Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ei.luotu
profiilit
Ei.luotu
Ei.luotu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1658
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Omasta+mielestäni+meni+taas+ihan+hyvin;+sain+puhuttua+antivaparin+pussiin+jälleen+kerran.+En+tosin+tiedä+onko+hän+sitä+vielä+itse+tajunnut+:D
Ja+voitko+osoittaa+mikä+minun+teksteissäni+ei+vakuuta,+vai+huuteletko+vain+onlinereita+sivusta?
26.08.2017 11:50
Tämä+oli+yleisluontoinen+heitto+sinusta.+Ethän+esimerkiksi+ymmärrä+miten+liittojen+tuet+myönnetään.+Et+ymmärrä+miten+virastot+käsittelevät+sähköpostitse+tulevia+kansalaisten+viestejä...+lista+on+loputon.
25.08.2017 13:51
Mutta+tämä+palstahan+ei+ole+mikään+vapareiden+virallinen+kanava.+Kuka+tahansa+voi+täällä+kirjoittaa+mitä+tahansa+sontaa,+niin+kuin+sinä+;)
Arvasin+että+et+pysty+todistamaan+tuota+verorahojen+käyttöä,+vaan+aloit+heti+kiemurtelemaan.+++Niin+antivaparimaista+käytöstä+taas.+Vapareilla+ei+ole+mitään+velvollisuutta+kertoa+kenellekkään+miten+he+ovat+noita+tukia+käyttäneet.++Jos+epäilet+väärinkäytöksiä,+niin+ota+yhteyttä+tuen+antajaan.+Tiedän+kyllä+että+et+ota,+koska+itsekkin+tiedät+ettei+se+johtaisi+mihinkään.+Sen+takia+nillität+suoli24+anonyyminä+:D
Tämä+tasohan+on+ihan+sinun+normaali+tasosi,+joten+mikään+ei+muuttunut+osaltasi.+Olet+kyllä+huvittava,+kun+luulet+olevasi+jonkin+suurenkin+väärinkäytöksien+paljastaja,+mutta+vuosienkaan+jälkeen+et+ole+saanut+mitään+aikaiseksi.+Paitsi+tuhlannut+omaa+aikaasi.+Jatka+turhaa+työtäsi+:D
25.08.2017 13:49
Saat+minulta+juuri+sinun+tasoisia+vastauksia+;)
Itse+en+ainakaan+löytänyt+vapareiden+tavoitteista+tuota+mainitsemasi+kohtaa,+olisko+sinulla+laittaa+jotain+linkkiä+tuohon+missä+vaparit+haluavat+poistaa+tuet+noilta+yhteisöiltä?
Et+todellakaan+näytä+tajuavan+miten+tuo+valtiontuki+järjestöille+toimii.+Siinä+ei+todellakaan+nostella+tuosta+vain+mitään+verorahoja.+Etkä+voi+edes+olla+varma+että+tuossa+valtion+maksamassa+tuessa+olisi+senttiäkään+verorahoja.+Valtiolla+kun+on+muitakin+tuloja.+Joten+voisitko+ensin+todistaa+sen+että+vaparit+saavat+valtiolta+verorahaa.
25.08.2017 10:28
Tässä+isket+taas+kirveesi+kiveen.+Minulla+ei+ole+mitään+tekemistä+vapareiden+kanssa.+Eli+miksi+valehtelet+taas?
25.08.2017 10:16
Mitä+kohtaa+et+taaskaan+ymmärtänyt?+Sitä+että+jollain+on+ihan+oikea+elämä+tämän+palstan+ulkopuolella?
25.08.2017 10:15
Koskas+muuten+meinasit+pyytää+anteeksi+valehteluasi+josta+jäit+kiinni+toisessa+ketjussa?+Luikit+karkuun+häntä+koipien+välissä,+kun+tämä+paljastu.+Nyt+olisi+mainio+tilaisuus+näyttää+että+sinulla+on+selkärankaa+myöntää+virheesi.
24.08.2017 16:44
Kysymys+oli+täysin+asiallinen,+mutta+ethän+sinä+sitä+ymmärtänyt,+tai+et+halunnut+ymmärtää+(tai+olet+vain+yksinkertainen,+etkä+ymmärrä)...
Ja+kuka+sinä+oikein+luulet+olevasi,+kun+esität+noita+vaatimuksia?+Vastaan+juuri+silloin+kun+haluan+ja+kerkeän.+Katsos+kun+minulla+on+elämä+tämän+palstan+ulkopuolella,+enkä+aina+ehdi+leikkimään+kanssasi.
Minun+vastaamattomuuteni+ei+paljastanut+mitään+muuta+kuin+taas+yhden+typerän+johtopäätöksesi.+Olet+kova+tekemään+erillaisia+johtopäätöksiä+ilman+todisteen+häivääkään.+Ja+sitten+vielä+odotat+että+sinua+pidettäisiin+uskottavana+:D
24.08.2017 10:25
Millä+tavalla+tämä+auttaa+antivaparia,+jos+vain+kerron+totuuden+siitä+että+kukaan+ei+enään+ota+näitä+höpinöitä+tosissaan,+eikä+vuosienkaan+jälkeen+tämä+antivaparin+nillitys+ole+saanut+aikaiseksi+mitään?
24.08.2017 10:19
Eikä+vain+liene+vaan+on+täysin+näiden+fundiksien+korvien+välissä.+Jäihän+tämä+nimimerkki+usko.vainen+kin+valehtelusta,+kun+todellisuus+ei+vastannutkaan+sitä+mitä+siellä+korvien+välissä+on.
24.08.2017 10:16
Kyllä+pitää+paikkaansa.+Mainokset+kohdistetaan+aina,+sinustakin+on+tehty+vaikka+kuinka+monta+profiilia+miten+surffaat+netissä,+ja+sen+mukaan+mainokset+kohdistetaan.+Joten+jäit+housut+kintuisssa+kiinni+valehtulasta+;)
24.08.2017 01:24
Hihi+taisis+upota+sinuun+aika+pahasti,+kun+yrität+tuota+turhaa+käänteis+vittuilua.+Ja+tulit+samalla+todistit+että+sinulla+on+mielenhäiriö.+:D
Jatka+vain+samalla+linjalla;+tämä+on+pelkkää+huvia+minulle+katsoa+kun+levittelet+höpinöitäsi+joita+kukaan+ei+enään+ota+tosissaan.
24.08.2017 01:20
Hihi+menikö+hermo+kun+totuus+antivaparista+paljastui?
+Olen+sanonut+sen+jo+miljoona+kertaa;+en+ole+puolustamassa+vapareita,+vaan+ampumassa+antivaparin+valheita+alas.+Tosin+näyttää+siltä+että+et+ymmärrä+näiden+eroa.
Muuten+tuo+että+näet+vapareita+kaikissa+jotka+eivät+sinun+hölinöitä+niele,+alkaa+jo+muistuttamaan+vainoharhaisuutta.
23.08.2017 19:03
Jep.+Olet+todellakin+antivapari;+haukut+ja+valehtelet+muista+:D
Ja+eihän+tälle+antivaparin+saamattomuudelle+voi+kuin+naureskella.+Kuka+sen+juttuja+enään+tosissaan+jaksaa+ottaa.+Näkeehän+sen+jo+siitäkin+että+kukaan+ei+viitsi+vastailla+näihin+hölinäihin.+Ja+ei,+vastaamattomuus+ei+johdu+siitä+että+muut+vaikenisivat+koska+aloitus+olisi+niin+arka,+vaan+koska+se+on+typerä.+;)
23.08.2017 18:29
Lol+taas+näitä+antivapari+juttuja+:D
Kuinka+monta+vuotta+olet+kitissyt+asiasta,+mitään+et+ole+saanut+saavutettua.+No+jokainen+tuhlaa+elämänsä+miten+haluaa...
23.08.2017 13:55
Ymmärrätkö+sinä+tahallasi+asiat+väärin+vai+oletko+vain+yksinkertainen?
23.08.2017 13:53
Hahahaa+tämä+on+aina+hauska+katsoa+kun+taas+asiasta+mitään+tietämätön+kaatamassa+jotain+tieteellistä+teoriaa.+Eihän+tätä+voi+nauramatta+katsoa,+kun+toinen+yrittää+tosissaan+hakata+päätä+seinään+:D
23.08.2017 13:06
Totta+turiset.+
Voihan+tosin+olla+että+eletään+oman+kuplan+sisällä+niin+tiukasti,+että+ei+enään+edes+nähdä+omaa+valehtelua+vaan+se+on+muuttunut+todellisuudeksi+ja+muut+ovat+väärässä.+Tiedän+parikin+tälläistä+tyyppiä;+täysin+harmittomia+kunhan+ei+usko+mitään+mitä+he+sanovat+:)
23.08.2017 11:50
Ja+missä+näin+on+taas+väitetty?+Laitatko+vihdoinkin+niitä+todisteita+sanomisistasi,+niin+voit+ehkä+saada+jotain+uskottavuutta+takaisin.
Mutta+siltikään+väitteesi+että+opetushallitus+olisi+näin+sanonut+on+vale.+Ja+myöskin+se+että+tuossa+oppaassa+näin+sanottaisiin.++Eli+nyt+on+kysymys+sinun+valehtelustasi,+minkä+kaikki+voivat+itsekin+nähdä+tässä+ketjussa+ja+josta+sinulle+on+jo+muutaman+kerran+huomautettukin.+Eli+olet+jäänyt+valehtelusta+kiinni+ja+silti+väität+että+et+muka+olisi+valehdellut.+
Miten+niin+mylvin?+Taasko+alat+valehtelemaan+muista+ihmisistä?+Mitä+luulet+saavuttavasi+tuolla+jatkuvalla+valehtelullasi+ja+keskustelujen+häiriköinnillä?+En+vain+pidä+sinunlaisia+valehtelevia+vässyköitä+minkään+arvoisina.
21.08.2017 22:46
Vastasin+sinun+kysymykseesi+niistä+todisteista+sinun+valehtelustasi.+Katsos+kun+toisin+kuin+sinä,+minun+ei+tarvitse+valehdella+asioista.+
Ja+tiesin+kyllä+että+olet+selkärangaton+vässykkä,+mutta+annoin+sinulle+mahdollisuuden+pyytää+anteeksi+valehtelusi.+Tosin+plussaa+siitä+että+hiljaisesti+itsekin+myönnät+valehtelusi.+
Ja+lopeta+tuo+trollaus+kun+et+sitä+osaa.+Nyt+se+on+aika+säälittävää+katsottavaa...
21.08.2017 20:44
36 / 83