Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ei.luotu
profiilit
Ei.luotu
Ei.luotu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1658
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mitä+haittaa+vaparit+ovat+aiheuttaneet?
26.07.2017 13:45
Totta.+Olen+sen+verran+kauan+asunut+ulkomailla,+että+suomenkielen+taitoni+alkaa+vähän+ruostumaan.+Siksi+käyn+näillä+suomalaisilla+palstoilla,+etten+unohtaisi+tätä+kieltä+ihan+täysin.
Miksi+minun+pitäisi+tehdä+kallis+ulkomaanpuhelu+Suomeen,+kun+nuo+olisi+voinut+listata+tännekin?
+Taas+ihme+salailua+pat+lta+ja+tuntuu+että+he+haluavat+pitää+toimintansa+salaisena,+eikä+ketään+ulkopuolisia+haluta+päästää+niitä+tarkistamaan+ja+kritisoimaan.
26.07.2017 13:45
En+ole+tarkistanut+kaikkien+ihmisten+näkemystä,+sehän+on+mahdotonta,+idioottiko+olet?
Mutta+mikään+ei+tue+sitä+että+olisi+ketään+muita+kuin+sinä+joka+jostain+kumman+syystä+näkee+tässä+kampanjassa+jotain+törkeää.+
Ja+nyt+kun+tämä+on+selvitetty,+niin+voisitko+palata+keskustelun+aiheeseen?
Tiedätkö+sinä+jonkun+muun+joka+saa+kiksejä+tästä+sarjakuvapyllystä?+Mitä+pervoa+sinä+näet+tuossa?
26.07.2017 13:40
Nyt+taidat+osoittaa+väärään+tekstiin.+Vai+missä+kohtaa+tuossa+minä+väitän+että+kaikki+maailman+ihmiset+kirjoittavat+tälle+palstalle?+Tai+löydätkö+tuollaista+mistään+minun+kirjoittamana?
Olisin+tietysti+voinut+kirjoittaa+vähän+tarkemmin+sinulle,+kun+tunnetusti+suomenkielen+lukutaitosi+on+vähän+mitä+sattuu.+Mutta+varmaan+sinäkin+ymmärsit+että+tarkoitin+että+asiasta+ei+ole+valitettu+muualla+kuin+täällä+jonkun+kertakäyttönikin+toimesta.+Miksi+kenenkään+pitäisi+välittää+tuollaisesta?+
Itseäni+lähinnä+kiinnostaa+tässä+se+että+miksi+sinä+näet+tässä+jotain+väärää.+Ja+koskas+muuten+meinasit+alkaa+keskustelemaan+asiasta+ja+vastata+vaikka+noihin+minun+kysymyksiini?+Nyt+annat+sellaisen+kuvan+että+olet+täällä+vain+saarnaamassa.
26.07.2017 10:08
Eli+sinunkaan+mielestä+näitä+ole+niin+montaa+kuin+tuo+eräs+väitti?+Näin+arvelinkin.
26.07.2017 00:14
En+väitä,+miksi+taas+valehtelet?+Sanoin+vain+että+missään+ei+ole+näkynyt+valitusta+tästä.+Voitko+todistaa+että+valehtelen?
26.07.2017 00:13
Ensin+valehtelet+minusta+etten+haluaisi+keskustella+asioista,+ja+sitten+sitten+kun+olisi+sinun+vuorosi+vastailla+kysymyksiin,+pakenet+paikalta...
25.07.2017 11:43
No+voitko+sinä+vastata,+koska+nikkisi+perusteella+olet+ainakin+pat+fani?
25.07.2017 11:41
No+ajattelin+että+tuo+joka+väitti+että+niitä+olisi+tehty+useampia,+olisi+nopeasti+pystynyt+nimeään+yhden,+mutta+ilmeisesti+niitä+ei+sitten+olekaan+niin+montaa+että+voisi+mainita.
25.07.2017 11:41
Opiskelisit+joskus,+niin+et+esittäisi+noin+typeriä+asioita.
25.07.2017 10:28
No+johan+se+on+tällä+palstalla+kaikki+huomanneet+ettei+usko.vainen+ole+mikään+penaalin+terävin+kynä.+Ja+raamatun+tietämyskin+näyttää+olevan+huonompi+kuin+useammalla+ateistilla.+Epäilen+että+on+pelkkä+trolli+eikä+mikään+"oikea"+uskova.
24.07.2017 12:48
Mutta+edelleenkään+sinulla+ei+ole+todisteita+jumalastasi.+Mutta+tuttuun+tapaan+otat+jumalasi+roolin+ja+alat+jakamaan+tuomioita.+Eikös+jumalasi+heitä+tuollaisesta+käytöksestä+sinne+ikuisiin+grillibileisiin?
22.07.2017 18:59
Löytyykö?
22.07.2017 18:47
Koska+missään+muualla+kuin+tällä+palstalla+ei+kukaan+ole+valittanut+asiasta.+
Eikä+kukaan+ole+valittanut+esimerkiksi+mainonnan+eettiselle+valiokunnalle.
Vastasin+nyt+sinun+kysymyksiisi.+Vastaatko+nyt+minun+kysymyksiini+ja+samalla+todistat+että+Sinä+todella+haluat+myös+keskustella+asiasta?
22.07.2017 18:46
Itselle+ei+tuollaisia+mainoksia+näy.+Lähinnä+näyttää+minulle+hesarin,+cmoren+ja+hotels.com+mainoksia.
Mutta+kuten+sanoin,+netissä+mainostaminen+perustuu+siihen+missä+on+tullut+netissä+pyörittyä.+Eli+itse+olen+hakenut+hotelleja,+lukenut+hesaria+jne...
21.07.2017 10:04
Ei+tämä+ole+minulle+mikään+ongelma.+Sinähän+tässä+yrität+vältellä+kysymyksiä,+eli+sinulle+on+ongelma+keskustella+aiheesta.
Mutta+miksi+sinä+näet+tässä+sarjakuvahahmossa+jotain+törkeää,+kun+kukaan+muu+ei+näe?
21.07.2017 09:07
Mitäs+pyörit+sellaisilla+sivuilla.+Mainokset+kohdennetaan+ja+valitaan+sen+mukaan+millaisilla+sivuilla+henkilö+käy.
21.07.2017 08:53
Eiköhän+siinä+pidä+olla+allah,+koska+uskovaiten+mielestä+suomi+on+kohta+islami+valtio...
20.07.2017 18:04
Sinulla+edelleenkin.+Kukaan+muu+ei+ole+saanut+tuollaisia+kiksejä+kuin+sinä,+tästä+tunnetun+sarjakuvataiteilijan+tunnetusta+sarjakuvahamosta.
Ja+miksi+se+olisi+mikään+ongelma+jos+mainoksessa+esiintyy+alaston+sarjakuvahahmo.+Ainakaan+mainonnan+eettinen+lauttakunta+ei+ole+saanut+yhtään+valitusta+tästä+mainoksesta.+Joten+miksi+tämä+on+sinulle+niin+iso+ongelma,+kun+se+tosiaan+ei+ole+kenellekkään+muulle?
20.07.2017 18:00
Miksi+esiinnyt+typeryksenä?
20.07.2017 17:55
39 / 83