Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Arto777
profiilit
Arto777
Arto777
Vapaa kuvaus
Aloituksia
834
Kommenttia
7624
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Valtaosa+kuiten+oppii.+Eläimet+ei+opi.+Kaikilla+ihmisillä+on+paljas+hikoileva+iho.
pystyssä+kävely
Voi+juosta+pitkiä+matkoja
Oppia+uimaan+ja+luistelmaan+ja+hiihtämään+ja+ajamaan+polkupyörällä+ja+ajamaan+autoa.
Oppia+useampaa+kieltä
Pitkä+lapsuus+ja+nuoruus.
Tietoisuus+itsestään.+Menneisyydestä+ja+tulevaisuudesta.
Taju+oikeasta+ja+väärästä+(omatunto)
Ihmisellä+on+lukuisia+geenejä+ja+geeniperheitä
Ja+muita+kädellisen+ominaisuuksia+minkä+alkuperää+ei+voida+selittää.
Vieläkö+joku+tarvitsee+todisteita?
22.10.2020 15:14
Meidän+seurakunta+ei+ota+mitään+oppia+vastaan+paavilta.
22.10.2020 15:12
"Jumala+kehoittaa+sinua+tutkimaan+Mormonin+kirjaa"
Jumala+ei+ole+minulle+tuota+käskyä+antanut.+Jumala+on+käskenyt+minua+tutkimaan+Raamattua+Pyhässä+Hengessä.
22.10.2020 15:10
Raamatussa+ei+ole,+että+Aatami+olisi+Mikael.
22.10.2020 15:08
"Raamattu+ei+kerro+sitä.+Se+on+modernissa+ilmoituksessa."
Eli+teillä+on+väärin+ja+on+Raamatun+vastainen.
22.10.2020 15:07
Aatami+luotiin+ei+ole+Mikael.
1MOOS+2:+7.+Silloin+Herra+Jumala+teki+maan+tomusta+ihmisen+ja+puhalsi+hänen+sieramiinsa+elämän+hengen,+ja+niin+ihmisestä+tuli+elävä+sielu.+
8.+Ja+Herra+Jumala+istutti+paratiisin+Eedeniin,+itään,+ja+asetti+sinne+ihmisen,+jonka+hän+oli+tehnyt.
Toinen+luotu+ihminen+on+Eeva
21.+Niin+Herra+Jumala+vaivutti+ihmisen+raskaaseen+uneen,+ja+kun+hän+nukkui,+otti+hän+yhden+hänen+kylkiluistaan+ja+täytti+sen+paikan+lihalla.+
22.+Ja+Herra+Jumala+rakensi+vaimon+siitä+kylkiluusta,+jonka+hän+oli+ottanut+miehestä,+ja+toi+hänet+miehen+luo.+
23.+Ja+mies+sanoi:+"Tämä+on+nyt+luu+minun+luistani+ja+liha+minun+lihastani;+hän+kutsuttakoon+miehettäreksi,+sillä+hän+on+miehestä+otettu".+
24.+Sentähden+mies+luopukoon+isästänsä+ja+äidistänsä+ja+liittyköön+vaimoonsa,+ja+he+tulevat+yhdeksi+lihaksi.+
25.+Ja+he+olivat+molemmat,+mies+ja+hänen+vaimonsa,+alasti+eivätkä+hävenneet+toisiansa.
22.10.2020 15:06
"Eihän+tämä+ole+Raamatun+vastainen+vaan+väärien+Raamatun+tulkintojen+vastainen!"
Teillä+tulkitaan+väärin+ei+meillä.
22.10.2020 15:02
"Kirkko+on+Jeesuksen+Kristuksen+itse+perustama,+ei+ihmisten+kirkko."
Jos+tarkoitat+mormonien+kirkkoa+ei+Jeesus+perusta+kirkkoa,+mikä+torjuu+Raamatun.
22.10.2020 15:01
"Jos+tutustuu+kirkon+rahankäyttöön+ja+johtajien+elämään+puolueettomasti"
Eihän+teillä+edes+näytetä+rahankäyttöä+muille.
22.10.2020 15:00
"Kiusaaja+puhuu+tuossa+luopion+suulla."
Kiusaaja+ei+ole,+joka+antaisi+rahat+köyhille.
22.10.2020 14:57
"Jos+köyhien+auttaminen+kirkossasi+on+sitä,+että+köyhille+opetetaan+evankeliumia+(=+Smithin+oppia),+ei+sitä+voi+hyväntekeväisyydeksi+kutsua."
Mormonien+palautettu+Evankeliumi+on.+Ei+rahaa+köyhille+vaan+kaikki+rahat+veroparatiisisaarten+sijoituksiin.
22.10.2020 14:57
"Kymmenyksiä+myös+käytetään+juuri+niinkuin+kirkko+päättää."
Miksi+kirkko+sijoittaa+veroparatiisisaarille+sijoitusyhtiöille.+Ovatko+ne+teidän+jumalia.+Jumala+ei+tuollaisia+sijoituksia+tarvitse.+Kuinka+sitten+kun+Jeesus+tulee+toisen+kerran+maanpäälle.+Tarvitseeko+Jeesus+teidän+rahoja?+EI!++
Ottakaa+nyt+ne+rahat+pois+ja+jakakaa+ne+maailman+nälkää+näkeville.+Näin+te+toteutatte+Jeesuksen+sanan.
MATT.+19:+21.+Jeesus+sanoi+hänelle:+"Jos+tahdot+olla+täydellinen,+niin+mene,+myy,+mitä+sinulla+on,+ja+anna+köyhille,+niin+sinulla+on+oleva+aarre+taivaissa;+ja+tule+ja+seuraa+minua".+
22.+Mutta+kun+nuorukainen+kuuli+tämän+sanan,+meni+hän+pois+murheellisena,+sillä+hänellä+oli+paljon+omaisuutta.+
23.+Silloin+Jeesus+sanoi+opetuslapsillensa:+"Totisesti+minä+sanon+teille:+rikkaan+on+vaikea+päästä+taivasten+valtakuntaan.+
Kamelin+on+helpompi+mennä+neulansilmästä+kuin+on+mormonien+mennä+taivaaseen.
Eikö+olisi+Olli+parempi,+kun+et+maksaisi+kymmenyksiä+vaan+antaisit+rahat+köyhille?+Näin+täyttäisit+Jeesuksen+sanat.
22.10.2020 14:55
"Sinun+mielestäsi+rahat+pitäisi+arvatenkin+törsätä+ostamalla+kalliita+hävittäjiä+ja+muuta+sotakoneistoa."
Minun+mielestäni+Suomen+tulee+hankkia+uudet+hävittäjät+USA:sta.
22.10.2020 14:50
"Kymmenykset+jokainen+antaa+Jumalalle."
Onko+teidän+jumala+veroparatiisisaarten+sijoitusyhtiöt?
Meidän+seurakunta+tulee+toimeen+ilman+kymmenyksiä,+koska+emme+lähetä+rahaa+mihinkään+Amerikkaan.
22.10.2020 14:48
Hedelmistä+puu+tunnetaan.+Mormoneilta+ei+tipu+yhtään+köyhien+apuun.
22.10.2020 14:45
"Meidän+mielestä+tämä+kirkko+opettaa+täsmällisesti+oikein.+Väärä+opetus+on+muissa+kirkoissa"
Teillä+ei+opeteta+Raamatun+mukaan.+Meillä+seurakunnassa+opetetaan+täysin+Raamatun+mukaan.
22.10.2020 14:42
Miksi+sinä+et+usko?
22.10.2020 14:39
Usko+on+Jumalan+valinta.+He+jotka+ei+usko+ovat+kadotuksen+lapsia.+Juudas+oli+kadotuksen+lapsi+jo+ennalta+määräten,++
EF.+1:+4.+niinkuin+hän+ennen+maailman+perustamista+oli+hänessä+valinnut+meidät+olemaan+pyhät+ja+nuhteettomat+hänen+edessään,+rakkaudessa,+
ILM.+13+:+8.+Ja+kaikki+maan+päällä+asuvaiset+kumartavat+sitä,+jokainen,+jonka+nimi+ei+ole+kirjoitettu+teurastetun+Karitsan+elämänkirjaan,+hamasta+maailman+perustamisesta.+
+++++++21:+27.+Eikä+sinne+ole+pääsevä+mitään+epäpyhää+eikä+ketään+kauhistusten+tekijää+eikä+valhettelijaa,+vaan+ainoastaan+ne,+jotka+ovat+kirjoitetut+Karitsan+elämänkirjaan.+
Minä+olen+onnellinen+Jumalan+valittu+pelastukseen.
22.10.2020 14:39
Mistä+tuon+tiedät?+Lähteet+esiin.
22.10.2020 14:34
"Kukahan+tässä+satuja+keksii?"
Sinä+keksit.++Kalavale+on+juttusi.
22.10.2020 14:33
325 / 382