Vapaa kuvaus

Aloituksia

3

Kommenttia

1021

1. Lassilassa+on+nähtävästi+jo+hella+purettu,+kun+täytyy+kuolata+tuubimoskalla.Jatkuva+ihmisviha+päällä,+sinullako?+Ei+ihme,+ettei+fb-sivullasikaan+ole+muiden+iloista+kuhinaa,+vaan+yksi+murjottava+pärstä.+Kirjoittele+sinne+edes+jotain+henkevää,+senhän+sinä+osaat,+että+meillä+jotka+sinne+olemme+eksyneet,+siis,+minulla+ja+serkkutytölläsi,+olisi+jotain+lukemista.
  2. Minun+muistoissani+ja+varmaan+monen+muunkin+mielestä+Veepee+(käytän+hänen+alkuperäistä+nimmariaan)+oli+hauska+ja+joustava+kirjoittaja,+joka+otti+tasapuolisesti+huomioon+kaikki+kollegat,+niin+naiset+kuin+miehetkin.+Pientä+skismaa+jos+olikin+esim.+minun+kanssani,+emme+jääneet+sitä+märehtimään,+vaan+"ruudinsavun+hälvettyä"+jatkoimme+sopuisasti.+Keskustelimme+muuan+muassa+Pohjois-Karjalasta,+jossa+hänellä+on+juurensa+ja+jonne+minäkin+olin+asettumassa+tyttäreni+vanavedessä.Sitten+tapahtui+se+aivan+käsittämätön+juttu,+jossa+kolmas+henkilö+teki+"kärpäsestä+härkäsen".+Aika+pian+sen+jälkeen+Veepee+lopettikin+täällä+kirjoittelun.+Mitään+yhteistä+liittoutumaa+emme+totisesti+olleet+muodostaneet+toisten+kimppuun+käymiseksi,+satuimme+vain+pikkuasiassa+olemaan+samaa+mieltä+kolmannen+eriävää+käsitystä+vastaan.+Sitä+erään+miehenkunnia+ei+kestänyt+ja+siitä+syttyi+suoranainen+sota+ja+aivan+turhaan.+VP+ei+ollut+kimppuun+käyvää+tyyppiä,+vaan+paremminkin+rakastettava+ystävä,+sen+voivat+muutkin+naiset+todistaa.Tosin+hän+oli+kärkäs+vitsailemaan,+ei+siis+mikään+tasaisen+sopuisa+luonne,+kuka+meistä+olisi+ja+tahtoisikaan+olla.AB:n+viimeöinen+hyökkäys+oli+jo+tuttua+kamaa+minulle.+Anna+tulla+vaan+lisää,+mutta+toivon+että+et+yleistä+Veepeetä+etkä+minuakaan+täysaikaisiksi+pedoiksi+jotka+haluamme+aiheuttaa+kaikille+vain+pahaa.+Pieni+itsetutkistelu+tekisi+sinulle(kin)+hyvää.Unelmamorsiamen+jätän+omaan+arvoonsa,+niin+hauska+kuin+se+onkin.
  3. Mestari+oli+varmaan+se+sälli+ja+sinä+apupoika.+Eikös+se+juniori+ole+vähän+kouluakin+käynyt?+Sinun+tietosi+taitavat+olla+60-luvulta.