Minkälainen juhannus oli muilla?

Itselläni oli erittäin kiva juhannus!!sain olla erittäin hyvässä seurassa

10

106

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisin halunnut olla vilpuskan kanssa myös!!!!! kyllä meille olisit ollut tervetullut!!!

      • Anonyymi

        Miksi esiinnyt jonain jamalina?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi esiinnyt jonain jamalina?

        Lähi idässä minulle annettiin nimi jamal!!! Suomessa käytän nimeä Jarno!!! sen takia tutut kirjoittaa yleensä Jarno jumalauta!!!!


      • JARNOJAMAL kirjoitti:

        Lähi idässä minulle annettiin nimi jamal!!! Suomessa käytän nimeä Jarno!!! sen takia tutut kirjoittaa yleensä Jarno jumalauta!!!!

        Kaisa on lähi idässä haifa!!!


      • JARNOJAMAL kirjoitti:

        Kaisa on lähi idässä haifa!!!

        Olenko minä komea???? haluan kuitenkin vain vilpuskan kanssa viettää loppu elämäni!!!


      • JARNOJAMAL kirjoitti:

        Olenko minä komea???? haluan kuitenkin vain vilpuskan kanssa viettää loppu elämäni!!!

        Niin minäkin haluan mutta olen niin ujo kohtaamaan SINUT ja en tiedä mitä tunnet minua kohtaan!!!!minä olen itsenäinen nainen ja en halua että alistat minua!!! mun kaikki suhteet ovat olleet pettymyksiä rakkaudessa ja en edes luota että olisit parempi kuin mun exät!!!! toivon sydämestäni että unohtaisin sinut ja ne meidän katseet!! niitä tulen kaipaamaan!!!!


      • Anonyymi
        Vilpuska kirjoitti:

        Niin minäkin haluan mutta olen niin ujo kohtaamaan SINUT ja en tiedä mitä tunnet minua kohtaan!!!!minä olen itsenäinen nainen ja en halua että alistat minua!!! mun kaikki suhteet ovat olleet pettymyksiä rakkaudessa ja en edes luota että olisit parempi kuin mun exät!!!! toivon sydämestäni että unohtaisin sinut ja ne meidän katseet!! niitä tulen kaipaamaan!!!!

        Mikähän juttu tää on? Jarno- Jamal esiintyy Vilpuskana myös? Aivan samanlaista huutomerkkivuodatusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän juttu tää on? Jarno- Jamal esiintyy Vilpuskana myös? Aivan samanlaista huutomerkkivuodatusta.

        Me voidaan myös vaihtaa johonkin muuhun keskustelu palveluun kuin Suomi 24loppuu sitten suurin osa viesteistä kun kaisa Sanna 🍒 ja jarno poistuu!!!!!!!!me emme halua kirjoittaa moden viesteihin!!!!!! joten jos meille kirjoitetaan niin kuvien kera kiitos!!jos esimerkiksi joku ei lopeta vittuiluja niin suurin osa hahmoista poistuu paikalta


    • Anonyymi

      Ai tämä on se palstan floodannut huutomerkkisheikki :D.

      Kiitos juhannus meni hiljaisissa, mutta miellyttävissä merkeissä.

    • Anonyymi

      Olin yksin kotona. Nyt tämäkin ohi. Seuraavaksi kysytään että minkäslainen joulu oli...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      147
      2962
    2. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      316
      2092
    3. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      91
      2061
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      125
      1997
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      46
      1779
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1455
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      101
      1230
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      27
      1198
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1110
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      102
      999
    Aihe