Vapaa kuvaus

Aloituksia

834

Kommenttia

7624

1. Yksi+Jumala+on+oikea.+Kolme+Jumalan+persoonaa+on+oikein.
  2. Oikein.+Poika+on+Jumala.
  3. Totta+puhut+Olli!
  4. Kuka+Apostoli+kävi?
  5. "kun+se+on+Jumalan+itsensä+perustama"Ei+Jumalan+perustama+ole+mikä+on+Raamatun+vastainen.Sakramentit+esim.+ovat+vääriä+ei+Raamatun+mukaisia.Teillä+ei+ole+Raamatun+mukaista+lapsikastetta.+Olette+itse+lisänneet+8+vuoden+iän.+Valelukasteen+olette+muuttaneet+upotuskasteeksi.+Uudesti+ei+saa+kastaa+on+vain+yksi+kaste.++EF.+4:+5.+yksi+Herra,+yksi+usko,+yksi+kaste;+++++++Kuolleiden+puolesta+kastamista+ei+Raamatussa+ole+vaan+Raamattu+kieltää+kääntymästä+vainaja+henkien+puoleen.Ehtoollisessa+saa+Jeesuksen+ruumista+ja+verta.++++JOH.+6:+55.+Sillä+minun+lihani+on+totinen+ruoka,+ja+minun+vereni+on+totinen+juoma.+++++++53.+Niin+Jeesus+sanoi+heille:+"Totisesti,+totisesti+minä+sanon+teille:+ellette+syö+Ihmisen+Pojan+lihaa+ja+juo+hänen+vertansa,+ei+teillä+ole+elämää+itsessänne.+54.+Joka+syö+minun+lihani+ja+juo+minun+vereni,+sillä+on+iankaikkinen+elämä,+ja+minä+herätän+hänet+viimeisenä+päivänä.+Syntien+anteeksiantoa+ei+teidän+ehtoollisessa+ole.++Teillä+on+pulla+ja+vesi,+vaikka+pitäisi+olla+leipä+ja+viini++++++MATT.+26;+26.+Ja+heidän+syödessään+Jeesus+otti+leivän,+siunasi,+mursi+ja+antoi+opetuslapsillensa+ja+sanoi:+"Ottakaa+ja+syökää;+tämä+on+minun+ruumiini".+27.+Ja+hän+otti+maljan,+kiitti+ja+antoi+heille+ja+sanoi:+"Juokaa+tästä+kaikki;+28.+sillä+tämä+on+minun+vereni,+liiton+veri,+joka+monen+edestä+vuodatetaan+syntien+anteeksiantamiseksi.+29.+Ja+minä+sanon+teille:+tästedes+minä+en+juo+tätä+viinipuun+antia,+ennenkuin+sinä+päivänä,+jona+juon+sitä+uutena+teidän+kanssanne+Isäni+valtakunnassa."+Jumala+on+teidän+mukaan+naimissa+ja+monen+naisen+kanssa.+Tämä+Jumala+ei+ole+Raamatun+Jumala.+++Ette+usko++luomiskertomukseen+vaan+evoluutio+tariaan.+Syntiinlankeemus+on+teille+hyvä+asia.Nämä+kaikki+ovat+Raamatun+vastaista.