Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
LiisaO
profiilit
LiisaO
LiisaO
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
1021
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joku+kirjoittaa+verhoista,+joku+Trumpista,+joku+asuntoautoista+ja+jotkut+kaksi+vatvovat+iänikuisia+hautajuttujaan.+Onko+se+sinulta+jotenkin+pois?
04.11.2020 16:18
Oikaisu
Keskimmäinen+kappale+keskimmäinen+rivi:+eikä-sanan+tilalle+ja-sana.
04.11.2020 15:27
Lisäys
Millä+perusteella+vaadit,+että+tuntemattomien+somepalstalle+olisi+päästettävä+vain+"mukavia+tyyppejä".+Ja+onko+pelkkä+mukava+tyyppi+edes+se+mitä+halutaan+olla.+
Eikö+keskustelu+vaadi+myös+vähemmän+mukavia+äänenpainoja+silloin+tällöin?+Pelkkä+myötäily+ei+ole+keskustelua+eikä+saadakseen+järjen+juoksemaan+voi+kirjoittajalla+olla+epämukaviakin+tuntemuksia.
Onko+mukavampi+tulla+kohdelluksi+sirona+posliiniesineenä+kuin+ihmisenä,+joka+sietää+pientä+kolhimistakin?+Ja+osaa+kolhia+takaisin.+Eikä+aina+vain+syyttää.
04.11.2020 15:25
Kyllä+nyt+on+parasta,+etten+kirjoita+tänne+mitään+(tämän+jälkeen),+koska+kaikki+on+sinusta+piikittelyä.+Mitä+kumman+piikittelyä+on,+jos+kerron+että+kuulun+täällä+sururyhmään,+johon+minua+pyydettiin+seurakunnasta+kertomaan+omista+surukokemuksistani+ikään+kuin+vertaistukena+nuoremmille+surijoille.
Olen+sikäli+hyvä+esimerkki,+että+mieheni+kuolema+ei+ollut+ihan+tavallinen+kuolema+eikä+siihen+johtanut+sairauskaan+ollut+tavallinen.
Itse+en+90-luvullakaan+saanut+mitään+kriisiapua.+Ja+mitä+vapaaehtoistyöt+tähän+kuuluvat?+On+ihan+eri+asia+jos+kävin+kahvittelemassa+mummojen+kanssa+kuin+se,+että+nykyisessä+toiminnassani+avaan+koko+elämäntarinani+lohduksi+muille+surijoille.
Tuo+"älytön"+älyteksti+johon+vastasin+oli+Alille.
Ylitulkintasi+minun+vaatimattomista+kommenteistani+menee+kyllä+liian+pitkälle,+jos+luulet+minun+epäilevän+teidän+vessaanne+likaiseksi.+Itsehän+olet+joskus,+useinkin+kertonut,+miten+U+innostuu+siivoamaan+sitä+tai+tätä.+Nyt+jos+vaikka+kysyisin,+oletko+vaihtanut+verhot,+luulisit+että+pidän+verhojanne+rumina!
No+anna+tulla,+mitä+kamalia+syntejä+vielä+lastaat+niskaani!!!+Kyllä+siedät+hyvinkin+edsonin+pikku+letkautukset+sinne+tai+tänne,+mutta+minulta,+naiselta,+vaadit+täydellistä+pidättyvyyttä+sanoissani.
04.11.2020 15:09
"Arka+paikka"?+Älä+pliis+tee+johtopäätöksiä+äläkä+yritä+ymmärtää.+Toisten+perheasiat+ovat+toisten+perheasioita.++
Mitäs+sanot+siitä,+että+vielä+22+vuotta+mieheni+kuoleman+jälkeen+olen+mukana+sururyhmässä,+jossa+autan+kokemuksillani+uudempia+rakkaansa+menettäneitä?
+Minusta+se+korvaa+hyvinkin+yhden+pyhäinpäivän+hautakynttilän.
04.11.2020 09:10
Kyllä+minun+älylleni+on+ollutkin+parempaa+käyttöä+muualla+ja+olen+jopa+osannut+säädellä+käytöstäni+ulkomaailman+vaatimusten+mukaan+"kiltimmäksi",+sen+verran+näyttelijän+vikaa+kumminkin.
+Täällä+vain+on+niin+kivaa+päästää+irralleen+ja+tyhmistellä.+Seura+tekee+kaltaisekseen.
04.11.2020 08:36
Kehtasitkin+kirjoittaa+niin+pienistä+tuloista;))))
03.11.2020 20:01
Lisäys
Tämä+korona-aika+ja+muiden+huonojen+uutisten+aika+vaikuttanee+eri+ihmisiin+eri+tavalla.+Joku+suree+ja+huolehtii,+minut+se+tekee+kiukkuiseksi.+Sitten+on+niitä+teflonpintaisia,+joihin+mikään+ei+vaikuta.+Yritän+välttää+mainitsemasta+nimiä.
03.11.2020 19:07
Onneksi+korvausvastuu+säilyy+tappajan+koko+iän.+Sittenpä+muistelee+tekojaan.
03.11.2020 17:45
Eikö+U+ole+viime+aikoina+putsannut+vessaa?+Teillähän+on+jokin+kapine+jolla+se+kätevästi+tapahtuu.+Kun+kerrot+seinä+kerrallaan,+miten+homma+etenee,+siitähän+tulee+oikea+tarina,+ei+pelkkä+tynkä.
Ei+verhojen+vaihto+ole+ainoa+mistä+olemme+kiinnostuneita,+heh.
03.11.2020 17:43
Löysitpä+sopivan+sauman+päästää+sisäisen+kantelupukkisi+valloilleen.+Katsotaan,+yhtyykö+rapu+muistelemaan+vuonna+keppi+ja+kivi+tapahtunutta+pientä+skismaamme.+Siihen+kai+pyrit.+Sitten+kaikki+on+hyvin,+kun+saatte+minut+jäämään+täältä+pois.
"Aina+joku+hermostuu,+kuka+kenellekin".+Paitsi+sinä,+jolla+ärsytyskynnys+on+harvinaisen+korkea.+Oletko+saanut+sellaisen+kasvatuksen,+että+on+nieltävä+kaikki+mitä+annetaan.+No,+nythän+onneksi+annoit+pidikkeesi+laueta+ja+uskalsit+sanoa.
+Nyt+odotamme+vain,+mitä+korkein+puolustajasi+keksii+minun+varalleni.+Joitain+haukkumasanoja+lienee+hänellä+vielä+takataskussa.
03.11.2020 17:36
Ja+sinä+minua+tekemällä+minusta+ketjun+ilkiön.+Jos+te+naiset+joskus+suostuisitte+huomaamaan,+kuka+se+täällä+oikein+usuttaa+meitä+toisiamme+vastaan!+Näyttää+onnistuneen+yli+odotusten.
03.11.2020 17:28
En+ole+tiennytkään,+että+aloittajalla+on+asema+jonkinlaisena+koskemattomana+kuningattarena.+No+nythän+voitte+ravunkin+tultua+haukkua+minua+naisissa+ja+miehissä.+En+kyllä+muista+sanoneeni+rapua+tyhmäksi,+mutta+menköön+sekin+minun+pahuuteni+piikkiin.
03.11.2020 16:21
No+tuo+oli+aika+hauskasti+sanottu:+"Nyt+ara+lopetat+sen+kukuttelun!!!"+Olen+kyllä+elänyt+niin+kauan+yksikseni,+että+kiukuttelen+milloin+kiukututtaa.+Varsinkin+täällä.
Eilen+olisi+oikeasti+kiukuttanut,+kun+eräs+rappumme+vuokralainen+raivosi+siivoojalle,+että+miksi+täällä+on+noin+vanhanaikainen+ja+liukas+rapun+lattia.+Tosielämässä+kun+oltiin,+maltoin+toki+mieleni+enkä+kysäissyt,+että+kuka+sen+uuden+päällyksen+sitten+maksaa,+kun+todellisia+remppakulujakin+on+näkyvissä.+Siistillä+muovilattialla+en+minäkään,+kyynärsauvalla+koikkelehtiva+ole+liukastunut.
Samainen+valittaja+herra+on+rapussamme+ensimmäinen+pienen+melun+aiheuttaja.+Hänellä+tuntuu+olevan+harrastus,+että+ostaa+kirppikseltä+huonekaluja,+käsittelee+ne+ja+myy+eteenpäin.+Siksi+sieltä+kuuluu+jo+aamuvarhisella+sahaamisen+ääniä,+olisiko+pöydillä+liian+pitkät+jalat.
Tuo+rapun+lattian+liukkaus+liittyy+siihen,+että+kun+hän+raijaa+ulko-ovesta+isoja+huonekaluja,+hän+ei+niin+tule+katsoneeksi+jalkoihinsa,+jolloin+liukastumisen+vaara+on+mahdollinen.
Ei+tässäkään+ollut+asian+tynkää+yhteiskunnallisessa+mielessä,+vai+oliko?
03.11.2020 14:19
Tottakai+olet+samaa+mieltä,+muuta+et+uskallakaan+kuin+olla+samaa+mieltä,+paitsi+a-mummun+kanssa+ehkä+vieno+virnistys+suupielessä.
Mikä+vitsi+tuossa+mie'ittelyssä+on?+Taidat+sittenkin+olla+juntti+jostain+itämetsistä.
Älä+vaan+tule+ajatelleeksi.+Se+ei+pue+sinua.
02.11.2020 12:48
Käytä+nyt+sitä+enkelimäistä+nostovoimaasi+siihen+leipään.+Ilman+vaivaamista+(alustamista)+hiivakakku+ei+nouse.
02.11.2020 11:08
"Näytti+olevan+keramiikkauurna"
Siis+kurkkasit+sinne+ja+katsoit+jopa+materiaalin
No+kun+kerran+apen+äitikin+on+sinulle+sukua,+sinä+saat+varmaan+sinne+ikioman+uurnan,+ettei+tarvitse+muovipussissa+takapihalle+haudata.
02.11.2020 11:00
Rinta+rinnan+sinä+ja+ali+olette+naureskelleet+suomummosta.+Kiellätkö+sen?+On+sulla+kumman+valikoiva+muisti.
Toivottavasti+olet+jo+etsinyt+sen+maattoman+tilkkusi.+Mutta+älä+tule+liian+lähelle.
02.11.2020 10:01
Korostat+huumorintajuasi.+Ja+se+on+kuulemma+mustaa.+Auroran+ivailu+ei+kuitenkaan+kuulu+huumorisi+kategorioihin.+Onko+ikäraja,+minkä+jälkeen+saa+puhua+vain+vakavasti.+Pelleilevä+vanha+nainen+on+rivo+näky.+No+älä+sitten+katsele.
02.11.2020 09:59
Suosta+ja+näykkäilystä.+Sen+jälkeen+kun+kerroin+ostaneeni+mökin+johon+kuuluu+metsää+ja+suota,+tuskin+on+mennyt+päivääkään+ettei+tuon+suon+"likaisuutta"+ole+heitetty+silmilleni.+Mutta+kaikkihan+on+suhteellista.+Jos+on+saanut+olla+ilman+näykkäilyjä+niin+tottahan+se+vituttaa,+jos+joku+akka+uskaltaa+itseironian+varjolla+pelleillä+suo-sanalla+sinun+yhteydessäsi.
02.11.2020 07:55
9 / 52