Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ei.luotu
profiilit
Ei.luotu
Ei.luotu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1658
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Miksi+et+ole+nostanut+samanlaista+meteliä+tätä+sarjakuvataiteilijaa+kohtaan?+Hänen+luomansa+hahmohan+se+on.+Ja+esiintyy+vielä+monissa+lehdissä.
Ja+huomasitko+muuten+tuon+sanan+sarjakuva_taitelija_?+Joten+millä+perusteella+olet+alentamassa+näitä+taiteentekijöitä+muihin+taiteilijoihin+verrattuna?
29.11.2016 16:10
Kuka+nyt+tuollaista+olemattomista+asioista+puhuvaa+hörhöä+enään+pitkään+aikaan+ole+ottanut+tosissaan.+Evomoraali,+jumalat,+luominen,+kaikki+teidän+mielikuvituksen+tuotetta.
Tässä+muuten+uusinta+uutista+MTK+lta+:D
http://www.suomenmaa.fi/?app=NeoDirect&com=6/3/179622/631fe2c45c
28.11.2016 12:10
Mutta+jos+tarpeeksi+monta+jotka+ovat+sitä+mieltä+että+muutosta+tarvitaan+liittyy+vapareihin+niin+silloinhan+muutos+tapahtuu.+Tai+jos+pystyy+muut+vakuuttamaan+muutoksen+tarpeellisuudesta,+niin+varmasti+muutos+tapahtuu.+
Mitä+muutoksia+siis+haluaisit+vapareiden+tekevän,+niin+voitaisiin+pohtia+onko+niillä+mitään+mahdollisuutta+toteutua+ja+ovatko+ne+järkeviä?+Täällä+varmaan+mielellään+myös+vapareihin+kuuluvat+voisivat+sitten+kommentoida+niitä+myös.
28.11.2016 09:57
Eli+koska+esimerkiksi+PAT+lla+on+vain+kourallinen+jäseniä,+ei+sitä+kannata+kukaan?+Miksi+tällainen+järjestö+on+edes+olemassa+ja+täälläkin+kinuaa+uusia+jäseniä+jos+sitä+ei+kukaan+kannata?
24.11.2016 15:17
Eli+toisin+sanoen+PAT+yrittää+vaikuttaa+toisen+järjestön+toimintaan,+eikä+niinkään+aja+uskonnottomien+asioita.+Eikös+silloin+kannata+liittyä+vapareihin+ja+vaikuttaa+asioihin+suoraan?+Miksi+olla+tälläisenä+välikätenä?
24.11.2016 09:43
Jos+et+voi+sietää+homoavioliittoa,+niin+elä+solmi+sellaista.+Näin+yksinkertaista+se+on!
23.11.2016 10:14
Olet+ymmärtänyt+sananvapauden+väärin.+
Sananvapaus+ei+tarkoita+sitä+että+esimerkiksi+Yle:n+olisi+tuotava+kaikkien+näkemykset+julki.+
Sananvapaus+tarkoittaa+että+jokaisella+on+oikeus+tuoda+esille+omat+näkemyksensä.+(Ja+kantaa+vastuu+näistä+sanomisistaan)
23.11.2016 10:13
Ja+ja+tällähän+ei+ole+mitään+tekemistä+itse+vapaa-ajattelun+kanssa+vai+voitko+todistaa+toisin?
23.11.2016 10:07
"Uskon+lapsia+.+En+aikuisten+kieroiluja+asiasta+.+Voin+kävellä+päiväkotiin+kysymään+että+mitä+mieltä+olisitte+jos+vanhemmat+olisikin+tämmöisiä"
Tämä+on+sinun+aikaisemmasta+tekstistäsi+lainaus.+Nyt+kun+nämä+lapset+eivät+olekaan+samaa+mieltä+kanssasi,+perut+sanasi?+Mites+kävin+sille+sinun+"puhun+totta+koko+ajan"+periaatteelle?+
Tosin+arvasin+tämän+sinun+käytöksesi+jo+aikaisemmissa+viesteissä.+Elä+minulle+jauha+tästä,+vaan+mene+sanomaan+noille+lapsille+että+ovat+mielestäsi+väärässä,+katsotaan+ketä+he+katsovat+kummasti+:D
Puolustan+homoja+koska+he+ovat+täysin+saman+arvoisia+kaikkine+muiden+ihmisten+kanssa+ja+heille+kuuluu+samat+oikeudet.+Koska+homot+ovat+aivan+samanlaisia+ihmisiä+kun+kuin+kaikki+muutkin.+Se+että+te+pelkäätte+jotain+ihmisryhmää,+ei+oikeuta+teitä+heitä+sortamaan.
Miksi+teillä+vastustajilla+on+tämä+kumma+mielikuva+että+pitää+olla+homo+tai+ainakin+lapsen+pitää+olla+että+saa+puolustaa+homojen+ihmisoikeuksia?+Tämän+perusteella+suomen+kansasta+suurin+osa+pitäisi+olla+homoja,+mutta+ei+taida+olla...
Taas+olit+kiinnostunut+lapsieni+sukupuolisesta+suuntauksesta+ja+heti+perään+valehtelet+että+et+ole+kiinnostunut.+Taisi+olla+sinulta+maailman+nopein+takinkääntö+:D
Saat+olla+tuota+mieltä+ihan+vapaasti,+mutta+sinun+pitää+olla+myös+valmis+hyväksymään+se+että+kaikki+eivät+ole+sinun+mielipiteesi+kanssa+samaa+mieltä.+Nyt+näyttää+siltä+että+olet+hermostumassa+kun+huomaatkin+kuuluvasi+tämän+mielipiteesi+kanssa+vähemmistöryhmään.
22.11.2016 16:17
Etkö+osaa+lukea;+Ei+tämä+ollut+minun+mielipiteeni,+vaan+nämä+lapset+pitävät+näitä+kaikkia+kolmea+vanhempinaan.+Sinä+tässä+olet+nyt+kieltämässä+näiden+lapsien+kantaa+tähän+asiaan.+Ja+vielä+äsken+olit+hehkuttamassa+miten+ainoastaan+lapsen+kanta+on+oikea+ja+nyt+se+ei+olekaan+kun+se+ei+vastaa+sinun+kantaasi.+Oletko+koskaan+kuulut+moraalista?
Saat+minun+puolesta+pitää+tunkkaiset+mielipiteesi+ihan+itselläsi,+mutta+elä+tule+puhumaan+niistä+kuin+ne+olisivat+totuuksia.+Tätä+olen+sinulle+yrittänyt+koko+ajan+sanoa,+mutta+jostain+syystä+ymmärrät+kaikki+sanomiseni+jotenkin+oudolla+tavalla.
No+Jos+lapseni+eivät+kiinnosta,+niin+miksi+aloit+kysymään+heidän+sukupuolista+suuntausta?+Eli+kyllä+vaan+ne+minun+lapseni+sinua+kiinnostavat,+miksi?
Voidaan+ihan+hyvin+tavata,+niin+voit+sanoa+asiasi+ihan+päin+naamaa,+jos+pelkurin+kantti+kestää+;)
22.11.2016 14:00
No+nämä+lapset+pitävät+näitä+kaikkia+kolme+ihmistä+vanhempinaan.+Nytkö+ei+sitten+kelpaakaan+lapsen+mielipide+kun+se+on+väärä?+Ja+miksi+et+voi+uskoa+että+kaksi+homoa+voi+rakastaa+toisiaan+niin+kuin+heterotkin?+Ja+miksi+sekoitat+eläimiinsekaatumiseen+tähän+asiaan,+joka+ei+kuulu+aiheeseen+millään+tavalla?
Kerroin+jo+että+minulla+on+lapsia+ja+lapsenlapsia.+Millä+perusteella+sanot+minua+valehtelijaksi+tai+ettei+minulla+muka+olisi+mitään+tietoa+mistä+kirjoitan?+Senkö+takia+etten+ole+samaa+mieltä+kanssasi?
Taidat+vain+olla+hermona+koska+pystyn+todistamaan+kaiken+sanomani,+mutta+sinä+et.+Kirjoitat+pelkkää+paskaa+ja+valheita+homoista+ja+sitten+luulet+muiden+nielevän+nuo+valheet+tuosta+vain?
Ja+miksi+olet+sairaan+kiinnostunut+minun+lapsistani?
22.11.2016 13:33
Ei+ollut+perheen+ulkopuolelta+vaan+kuului+lasten+kautta+tähän+perheeseen.+Ja+mikä+helvetin+totuus?+Lapsella+on+nyt+kolme+rakastavaa+vanhempaa,+mihin+hän+enään+tarvitsisi+sinun+"totuutta"?+Eivätkä+he+mitenkään+ole+peitelleet+lapsiltaan+sitä+että+ovat+homoja,+ja+miksi+tarvitsi+koska+homous+on+normaalia.+Onneksi+sinun+kaltaiset+ihmiset+jotka+pitävät+sitä+epänormaalina+ovat+Suomessa+kuoleva+vähemmistö.
Mikä+sairas+kiinnostus+sinulla+on+minun+lapsiani+kohtaan?+Ilmoittaa+netti+poliisille+että+tutkivat+sinun+jälkesi.
22.11.2016 10:47
En+tajua+miksi+jankkaat+tuosta+että+onko+minulla+lapsia+vai+ei,+vaikka+sillä+ei+ole+tämän+asian+kanssa+mitään+tekemistä.+Minulla+on+kolme+lasta+ja+kaksi+lastenlasta.+Joten+olenko+nyt+enemmän+uskottava?+Miksi?
Homopareilla+on+omia+lapsia.+Entisellä+tyttöystävällä+oli+sisko+jolla+oli+kaksi+ihan+itse+synnytettyä+lasta+ja+eli+homoparisuhteessa.+Mitään+ongelmia+ei+ollut+lapsilla+nähdä+esimerkiksi+isäänsä.+Eli+taas+valehtelit.
Tuo+viimeinen+vastauksesi+on+ammuttu+niin+monta+kertaa+alas,+että+teet+vain+itsestäsi+typerän+käyttäessäsi+sitä.
Tunnut+vastustavan+jotain+mistä+sinulla+ei+tunnu+olevan+oikein+mitään+tietoa.+Ehkä+se+on+pelkoa?
22.11.2016 09:40
Minä+en+ole+perustanut+näkemyksiä+mielikuville+vaan+tutkittuun+tietoon+ja+omiin+kokemuksiin.+Sinä+olet+se+joka+olet+minut+tuominnut+ilman+mitään+parempaa+syytä+tai+tietoa.+Ja+sitten+väität+vielä+puhuvasi+totta.+Käy+sääliksi+sinun+lapsiasi.
Et+ole+vieläkään+pystynyt+todistamaan+mitenkään+että+homot+olisivat+huonot+vanhemmat+lapsille.+Sinulla+pitäisi+olla+valtavasti+todisteita+noista+sinun+horinoistasi,+koska+kai+tiedät+että+homopareilla+on+ollut+lapsia+jo+vuosikymmeniä?
21.11.2016 17:01
Aika+kehno+yritys+paikata+oma+mokasi+Jyri.+Tuo+oli+vain+yksi+esimerkki+miten+tilastoissa+meillä+menee+kaikessa+paremmin+kuin+tuolla+"kultaisella"+60+luvulla.+Eli+sinun+logiikan+mukaan+tämä+sinun+kummajainen+"evomoraali"+on+oikeasti+tuottanut+enemmän+hyvää+kuin+huonoa.
Tuota+veteraani+asiasta;+oletko+oikeasti+noin+pihalla+oikeasta+elämästä?
21.11.2016 16:50
Arvasin+että+aihe+on+sinulle+liian+arka+keskusteltavaksi.+Voin+sen+verran+raottaa+että+olen+ollut+elämässä+varmasti+enemmän+tekemisissä+lasten+kanssa+kuin+sinä.+Siksi+tuo+sinun+väistö+yrityksesi+naurattaa+:D
21.11.2016 16:43
Et+ole+vastannut,+vaan+kiertelet+vastauksissa+sinulle+vaikeata+asiaa.+En+perusta+näkemystäni+mielikuville,+niin+kuin+sinä+teet.+Esimerkkinä+tuo+sinun+toiseksi+edellinen+viestisi.+En+solvaa+sinua+mistään,+huomautan+vain+aina+kun+valehtelet...
21.11.2016 16:23
Totta+kai+saat+tuoda+oman+näkemyksesi+esille,+mutta+elä+luule+että+muut+sen+ottaisivat+totuutena.+
Ensin+sanot+ettet+valehtele+ja+heti+perään+kirjoitat+pelkkää+valhetta.+Ei+sinulla+ole+kyllä+minkään+näköistä+moraalia.
Missä+ne+sinun+vastaukset+viipyvät?+Vai+ovatko+niin+kiusallisia+kysymyksiä+että+et+uskalla+vastata+niihin.
21.11.2016 16:12
Vastaa+noihin+sinulle+esitettyihin+kysymyksiin+ensin,+niin+vastaan+sinun+kysymykseen+sitten.+Kun+olet+vastannut+noihin+kysymyksiini,+niin+tiedän+että+onko+sinulla+mitään+hajuakaan+lapsen+kasvattamisesta.+Nyt+itse+välttelet+vastaamasta,+koska+olisihan+se+noloa+kun+paljastuisi+ette+olekaan+mikään+lapsiasinatuntija.+Pelkkä+valehtelija+ja+vääristelijä.
21.11.2016 15:57
Edelleenkään+sillä+ei+ole+mitään+tekemistä+asian+kanssa+että+onko+minulla+lapsia+vai+ei.+Se+ei+tee+kenestäkään+lapsiasiantuntijaa+vaikka+olisi+lapsia,+ei+sinustakaan.+Kai+nyt+sen+verran+älyät.+
Miksi+kysyt+tuollaista+raporttia?+Eihän+tuossa+ole+mitään+järkeä.+Miksi+lapsi+inhoasi+vanhempiaan+jos+on+koulukiusattu+vanhempiensa+takia?+Eiköhän+hän+inhoa+niitä+kiusaajia.+Et+taida+tietää+lapsista+mitään,+kun+tuollaisia+lauot?
Ja+vastaahan+nyt+noihin+minun+esittämiin+kysymyksiin,+niin+vastaan+sinun+kysymykseen.+Reilu+peli,+eikö?
21.11.2016 15:43
81 / 83