Keväällä+lomautus+ja+kesän+alussa+irtisanominen.Eilen+aamuna+lähdin+pimeällä+astelemaan+autolleni+nurmikon+ollen+tosi+kostea+ja+myrskyn+katkomat+puiden+oksat+takertui+korkoihin+ja+kärkiin,+jolloin+olin+mennä+nenilleni.Kotiin+tullessa+oli+jälleen+hämärää,+eikä+oksia+tahtonut+eroittaa+ja+nurmikon+ollen+niin+pehmeä,+jolloin+25mm++korokepohjat+upposi+kokonaan.Korokepohjien+uppoamista+edesauttoi+pienempi+pinta-ala.Piikkikorkoni+oli+kuraisimmat+tämän+syksyn+nurmikon+ylityksen+jälkeen.Tällä+viikolla+olisi+hyvä+tehdä+päätös+kiukaan+valinnan+suhteen.
Oli+todella+ihanat+ilmat,+joten+kasvimaalla+tuli+kyykittyä+piikkikorkonilkkurein.+Kasvimaani+oli+riittävän+kuiva+nilkkureille,+mutta+porkkanan+nostan+muutaman+päivän+päästä.+Kyllä+metalliset+korkolaput+kestää+hyvin+puutarha+ja+piha+käytössä,++sora+ja+hiekkatiellä+alkavat+kulua+näkyvästi,+kuten+olen+esim.+lehden+haku+marssilla+huomioinut.Joskus+tuli+eteen+sellainen+laajan+nurmikon+läpikulku+alarinteeseen,+jolloin+jalassani+oli+korokepohjaiset+piikkikorkosaappaat.+Muutamat+pyllähti+peffalleen,+joten+kai+se+oli+hieman+kostea+ja+liukas.+Itse+en+sellaista+havainnut,+saappaiden+piikkikorkojen+painuen+kymmeniä+mm,+jolloin+pito+oli+varmaa.+Silloin+sattui+jalkaani+nahkasaappaat,+joiden+korot+ja+korokepohjat+oli+muovia,+vain+hieman+maalin+viottuen+piikkikoroista.Kertomasi+korkojen+fixauksen+ne+koki+myöhemmin,+jolloin+vain+korkolapuissa+ja+pohjissa+oli+havaittavissa+lieviä+käytön+jälkiä.