Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

1658

1. Kuka+nyt+tuollaista+olemattomista+asioista+puhuvaa+hörhöä+enään+pitkään+aikaan+ole+ottanut+tosissaan.+Evomoraali,+jumalat,+luominen,+kaikki+teidän+mielikuvituksen+tuotetta.Tässä+muuten+uusinta+uutista+MTK+lta+:Dhttp://www.suomenmaa.fi/?app=NeoDirect&com=6/3/179622/631fe2c45c
  2. "Uskon+lapsia+.+En+aikuisten+kieroiluja+asiasta+.+Voin+kävellä+päiväkotiin+kysymään+että+mitä+mieltä+olisitte+jos+vanhemmat+olisikin+tämmöisiä"Tämä+on+sinun+aikaisemmasta+tekstistäsi+lainaus.+Nyt+kun+nämä+lapset+eivät+olekaan+samaa+mieltä+kanssasi,+perut+sanasi?+Mites+kävin+sille+sinun+"puhun+totta+koko+ajan"+periaatteelle?+Tosin+arvasin+tämän+sinun+käytöksesi+jo+aikaisemmissa+viesteissä.+Elä+minulle+jauha+tästä,+vaan+mene+sanomaan+noille+lapsille+että+ovat+mielestäsi+väärässä,+katsotaan+ketä+he+katsovat+kummasti+:DPuolustan+homoja+koska+he+ovat+täysin+saman+arvoisia+kaikkine+muiden+ihmisten+kanssa+ja+heille+kuuluu+samat+oikeudet.+Koska+homot+ovat+aivan+samanlaisia+ihmisiä+kun+kuin+kaikki+muutkin.+Se+että+te+pelkäätte+jotain+ihmisryhmää,+ei+oikeuta+teitä+heitä+sortamaan.Miksi+teillä+vastustajilla+on+tämä+kumma+mielikuva+että+pitää+olla+homo+tai+ainakin+lapsen+pitää+olla+että+saa+puolustaa+homojen+ihmisoikeuksia?+Tämän+perusteella+suomen+kansasta+suurin+osa+pitäisi+olla+homoja,+mutta+ei+taida+olla...Taas+olit+kiinnostunut+lapsieni+sukupuolisesta+suuntauksesta+ja+heti+perään+valehtelet+että+et+ole+kiinnostunut.+Taisi+olla+sinulta+maailman+nopein+takinkääntö+:DSaat+olla+tuota+mieltä+ihan+vapaasti,+mutta+sinun+pitää+olla+myös+valmis+hyväksymään+se+että+kaikki+eivät+ole+sinun+mielipiteesi+kanssa+samaa+mieltä.+Nyt+näyttää+siltä+että+olet+hermostumassa+kun+huomaatkin+kuuluvasi+tämän+mielipiteesi+kanssa+vähemmistöryhmään.
  3. Edelleenkään+sillä+ei+ole+mitään+tekemistä+asian+kanssa+että+onko+minulla+lapsia+vai+ei.+Se+ei+tee+kenestäkään+lapsiasiantuntijaa+vaikka+olisi+lapsia,+ei+sinustakaan.+Kai+nyt+sen+verran+älyät.+Miksi+kysyt+tuollaista+raporttia?+Eihän+tuossa+ole+mitään+järkeä.+Miksi+lapsi+inhoasi+vanhempiaan+jos+on+koulukiusattu+vanhempiensa+takia?+Eiköhän+hän+inhoa+niitä+kiusaajia.+Et+taida+tietää+lapsista+mitään,+kun+tuollaisia+lauot?Ja+vastaahan+nyt+noihin+minun+esittämiin+kysymyksiin,+niin+vastaan+sinun+kysymykseen.+Reilu+peli,+eikö?