Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

31

2209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Tyhjän pyytäjä horatsu.

      • Anonyymi00018

        Topi Borgilta saa tarvittaessa.


      • Anonyymi00031

        Ruma huora joka veljensä siivellä nyt vääntää ohjelmia ja vielä Yleen. Milloin tulee elokuva. Surkeimman tason pornoelokuvan vitun jakaja.


    • Anonyymi00002

      Eiks noille julkkistyrkyille makseta hyvät hillot,
      kun saadaan pärstät toosan ohjelmiin ja seitsemänpäivää lehden kanteen.

    • Anonyymi00003

      Helepollahan se vesikin nykyään tulee,mutta toista se oli ennenvanhaan kun piti vedetkin kaivosta kantaa,kertoili tässä vanha työmyyrä entisisaikojen askareistansa.

      • Anonyymi00005

        Mökillä meillä vesi pumpataan käsipumpulla kaivosta ja kannetaan sisälle.


      • Anonyymi00019

        Hellepollella on hyvä ratsastaa keväisin!


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Mökillä meillä vesi pumpataan käsipumpulla kaivosta ja kannetaan sisälle.

        Minä poika juon suoraan järvestä. En tartte pumppua, ämpäriä 😋
        Samalla voin kalastaa, ruokaa 😇


    • Anonyymi00004

      Häviä.

      • Anonyymi00020

        En häviä.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        En häviä.

        Miekin palasin.


    • Anonyymi00006

      Tällaisia tyhjiä tyrkkyjä on jo liikaa Suomessa. Millä pirulla järki palaisi tähän maahan ja oikea työ nostettaisiin sille kuuluvaan asemaan. Some jne ”vaikuttajat” ovat pelkkää paskaa ei tuo mitään hyvää yhteiseen .

      • Anonyymi00009

        Natsileirit pystyyn ja kaikki joukolla saippuaa valmistamaan.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Natsileirit pystyyn ja kaikki joukolla saippuaa valmistamaan.

        Mistä, kenestä aines materiaali ?


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Mistä, kenestä aines materiaali ?

        Ka kalkkisista,kalkkisistapa tietenkin.-Kertoohan sen jo tuo Tuomaskuonan nimikin.


      • Anonyymi00032

        Mara Aitolehti on kova, kaikkien tyrkkyhuorien äiree!


    • Anonyymi00007

      Kun julkkistyrkky ei saa somessa peukkuja ja seuraaminen loppuu,
      hän liittyy puolueeseen ja hänestä tulee poliitikko.

      Kun missi rupsahtaa ja mallintyöt ei lyö leiville,
      hän liittyy puolueeseen ja hänestä tulee poliitikko.

      Kun muusikon / artistin keikkakalenteri on tyhjä,
      eikä levytkään enään myy,niin hän liittyy puolueeseen ja hänestä tulee poliitikko.

      Kun urheilijan aktiiviura on lopussa,eikä kilpakentillä enään pärjätä,
      niin hän liittyy puolueeseen ja hänestä tulee poliitikko.

      • Anonyymi00010

        Kun persun viihdetempaukset eivät jaksa enää kiinnostaa ketään, hän joutuu jättäytymään sotkemasta politiikkaa ja tekemään jotain muuta.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Kun persun viihdetempaukset eivät jaksa enää kiinnostaa ketään, hän joutuu jättäytymään sotkemasta politiikkaa ja tekemään jotain muuta.

        Persu on älykäs, ja paluu duuniin tai yrittäjäksi, on alkanut 😇


    • Anonyymi00008

      Sointu Borg on niin vastenmielinen henkilö, että eipä viitsi katells.
      Pois TV:tä.

    • Anonyymi00011

      Kyllä kansa tilaa.

    • Anonyymi00012

      Todella ruma täytehuuli ja kumitissi.

      • Anonyymi00013

        Niinhän noi kaikki naistyrkyt on silikonilla ja botoksilla
        kyllästetyt,vielä vedetty pinotexiä pintaan.


      • Anonyymi00022

        TV-tähti ja some-vaikuttaja Topi Borg ei onneksi ole tällainen.


    • Anonyymi00014
      • Anonyymi00023

        Entäs Danny? Onko Sointu jo liian vanha Dannylle?


    • Anonyymi00015

      Jännä, jotenkin niin luontaantyöntävän näköinen, itseään täynnä oleva ja epämiellyttävä. Tuollaisen kuvan siitä saa. En katsoa ohjelmia, joissa tuo on.

    • Anonyymi00016

      Niin pösiö on että tuo sairaan veljensäkin väen väkisin telkkuun! Toinen ei älyä edes kissan vertaa ja soinnul on hauskaa! Se on vaa pääasia et julkisuudes pysytää, vaikka sairaan veljen avulla! Hyvä sointu jee!

      • Anonyymi00021

        Mitä nää sisko ja sen veli Borg ovat saaneet aikaan? Ihan aikuisen oikeesti? Kuten vanha koomikko sanoisi: omiiituiinen höpööötttäjä - kumpikin,
        Tuo poikkeaville nauravien juna meni jo - P. Kurikan nimipäivien mukana.


    • Anonyymi00028

      Minä pidän Sointu Borgista. Siinä on upea tyttö. Ajatelkaas, että tuo tyttö nappasi Diilin voiton niiden miesten edestä.

    • Anonyymi00029

      Mutta Sointu Borg on sentään hyvännäköinen nainen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

      Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      112
      4368
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

      Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      77
      3176
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

      Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      99
      1434
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

      Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      86
      1306
    5. Odotatko vielä vastausta...

      Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      91
      846
    6. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

      Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      18
      693
    7. Lähes kaikki keskustelut kasvotusten

      on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk
      Ikävä
      21
      686
    8. Mitä kirjainta haluaisit

      Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      42
      677
    9. Tämän palstan naiseksi esittäytyvät

      Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?
      Sinkut
      111
      653
    10. Ehkä se on niin

      Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      43
      639
    Aihe