuksensa. Osaa sen taidon.
- Anonyymi00165
Anonyymi00154 kirjoitti:
Voisin kyllä sen pillun pestä vaikka jokapäivä.
Siihen sinulla ei ole pienintäkään mahdollisuutta.
- Anonyymi00170
Anonyymi00155 kirjoitti:
Kuka sen Sofian hiukset pesi, kun oli Stefan Thermanin kanssa ? 🤭
Stefu kuljetutti Sofiaa limusiinilla Espoon perältä Helsingin keskustaan hoitoihin ja kahviloihin. Sofialla oli oma kuski limusiinissa ja Sofia istui takapenkillä kuin kuningatar.
- Anonyymi00171
Anonyymi00170 kirjoitti:
Stefu kuljetutti Sofiaa limusiinilla Espoon perältä Helsingin keskustaan hoitoihin ja kahviloihin. Sofialla oli oma kuski limusiinissa ja Sofia istui takapenkillä kuin kuningatar.
17 tuhatta meni Stefulta limsiinikyytejäkin ulosottoihin.
- Anonyymi00172
Anonyymi00170 kirjoitti:
Stefu kuljetutti Sofiaa limusiinilla Espoon perältä Helsingin keskustaan hoitoihin ja kahviloihin. Sofialla oli oma kuski limusiinissa ja Sofia istui takapenkillä kuin kuningatar.
Lisäksi Stefu kuljetutti Sofiaa yksityisveneellä, yksityiskoneella ja helikopterilla. Lainasi kaveriltaan myös Bentleyn sitten kun sai korttinsa kuivumasta ja pöllyt siitä ravisteltu myös.
- Anonyymi00157
Hyvä, että kadehditaan muitakin kuin minua.
- Anonyymi00163
Ja taaskin puhuu ja haluaa lapsen. Turha puhua elättäjän puolesta, että sekin haluaa lapsia. Ainoastaan Sofian mielipide, olisi hyvä tietää miehen mielipide kans asiasta.
- Anonyymi00164
Anonyymi00163 kirjoitti:
Ja taaskin puhuu ja haluaa lapsen. Turha puhua elättäjän puolesta, että sekin haluaa lapsia. Ainoastaan Sofian mielipide, olisi hyvä tietää miehen mielipide kans asiasta.
Miksi nyt lapsi ? No elättäjällä on rahaa, vaikka viskoisi osan roskikseen.
- Anonyymi00166
Anonyymi00164 kirjoitti:
Miksi nyt lapsi ? No elättäjällä on rahaa, vaikka viskoisi osan roskikseen.
Isillä ja äidillä molemilla mahtavat nenät 👃. Tytär jos syntyy, käskeekö äiti tytärtä isompana menee nenän pienenykseen ?
- Anonyymi00167
Anonyymi00166 kirjoitti:
Isillä ja äidillä molemilla mahtavat nenät 👃. Tytär jos syntyy, käskeekö äiti tytärtä isompana menee nenän pienenykseen ?
Sofialla oli ihan kaunis ja persoonallinen nenä, en ymmärtä miksi piti leikellä.
- Anonyymi00168
Anonyymi00167 kirjoitti:
Sofialla oli ihan kaunis ja persoonallinen nenä, en ymmärtä miksi piti leikellä.
Isooo oli sen oma nenu mitään.
- Anonyymi00169
Anonyymi00168 kirjoitti:
Isooo oli sen oma nenu mitään.
Elättäjällä vasta onkin, pitkä ja iso nenä todellakin.
- Anonyymi00173
Ketä kiinnostaa täytehuulen tekemiset?
- Anonyymi00174
Kun ei vaan tulis pas k a i nen loppu ja muutto Helsingin lähiöön...
- Anonyymi00175
Se päivä voi vielä koittaa ja pitäisi jo oppia 36 vuotiaan naisen edes pesee omat hiuksensa.
- Anonyymi00176
Anonyymi00175 kirjoitti:
Se päivä voi vielä koittaa ja pitäisi jo oppia 36 vuotiaan naisen edes pesee omat hiuksensa.
Ei kuulema jaksa pestä omia hiuksiaan.
- Anonyymi00179
Anonyymi00176 kirjoitti:
Ei kuulema jaksa pestä omia hiuksiaan.
Kyllä jaksaa, mutta kun ei ole pakko, niin kampaaja huolehtii tuon asian.
- Anonyymi00207
Se voi kyllä tapahtua, jos ei löydä heti uutta elättäjää.
- Anonyymi00177
Kyllä nyt Iltalehden toimittaja Karoliina meni munaamaan itsensä tuolla Sofian puolustus- ja valkopesujutullaan.
- Anonyymi00178
Sinä huolehdit sen parjauspuolen. Oletko onnellinen?
- Anonyymi00180
Anonyymi00178 kirjoitti:
Sinä huolehdit sen parjauspuolen. Oletko onnellinen?
Oletko vainoharhaisuutesi tilassa onnellinen? Tarkoittaa sitä että LUULET että täällä vain yksi kirjoittaa teidän Sofian tekemisistä. Sinä edelleen koet että kun Sofian tekemisistä kirjoitetaan niin se koetaan parjaamiseksi. Miksi Sofian tekemiset ei kestä päivänvaloa?
- Anonyymi00181
Iltalehden toimittaja Karoliina vertaa Sofiaa Sieppiin että molempia kadehditaan koska toimittajan mukaan molemmat menestyneitä ja siksi kadehditaan. Siis haloo!
- Anonyymi00182
Anonyymi00181 kirjoitti:
Iltalehden toimittaja Karoliina vertaa Sofiaa Sieppiin että molempia kadehditaan koska toimittajan mukaan molemmat menestyneitä ja siksi kadehditaan. Siis haloo!
Toimittajalta jäi sanomatta että Sofia on "menestynyt" miesten rahoilla ja Sieppi omalla työllään. Molemmilla on nyt miljoona käytössä, Sofialla kertomansa mukaan 100 miljoonaa, mutta vain toinen on hankkinut sen omalla työllään.
- Anonyymi00183
Anonyymi00182 kirjoitti:
Toimittajalta jäi sanomatta että Sofia on "menestynyt" miesten rahoilla ja Sieppi omalla työllään. Molemmilla on nyt miljoona käytössä, Sofialla kertomansa mukaan 100 miljoonaa, mutta vain toinen on hankkinut sen omalla työllään.
Satamiljoona on suvulla ja ei Sofian elättäjällä. Velkaa yli 10 miljoonan euroa ja isälleen 1,4 miljoonaa euroa velkaa.
- Anonyymi00185
Anonyymi00181 kirjoitti:
Iltalehden toimittaja Karoliina vertaa Sofiaa Sieppiin että molempia kadehditaan koska toimittajan mukaan molemmat menestyneitä ja siksi kadehditaan. Siis haloo!
Luin jutun ja kyllä oli journalismin pohjanoteeraus,
- Anonyymi00184
"tein abortin koska en halunnut äidiksi" "mitäs toi lapsensa sinne kun minä olin siellä" "olen aina tiennyt että olen äiti-ihminen"
- Anonyymi00186
Ei tekisi lasta missään nimessä. On vain niin, että miehellä on rahaa ja siksi nyt itkee omaa lasta. Toivottavasti ei saa koskaan omaa lasta, koska ei ottanut vastuuta edes pienestä koirastaan.
- Anonyymi00187
Anonyymi00186 kirjoitti:
Ei tekisi lasta missään nimessä. On vain niin, että miehellä on rahaa ja siksi nyt itkee omaa lasta. Toivottavasti ei saa koskaan omaa lasta, koska ei ottanut vastuuta edes pienestä koirastaan.
Ei pese edes omia hiuksiaan itse, miten yöllä herätessään pesee vauvan kakka pyllyn. Ei kai ole öisinkin lastenhoitaja vauvan kanssa ?
- Anonyymi00199
Sofia teettää abortit, jos lapsen isällä ei ole rahaa. Nyt on rahaa elättäjällä ja haluaa tehdä pennun sille 😎.
- Anonyymi00188
Kehtaa kehua että ei itse pese hiuksiaan. Kyllä ihmiset myös ne joilla on rahaa pesee itse itsensä ja hiukset. Tarvittaessa käyvät kampaajalla.
Ton tupeen alla ei taida olla mitään. Kertoo että ei ole aviorikkoja. No kyllä on mies on edelleen naimisissa. On hyvä että vaimo pitää
puolensa, ettei lokki vie kaikkia. Sofia ei todellakaan pidä lapsista.
Toivottavasti ei koskaan niitä tee. Eihän niitä itse edes hoitaisi. Kun pitää käydä shoppailemassa ja pesettämässä itseään muilla. Kyllä on hänen elämä kiinni toisen ihmisen rahoista. Turha kehua että on itse tienannut rahat. Silloin voisi myös ostaisi omilla rahoilla. Jos Suomeen tulisi asuisi lähiössä työttömänä. Voisihan hän muuttaa Marokkoon. Isänsä elätiksi. Tai äidin Ylivieskaan. Tämmöistäkö ihannoidaan ja tehdään oikein oma ohjelma. Onneksi meillä on fiksuja nuoria naisia, jotka opiskelevat ja käyvät töissä. Tämmöistä sontaa tyrkytetään. Miksi tää on edes saanut ruutuaikaa. Tuskin kukaan häntä kadehtii, säälittää enemmän. Tulee pudotus kun ruusuinen elämä loppuu. - Anonyymi00189
Toimittaja kehuu Sofian elämää. En tajua mitä kehumista tässä. Ymmärtäisin jos Sofian tulot töistä olisivat hänen itsensä tienaamiaan. Voisi ylpenä esitellä tätä luxus elämää. Mutta kun hänellä ei ole kun ulosottovelkaa. Ja nekin osan maksanut exät.
- Anonyymi00190
Maksuliset naiset toimivat aina näin ja lopeta jo turhakkeesta kirjoittelu!
- Anonyymi00191
Anonyymi00190 kirjoitti:
Maksuliset naiset toimivat aina näin ja lopeta jo turhakkeesta kirjoittelu!
Miksi sinä luet silmät kiiluen kaiken sen mitä Sofiasta kirjoitetaan?
- Anonyymi00192
Anonyymi00191 kirjoitti:
Miksi sinä luet silmät kiiluen kaiken sen mitä Sofiasta kirjoitetaan?
Hyi hittoa millainen naikkonen.
- Anonyymi00193
Anonyymi00192 kirjoitti:
Hyi hittoa millainen naikkonen.
Moni sanoo inhoavansa Sofiaa, mutta seuraa silti hänen elämää päivästä toiseen. Taitaa olla kyse viha-rakkaus suhteesta.😬+😍
- Anonyymi00195
Anonyymi00193 kirjoitti:
Moni sanoo inhoavansa Sofiaa, mutta seuraa silti hänen elämää päivästä toiseen. Taitaa olla kyse viha-rakkaus suhteesta.😬 😍
Miksi Sofia väkisin yrittää saada pennun tuon vanhan miehen kanssa ?
- Anonyymi00196
Anonyymi00195 kirjoitti:
Miksi Sofia väkisin yrittää saada pennun tuon vanhan miehen kanssa ?
Itkee tekoitkuaan ja haluaa tulla äidiksi. Ei tuosta ole äididiksi, ei osaa edes pestä omia hiuksiaan.
- Anonyymi00197
Anonyymi00196 kirjoitti:
Itkee tekoitkuaan ja haluaa tulla äidiksi. Ei tuosta ole äididiksi, ei osaa edes pestä omia hiuksiaan.
Miten voi tehdä nainen lapsen miehelle ja ei rakasta sitä oikeesti ? Ainoastaan rahan takia haluaa lapsen ja sitoa väkisin miehen maksamaan kaiken.
- Anonyymi00198
Anonyymi00197 kirjoitti:
Miten voi tehdä nainen lapsen miehelle ja ei rakasta sitä oikeesti ? Ainoastaan rahan takia haluaa lapsen ja sitoa väkisin miehen maksamaan kaiken.
Hyvin on ansainut nimen, että on kullankaivaja Sofia Belórf.
- Anonyymi00200
Anonyymi00198 kirjoitti:
Hyvin on ansainut nimen, että on kullankaivaja Sofia Belórf.
Nyt se kertoo, on hermoromahduksen partaalla, kun mies lähtenyt Yhdysvaltoihin käymään. Pelkää tietenkin, että mies palaa vaimonsa luokse ja jää ilman elättäjää.
- Anonyymi00201
Anonyymi00200 kirjoitti:
Nyt se kertoo, on hermoromahduksen partaalla, kun mies lähtenyt Yhdysvaltoihin käymään. Pelkää tietenkin, että mies palaa vaimonsa luokse ja jää ilman elättäjää.
Hahaa haa. Ei tiedä mistä johtuu pelkotilat. Minäpä kerron. Elättäjä jättää ja pelkää et joutuu taas kerran kadulle laukkuineen.
- Anonyymi00202
Anonyymi00201 kirjoitti:
Hahaa haa. Ei tiedä mistä johtuu pelkotilat. Minäpä kerron. Elättäjä jättää ja pelkää et joutuu taas kerran kadulle laukkuineen.
Sitä se teettää, kun menee salapanoksi perheelisen miehen kanssa. Nyt pelkää et saa hermoromahduksen ja ei pysty nukkuu öisin. Pyytänyt hoitajan kotiin ja suoneen suoraan vitamiineja saa. Eiks se osaa edes itse ravinteita ottaa ja suunnittelee itselleen et tekee lapsen?
- Anonyymi00203
Anonyymi00202 kirjoitti:
Sitä se teettää, kun menee salapanoksi perheelisen miehen kanssa. Nyt pelkää et saa hermoromahduksen ja ei pysty nukkuu öisin. Pyytänyt hoitajan kotiin ja suoneen suoraan vitamiineja saa. Eiks se osaa edes itse ravinteita ottaa ja suunnittelee itselleen et tekee lapsen?
Hoitoon pitää ton naisen päästä ja selvittää, miksi elää tuollaista omaa elämää ja menettää mielenterveydensä kokonaan.
- Anonyymi00204
Anonyymi00203 kirjoitti:
Hoitoon pitää ton naisen päästä ja selvittää, miksi elää tuollaista omaa elämää ja menettää mielenterveydensä kokonaan.
Taitaa jo ero häämöttää ja Sofian hermot reistaa kunnolla. Ei pysty nukkuu öisin ja pelkää tietenkin, että mies ottaa luottokortin pois ja sanoo kiitos ja näkemiin.
- Anonyymi00205
Anonyymi00204 kirjoitti:
Taitaa jo ero häämöttää ja Sofian hermot reistaa kunnolla. Ei pysty nukkuu öisin ja pelkää tietenkin, että mies ottaa luottokortin pois ja sanoo kiitos ja näkemiin.
Sitä se teettää, kun olisi oma ammatti ja rahaa ei tarvitsisi menettää hermojaan ja et koska mies heittää kadulle matkalaukkuneen. Toi nainen on aivan hermoromahduksen partaalla ja onneksi on sen nyt itse huomannut.
- Anonyymi00206
Anonyymi00205 kirjoitti:
Sitä se teettää, kun olisi oma ammatti ja rahaa ei tarvitsisi menettää hermojaan ja et koska mies heittää kadulle matkalaukkuneen. Toi nainen on aivan hermoromahduksen partaalla ja onneksi on sen nyt itse huomannut.
Itse on tuohon tilaan itsensä saanut ja turha itkeä tai kysellä, että mistä johtuu noi sen hermojen menetys. Pelko persiissä, että elättäjä lähti lopulisesti ja mistä löytää uuden elättäjän.
- Anonyymi00208
Anonyymi00205 kirjoitti:
Sitä se teettää, kun olisi oma ammatti ja rahaa ei tarvitsisi menettää hermojaan ja et koska mies heittää kadulle matkalaukkuneen. Toi nainen on aivan hermoromahduksen partaalla ja onneksi on sen nyt itse huomannut.
Nyt sitten hermoromahdus uhkaa. Sitä saa mitä tilaa. Eiks toi opi koskaan elää normaalia elämää ?
- Anonyymi00209
Anonyymi00208 kirjoitti:
Nyt sitten hermoromahdus uhkaa. Sitä saa mitä tilaa. Eiks toi opi koskaan elää normaalia elämää ?
Milloin tuo video on tehty? Ilmeisesti kaksi viikkoa sitten tai ehkä aiemminkin. Jeff on jo voinut palata takaisin jenkeistä. Yrittäkää nyt vähän rauhoittua.
- Anonyymi00210
Anonyymi00209 kirjoitti:
Milloin tuo video on tehty? Ilmeisesti kaksi viikkoa sitten tai ehkä aiemminkin. Jeff on jo voinut palata takaisin jenkeistä. Yrittäkää nyt vähän rauhoittua.
Ei pidä tehdä lapsia missään tapauksessa, jos ei osaa edes olla yksin kotona ja ei saa edes nukuttua. Jos odottaa vauvaa ja mies huitelee vieraissa, silloin vaatii luonnetta pysyä psyykkisesti kasassa Sofian.
- Anonyymi00211
Anonyymi00209 kirjoitti:
Milloin tuo video on tehty? Ilmeisesti kaksi viikkoa sitten tai ehkä aiemminkin. Jeff on jo voinut palata takaisin jenkeistä. Yrittäkää nyt vähän rauhoittua.
Tuleeko ero ennen kuin tää Blink Blink ohjelman teko on loppunut ?
- Anonyymi00212
Anonyymi00210 kirjoitti:
Ei pidä tehdä lapsia missään tapauksessa, jos ei osaa edes olla yksin kotona ja ei saa edes nukuttua. Jos odottaa vauvaa ja mies huitelee vieraissa, silloin vaatii luonnetta pysyä psyykkisesti kasassa Sofian.
Näin sanoo avioliittoneuvoja.
- Anonyymi00213
Anonyymi00212 kirjoitti:
Näin sanoo avioliittoneuvoja.
Käykö samoin, kuin Stefan Therman jätti Sofian ja ohjelman Sofian salaisuudet oli kesken kuvaukset ?
- Anonyymi00214
Anonyymi00213 kirjoitti:
Käykö samoin, kuin Stefan Therman jätti Sofian ja ohjelman Sofian salaisuudet oli kesken kuvaukset ?
Elättäjä auttoi jo Sofiaa ja hankki asunnon puoleksi vuodeksi kuvauksia varten. Nyt on Sofian ryhdistäytyä ja hankkii oma elämä itselleen. Ei siinnä auta valittaa, että saa herrmorohmaduksen.
- Anonyymi00219
Anonyymi00213 kirjoitti:
Käykö samoin, kuin Stefan Therman jätti Sofian ja ohjelman Sofian salaisuudet oli kesken kuvaukset ?
Miten kävi Stefanin ja Martinan suhteen kanssa? Onko Stefanila nyt naisystävää?
- Anonyymi00215
Alkuperäisessä uutisessa oli väärää tietoa. Mutta älkää lannistuko, rakkaat veitikat, olen korjannut asian:
https://imgur.com/a/9t4eykh- Anonyymi00216
Voi eikä 😝.
- Anonyymi00218
Kallis pillunkantoteline. Saas nähdä milloin elättäjä leipääntyy tötteröhuuliseen bimboon.
- Anonyymi00220
Näkee, että mikä sinulla on jatkuvasti mielessä.
- Anonyymi00222
No on siinä meillä maailma kun toiset kituvat nälässä ja eräät elelee luksuselämää Dubaissa eikä osaa edes pestä hiuksiaan itse
- Anonyymi00223
Sofia työllistää kampaajia. Se on hyvä asia.
- Anonyymi00224
Alapäällä tienaa jotta voi hoidattaa yläpäätä. Voi pyhäyksinkertaisuus.
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1124368Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k773176- 991434
- 861306
- 91846
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18693Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21686- 42677
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?110647- 43639