Vaparit on pebasta

Kokemusasiantuntija

Miksi niillä muuten olisi ollut se pebakamppis?

47

328

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HyväKamppis

Siis uskotko.fi -kamppis on hyvä. Antivaparin jutut taas persereiästä.

• Viuhahadusvaparit

Ainoa avoin peba vapareilla, joilla ei kuvasta päätellen ole edes housuja.

• sheivaisivatedes
        Viuhahadusvaparit kirjoitti:

Ainoa avoin peba vapareilla, joilla ei kuvasta päätellen ole edes housuja.

Nii, ja sit vielä karvanenkin.

• Niin sinähän taidat olla ainut ihminen maailmassa joka kiihottuu sarjakuvapyllystä. Ja siitä on joka kerta tultava tänne kertomaan. Oletko ajatellut että sinulla on ongelma?

• osukokarvoihin

Eee... touche? ;)

• osukokarvoihin kirjoitti:

Eee... touche? ;)

Eli myönnät että sinulla on onhelma. Hienoa, nyt päästään eteenpäin tässä sinun auttamisessa oikeaan hoitoon.

• tralllalalalaaa
        Ei.luotu kirjoitti:

Eli myönnät että sinulla on onhelma. Hienoa, nyt päästään eteenpäin tässä sinun auttamisessa oikeaan hoitoon.

Tarkoitin kyllä että sinua taisi ottaa pyllykarvoihin. Eihän kukaan suutu oikeasti sellaisesta missä ei ole mitään perää. Eihän?

• tralllalalalaaa kirjoitti:

Tarkoitin kyllä että sinua taisi ottaa pyllykarvoihin. Eihän kukaan suutu oikeasti sellaisesta missä ei ole mitään perää. Eihän?

En minä mistään ole suuttunut. Totesin vain faktat.

• pehvatyyny
        Ei.luotu kirjoitti:

En minä mistään ole suuttunut. Totesin vain faktat.

Eli myönnät suuttuneesi siitä, että sinua osui niin sanotusti karvaiseen peffaan?

• pehvatyyny kirjoitti:

Eli myönnät suuttuneesi siitä, että sinua osui niin sanotusti karvaiseen peffaan?

Taas valehtelet? Miksi ja mitä hyödyt siitä?

• nytenymmärrä
        Ei.luotu kirjoitti:

Taas valehtelet? Miksi ja mitä hyödyt siitä?

Miten niin? Missä muka? Ja miten ihmeessä siitä voisin hyötyä?

• nytenymmärrä kirjoitti:

Miten niin? Missä muka? Ja miten ihmeessä siitä voisin hyötyä?

Väität minun suuttuneen. Ja että minulla olisi karvainenperse. Ilmeisesti valehtelun ja huonon suomenkilen taidon lisäksi olet sokea...

• jaavainiin
        Ei.luotu kirjoitti:

Väität minun suuttuneen. Ja että minulla olisi karvainenperse. Ilmeisesti valehtelun ja huonon suomenkilen taidon lisäksi olet sokea...

Pahoittelut, mutta olet nyt erehtynyt henkilöstä: en ole koskaan nähnyt takapuoltasi, enkä usko tässä kyllä mitään menettäneeni. Karvoilla tai ilman.
        Sinä kyllä vaikutat tuohtuneelta. . . . kenties sinua kiusaa joku ihokarva siellä eee . . . . takapuolessasi? Tai olisiko se kenties keskellä kämmentä?

• Tiesvaikka
        jaavainiin kirjoitti:

Pahoittelut, mutta olet nyt erehtynyt henkilöstä: en ole koskaan nähnyt takapuoltasi, enkä usko tässä kyllä mitään menettäneeni. Karvoilla tai ilman.
        Sinä kyllä vaikutat tuohtuneelta. . . . kenties sinua kiusaa joku ihokarva siellä eee . . . . takapuolessasi? Tai olisiko se kenties keskellä kämmentä?

Ehkä se sheivaa persettään.

• jaavainiin kirjoitti:

Kummasti se minun perseeni vaan sinua kiinnostaa.... jokos olet hakenut apua tuohon maniaasi?

• kriihkrääh
        Ei.luotu kirjoitti:

Kummasti se minun perseeni vaan sinua kiinnostaa.... jokos olet hakenut apua tuohon maniaasi?

Vaikea siihen on olla kiinnittämättä huomiota, kun koko ajan sitä framille tuputat. Sinulla on enemmänkin taipumusta "esitellä" itseäsi?

ps. minäkään en ole luotu. Äitini oli läsnä kun synnyin.

• kriihkrääh kirjoitti:

Vaikea siihen on olla kiinnittämättä huomiota, kun koko ajan sitä framille tuputat. Sinulla on enemmänkin taipumusta "esitellä" itseäsi?

ps. minäkään en ole luotu. Äitini oli läsnä kun synnyin.

Nyt tuli todistettua ettet osaa suomea kovin hyvin.

• tsippaduidaatidoi
        Ei.luotu kirjoitti:

Ai jaha. Miten se mielestäsi niin kuin näkyy? Fyi, afk bbl.

• Pebaexpress
        Ei.luotu kirjoitti:

Sun kommentit on pebasta.

• tsippaduidaatidoi kirjoitti:

Ai jaha. Miten se mielestäsi niin kuin näkyy? Fyi, afk bbl.

Nyt myös todistit että olet myös sokea.

• Lukijan.kysymys
        Ei.luotu kirjoitti:

Miksi kirjoittelet niin typeriä?

• Hassunassupassu
        Ei.luotu kirjoitti:

Olet höpö.

• Myötähäpeää
        Ei.luotu kirjoitti:

OnpA sinulla typerät jutut.

• Bklkvghjbvvjjj

Vaparien tyhmät kampanjat estävät liittymästä vapareihin.

• YÄK.YÄK.YÄK

JUURI NIIN!!!!!

• Mitäjamilloin

Mikä se pebakampis oli?

• Hhjkkjbvbnnvcg

Pyllyjuliste, jonka sisältö ei ollut missään tekemisissä kampanjan aiheen kanssa. Pyllyesittely oli itseisarvo.

• Hhjkkjbvbnnvcg kirjoitti:

Pyllyjuliste, jonka sisältö ei ollut missään tekemisissä kampanjan aiheen kanssa. Pyllyesittely oli itseisarvo.

Ja sinä olet edelleen ainut jolle se on ongelma. Joten miksi kenenkään pitäisi välittää sinun ongelmastasi?

• Tätätäytyykysyä
        Ei.luotu kirjoitti:

Ja sinä olet edelleen ainut jolle se on ongelma. Joten miksi kenenkään pitäisi välittää sinun ongelmastasi?

Miksi vaparit laittoivat pyllyn julisteeseensa?

• Tätätäytyykysyä kirjoitti:

Miksi vaparit laittoivat pyllyn julisteeseensa?

Ja tämä ketju on loistava esimerkki sinun ongelmastasi. Jatka vain, niin muutkin huomaavat taas tämän ;)

• logiikkaa.peliin
        Ei.luotu kirjoitti:

Ja tämä ketju on loistava esimerkki sinun ongelmastasi. Jatka vain, niin muutkin huomaavat taas tämän ;)

Samalla logiikalla rikokset ovat poliisin, ei rikollisten ongelma.

• logiikkaa.peliin kirjoitti:

Samalla logiikalla rikokset ovat poliisin, ei rikollisten ongelma.

Ei ole sama logiikka. Olet ainut jolle nämä pylly jutut ovat selvästikkin ongelma. Miksi minun pitäisi huolehtia sinun ongelmista kun saatavilla on ihan oikeatakin apua tuohon sinun pyllyfetissiin?

• Nytjärkeäpeliin
        Ei.luotu kirjoitti:

Ei ole sama logiikka. Olet ainut jolle nämä pylly jutut ovat selvästikkin ongelma. Miksi minun pitäisi huolehtia sinun ongelmista kun saatavilla on ihan oikeatakin apua tuohon sinun pyllyfetissiin?

Kenellä se pyllyfetissi on ellei niillä, jotka laittavat pyllyn toimintansa kuvitukseksi?

• Nytjärkeäpeliin kirjoitti:

Kenellä se pyllyfetissi on ellei niillä, jotka laittavat pyllyn toimintansa kuvitukseksi?

Sinulla edelleenkin. Kukaan muu ei ole saanut tuollaisia kiksejä kuin sinä, tästä tunnetun sarjakuvataiteilijan tunnetusta sarjakuvahamosta.

Ja miksi se olisi mikään ongelma jos mainoksessa esiintyy alaston sarjakuvahahmo. Ainakaan mainonnan eettinen lauttakunta ei ole saanut yhtään valitusta tästä mainoksesta. Joten miksi tämä on sinulle niin iso ongelma, kun se tosiaan ei ole kenellekkään muulle?

• Huomaan.tämän
        Ei.luotu kirjoitti:

Sinulla edelleenkin. Kukaan muu ei ole saanut tuollaisia kiksejä kuin sinä, tästä tunnetun sarjakuvataiteilijan tunnetusta sarjakuvahamosta.

Ja miksi se olisi mikään ongelma jos mainoksessa esiintyy alaston sarjakuvahahmo. Ainakaan mainonnan eettinen lauttakunta ei ole saanut yhtään valitusta tästä mainoksesta. Joten miksi tämä on sinulle niin iso ongelma, kun se tosiaan ei ole kenellekkään muulle?

Sinulle on ongelma, että tämän marginaaliryhmän törkeyksistä keskustellaan täällä.

• Huomaan.tämän kirjoitti:

Sinulle on ongelma, että tämän marginaaliryhmän törkeyksistä keskustellaan täällä.

Ei tämä ole minulle mikään ongelma. Sinähän tässä yrität vältellä kysymyksiä, eli sinulle on ongelma keskustella aiheesta.

Mutta miksi sinä näet tässä sarjakuvahahmossa jotain törkeää, kun kukaan muu ei näe?

• MiksiValehtelet
        Ei.luotu kirjoitti:

Ei tämä ole minulle mikään ongelma. Sinähän tässä yrität vältellä kysymyksiä, eli sinulle on ongelma keskustella aiheesta.

Mutta miksi sinä näet tässä sarjakuvahahmossa jotain törkeää, kun kukaan muu ei näe?

Mistä tiedät, että kukaan muu ei näe. Todista.

• MiksiValehtelet kirjoitti:

Mistä tiedät, että kukaan muu ei näe. Todista.

Koska missään muualla kuin tällä palstalla ei kukaan ole valittanut asiasta.

Eikä kukaan ole valittanut esimerkiksi mainonnan eettiselle valiokunnalle.

Vastasin nyt sinun kysymyksiisi. Vastaatko nyt minun kysymyksiini ja samalla todistat että Sinä todella haluat myös keskustella asiasta?

• Huomaan.tämän kirjoitti:

Ensin valehtelet minusta etten haluaisi keskustella asioista, ja sitten sitten kun olisi sinun vuorosi vastailla kysymyksiin, pakenet paikalta...

• OletpaNaurettava
        Ei.luotu kirjoitti:

Ensin valehtelet minusta etten haluaisi keskustella asioista, ja sitten sitten kun olisi sinun vuorosi vastailla kysymyksiin, pakenet paikalta...

Sanot, ettei kukaan muu. Väitätkö, että kaikki maailman ihmiset kirjoittavat tällä palstalla?

• OletpaNaurettava kirjoitti:

Sanot, ettei kukaan muu. Väitätkö, että kaikki maailman ihmiset kirjoittavat tällä palstalla?

En väitä, miksi taas valehtelet? Sanoin vain että missään ei ole näkynyt valitusta tästä. Voitko todistaa että valehtelen?

• MiksiValehtelet
        Ei.luotu kirjoitti:

En väitä, miksi taas valehtelet? Sanoin vain että missään ei ole näkynyt valitusta tästä. Voitko todistaa että valehtelen?

21.7.2017 klo 9:07 - katso mitä kirjoitit. Nyt yrität valehdella, että et olisi sanonut tuollaista.

21.7.2017 klo 9:07 - katso mitä kirjoitit. Nyt yrität valehdella, että et olisi sanonut tuollaista.

Nyt taidat osoittaa väärään tekstiin. Vai missä kohtaa tuossa minä väitän että kaikki maailman ihmiset kirjoittavat tälle palstalle? Tai löydätkö tuollaista mistään minun kirjoittamana?

Olisin tietysti voinut kirjoittaa vähän tarkemmin sinulle, kun tunnetusti suomenkielen lukutaitosi on vähän mitä sattuu. Mutta varmaan sinäkin ymmärsit että tarkoitin että asiasta ei ole valitettu muualla kuin täällä jonkun kertakäyttönikin toimesta. Miksi kenenkään pitäisi välittää tuollaisesta?

Itseäni lähinnä kiinnostaa tässä se että miksi sinä näet tässä jotain väärää. Ja koskas muuten meinasit alkaa keskustelemaan asiasta ja vastata vaikka noihin minun kysymyksiini? Nyt annat sellaisen kuvan että olet täällä vain saarnaamassa.

• MiksiValehtelet
        Ei.luotu kirjoitti:

Nyt taidat osoittaa väärään tekstiin. Vai missä kohtaa tuossa minä väitän että kaikki maailman ihmiset kirjoittavat tälle palstalle? Tai löydätkö tuollaista mistään minun kirjoittamana?

Olisin tietysti voinut kirjoittaa vähän tarkemmin sinulle, kun tunnetusti suomenkielen lukutaitosi on vähän mitä sattuu. Mutta varmaan sinäkin ymmärsit että tarkoitin että asiasta ei ole valitettu muualla kuin täällä jonkun kertakäyttönikin toimesta. Miksi kenenkään pitäisi välittää tuollaisesta?

Itseäni lähinnä kiinnostaa tässä se että miksi sinä näet tässä jotain väärää. Ja koskas muuten meinasit alkaa keskustelemaan asiasta ja vastata vaikka noihin minun kysymyksiini? Nyt annat sellaisen kuvan että olet täällä vain saarnaamassa.

Ei.luotu 20.7.2017 14:42: "Olet ainut jolle nämä pylly jutut ovat selvästikkin ongelma."

Ei.luotu 21.7.2017 9:07: "Mutta miksi sinä näet tässä sarjakuvahahmossa jotain törkeää, kun kukaan muu ei näe?"

Olet toistaen sanonut, että vain minä näen kampanja-aiheeseen liittymättömässä pyllykuvassa ongelman. Tämä tarkoittaa, että - omia sanojasi lainaten - "kukaan muu ei näe". Oletko tarkastanut kaikkien maailman ihmisten näkemykset vai ei?

Ole hyvä ja vastaa: kyllä tai ei.

Ei.luotu 20.7.2017 14:42: "Olet ainut jolle nämä pylly jutut ovat selvästikkin ongelma."

Ei.luotu 21.7.2017 9:07: "Mutta miksi sinä näet tässä sarjakuvahahmossa jotain törkeää, kun kukaan muu ei näe?"

Olet toistaen sanonut, että vain minä näen kampanja-aiheeseen liittymättömässä pyllykuvassa ongelman. Tämä tarkoittaa, että - omia sanojasi lainaten - "kukaan muu ei näe". Oletko tarkastanut kaikkien maailman ihmisten näkemykset vai ei?

Ole hyvä ja vastaa: kyllä tai ei.

En ole tarkistanut kaikkien ihmisten näkemystä, sehän on mahdotonta, idioottiko olet?

Mutta mikään ei tue sitä että olisi ketään muita kuin sinä joka jostain kumman syystä näkee tässä kampanjassa jotain törkeää.

Ja nyt kun tämä on selvitetty, niin voisitko palata keskustelun aiheeseen?
        Tiedätkö sinä jonkun muun joka saa kiksejä tästä sarjakuvapyllystä? Mitä pervoa sinä näet tuossa?

• Lukija.huom
      • pikkutoivomus

Sinä olet aika kova poika niiden pyllyjen perään. Pidä kuitenkin näpit irti.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      412
      9026
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      188
      3590
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      20
      2033
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      81
      1256
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1095
    6. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1090
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      66
      1071
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1055
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      1023
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65