Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
LiisaO
profiilit
LiisaO
LiisaO
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
1021
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Lassilassa+on+nähtävästi+jo+hella+purettu,+kun+täytyy+kuolata+tuubimoskalla.
Jatkuva+ihmisviha+päällä,+sinullako?+Ei+ihme,+ettei+fb-sivullasikaan+ole+muiden+iloista+kuhinaa,+vaan+yksi+murjottava+pärstä.+Kirjoittele+sinne+edes+jotain+henkevää,+senhän+sinä+osaat,+että+meillä+jotka+sinne+olemme+eksyneet,+siis,+minulla+ja+serkkutytölläsi,+olisi+jotain+lukemista.
02.08.2019 06:28
Örjankin+taitaa+olla+kunnon+mies,+jos++viettää+aikaansa+muutenkin+kuin+joidenkin+naisten+haukkumiseen.+Ota+mallia,+vaikkei+sinulla+mökkiä+olekaan.+Aika+kehittyy+paremmin+positiivisessa+mielenalassa.
01.08.2019 20:08
Tätä+somea+pidetään+nykyaikaisena+kommunikaatiovälineenä,+mutta+asenteet+saattavat+olla+keskiajalta.+Naisia,+etenkin+julkkissellaisia,+haukutaan+räävittömästi.+Näinkin+pienessä+piirissä+kuin+kahtiahaarautunut+Elämä+nainen+ei+tuppaa+kelpaamaan+miehille+juttelukaveriksi,+ainoastaan+pilkan+kohteeksi+tai+poikkeustapauksessa+yltiöpäisen+kehumisen+kohteeksi,+ja+silloinkin+samassa+lauseessa+nitistetään+muut+naiset+armotta
Näin+ei+ole+ollut+aina.+Meistä+jokaisella+on+ollut+vanha+hyvä+aikamme,+mutta+ilmeisesti+jokaisella+eri+aikana,+eri+kirjoittajien+kesken.
Missään+elävässä+elämässä+en+ole+kokenut+samanlaista+vihaa+kuin+täällä.+No+en+toki+en+ole+muualla+ollut+näin+vanhakaan+vielä.+Liki+kasikymppisen+on+syytä+pitää+turpansa+tukossa,+se+täällä+annetaan+ymmärtää.+Tai+sitten+on+oltava+se+mielikuvien+höppänä+kiltti+myötäilevä+mummeli.+Toivottavasti+kuolen+ennen+kuin+minusta+sellainen+tulee.
01.08.2019 14:42
Sinä+se+rakastat+voimakkaita+kielikuvia.+Mutta+usko+nyt,+että+sanat+eivät+voi+tappaa,+vaikka+mitä+ällöttävyyksiä+keksitkään.
+Sovussa+kirjoittelun+voisit+aloittaa+itsestäsi.+Ei+sinun+auta+paeta+ketjulta+toiselle,+koska+vainoojat+ovat+oman+mielesi+sisällä.
01.08.2019 14:16
Surullista+se+onkin+ja+todella+toivon+että+herra+opettelee+edes+vähän+siistimpää+kielenkäyttöä+noiden+puukotusten+ja+hiilihankojen+sijaan.+Voihan+sitä+haukkua+toisia+älykkäämminkin,+mikäli+nyt+on+edes+syytä+mennä+tuolle+vihalinjalle+tuntemattomien+kirjoittajien+suhteen.
01.08.2019 12:02
Ennen+laitoin+kaikki+ainekset+sekaisin,+mutta+nyt+olen+matkinut+sitä+käytäntöä,+joka+noissa+isoissa+marketeissa+on+salaattitiskeillään.+Ja+onhan+se+niin,+että+kaikki+eivät+pidä+kaikesta,+esim.+kun+muut+kulhot+tyhjenivät+kiitettävästi,+keltaista+paprikaa+jäi+puoli+kipollista.+U:n+salaattikastike+kuulostaa+maukkaalta.
Ohoh+tuota+Hb-arvoasi,+sehän+on+yhtä+alhainen+kuin+minulla.+Toivotaan,+että+kortisoni+puree.
01.08.2019 11:56
Punaisia+hiilihankoja+tai+edes+hiilipannua+ei+tarvita,+kun+valmistelen+tyttärelle+päivän+kasvisateriaa.+Pilkon+kymmeneen+kupposeen+kasviksia,+hedelmiä,+munaa,+halloumia,+fetaa+ja+tietysti+jääsalaattia+pohjaksi.+Tulee+värikäs+annos+periaatteella+silmänruoka+on+puoli+ruokaa.+Kastikkeen+sekoitin+öljystä,+etikasta+ja+oman+ikkunapuutarhan+yrteistä.+Leiväksi,+jos+sitä+edes+tarvitaan,+ostin+täkäläisen+leipomon+maalais-ciabattaa.
Mökillä+tyttärellä+kyllä+roihuaa+nuotiokin,+jopa+kaksi,+toinen+koirien+kalan+keittoon+ja+toinen+ihmisille+grillaukseen+ja+laavulla+istuskeluun.+Kiehuvista+kaloista+lähtee+niin+mojova+löyhkä,+että+tulipaikkojen+on+hyvä+olla+kunnon+hajuraon+päässä+toisistaan.
01.08.2019 09:15
"jopa+kuolleille+kateellisia"
Miten+niin?+Minähän+sanoin,+että+muistan+D:n+fiksuna+keskustelijana.+Sinä+se++laitat+inhoamisesi+kirjoittajien+päähän+ties+mitä+ilkeyksiä.
Mitä+tulee+Porinan+Linkola-keskusteluihin,+kommentit+rajoittuvat+vähiin,+eikä+ulkopuoliselle+liene+muodostunut+oikein+käsitystä,+mitä+nämä+"syvälliset"+filosofiystäväsi+edes+ajattelevat+Linkolasta.+Samalla+henkilöllä+mielipiteet+ovat+saattaneet+olla+hyvinkin+ristiriitaisia+eri+aikoina,+ja+riippuen+siitä+kuka+on+ollut+vastakeskustelijana.+Tiedän+sen,+koska+aina+kun+olen+kehunut+Linkolaa,+se+on+eräiden+mielestä+"väärin+kehuttu".+Jos+olen+sanonut+L:aa+suureksi+kirjailijaksi,+on+esille+vedetty+käsien+katkomista+ja+muuta+irrelevanttia.+Sanopa+sinäkin+kerrankin+sanasi+Linkolasta.+Vai+pelkäätkö,+että+vahingossa+sorrut+olemaan+samaa+mieltä+minun+kanssani?+
Mitä+Ceehen+tulee,+tottakai,+tunteellinen+mies+kun+olet,+haluat+hehkuttaa+ihastustasi+koko+maailmalle.+Siihen+tämä+suppea+ketju+ei+ole+paras+mahdollinen+"media",+koska+meidän+silmissä+Cee+on+vain+tavallinen+keskustelija.
+Nuo+Malmin+punaiset+hiilihangot+lienevät+tarkoitettu+huumoriksi,+mutta+sen+valossa+miten+raskaita+herjoja+yleensä+käytät+"puukottajiasi"+vastaan,+en+ole+vakuuttunut+huumorintajustasi+noin+yleisemmin.
01.08.2019 07:55
Nykyään+kun+niin+paljon+puhutaan+hyväksikäytöstä,+niin+mitäpä+muuta+tuo+imelä+mielistely+onkaan.++Eihän+Cee+viitsi+tänne+enää+kirjoittaa,+kun+hänestä+on+tehty+"pyhimys".+Juuri+kuten+tarkkasilmäisenä+olet+huomannut,+tarkoituksena+on+kylvää+epäsopua+meidän+naisten+keskuuteen.+Lähtökohtana+on+ilmeisesti+kirjoittajan+mustavalkoinen+ja+kovin+vanhanaikainen+käsitys,+että+naisethan+aina+ryhtyy+käsirysyyn!+Minkälaisia+kissatappeluja+on+mahtanut+nähdä+satamien+kapakoissa.
Nyt+tietysti+väitetään+meitä+kateellisiksi,+kun+emme+ole+samanlaisessa+"suosiossa",+mutta+tulkoot+vaan+lunta+tupaan,+kaikki+kestetään+ja+kaikkeen+vastataan,+ainakin+minä+vastaan.
Ceellä+voi+tosin+olla+noita+sukulaisjuttujaan,+ettei+ole+niin+paljon+ehtinyt+kirjoittaa.+Minä+ainakin+toivon,+että+cee+tulee+kirjoittelemaan+kuin+ennenkin+.Minua+ei+ainakaan+tarvitse+pelätä,+tiedän+että+hän+on+syytön+AliBaban+hajota+ja+hallitse+tyranniaan.
31.07.2019 20:28
Tämä+meidän+Ali+Babamme+on+kuin+juonitteleva+hoviherra,+joka+yhtäällä+kuiskuttelee+rakkauden+sanoja+verhon+takana+ja+toisaalla+näyttää+kätyreilleen+merkkiä,+että+mestatkaa+tuo+katala+naikkonen.
Ei+voi+mitään,+että+noista+dramaattisista+puukotuspuheista+tulee+mieleen+aivan+jotain+muuta+kuin+vanhojen+rouvien+ja+herrojen+normaali+jutustelu+nyky-Suomen+nettipalstalla.
31.07.2019 19:39
Minusta+ei+kuulu+kulttuuriin+tai+normaaliin+sivistykseen+solvata+kanssakirjoittajia+joka+käänteessä+kavaliksi+puukottajiksi.+Ikävää,+jos+tässäkin+ketjussa+aletaan+"valita+puolia"+ja+työntää+toisia+ulos.
+Minäkin+muistan+Dulkkiksen+fiksuna+keskustelijana,+sikälikin+fiksuna+ettei+hän+haukkunut+minua+kuin+kerran+ja+silloinkin+leikillään+(?)+kun+sanoin+käyttäväni+joskus+mikrouunia.
31.07.2019 15:25
On+se+hauskaa,+että+tällä+naisten+ketjulla+käy+miesvieraitakin.+Tulee+vähän+sentimentaalista+tunteilua+muuten+aika+karun+asiallisten+artikkelien+lomaan.
Jospa+minäkin+vastavuoroisesti+muistelisin+ihania+miehiä.++Yli+kaiken+tuossa+lajissa+oli+Veepee,+mutta+miellyin+myös+Durianiin,+älykköön,+joka+keksi+teräviä+kryptisiä+kysymyksiä+huolettomasti+höpäjävälle+laumalle.+
Ihan+helpot+miehet+eivät+ole+koskaan+olleet+makuuni.+Eivät+toki+sillä+lailla+vaikeatkaan,+että+koko+ajan+potevat+valtavaa+patologista+murhetta+syyllistäen+muita+kirjoittajia+pahasta+olostaan.
Kyllä+se+on+niin,+että++miehen+itkuinen+valittelu+on+inhottavinta+mitä+me+naiset+tiedämme,+ja+ainoastaan+kaikkein+"ihanimmat"+meistä+ovat+valmiita+tarjoamaan+nenäliinaa+itkupillille.
31.07.2019 05:10
Minun+muistoissani+ja+varmaan+monen+muunkin+mielestä+Veepee+(käytän+hänen+alkuperäistä+nimmariaan)+oli+hauska+ja+joustava+kirjoittaja,+joka+otti+tasapuolisesti+huomioon+kaikki+kollegat,+niin+naiset+kuin+miehetkin.+Pientä+skismaa+jos+olikin+esim.+minun+kanssani,+emme+jääneet+sitä+märehtimään,+vaan+"ruudinsavun+hälvettyä"+jatkoimme+sopuisasti.+Keskustelimme+muuan+muassa+Pohjois-Karjalasta,+jossa+hänellä+on+juurensa+ja+jonne+minäkin+olin+asettumassa+tyttäreni+vanavedessä.
Sitten+tapahtui+se+aivan+käsittämätön+juttu,+jossa+kolmas+henkilö+teki+"kärpäsestä+härkäsen".+Aika+pian+sen+jälkeen+Veepee+lopettikin+täällä+kirjoittelun.+Mitään+yhteistä+liittoutumaa+emme+totisesti+olleet+muodostaneet+toisten+kimppuun+käymiseksi,+satuimme+vain+pikkuasiassa+olemaan+samaa+mieltä+kolmannen+eriävää+käsitystä+vastaan.+Sitä+erään+miehenkunnia+ei+kestänyt+ja+siitä+syttyi+suoranainen+sota+ja+aivan+turhaan.
+VP+ei+ollut+kimppuun+käyvää+tyyppiä,+vaan+paremminkin+rakastettava+ystävä,+sen+voivat+muutkin+naiset+todistaa.Tosin+hän+oli+kärkäs+vitsailemaan,+ei+siis+mikään+tasaisen+sopuisa+luonne,+kuka+meistä+olisi+ja+tahtoisikaan+olla.
AB:n+viimeöinen+hyökkäys+oli+jo+tuttua+kamaa+minulle.+Anna+tulla+vaan+lisää,+mutta+toivon+että+et+yleistä+Veepeetä+etkä+minuakaan+täysaikaisiksi+pedoiksi+jotka+haluamme+aiheuttaa+kaikille+vain+pahaa.+Pieni+itsetutkistelu+tekisi+sinulle(kin)+hyvää.
Unelmamorsiamen+jätän+omaan+arvoonsa,+niin+hauska+kuin+se+onkin.
29.07.2019 07:52
Mistä+me+nyt+löydettäisiin+joku+ihana+nainen+edsonille+yks'tyttösen+korvaajaksi?+Voi+olla+vaikeeta+ainakaan+Elämä-palstalta.
26.07.2019 18:22
Tasapainoton+olio+se+lyhyttukkainen+kuitenkin+oli,+koska+yhtäkkiä+katkaisi+aloittamansa+ketjun.
+Älä+nyt+esitä+että+kukaan+olisi+ollut+syyllinen+hänen+lopettamiseensa,+koska+väitteesi+on+pahimman+luokan+jälkiviisautta.+Sinä+olit+vielä+silloin+hyvää+pataa+weepelin+kanssa.
26.07.2019 18:19
Se+taisi+olla+se+langanlaiha,+tumma+lyhythiuksinen+"tanssijatar",+joka+vietti+talviaan+jossain+etelässä.+Ei+hänestä+toinen+nainen+oikein+keskustelukumppania+saanut,+Muistelen,+että+hän+jotenkin+haikaili+edsonin+perään.+Weepelistä+hän+keksi+ihme+jutun,+että+tämä+oli+ollut+metrossa+ja+tuijottanut+häntä+koko+matkan.
26.07.2019 13:07
Mestari+oli+varmaan+se+sälli+ja+sinä+apupoika.+Eikös+se+juniori+ole+vähän+kouluakin+käynyt?+Sinun+tietosi+taitavat+olla+60-luvulta.
26.07.2019 10:54
Rekisteröityneenäkin+voi+aina+valita+kunkin+tekstin+kohdalla,+kirjoittaako+anonyymina+vai+rek.+Käytän+jälkimmäistä+lähinnä,+jos+pidän+sanottua+itseni+kannalta+tärkeänä.+En+enää+ota+haukkuja+noilta+miehiltä++ilman+että+saan+mahdollisuuden+vastata+samalla+mitalla.+Eilen+robo+poisti+liki+jokaisen+porinatekstini.+
Minä+kirjoittelen+joskus+myös+muihin+osioihin,+esim.+ihmissuhteista+ja+tv-sarjoista.+Silloin+ei+ole+niin+väliä,+kuka+kirjoittaa,+joten+voi+olla+pelkkä+anonyymi.
26.07.2019 09:42
Yhden+kirjaimen+virhe+ei+merkitse+mitään,+jos+se+ei+muuta+sanan+sisältöä.+Pottuilla+voi+tietysti+siitäkin,+jos+ei+ole+muuta+tekemistä.
26.07.2019 09:00
Minua+ei+kiinnosta,+millä+nimillä+tuollainen+raihnas+pahansisuinen+äijä+minua+nimittelee,+onhan+nuo+mielisairaat,+obeesit+ja+peräpukamat+nähty,+eivätkä+ne+estä+minua+sanomasta+raakaa+totuutta+sinun+henkisestä+tilastasi,+joka+korreloi+hyvin+ruumiilisen+sairautesi+kanssa.
Olenkin+jo+tottunut+astumaan+uuteen+päivään+minua+vihaava,+onneksi+vain+virtuaalinen+törkimys+kintereilläni.+Silti+jaksan+elää+elämääni+kaiken+sen+hyvän+varassa+mitä+minulla+on+ja+on+ollut+koko+pitkän+antoisan+elämäni.
Miksi+reagoin+ilkeyksiisi,+se+johtuu+yksin+siitä,+että+et+ole+minulle+mitään+muuta+kuin+joku+täysin+epäonnistunut+ihmisraakki,+jonka+sanoille+ei+kannata+juuri+painoa+antaa.
Joten+jatka+vaan.+Oikein+kuulen+miten+kiukku+pihisee+hampittesi+välistä.+Mitä+Ceehen+tulee,+kaksiko+naista+sinun+elämässäsi+on,+minä+Pahatar+ja+Cee+Hyvätär.+Luetko+satuja+ja+niistä+ammennat+epätavallisen+mustavalkoisen+maailmankatsomuksesi,+johon+kuuluu+naisten+vertailun+lisäksi+Suomen+vertailu+muuhun+maailmaan,+jossa+kaikki+on+meitä+paremmin.+Ulkomailla+asumisesi+näyttää+sinusta+tehneen+saman,+mitä+usein+tapahtuu+diplomaateille+ja+heidän+lapsilleen:+he+ovat+menettäneet+kotimaansa+saamatta+mitään+tilalle.+Kurja+kohtalo+tuollainen+juurettomuus.+Säälin+sinua.
26.07.2019 07:25
51 / 52