Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

51

  1. Ylilaudalla+olisin+mieluusti,+mutta+bannit+loppuvat+10:11+ja+pitää+valvoa+Maailmani+tilanteiden+takia.+Nukkuessani+traumojani+(unia),+kun+ei+nämä+verkot+toimi+samalla+tavalla,+enkä+osaa+horrostaa+nyt+tässä+vaiheessa+Illuminaatiotani.
  2. Yhtä+ei+estetty,+mutta+herätin+Itseni+kuolleista.Osaan+sen+tehdä+taaskin,+jos+haluan+peruuttaa+aineen+harhaa,+mutta+en+enää+halua.+Peli+on+siinä+että+Minut+kaikkien+väinöloisten+ja+muslimien+tappamista+kiihottavalle+oikeustaistelijalle+annetaan+luodista+päähän+hoito+seuraavaksi.Ei+koskaan+enää+epähumaania+henkistä+väkivaltaa+pakottaa+sanomaan+psykiatrian+kiduttajiaan+"auttajikseen".Minulla+ei+ole+päihdeongelmaa,+kahvia+lukuunottamatta,+mitä+tykkään+käyttää.+Mutta+tilini+ei+koskaan+täsmää+kahden+viime+kuun+aikana,+siihen+mitä+vanhat+näkijät+verilinjoista+luulevat,+niinpä+taas+yli+kaksi+viikkoa+melkein+pelkällä+riisillä.Minä+olen+ollut+kokohetkitöissä+viimeiset+11+vuotta,+kun+ajoin+tilanteen+siihen+että+saan+potkut+määräaikasena+Innotrac+Diagnostics+paskalafkasta+ja+pääsen+AY-tuille,+kehittämään+Itseäni+ja+parantamaan+traumoja.+Nyt+eläkkeellä,+joskin+vaino+pahentui+paljastuttuani+2012+Suomen+kansanedustajille,+ja+jouduin+ajettuna+gulagille,+kun+CIA:n+koirat+uhkailivat+silloisen+naisystäväni+pettämään+ja+ajamaan+sinne.+Minulle+vaan+kuuluu+Rothschildien+mielestä+koko+planeetta,+niin+ei+kiinnosta+mikään+teidän+loispaskojen+lahjukset.+Teen+sinisosialistisen+vallankumoukseni,+Suomeen+jää+3,2+miljoonaa+tämän+hetken+kansalaisista,+Minut,+Suomileijonan+pettäneet+kansaloiset+ajetaan+Ruotsiin+tai+tapetaan+tai+tapatan+noita+paskoja+siellä+minkä+pystyn.