Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Vilpuska
profiilit
Vilpuska
Vilpuska
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
17
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos!!!!oli+erittäin+ihanaa+tulla+takaisin+palstalle!!!!!+valitettavasti+Jarno+ei+ole+tulossa+pitkään+aikaan+koska+hän+on+mitta+täynnä+sitä+kun+sanna+ja+kike+teki+sen+videon+kumpi+osaa+vietellä+parhaiten!!!!!+siinä+Jarnolla+tuli+mitta+täyteen+ja+hän+lähti+pitemmälle+lomailee!!!!
16.07.2020 09:12
Näkeehän+sen+selvästi+taustalla+mikä+kasvillisuus+oli+kyseessä+🤣🤣🤒😤🤮🤭🤭+pitäisikö+sinunkin+hankkia+silmä+lasit????????
16.07.2020 09:08
Siinä+tapauksessa+äänestän+kaisaa!!!!!!!+Kaisa+on+niin+iloinen+aina!!!+ja+harvemmin+Kaisa+on+herpaantunut+täällä+palstalla!!!+epäilen+että+hän+ei+ole+koskaan+ollut+hermostunut+palstalla!!!!!
08.07.2020 12:59
Ok!!!+pahoittelen+epäasiallista+käytöstäni!!!!!!!!!minä+äänestän+ehdottomasti+itseäni!!!!
08.07.2020 12:54
Kyllä+minunkin+mielestäni+Timo+näyttää+aika+hassulta+mutta+ymmärthän+Kaisa+että+me+emme+voi+äänestää+maitonaamoja!!!!!!!!!!!!
08.07.2020 12:49
Pidä+sinä+kuules+se+pääs+visusti+kiinni!!!!!!!+jos+tolle+linjalle+lähdetään+niin+kuka+Se+pahin+lutka+on????????+kuka+pyöritti+puna+kuonoa+samaan+aikaan+kun+nussit+baarissa+asiakkaita!!!!!!olet+aivan+oikeassa+siinä+että+totuus+ei+pala+tulessa!!!!!!!!!+onko+sinusta+naista+myöntää+että+olet+nussinut+väärän+henkilön+kanssa???????????+oletko+koskaan+edes+miettinyt+minulle+kertoa+siitä+sun+rotta+käytöksestä????????+kannattaa+pitää+ne+munkit+vaan+omalla+pöydällä!!!eikä+sekaantua+vieraisiin+pöytiin!!!!+ja+tiedät+mitä+tarkoitan+tällä!!!!!!!+meidän+välit+eivät+koskaan+tule+olemaan+ennallaan!!!!!!!!!!+ja+tulen+vielä+IRL+sinua+huomauttaa+sun+moraalista+jos+minua+alat+moittii!!!!!!
08.07.2020 11:22
Jaahas!!!!+Mulla+on+todella+huono+olo+kun+saatan+olla+raskaana!+Ja++keksi+ei+oikein+maistu+!+suorastaan+kuvottaa!!!+niin+paljon+että+en+ole+halunnut+olla+hänen+kanssaan+koko+aikana!
08.07.2020 06:51
https://www.youtube.com/watch?v=jTZKkF9mKrM
🎥+Jammu+Siltavuori+1+-+YouTube
+++++++++Ei+sinua+kukaan+terve+järkinen+edes+huoli!!!!!!!!!!!!
07.07.2020 00:24
Mä+olen+jo+uudessa+suhteessa!!!+meidän+aikamme+oli+ja+meni!!!
06.07.2020 23:38
Mä+oon+jarnon+kanssa+avioliitossa+lopullisesti!!!!!!!!!!
06.07.2020 23:27
Mä+oon+mennyt+naimisiin+🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🧕🧕🧕💞💞💞😍😍😍😍
06.07.2020 23:24
Mä+en+liity+mitenkään+niihin+viesteihin+joissa+selvästi+tuotiin+esille+että+et+ollut+muistanut+ajella+sääriä!!!!!minä+olin+kyllä+ihan+työtehtävissä+baarissa+ja+kyllä+sen+nyt+sokeeki+huomas+että+jollain+oli+jäänyt+höyläys+puolitiehen!!+mutta+en+todellakaan+ole+mitään+tollasta+kirjoittanut!!!!!!!
06.07.2020 12:22
Kiitos+Kaisa!!!!+ja+kyllä+mä+olen+oikeasti+aina+tuntenut+oloani+hiukan+vieraaksi+suomalaisten+kanssa!!!+johtuu+juuri+siitä+syystä+että+en+ole+koskaan+ajatellut+ihmistä+värin+perusteella+enkä+kansalaisuuden+perusteella+vaan+ihmisenä+ja+käytöksestä!!+mutta+myönnän+että+olen+oma+itseni+värillisten+ihmisten+kanssa+ja+tunnen+kuuluvani+joukkoon!!+Sen+takia+matkustan+paljon+kun+suomessa+on+kylmää+ja+erittäin+kylmiä+ihmisiä!!!!
21.06.2020 11:40
Me+voidaan+myös+vaihtaa+johonkin+muuhun+keskustelu+palveluun+kuin+Suomi+24loppuu+sitten+suurin+osa+viesteistä+kun+kaisa+Sanna+🍒+ja+jarno+poistuu!!!!!!!!me+emme+halua+kirjoittaa+moden+viesteihin!!!!!!+joten+jos+meille+kirjoitetaan+niin+kuvien+kera+kiitos!!jos+esimerkiksi+joku+ei+lopeta+vittuiluja+niin+suurin+osa+hahmoista+poistuu+paikalta
21.06.2020 11:25
Kyllä+sä+saisit+mut+mutta+olenko+mä+liian+lihava+sulle!!!!!tää+oli+oikeesti+todella+hyvä+läppä+mitä+mode+silloin+alussa+oli+keksinyt+mysteeri+mimmin+repliikkii!!!!!+ja+jarno+sä+ihan+oikeasti+luulit+että+saat+sitä???
21.06.2020 11:11
Jokainen+Palstalla+vois+kuvan+kera+kirjoittaa+niin+ei+tule+väärinkäsityksiä!!!!+Kaisa+saa+hihittää+ilman+kuvaakin!!!!+kaikki+olemme+jo+nähty+hänen+juhannus+vietot
21.06.2020 11:09
Niin+minäkin+haluan+mutta+olen+niin+ujo+kohtaamaan+SINUT+ja+en+tiedä+mitä+tunnet+minua+kohtaan!!!!minä+olen+itsenäinen+nainen+ja+en+halua+että+alistat+minua!!!+mun+kaikki+suhteet+ovat+olleet+pettymyksiä+rakkaudessa+ja+en+edes+luota+että+olisit+parempi+kuin+mun+exät!!!!+toivon+sydämestäni+että+unohtaisin+sinut+ja+ne+meidän+katseet!!+niitä+tulen+kaipaamaan!!!!
21.06.2020 11:01
1 / 1