Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ojoinen
profiilit
Ojoinen
Ojoinen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
10
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin+sekä+mahdatko+olla+työssä+käyvä+ihminen.+Vai+keskitytkö+vain+sosiaaliseen+mediaan.
Meidän+työssä+käyvän+lapsiperheen+huom.+Lapset+nukkuvat.+Itsekin+on++pakko+vaipua+untenmaille+tähän+aikaan.
24.05.2020 23:52
Onneksi+olet+varmasti+pienten+lasten+isä/äiti.+En+tiedä+oletko?+Sekä+lemmikin/lemmikkien+omistaja.+Esim.+koira+on+meidän,+sekä+lasten+perheenjäsen,+jonka+kanssa+lapset+tykkäävät+temuta+ja+leikkiä.+
Oletan,+että+kyseinen+asia+ei+kosketa+sinua+hiukkaakaan.+Toki+ihmisiltä+tulee+kiukun+vallassa+purkauksia.
Toivotaan,+että+kyseisiä+asioita+ei+tule+tapahtumaan+mistä+keskustelu+on+alkanut+sekä+jatkunut.+Meidän+lapset+sekä+koira+ei+tule+enään+kyseisillä+aluella+leikkimään+ja+telmimään.
24.05.2020 22:49
Mikäli+asut+nurkilla,+niin+kehottaisin+seuraan+tilannetta.
24.05.2020 02:16
Niin+ja+sori+kommentoija+on+itse+keskustelun+avannut.
24.05.2020 00:02
Asiasta+on+ilmoitettu+Poliisille.+He+eivät+pysty+reagoimaan+ennen,+kun+joku+lapsi+on+saanut+myrkytyksen.++En+ylireagoi,+mutta++seuraan+mahdollisuuksien+mukaan..+Mikä+on+mielestäni+aika+mahdotonta.
23.05.2020 17:53
Olen+pahoillani,+mikäli+keskustelu+on++provosoitunut+"mielenvikaiseksi"++Mutta+palatakseni+aloitukseen.+Lapsia+ennennen+kaikkia+on+mielestäni+suojeltava+kaikelta+pahuudelta+myrkyiltä,+sekä+myös+ikä+ihmisiä+ja+ja+ihmisten+lemmikkeja,+kuten+koiria.
Eläinten+vihaajia+toki+löytyy.+Mutta+toivoisin,+että+kaikki+ymmärtäisivät+asian+ytimen.
23.05.2020 17:06
Käsittääkseni+siilejä+ei+ruokita+Mäyräntiellä+neuvolan+sekä+ala-asteen+johtavalla+suojatien+puoleisella+istutettujen+koivujen+väleissä,+mistä+suurin+myrkkyjäjä+on+löytynyt.
Ehkä+olen+väärässä.+Mutta+minulla+ei+käsittääkseni+ole+mielenterveydellisiä+ongelmia.
23.05.2020 16:42
Kiitos+"+asiallisista+kommenteista+"+eli+ei+olisi+pitänyt+jakaa+kyseistä+tietoa.
23.05.2020 16:09
Mikäli+kirjoitus+on+mielestänne+aiheeton.+Niin+voin+toimittaa+teille+"maistiaiset"
23.05.2020 15:57
Väristä+sekä+vaimolla+olleesta+pienestä+haavaumasta+sormessa+mikä+kirveli+myrkkypaloja+etsiessä.+Onko+jotain+muuta+viisasta+kysyttävää.+Kuka+ruokkii+siilejä+lasten+tarhan+nurkilla+missä+ei+ensinnäkään+ole+siilejä.+Sekä+yksi+koira+yorksinterrieri+menehtynyt+jo.+Kirjautukaa+viisaat+facebookiiin+ja+liittykää+koirapuistoryhmään+ja+selailkaa+sitä+niin+ehkä+saatte+jotain+älliä+päähänne.
23.05.2020 15:49
1 / 1