Sinua minä rakastan vain sinua sinua rakastan

Anonyymi

Ja vain sinua minä rakastan koko loppu elämäni!!!!!!!!!älä ole mustasukkainen jos minulla on joku laastari helpottamaan ikävää sinua kohtaan!!!!! rakkaus mä olen aina sinun omaisuutta!!!olen hänellä vain lainassa toisin sanoen hetken ilona!!!!!!!!!sinä kuitenkin olet minun ikioma rakkaus aina ja en koskaan hyväksy sinulle ketään muuta!!!!!!olet kirjsimellisesti minun omaisuutta aina!!!!!!!!!!!! ja sinua minä ajattelin silloin kun minä olin Tinder treffeillä nussimassa!!!!!!!!

22

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ootpas sä vitsikäs.😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠no ehkä sitten huomaat että nää sun inside juttus ei ollut hauskoja pikemminkin kohtalokkaita

      • Anonyymi

        Rakkaus!!!! älä ole mustasukkainen minusta!!! ihan normaalia Suomessa että jotkut ihmiset ovat polyamorinen suhteessa!!!!!mä oon nääs liberaali puoluetta kannattanut noin viitisen vuotta ja tyssäsi siihen kun joku oli ottanut nokkiinsa jostain suhde statuksesta 😂😂😂😅😅🤭🤭🤭 avo vaimo 👂👂👂👂👂👌 vissiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus!!!! älä ole mustasukkainen minusta!!! ihan normaalia Suomessa että jotkut ihmiset ovat polyamorinen suhteessa!!!!!mä oon nääs liberaali puoluetta kannattanut noin viitisen vuotta ja tyssäsi siihen kun joku oli ottanut nokkiinsa jostain suhde statuksesta 😂😂😂😅😅🤭🤭🤭 avo vaimo 👂👂👂👂👂👌 vissiin.

        No mikäs siinä niin naurattaa??? Nuori mies ei aina välttämättä tiedä eteneekö suhteessa avioliittoon asti. 👨‍👦👨‍👦🥕🍾😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikäs siinä niin naurattaa??? Nuori mies ei aina välttämättä tiedä eteneekö suhteessa avioliittoon asti. 👨‍👦👨‍👦🥕🍾😍

        Hups.piti laittaa toisenlainen hymiö 👨‍👨‍👦‍👦


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hups.piti laittaa toisenlainen hymiö 👨‍👨‍👦‍👦

        Älä nyt viitsi edes vihjasta että hän olisi homo????? ja kenties perheellinen?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt viitsi edes vihjasta että hän olisi homo????? ja kenties perheellinen?????

        Ja tietenkin Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 ihan asian vierestä!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tietenkin Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 ihan asian vierestä!!!

        Hirn hirn rik hik


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hirn hirn rik hik

        Nyt kyllä riittää!!!! täällä palstalla ei saa mitään asiallista keskustelua!!!!!!! tämä on suhde palsta eikä mikään kannanotto puolue vaaleissa tai esimerkiksi mikään jääkiekko turnaus.... täällä palstalla on vaikeeta ymmärtää että rakkaus ei aina ole niin yksiselitteinen asia


    • Anonyymi

      Ja sit naiset ihmettelee, miks miehet käyttäytyvät niin kuin käyttäytyvät? Nämä ruokkivat pettämistä, kun ei voi toiseen luottaa ollenkaan?

    • Anonyymi

      No mut entäs se vsimo?

      • Anonyymi

        Kenen vaimo???


      • Anonyymi

        Heko heko heko!!! Onpa ahdasmielinen ajattelu tyyli!!!! kyllä mulla on ihan toisenlainen kanta esimerkiksi tälläinen kuuntele sanathttps://www.youtube.com/watch?v=50V5kMgQUv0
        🎥 Älä tule myöhään - Anita Hirvonen - YouTube


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 tämä ei sitten ollut minulta!!!!!!!minä en koskaan naura päin naamaa suoraan lähetyksessä!!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 tämä ei sitten ollut minulta!!!!!!!minä en koskaan naura päin naamaa suoraan lähetyksessä!!!!

        Älä puhu potaskaa Kaisa!!!!!sä naurat jopa muistotilaisuuden aikana!!!!!!!!!! kyllä se on niin nähty! Rasta ganja


      • Joo kyllä täytyy ihmetellä että jos kokonaisen teippi rullan on käyttänyt siihen että naama pysyy edes hetken peruslukemilla!!!!!! Mää sanon asiat aina päin näköä!!!! inhottaa kun jengi puhuu selän takana paskaa!!!


      • Anonyymi

        No no ☝️☝️ yleistäminen ei ole mitenkään reilua!!!!!!!


      • Anonyymi

        En tietenkään tarkoittanut että näin suoraan pitää ilmaista itseään!!!!!!! jos tälle linjalle lähdetään niin kyllä mäkin osaanhttps://www.youtube.com/watch?v=CH5sd7lzSQQ
        🎥 Tyttö kuin tiikeri - YouTube


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tietenkään tarkoittanut että näin suoraan pitää ilmaista itseään!!!!!!! jos tälle linjalle lähdetään niin kyllä mäkin osaanhttps://www.youtube.com/watch?v=CH5sd7lzSQQ
        🎥 Tyttö kuin tiikeri - YouTube

        Jarno jumalauta Nyt riittää!!!! henkilökohtaisuuksiin ei saa mennä edes riidan yhteydessä!!!!!!!!!! olen niin vittua myöten täynnä kun täällä palstalla muutama leidi on juuri tästä asiasta vitsaillut!!!!! kyllä mä yleensä ajelen jalka karvat mutta joskus on vain päiviä kun ei ole kerennyt!!!! kyllä säkin oot kummallinen kun kiinnität huomioon jos esimerkiksi minulla on karvaiset jalat!!!!!!!


      • KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Jarno jumalauta Nyt riittää!!!! henkilökohtaisuuksiin ei saa mennä edes riidan yhteydessä!!!!!!!!!! olen niin vittua myöten täynnä kun täällä palstalla muutama leidi on juuri tästä asiasta vitsaillut!!!!! kyllä mä yleensä ajelen jalka karvat mutta joskus on vain päiviä kun ei ole kerennyt!!!! kyllä säkin oot kummallinen kun kiinnität huomioon jos esimerkiksi minulla on karvaiset jalat!!!!!!!

        Mä en liity mitenkään niihin viesteihin joissa selvästi tuotiin esille että et ollut muistanut ajella sääriä!!!!!minä olin kyllä ihan työtehtävissä baarissa ja kyllä sen nyt sokeeki huomas että jollain oli jäänyt höyläys puolitiehen!! mutta en todellakaan ole mitään tollasta kirjoittanut!!!!!!!


    • Anonyymi

      Aiiiii, mun pylly räjähti!😩😫

      • Anonyymi

        ?????????????????🔪🔨🔨🔨🔨🔨🔪🔪🔪🔪🔪🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      323
      3784
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      271
      2170
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      111
      1525
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1373
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1370
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1237
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1208
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1054
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1048
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      934
    Aihe