Vapaa kuvaus

Aloituksia

834

Kommenttia

7626

1. Sinulla+on+ei+minulla.
  2. 100%+tosia.
  3. Valelukaste+++Ei+ole+väärennetty+vaan+oikea.+Upotuskaste+on+väärä.Vauvakaste+++Raamatun+mukainen.++APT.+2:+38.+Niin+Pietari+sanoi+heille:+"Tehkää+parannus+ja+ottakoon+kukin+teistä+kasteen+Jeesuksen+Kristuksen+nimeen+syntienne+anteeksisaamiseksi,+niin+te+saatte+Pyhän+Hengen+lahjan.+39.+Sillä+teille+ja+teidän+lapsillenne+tämä+lupaus+on+annettu+ja+kaikille,+jotka+kaukana+ovat,+ketkä+ikinä+Herra,+meidän+Jumalamme,+kutsuu.Keitä+tässä+kastettiin+ja+valemalla?++++1KOR.+10:++Sillä+minä+en+tahdo,+veljet,+pitää+teitä+tietämättöminä+siitä,+että+isämme+olivat+kaikki+pilven+alla+ja+kulkivat+kaikki+meren+läpi+2.+ja+saivat+kaikki+kasteen+Moosekseen+pilvessä+ja+meressä+Kaiki+myös+lapset+kastettiin.Valtiokirkko++Ei+ollenkaan+väärin.+On+meillä+juhlapyhät+ja+ennen+on+ollut+kouluissa+uskonnon+opetus+ja+aamuhartausKerettiläisten+vaino+++Ollut+joskus+katolisilla+ei+enäänUskonsodat++Eikö+Smithkin+taistellut?+++Uskon+sodat+kuuluvat+jo+historiaan.Konkistadorit++++++"Konkistadori+(esp.+conquistador+’valloittaja,+valtaaja’)+tarkoittaa+Amerikan+mantereen+valloittajaa.+Kiinnostus+uuteen+mantereeseen+alkoi+Kristoffer+Kolumbuksen+löydöistä+1490-+ja+1500-luvulla,+jolloin+eurooppalaiset+valtasivat+suurimman+osan+Etelä-+ja+Keski-Amerikkaa.Tuota+ilman+ei+olisi+mormonikirkkoakaan.Miekkalähetys+++Oli+joskus+katolisilla+ei+enään+pitkään+aikaan.Ristiretket+++Mikä+on+väärin?Raamattu+vain+papeilla.+++Minä+en+ole+pappi,+mutta+omistan+monta+Raamattua.Uskonpuhdistuksessa+Raamattu,+mutta+sitten+vain+Raamattu.++++Raamattu+on+Jumalan+sana.+Joka+sitä+väärentää+lisää+tai+ottaa+pois+on+perkeleestä.Muutamia.+Väärä+oppi+kokonaisuudessaan.+Perusasiat+oikeinkin+uskonpuhdistuksessa.Uskonpuhdistus+on+hyvä+asia.Jokainen+Ollin+väite+kumottiin.
  4. Apostoli+Johannes