Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juontaja, podcast-juontaja, somevaikuttaja, kirjailija... Mutta tähän yhteen hommaan hän ei enää lähtisi.
Lue haastattelu:
https://www.suomi24.fi/viihde/syy-voi-yllattavaa-monet-sointu-borg-ei-suostu-enaa-tahan-tyohon-katastrofi?s24
Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

31
2209
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tyhjän pyytäjä horatsu.
- Anonyymi00018
Topi Borgilta saa tarvittaessa.
- Anonyymi00031
Ruma huora joka veljensä siivellä nyt vääntää ohjelmia ja vielä Yleen. Milloin tulee elokuva. Surkeimman tason pornoelokuvan vitun jakaja.
- Anonyymi00002
Eiks noille julkkistyrkyille makseta hyvät hillot,
kun saadaan pärstät toosan ohjelmiin ja seitsemänpäivää lehden kanteen. - Anonyymi00003
Helepollahan se vesikin nykyään tulee,mutta toista se oli ennenvanhaan kun piti vedetkin kaivosta kantaa,kertoili tässä vanha työmyyrä entisisaikojen askareistansa.
- Anonyymi00005
Mökillä meillä vesi pumpataan käsipumpulla kaivosta ja kannetaan sisälle.
- Anonyymi00019
Hellepollella on hyvä ratsastaa keväisin!
- Anonyymi00024
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mökillä meillä vesi pumpataan käsipumpulla kaivosta ja kannetaan sisälle.
Minä poika juon suoraan järvestä. En tartte pumppua, ämpäriä 😋
Samalla voin kalastaa, ruokaa 😇
- Anonyymi00004
Häviä.
- Anonyymi00020
En häviä.
- Anonyymi00030
Anonyymi00020 kirjoitti:
En häviä.
Miekin palasin.
- Anonyymi00006
Tällaisia tyhjiä tyrkkyjä on jo liikaa Suomessa. Millä pirulla järki palaisi tähän maahan ja oikea työ nostettaisiin sille kuuluvaan asemaan. Some jne ”vaikuttajat” ovat pelkkää paskaa ei tuo mitään hyvää yhteiseen .
- Anonyymi00009
Natsileirit pystyyn ja kaikki joukolla saippuaa valmistamaan.
- Anonyymi00025
Anonyymi00009 kirjoitti:
Natsileirit pystyyn ja kaikki joukolla saippuaa valmistamaan.
Mistä, kenestä aines materiaali ?
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Mistä, kenestä aines materiaali ?
Ka kalkkisista,kalkkisistapa tietenkin.-Kertoohan sen jo tuo Tuomaskuonan nimikin.
- Anonyymi00032
Mara Aitolehti on kova, kaikkien tyrkkyhuorien äiree!
- Anonyymi00007
Kun julkkistyrkky ei saa somessa peukkuja ja seuraaminen loppuu,
hän liittyy puolueeseen ja hänestä tulee poliitikko.
Kun missi rupsahtaa ja mallintyöt ei lyö leiville,
hän liittyy puolueeseen ja hänestä tulee poliitikko.
Kun muusikon / artistin keikkakalenteri on tyhjä,
eikä levytkään enään myy,niin hän liittyy puolueeseen ja hänestä tulee poliitikko.
Kun urheilijan aktiiviura on lopussa,eikä kilpakentillä enään pärjätä,
niin hän liittyy puolueeseen ja hänestä tulee poliitikko.- Anonyymi00010
Kun persun viihdetempaukset eivät jaksa enää kiinnostaa ketään, hän joutuu jättäytymään sotkemasta politiikkaa ja tekemään jotain muuta.
- Anonyymi00026
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kun persun viihdetempaukset eivät jaksa enää kiinnostaa ketään, hän joutuu jättäytymään sotkemasta politiikkaa ja tekemään jotain muuta.
Persu on älykäs, ja paluu duuniin tai yrittäjäksi, on alkanut 😇
- Anonyymi00008
Sointu Borg on niin vastenmielinen henkilö, että eipä viitsi katells.
Pois TV:tä. - Anonyymi00011
Kyllä kansa tilaa.
- Anonyymi00012
Todella ruma täytehuuli ja kumitissi.
- Anonyymi00013
Niinhän noi kaikki naistyrkyt on silikonilla ja botoksilla
kyllästetyt,vielä vedetty pinotexiä pintaan. - Anonyymi00022
TV-tähti ja some-vaikuttaja Topi Borg ei onneksi ole tällainen.
- Anonyymi00014
Sointulle
työtarjous
laulavalta Sonnilta, eli REETULTA.
https://www.youtube.com/watch?v=39JhR4l1iI8&list=RD39JhR4l1iI8&start_radio=1- Anonyymi00023
Entäs Danny? Onko Sointu jo liian vanha Dannylle?
- Anonyymi00015
Jännä, jotenkin niin luontaantyöntävän näköinen, itseään täynnä oleva ja epämiellyttävä. Tuollaisen kuvan siitä saa. En katsoa ohjelmia, joissa tuo on.
- Anonyymi00016
Niin pösiö on että tuo sairaan veljensäkin väen väkisin telkkuun! Toinen ei älyä edes kissan vertaa ja soinnul on hauskaa! Se on vaa pääasia et julkisuudes pysytää, vaikka sairaan veljen avulla! Hyvä sointu jee!
- Anonyymi00021
Mitä nää sisko ja sen veli Borg ovat saaneet aikaan? Ihan aikuisen oikeesti? Kuten vanha koomikko sanoisi: omiiituiinen höpööötttäjä - kumpikin,
Tuo poikkeaville nauravien juna meni jo - P. Kurikan nimipäivien mukana.
- Anonyymi00028
Minä pidän Sointu Borgista. Siinä on upea tyttö. Ajatelkaas, että tuo tyttö nappasi Diilin voiton niiden miesten edestä.
- Anonyymi00029
Mutta Sointu Borg on sentään hyvännäköinen nainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1124368Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k773176- 991434
- 861306
- 91846
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18693Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21686- 42677
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111653- 43639