Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ei.luotu
profiilit
Ei.luotu
Ei.luotu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1658
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kukaan+ei+ole+järjestänyt+mitään+"pyllykampanjaa".+Tuo+on+vain+antivaparin+ihan+oman+mielikuvituksen+tuotetta.+
On+ollut+kampanja,+jos+on+ollut+alaston+sarjakuvahahmo,+ja+tämä+on+sitten+hänen+mukaansa+jotain+pervoa+tms.+Tosin+kukaan+muu+ei+ole+mitään+tälläistä+tässä+kampanjassa+nähnyt,+joten+ongelma+on+tässä+tapauksessa+antivaparilla.+Vielä+kun+raukka+parka+tajuaisi+tämän+itsekin+joku+päivä...+:(
04.09.2017 12:09
En+ole+jauhanut+sitä+pitkään.+Olen+vain+joka+kerta+oikonut+tuota+väitettä+"pyllykampanjasta"+aina+kun+se+valheellisesti+mainitaan.
01.09.2017 17:26
Mitä+olen+muka+jankuttanut?+Olen+kertonut+vain+tästä+sinun+ongelmastasi.+Joten+miksi+olet+tehnyt+tästä+itsellesi+ongelman,+vaikka+se+ei+ole+kenellekkään+muulle?
01.09.2017 12:04
Niin+onhan+se+sinun+kannalta+ikävää+kun+joku+paljastaa+valehtelusi+ja+esittää+sinulle+kiusallisia+kysymyksiä.+Ymmärrän+siis+vaikenemisesi+ja+sen+että+vältät+keskustelua+kanssani+;)
01.09.2017 10:51
Sinähän+se+ainoastaan+täällä+koko+ajan+puhut+pyllyistä.+En+ole+nähnyt+yhtään+aloitusta+vapareilta.+Kysyn+tätä+uudestaan,+kun+olet+niin+huono+vastaamaan;+miksi+olet+tehnyt+tästä+itsellesi+ongelman,+vaikka+se+ei+ole+kenellekkään+muulle?
01.09.2017 10:38
Ja+mitäs+tällä+asialla+on+tekemistä+vapareiden+kanssa?+Ei+mitään,+joten+elä+tule+sekoittamaan+keskustelua+puhumalla+ohi+aiheesta.
30.08.2017 13:39
Ole+hyvä.+Koskas+itse+meinasit+aloittaa+sen+asiallisen+keskustelun?
30.08.2017 13:13
No+nyt+voitkin+sitten+vihdoinkin+osoittaa+missä+olen+valehdellut.+Tämä+sinun+hiljaisuutesi+kyllä+on+merkki+siitä+että+tekstini+taisi+osua+arkaan+paikkaan...+ehkä+totuus+sattuu?+;)
30.08.2017 13:10
No+omapahan+on+häpeäsi.+Olisit+saattanut+jopa+oppia+jotain+suomalaisesta+kansanperinteestä+jota+tuo+pyllistäminen+on...
30.08.2017 13:03
Ei+ole.+Etkö+osannut+lukea+sieltä+facebook+sivulta+kuvausta+tästä+tapahtumasta?+Siinä+olisi+selitetty+nämäkin+asiat,+eikä+tätä+turhaa+aloitusta+olisi+tarvinnut+tehdä.
30.08.2017 11:50
Mutta+sinäkään+et+ole+kiistänyt+puheitani,+eli+olet+samaa+mieltä+kanssani+:)
30.08.2017 11:45
Olet+kova+hemmo+vaatimaan+ihmisiltä+vaikka+mitä,+vaikka+sinulla+ei+ole+edes+minkäänlaista+oikeutta+siihen.+Ja+samaan+aikaa+jätät+muiden+ihmisten+kysymyksiin+vastaamatta+tai+ohitat+heidän+vastauksensa.+
Eli+olet+aika+ylimielinen+muita+ihmisiä+kohtaan.+Ja+koska+tällä+palstalla+kukaan+ei+sitten+nuolekkaan+sarjakuvapersettäsi,+niin+kyllähän+se+sinunlaista+ylimiellistä+hemmoa+ottaa+kupoliin+:D
Näistäkin+asioista+voisit+ihan+itse+ottaa+selvää,+vai+oletko+älyllisesti+niin+laiska+että+pitäydyt+enemmin+omissa+mielikuvissasi+kuin+todellisuudessa?+Kenelläkään+ei+ole+velvollisuutta+alkaa+näitä+sinulle+opettamaan,+olettaen+että+olet+jo+ohittanut+oppivelvollisuus+ikärajan.
Nyt+odotan+jännityksellä+saako+antivapari+jotain+järkevää+vastaukseksi,+vai+mölähtääkö+sieltä+taas+joku+joutava+onlineri+:D
30.08.2017 07:48
Eli+et+osaa+sanoa+mitä+minun+teksteissäni+on+hörhöilyä.+Eli+valehtelet+taas.+No+ei+mitään+uutta+antivaparilta+silloin+kun+hänet+on+taas+puhuttu+pussiin,+tai+itse+asiassa+tällä+kertaa+se+meni+vielä+helpommin,+hän+itse+puhui+itsensä+pussiin.+:D
Mutta+jos+nyt+tämän+sinun+avautumisen+jälkeen+palataan+keskusteluun,+niin+onko+sinulla+mitään+sanomista+tähän:
"Arvasin+että+et+pysty+todistamaan+tuota+verorahojen+käyttöä,+vaan+aloit+heti+kiemurtelemaan.+Niin+antivaparimaista+käytöstä+taas.+Vapareilla+ei+ole+mitään+velvollisuutta+kertoa+kenellekkään+miten+he+ovat+noita+tukia+käyttäneet.+Jos+epäilet+väärinkäytöksiä,+niin+ota+yhteyttä+tuen+antajaan.+"
28.08.2017 09:35
Ja+mielikuvituksesi+lentää+taas+:D
28.08.2017 09:32
Olen+kertonut+ne+monia+kertoja+jo,+ja+huomannut+että+antivapari+ei+ole+sellainen+ihminen+joka+haluasi+oppia+uutta+tai+vaihtaa+omia+käsityksiään,+vaikka+ne+olisivat+valheellisia.+Ja+toisekseen+miksi+et+itse+ota+asioista+selvää+ja+opettele,+onko+sinulle+opiskelu+liian+vaikeaa,+kun+olet+täälläkin+koko+ajan+kyselemässä?
28.08.2017 09:32
Siis+luuletko+oikeasti+että+kukaan+ottaa+näitä+horinoita+tosissaan?
27.08.2017 18:08
Wau.+Vuosien+nillittämisen+jälkeen+sait+poistettua+linkin+joltain+facebook+sivulta,+jonkin+ihmeen+protestin+avulla+josta+kenelläkään+ei+ole+mitään+hajuakaan,+ja+oikeastaan+ketään+ei+tunnu+edes+kiinnostavan+:D
27.08.2017 18:06
Mutta+et+kumminkaan+osannut+sanoa+mitä+olen+muka+hörhöillyt.+Eli+lisää+onlinereita+pukkaa.
27.08.2017 17:31
Ei+näköjään+tajunnut.+Ja+näköjään+sain+hänelle+jauhot+suuhun,+kun+ei+pystynyt+vastaamaan+kuin+typerällä+onlinerilla+:D
27.08.2017 11:25
Miksi+valehtelet?
26.08.2017 11:51
35 / 83